در ۲۸خردادماه، پربازدیدترین اخبار به ماجرای کش و قوس برای تعیین شهردار آینده اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، گزارشی پربازدید منتشر شد که درباره استانی که در رأی ندادن به ابراهیم رئیسی رتبه اول را آورد و روستاهایی که صددرصد به روحانی رأی دادند بود. پس از این گزارش خواندنی، پاسخ تلویحی آیت‌الله مکارم به روحانی پربازدید بود که گفت: پذیرش دموکراسی از روی ناچاری است. همچنین گزارشی از رویدادهای آخرین شب قدر تهران و تیراندازی هوایی در حرم امام خمینی(ره) پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی گزارشی از ماموریت به قطرایرویز بر فراز آسمان ایران پربازدید بود. پس از آن بود که زمان پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸ اعلام شد و پربازدید بود. همچنین اطلاع از اسامی خودروهای 30 میلیون تومانی بازار دل را در سینه خریداران به تپش انداخت.

در سرویس فرهنگ و هنر پیام تسلیت معاون رئیس‌جمهور در پی درگذشت یک هنرمند بازدید زیادی را در پی داشت. پس از آن، خبر خوش برای مهمانان متفاوت «ماه عسل» نگاه‌ها را به خود جلب کرد و یک گزارش عرفانی و مذهبی از وقایعی که در شب‌قدر اتفاق می‌افتد، رکورد بازدیدها را شکست.

در سرویس جامعه، توضیح پلیس درباره شلیک تیر هوایی در حرم امام(ره) پربازدید بود. پس از آن، فاش شدن جنگ پنهان در شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران بازدید زیادی داشت و ادعای جدید بابک زنجانی مبنی بر اینکه پول‌ها در توکیو بانک است، بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل هم عنوان شد امیر قطر پیام رئیس جمهور را دریافت کرد. پس از آن، اظهارات خرم که گفته بود: تحریم سپاه کاری بس غلط و اشتباه است، نگاه‌ها را به سوی خود کشید و در نهایت، در خبر پربازدید بعدی هم اعلام شد قطر علیه عربستان، امارات و بحرین اعلام کیفرخواست کرده است.

در سرویس فناوری اطلاعات هم خبر پربازدید حمله هکرها به دستگاه پُز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آمریکا نشان داد گرسنگی در همه جای دنیا، موجب جرم می شود.

در سرویس طنز هم انتشار کاریکاتوری با عنوان مترو یا تونل وحشت؟ به همه فهماند کارهای شهردار تهران، بی حکمت نیست، لابد به سرگرم کردن مسافران می خورد.

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =