در ۱۸ تیرماه، خبر رسید بقایی، معاون احمدی‌نژاد بازداشت شده و این مطلب، پربازدید بود.

در سرویس سیاسی ناگفته‌های هاشمی‌طبا ازانتخابات پربازدید بودکه گفت: گفتند به‌ نفع رئیسی کنار برو و پست‌ بگیر! پس از آن، اظهارنظر همراهان همیشگی خبرآنلاین باعث شد تا مخاطبان بگویند موفق‎ترین وزرای کابینه یازدهم چه کسانی بودند؟ در این سرویس گمانه‌زنی‌های یک رسانه درباره کابینه دوازدهم و قطعی شدن معاون اولی جهانگیری هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی قیمت انواع خودرو رنو در بازار بازدید زیادی را به ارمغان آورد و پس از آن، خبر تسهیل شرایط خرید خودرو هم پربازدید بود. دنبال کنندگان بازار نفت هم پرسیدند نفت ۱۲۰ دلاری در راه است؟

در سرویس فرهنگ و هنر برای مردم مهم بود بدانند چرا مجری زن ممنوع‌التصویر شد؟ همچنین خبر پربازدید دیگری گفت مردم از بازیگر «شهرزاد» گله می‌کنند. در این سرویس روایت مهناز افشار از تجربه یک زندگی در همکاری با عباس کیارستمی هم بازدید زیادی را داشت.

در سرویس جامعه، خبری درباره واکنش وکیل بقایی درباره بازداشت وی نگاه ها را متوجه معاون پرحاشیه احمدی نژاد کرد. همچنین در خبر پربازدید بعدی مشخص شد شهر بادگیرها، بعد از ۹ سال ثبت جهانی شده است. خبر بازداشت تروریست های خونخوار هم پربازدید بود. از جمله مشخص شد افزایش تعداد داعشی‌های بازداشتی در مشهد به ۲۷ نفر توجه مردم را جلب کرده.

در سرویس بین الملل شرط قطر برای قطع رابطه با ایران پربازدیدترین مطلب بود. در همین ارتباط یک مقام قطری اعلام کرد: طرحی برای تقابل مستقیم با ایران وجود دارد. این نقل قول پربازدید بود. پس از آن، شاهکار جدید خاندان ترامپ در یک اجلاس جهانی پربازدید بود چون  تکیه ایوانکا ترامپ بر صندلی پدرش در نشست جی۲۰ انتقادها را برانگیخت.

در سرویس فناوری اطلاعات، خبر ساخته شدن دهکده واقعی فیس‌بوک پربازدید بود.

در سرویس طنز هم دسته‌گل جدید دانشجویان کشور مخاطبان را برانگیخت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =