شهرداری شرق تهران تصمیم گرفته است از تعطیلی مدارس در فصل تابستان به عنوان فرصتی برای ترمیم مشکلات ساختمان مدارس استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرسوده بودن مدارس و مشکلاتی که از دانش آموزان در این ارتباط دارند، باعث شده تا تشکلهای مردمی مانند خیرین مدرسه ساز و بخشهای دولتی، دست به بازسازی مدارس بزنند. شهرداری ها هم از فرصت 3 ماه تعطیلی تابستان برای ترمیم بخشی از مشکلات ساختمان مدارس استفاده می کنند. از جمله در تهران، شهرداری منطقه 7 قصد دارد در تابستان آینده، مشکلات ساختمانی مدارس را حل و فصل کند.
در این ارتباط شهردار منطقه 7 تهران گفت: طرح حمایت از مدارس با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس سطح منطقه در طول تابستان سال جاری اجرا می شود.
سعید طلوعی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان، بهسازی مدارس در قالب فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای انجام خواهد شد.
او گفت: مجموعه فعالیت های عمرانی در این مدارس در قالب رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت ساختمان مدارس ،طبق برنامه زمان بندی در مدارسی که از سوی اداره آموزش و پرورش معرفی می شود، اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی و تجهیزاتی طبق یک برنامه ریزی دقیق و در طول 3ماه تابستان در مدارس سطح منطقه اجرا خواهد شد، یادآور شد: هدف از اجرای این طرح ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس و کمک به تجهیز، بهسازی ونوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط‌های آموزشی، هوشمندسازی مدارس، کمک به تهیه و تأمین کتاب برای کتابخانه‌های مدارس و فعالیت‌های برنامه‌ای درزمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و زیست محیطی است.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =