شهرداری تهران اعلام کرده شهروندان می‌توانند برای شکایت از کسانی که برچسب تبلیغاتی روی در و دیوار منزلشان نصب کرده اند، با سامانه شکایات تماس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون گزارشهای زیادی درباره شکایت مردم از برچسبهای تبلیغاتی که در و دیوار را پوشانده است، در سرویس مشکلات مردم منتشر شده. (اینجا)، (اینجا)، (اینجا)، (اینجا) و (اینجا)

پس از کش و قوس زیاد، اکنون شهرداری تهران اعلام کرده اگر شهروندان در برچسب زنندگان شکایت دارند می توانند با سامانه شکایات این نهاد تماس بگیرند.

در این رابطه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی در منازل و دیوارخانه ها خبر داد.

امیر رشیدی ضمن اعلام این خبر با اشاره به رفع مشکلات و ناهنجاری های بصری از دیوارهای محلات گفت: با افزایش تعداد برچسب های تبلیغاتی و تقاضای اهالی برای رفع این مشکل، طرح ویژه زیباسازی دیوارهای محله اجرا می شود.

او نصب برچسب تبلیغاتی مراکز بر روی درب منازل و دیوار خانه ها را علاوه بر تهدید جدی برای زیباسازی شهری، پاکسازی آن را متحمل هزینه های زیادی برای شهرداری که با کمک پرداخت عوارض از سوی شهروندان اداره می شود عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر پاکسازی دیوارها و در منازل از برچسب های تبلیغاتی تذکر کتبی و شفاهی به مرکز تبلیغ کننده ارسال می شود که در صورت توجه نکردن جریمه نقدی در پی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: نصب برچسب های تبلیغاتی بر روی در منازل پیگیرد قانونی دارند و شهروندان در صورت برخورد با مشکل می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرویز RO ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
    1 0
    لطفا لطفا لطفا برخورد کنید، شهر زیبای تهران زشت زشت زشت شده است. میدان ونک، هر میدان، هر خیابان، از کف زمین تا در و دیوار همه و همه چسب و زشت شده است. خواهش می کنم شهر را از دست این زشت کاران نجات دهید. همه خسته، همه خسته از این همه زشتی، نیاز به شکایت نیست. خواهش می کنم با آنان برخورد کنید. خواهش می کنم برخورد کنید. ممنون و سپاس از بابت پیگیری