اعتراض رئیس کانون وکلا به شورای نگهبان در خصوص لغو عضویت عضو زرتشتی شورای شهر یزد، از پربازدیدترین مطالبِ سوم آبان بود.

در مهمترین خبر سیاسی امروز، فرمایشات رهبر انقلاب به چشم می‌خورد که ایشان فرمودند: قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و معامله نیست.

در پربازدیدترین اخبار سیاسی هم نقل‌قولی از سلیمی‌نمین بود که گفت: کسی که برای خاتمی مأمور می‌گذارد، اعتبار او را بالا می‌برد. همچنین در این سرویس پاسخ رئیس کانون وکلا به آیت‌الله یزدی هم خواندنی بود که گفت: شورای نگهبان نمی‌تواند قوانین قبلی را نقض کند. در این سرویس روایت رهبر انقلاب از تفاوت نگاه محمدرضا شاه پهلوی به آمریکا در اتاق خصوصی و نزد سفرا هم برای مخاطبان خواندنی بود.

پربازدیدترین خبر اقتصادی حکایت از آن داشت که ۴ مدل خودروی جدید در راه است. همچنین صدور دستور رئیس جمهور برای حذف برچسب قیمت کالا هم پربازدید بود. خبر پربازدید دیگری هم گفت بلیط قطار قم-کربلا تمام شد.

در پربازدیدترین خبر فرهنگی اعلام شد همسر جرج کلونی هم قربانی آزار جنسی شده است. همچنین انتشار شرط عجیب تلویزیون برای پخش تیزر فیلمی با بازی باران کوثری باعث بازدید زیادی شد. نقل قولی از مریم حیدرزاده هم پربازدید بود که گفت: ۸ سال ناعادلانه من را حذف کردند.

در پربازدیدترین مطلب سرویس اجتماعی، همه فهمیدند مسافرانی که دوست دارند در هواپیما کنار پنجره بنشینند چه شخصیتی دارند. در این سرویس اعلام شد قاتل روحانی حادثه مترو امام خمینی (ره) در امین‌آباد بستری شد. این سوال هم طرح شد که اگر قربانی آزار و تعرض جنسی شدید، چگونه پیگیری حقوقی کنید؟

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدیدی درباره پیشنهاد عربستان به حیدر العبادی دربارۀ ایران منتشر شد. همچنین اولین واکنش بغداد به تعلیق همه‌پرسی کردستان هم بازدید زیادی داشت. خبر پربازدید دیگری هم عنوان کرد کردستان عراق نتیجه همه‌پرسی را تعلیق کرده است.

در پربازدیدترین خبر طنز هم علت انتخاب زنبیل قرمز بقایی لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =