کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصویب کرده جریمه نصب تبلیغات غیرقانونی روی در و دیوار مردم تا ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند. این جریمه در قانون فعلی ۱۰۰تومان (هزارریال) است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها سرویس مشکلات مردم درباره عصبانیت شهروندان از کثیف کاری برچسب تبلیغات تجاری به در و پیکر خانه و کاشانه شان، گزارش منتشر کرد. (اینجا) را بخوانید.

اکنون یکی از کمیسیون های مجلس که عموما درباره قوانین مربوط به شهرداریها اظهارنظر تخصصی می کند، به این نتیجه رسیده که باید جریمه نصب تبلیغات غیرقانونی از ۱۰۰ تومان به ۵ میلیون تومان زیاد شود.

در این رابطه رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس از تعیین جریمه الصاق تبلیغات تجاری در اماکن غیرقانونی از یک میلیون تا پنج میلیون تومان خبر داد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس این کمیسیون گفته: در جلسه جلسه، برخی مواد طرح اصلاح ماده 92 قانون شهرداری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. طبق مصوبه کمیسیون، جریمه نصب و الصاق تبلیغات تجاری در اماکن غیرقانونی و غیر از اماکن تعیین‌شده از سوی شهرداری‌ها، از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان در نظر گرفته شد.

با تصویب نهایی این قانون در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان، شهروندان می توانند امیدوار باشند برچسب های تبلیغاتی در و دیوار شهر را کثیف نکند.

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    12 0
    خدا کنه در جهت رفاه روانی شهروندان توسط منتخبین ملت قانونش تصویب بشه، حالمون از کثیفی درب و دیوارها گرفته است ...
  • بابک IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    1 0
    جریمه ۱۰۰ تومانی زیاد نبود آیا؟؟؟
  • دشت مغان پارس آباد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 0
    متاسفانه نمایند گان این منطقه به جای خدمت به مردم وطرح مشکلات منطقه درمجلس وپی گیری آن از طرق مجاری قانونی ؛به طورمستقیم یاغیرمستقیم به عزل ونصب مدیران ادارات ومدارس می پردازند که این قبیل موارد مردم را به نظام بدبین کرده ،وباعث دلسردی وناامیدی مردم به اینده میشود .خواهشا پی گیری نمایید .