۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

دنیای اقتصاد نوشت: انجمن خبرگان برنامه ریزی در بیانیه ای حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات پیش رو اعلام کرده است.

متن این بیانیه رو در ادامه بخوانید:

هم وطنان عزيز ملت سر افراز و شريف ايران

مقطع انتخابات، زمان طرح اولويت ها و ارجحيت هاى مامردم در مورد جهت گيرى آينده كشور در ابعاد مختلف حيات اقتصادى، اجتماعى، فرهنگى و سياسى است. همچنين زمان طرح نگرانى ها و بيم و اميد ها از طرف مردم به كسانى است كه ميخواهند زمام امور كشور را بدست گيرند. گاه آن است كه انتظارات ما از سنجه هاى اخلاق، مديريت، پيشرف جامعه، بهروزى عموم ملت، تعهد و پايدارى نامزد هابه خدمت به كشور، پايدار سازى حقوق عموم و پيگيرى عدالت همه جانبه در ابعاد اقتصادى، اجتماعى، حقوقى و سياسى كه به درستى مهمترين فضيلت يك جامعه است را به مديران آتى اعلام كنيم واز آنان بخواهيم چون پيمانى نا گسستنى به آن تعهد كنند.
هم وطنان عزيز زمان حاضر زمانه خاصى است. در حالى كه بسيار از كشور ها از آمريكاى لاتين تا آفريقا و آسيا و اروپا، و مهمتر و صعب تر از همه، بسيارى كشور هاى همسايه ما در بحران غرق هستند، كشور هاى پيشرفته نيز به پيشرفت خود در زمينه هاى مختلف فنى،وعلمى و اقتصادى ادامه مى دهند.

اتومبيل هاى بدون راننده، اينترنت اشياء، ربات هاى كار گر، چاپ سه بعدى اشياء، پيشرفت اينترنت و هوش مصنوعى، دست آورد هاى جديد در كشاورزى و پزشكى ...زمينه هاى جديد را مى گشايد و فاصله ها بين دو دسته كشور ها را افزون مى كند. براى ما نيز فرصت زيادى در آزمون كردن كار كرد هاى ناشى از بى تجربگى، روش هاى من در آوردى، استراتژى هاى مبتنى بر تند روى و عقل ستيزى نمانده و امكان چندانى نيز براى ضايع كردن منابع در اين آزمون و خطا ها نيست.
اينجانبان اعضاء حال و گذشته نهاد برنامه ريزى كشور در اين مقطع اعتقاد داريم كه عدم مشاركت در انتخابات همچون راى به نامزد نا مطلوب است. با توجه به جميع ملاحظات به آقاى دكتر روحانى راى مى دهيم تا از فرصتى كه در ايجاد آرامش داخلى و بين المللى و سر وسامان دادن نسبى به گرفتارى هاى داخلي ايجاد كرده اند، بهره برده و در صورت پيروزى در انتخابات با چيدمان تيم مديرانى كار آمد و همساز گام هاى بزرگترى در جهت تحقق اميد هاى نسل موجود و فرزندان مردم ايران و برطرف كردن بيم هايى كه از بروز شرايط و حوادث كلان وجود دارد اقدام كنند. و من الله التوفيق.


انجمن خبرگان برنامه ريزي

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقا بگین ما رای میدیم که نام DE ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    0 0
    و