در ۱۲شهریور ماه، اخباری درباره زمینه‌سازی برای رفع حصر از جمله اقدامات شورای عالی امنیت ملی پربازدیدترین مطالب بود.

در صدر اخبار مهم امروز سیاسی فرمایشات رهبر انقلاب به چشم می خورد که فرمودند: قرارگاه ‌پدافند ‌هوایی خط‌ ‌مقدمِ ‌دفاع ‌از حیثیت ‌کشور است. در این سرویس، مطلب پربازدیدی این سئوال را در اذهان روشن کرد که سعید زیباکلام تبدیل به برادرش صادق شده؟! همچنین نقل قول پربازدیدی از ضرغامی اعلام کرد: حصر ارتباطی با رهبری نداشت و موسوی قبل از فتنه محبوب رهبری بود.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به شکایت از اسنپ و تپسی به خاطر ارزان‌فروشی اختصاص داشت. پس از آن، گزارشی درباره بازار ارز نشان داد تیر میرداماد به فردوسی خورد. در این سرویس خبری درباره شیوه جدید کلاهبرداری در جمعه بازار عبدل‌آباد هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی، خبر افشای راز رسول خادم در کنسرت خواننده سرشناس بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، این سئوال مطرح شد که چرا خبر تولید فصل سوم «شهرزاد» حتی دوستداران این سریال را هم خوشحال نکرد؟ در این سرویس برای مخاطبان، یافتن پاسخ این پرسش مهم بود: کدام فیلم‌ شانس بیشتری برای نمایندگی ایران در اسکار دارد؟

در سرویس اجتماعی، واکنش اژه‌ای به تخلیه چشم علیرضا رجایی پربازدید بود که گفت: دو سال پیش از زندان آزاد شده و در این فاصله سرطان گرفته! برای مخاطبان این سرویس هم مهم بود بدانند در بیمارستان شهدای تجریش چه می‌گذرد؟ همچنین گزارشی درباره حداکثر طول عمر انسان  بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل، مخاطبان نظر دادند آزمایش بمب هیدروژنی تازه کره‌شمالی چه واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت؟ در این سرویس خبری تکان دهنده درباره هشدار حزب‌الله نسبت به کشتار خانواده‌های داعشی به دست آمریکا هم بازدید زیادی داشت. همچنین خبر بد دیگری آشکار کرد کره‌جنوبی زمین لرزه‌های مصنوعی را تائید کرده است!

در سرویس طنز هم یک چهره در مطلب پربازدیدی اعلام کرد در اروپا از احمدی نژاد مشهورتر بودم!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =