ظریف، زنگنه، قاضی‌زاده‌هاشمی و حجتی بهترین وزرای کابینه از نظر کاربران خبرآنلاین

کاربران خبرآنلاین در تازه‌ترین نظرسنجی صفحه سیاسی درباره موفق‎ترین وزرای کابینه یازدهم، چهار وزیر دولت مستقر را موفق‌تر از بقیه وزرا دانسته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، حدود یک ماه دیگر به معرفی وزرای کابینه دوازدهم زمان باقی است و هر روز حدس و گمان هایی درباره چگونگی چینش این کابینه از سوی رییس جمهور به گوش می رسد. در همین حین، بررسی عملکرد وزرای دولت یازدهم هم ادامه دارد. روز گذشته خبرگزاری خبرآنلاین در یک نظرسنجی از کاربران خود خواست تا موفق‌ترین وزرای دولت یازدهم را معرفي کنند. (اینجا)

نتایج این نظرسنجی که به صورت کامنت از سوي کاربران منتشر شد حاکي از آن است که بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به چند وزیر اقبال بیشتری نشان داده و آن‎ها را موفق تر از بقیه اعضای کابینه دانسته اند. 122 نفر از کاربران محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، 110 نفر بیژن زنگنه وزیر نفت، 85 نفر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و 33 نفر محمود حجتی وزیر کشاورزی را بهترین وزرای دولت یازدهم اعلام کرده و عده‌ای برای نظراتشان دلایلي هم ارائه داده اند. از جمله توفيق در مذاکرات هسته‌اي، افزايش معاملات نفتي، طرح بيمه سلامت و خودکفايي در توليد گندم.
گرچه کاربران از وزرای دیگری هم همچون علی ربیعی وزیرکار، نعمت زاده وزیر صنعت، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، فانی وزیر آموزش و پرورش نيز به عنوان وزرای موفق کابینه یازدهم نام برده بودند اما این وزرا فاصله زیادی از چهار وزیر ياد شده (امورخارجه، نفت، بهداشت و کشاورزی) دارند.
البته در این نظرسنجی از اسحاق جهانگیری و شهیندخت مولاوردی هم به عنوان اعضای موفق کابینه نام برده شده است که البته این دو نفر در زمره وزرا محسوب نمی شوند و هر دو از معاونان حجت الاسلام حسن روحانی در دولت یازدهم هستند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 1
    خودتون برای خودتون خوب نوشابه بازکنید.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    2 1
    ظریف در سیاست خارجی، زنگنه در سر و سامان دادن به بازار نفت و لال کردن عربستان، دکتر هاشمی که خدا هم خودش و هم برادرش را حفظ کند، در پیاده کردن رژیم جدید درمان و حجتی به حق در احیای کشاورزی بهترین بودند و همپای اینها روحانی بود که در جامعه روحی نو دمید و بوی آزادی را در جابجای کشور پخش کرد
  • بی نام EU ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 0
    جامعه افراد روشن فکر دوست دارن
  • نقد شیرین A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    2 6
    اقای ظریف به خاطر قراردادی که بست و خودش اعلام شکست کرد نفر برتر شده؟ اقای زنگنه به خاطر قرارادادهای سر تا سر ابهام و با ضرر نفتی؟ خدمات وزیر بهداشت هم که خیلی چیزی ندیدیم؟
  • بی نام A1 ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    0 0
    دوتا از چهارتا اصفهانی اند :/
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    2 0
    در سایتای اصولگرا هم ببینید همین چهارنفر معمولا رای میارندهرچند که سر مسایل سیاسی آقای زنگنه مخالفای سرسختش رو هم داره که طبیعیه. در انتخابات هم نامزدهای مخالف دولت نه سیاست خارجی و برجام رو زیر سوال بردن نه هیچ کدام برنامه ای برای جایگزینی سیاست های طرح سلامت و یا خودکفایی و خرید تضمینی ارایه دادند. آقای زنگنه هم کارنامه درخشانش تو افتتاح فازهای پارس وهمچنین افزایش تولید اظهر من الشمسه و مخالفا مسائل حاشیه ای مثل حضور خارجی ها یا پروپاگاندای فساد در قرارداد ها رو مطرح میکنند.