به مناسبت در پیش بودن ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم روزه‌دار، شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، شرکت واحد اتوبوس‌رانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت در پیش بودن ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم روزه‌دار، شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

براین اساس شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان همچون سنوات گذشته همپای شهروندان ولایت مدار اصفهان در مراسم لیالی قدر شرکت خواهد کرد و با تمام توان و امکانات به مردم عزیز جهت ایاب و ذهاب در این مراسم معنوی سرویس‌دهی می‌کند.

در لیالی قدر مصادف با 23 و 25 و 27 خرداد، تعداد بیش از 250 دستگاه اتوبوس از مبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر همچون خوراسگان، زینبیه و دارک، کهندژ، دنارت شهید کشوری، میدان جمهوری اسلامی، خانه اصفهان، ملک شهر، سپاهان شهر، عاشق‌آباد، کوی ولی‌عصر، بهارستان، هفتون، 24 متری، رهنان، آتشگاه، قائمیه به سمت گلستان شهدا اصفهان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

لازم به ذکر است این خدمات‌رسانی به‌صورت رایگان خواهد بود و تا برگرداندن تمامی شهروندان به مقاصدشان پس از مراسم ادامه خواهد داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =