روند ساخت پیاده راه چند منظوره بلوار ماهان کرج بررسی شد

با هدف ارتقای کیفی محیط شهری و ارزیابی تاثیرات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی پروژه های در دست اقدام شهرداری کرج، دومین جلسه کمیسیون تخصصی سیما و منظر و طراحی شهری برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دومین جلسه کمیسیون تخصصی سیما و منظر و طراحی شهری به ریاست معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار شد.
در این جلسه مسئولان مربوطه در رابطه با ایجاد هماهنگی های لازم در راستای ساخت طرح عمرانی پیاده راه چند منظوره بلوار ماهان، حد فاصل خیابان استانداری و دانشگاه خوارزمی به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهایی را برای برطرف ساختن مشکلات موجود ارائه دادند.
تعیین ساختار، کلیات، اهداف، وظایف و مشخص کردن کمیته های زیر مجموعه کمیسیون تخصصی سیما و منظر و طراحی شهری از دیگر محورهای این جلسه بود.
در این کمیسیون مدیر کل امور شهرسازی، مدیر کل دفتر طرح های توسعه شهری، مدیر نظارت بر توسعه حریم شهری، رئیس و کارشناسان اداره سیما و منظر شهری از حوزه معاونت شهرسازی و معماری، جانشین و نمایندگان معاونت های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همچنین نمایندگان سازمان نظام مهندسی البرز حضور داشتند.
گفتنی است پیرو دستور دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، پیرامون هماهنگی و هم اندیشی برای ارتقای ساختار فنی و اجرایی این دستگاه، برگزاری کمیسیون تخصصی سیما، منظر و طراحی شهری در دستور کار حوزه های مربوطه قرار گرفته است که در این کمیسیون، چگونگی روند ساخت و سازهای شهری مورد بررسی قرار می گیرد و راهکارهای جلوگیری از موازی کاری ها و هماهنگی دستگاه های شهری در این زمینه بررسی می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =