به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : مسئولیت اصلی شرکت های زنجیره ای ( برند ) توزیع فرآورده های نفتی مایع و سی ان جی ، نظارت و کنترل کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در جایگاه تحت پوشش با رعایت استانداردهای مشخص شده است .
وی ادامه داد : خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش از دیگر وظایفی است که بر عهده شرکتهای صاحب نشان یا برند قرار دارد .
حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، افزایش کیفیت عرضه خدمات و توسعه کمی و کیفی توزیع سوخت در جایگاهها را از اهداف مهم طرح برند سازی دانست و بیان کرد : در حال حاضر شرکتهای صاحب نشان در منطقه ساری کار خود را از ماه گذشته با آغاز به کار طرح برند شروع کردند که با اضافه شدن برندی در قائمشهر و آغاز به کار آن از مورخه ۱۳۹۶/۶/۱ تعداد برندهای ثبت شده و فعال در منطقه ساری به سه برند رسید .
مدیر منطقه ساری افزود : هدف دیگر راه اندازی شرکت های زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی مایع و سی ان جی یا برند ، ارتقای رفاه و ایمنی ، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابتی درکشور است و طبقهبندی جایگاهها بر اساس نوع خدمات قابل ارائه به مشتریان است که هر جایگاه بر مبنای نوع خدمات ارائه شده به مشتری حقالزحمه مربوطه را دریافت میدارد.
46
نظر شما