عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مجروحان حین ماموریت این مرکز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مجروحان حین ماموریت شاغل در دانشگاه عیادت کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر ساکی با حضور در منزل دکتر علیشاهی سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان سلسله، رشید عرب زاده مسئول اورژانس هوایی استان و محمد نوری زاده تکنسین فوریت های پزشکی استان که در حین انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم دچار سانحه شده بودند از ایشان عیادت کرد.

در این عیادت چند تن از اعضای هیات رئیسه دانشگاه از جمله حجت الاسلام والمسلمین مرادیان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه،دکتر سپهوند معاون غذا و دارو،نادر همتی معاون اجتماعی، دکتر خوارزم کیا معاون توسعه و مدیریت منابع و عبدالرضا شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه به همراه دکتر جواد عموزاده سرپرست کنونی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سلسله و چند تن از کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

دکتر ساکی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات خانواده مجروحین نامبرده ابراز امیدواری کردند با همکاری این خانواده ها بتوانند حمایت های لازم را در جهت کمک به روند بهبودی ایشان،صورت دهند.

گفتنی است: دکتر علیشاهی زمستان گذشته بر اثر سانحه رانندگی در مسیر خرم آباد الشتر به شدت مصدوم شد. رشید عرب زاده نیز آبان ماه گذشته در حین ماموریت در محور خرم آباد_پل زال از ناحیه مهر ه های گردن و کمر به شدت آسیب دید. همچنین

محمد نوری زاده اردیبهشت ماه سال گذشته در محور خرم آباد_بروجرد و در منطقه طالقان حین ماموریت دچار سانحه رانندگی و متاسفانه آسیب شدید ناحیه نخاع شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =