هفتاد و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برگزار شد

هفتاد و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر به ریاست محمد صادق باغستانی و حضور اعضای کمیسیون و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج تشکیل جلسه داد و لوایح ارسالی از سوی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در ابتدای جلسه لایحه مساعدت مالی به حسینیه فرزندان شاهد به مبلغ 100 میلیون تومان جهت ساخت طبقه فوقانی حسینیه مذکور مطرح و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
در ادامه لایحه مساعدت مالی به ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت تقدیر و تشکر از خادمین به حضرت سید الشهدا ابا عبداله الحسین (ع) به مبلغ 10 میلیون تومان هدیه نقدی (کارت هدیه) از محل اعتبار بودجه فرهنگی مطرح و به تصویب رسید.
بررسی لایحه روز خبرنگار از دیگر مواردی بود که مطرح و به بحث و گفتگو رسید.
سعید فیروزگاه ضمن بیان اینکه خبرنگاران زحمات زیادی در عرصه اطلاع رسانی داشته و شایسته تقدیر هستند افزود: تقدیر از این قشر وظیفه مسئولین شهری است.
علی حاک کاظم دیگر عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز با اشاره به اتمام دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در طول این دوره خبرنگاران و اصحاب رسانه دوشا دوش مدیریت شهری اقدام به انعکاس اخبار این مجموعه و همچنین انتقادهای سازنده داشته اند ضرورت دارد با برگزاری برنامه ای در خور شأن این عزیزان از زحمات آنها تقدیر نمائیم.
بهنام محمودی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز بر تقدیر شایسته از زحمات خبرنگاران تاکید داشت.
در ادامه این گفت و گو ها لایحه مذکور رای گیری و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =