در ۲۸ اردیبهشت، پربازدیدترین اخبار به آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری است که فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به نقل قولی از شریعتمداری اختصاص داشت که گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌ها، رئیس دولت دوازدهم هم روحانی است! در این سرویس نظرخواهی از نمایندگان ۳۰ استان درباره انتخابات هم بازدید زیادی داشت. همچنین اعلام شد میرسلیم به نفع رئیسی انصراف داده ولی  خودش گفت: من انصراف ندادم!

در سرویس اقتصادی واکنش رییس کل بانک مرکزی به شایعه‌ها درباره افزایش قیمت ارز بازدید زیادی داشت. ولی واقعیت این بود که نرخ دلار کاهش یافت. همچنین پاسخ به این سئوال خیلی مهم بود چرا چشم دلالان نفتی به انتخابات ایران است؟

در سرویس فرهنگ و هنر اظهارنظر همایون شجریان که گفت: اجازه دهید موضع من بماند برای خودم، بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس کاربران خبرآنلاین نظر دادند: صدا‌و‌سیما در انتخابات بی‌طرف نیست. دراین سرویس نقد و بررسی مستند جنجالی «هویدا» هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی گزارشی درباره بازار، تجریش و میدان شهدا؛ حال و هوای تهران، روز و شب آخر تبلیغات انتخابات بازدید زیادی داشت. در این سرویس همچنین عنوان شد که حکم شرعی تقلب در امتحانات چیست. خبر پربازدید و مهم دیگر اینکه ایران در روزهای پایانی اردیبهشت بارانی است.

در سرویس بین الملل لباس جنجالی وزیر اسرائیلی در جشنواره "کن" خبرساز شد. پس از آن اعلام شد که ایران، برخی شخصیت‌ها و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. همچنین واکنش "مک‌کین" به درخواست‌هایی مبنی بر استیضاح ترامپ هم خبرساز بود و پربازدید شد.

در سرویس طنز هم به مردم توصیه شد ببینید و انتخاب کنید: تتلو یا شجریان؟

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =