باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید با اغتشاشگران به جد بر خورد قانونی صورت بگیرد تا متوجه شوند مملکت حساب و کتاب دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم ختم مرحوم امیر سرتیپ دوم سید علی‌اکبر موسوی قویدل، در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که در چند شهر کشور رخ داده است، گفت: اغتشاشگران ایادی و از مزدورانی هستند که سر در توبره بیگانگان دارند.

وی افزود: باید با این افراد به جد برخورد شود و بر خورد قانونی صورت بگیرد تا متوجه شوند مملکت حساب و کتاب دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اینگونه نیست هرشخصی بلند شود و به اموال عمومی و بیت المال لطمه وارد کند. بر این اساس برخورد باید بسیار جدی و بازدارند باشد چراکه هیچ کدام از اینها دلسوز کشور نیستند.


عزت الله ضرغامی: بدون ساختارشکنی هیچ تحولی انجام نمی‌گیرد

جماران نیز نوشت: عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در کانال تلگرامی خود نوشت:

بدون ساختارشکنی هیچ تحولی انجام نمی‌گیرد.

ساختارشکنی در اندیشه و نگاه است که به ساختارشکنی در سیاست‌ها و رویه‌ها و نهایتاً به تحول در عمل منجر می‌شود.

اهانت به مقدسات مدل کاریکاتوری از ساختارشکنی است!

رهبری بارها به ما فرمودند: «دگراندیشی واژه‌ی منفی نیست. همه نسبت بهم دگراندیش هستیم». آدم‌ها لزوماً مثل هم فکر نمی‌کنند.

مخالفین خود را با برچسب «دگراندیش» از صحنه خارج نکنیم!

ساختارشکنی اولین گام ضروری در عرصه‌ی خلاقیت و تحول است.

ساختارشکن باید امنیت داشته باشد. در غیر این صورت خودش و ساختارش یکجا شکسته می‌شود!!

مجلس تاکنون به هیچ عدد واقعی درباره قیمت بنزین نرسیده است

همچنین ایلنا نوشت:بهروز نعمتی در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ از روز شنبه نشست‌های خود را آغاز کرده و به صورت منظم در دو نوبت صبح و عصر تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: مجلس به دنبال این است که افرادی که به معنای واقعی دارای تمکن بالا هستند از دریافت یارانه نقدی حذف شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع دوم مطرح شده در نشست امروز هیأت رئیسه بحث قیمت سوخت بود که ممکن است برخی التهاباتی در جامعه ایجاد کند، یادآور شد: تاکنون مجلس به هیچ عدد واقعی درباره قیمت سوخت نرسیده و از هفته آینده کمیسیون تلفیق وارد دستور کار قیمت سوخت می‌شود اما آنچه که بنده می‌توانم قول دهم این است که این مواردی که در جامعه مطرح می‌شود و برخی به آن دامن می‌زنند مورد نظر مجلس نیست و تلاش مجلس بر این است که بودجه شفافی ارائه شود.

نعمتی افزود: مجلس به دنبال این است که به موضوعات مهم جامعه همانند اشتغال و رونق تولید مجموعه اقتصادی کمک شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که همه مردم باید نسبت به آن هوشیار باشند این است که عده‌ای به دنبال اغتشاش و اختلال در نظم عمومی جامعه هستند ، افزود: این افراد حتی شاید به دنبال این باشند که عده‌ای را با خود شریک کنند و این افراد متأسفانه همان گونه که در دو سه روز اخیر مشاهده شده آمریکایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و برخی کشورهای همسایه در منطقه خلیج فارس و معاندان نظام و افرادی که سال‌های سال به روی این مردم اسلحه کشیده‌اند، به دنبال حمایت از این افراد هستند.

واکنش علم‌الهدی به اعتراضات اخیر: ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان توسط بیگانگان است
تسنیم نوشت:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد هستیم که موج سوار اصلی، آمریکا، اسرائیل و منافقان هستند.

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی اظهار داشت: پیشامدهای اخیر در برابر اقتدار نظام و انقلاب، حوادث و جریانات کوچکی است؛ کوهنوردی که از کوه بالا می‌رود، سنگلاخ روبه‌رویش است اما بالا می‌رود. انقلاب ما و نظام ما به‌سوی قله کمال بالا می‌رود و این پیشامدها سنگلاخ‌هایی است که زیرپا می‌رود و اثری غیر از این در انقلاب ما ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان ما احمق هستند که در مقابل این اغتشاشات، هیجانات عمومی و جمعیت‌های خودجوشی که در دفاع از انقلاب و رهبری شکل می‌گیرد را نمی‌بینند؛ اوج قدرت ما برای آنان قابل لمس نیست و اگر هم می‌بینند و خود را به نادانی زده‌اند دلالت بر عجز آنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما توجه دارند و گول این حرف‌ها را نمی‌خورند؛ اولاً بسیاری از مشکلات با حرکات عمومی و جمعی به این شکل قابل حل نیست، اگر بناست یک حرکت جمعی انجام دهند، باید قانونی و مجوزدار باشد و اینکه جریانی در فضای مجازی اعلام فراخوان کند و عده‌ای به آن اعتماد کنند صحیح نیست؛ به صرف فراخوان نباید جمع شد زیرا موج‌سوار این جریان دشمن خواهد بود و نتیجه این می‌شود که منافقین، آمریکا و اسرائیل خوشحال شده و اعلام حمایت می‌کنند و ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان نیز توسط بیگانگان است.

وی افزود: مردم به هر فراخوانی توجه نکنند اما مطالبات را به صورت جمعی و با مجوز قانونی دنبال کنند.

علم الهدی با اشاره به اینکه امروز مدیریت اجتماعی ما به فرموده مقام معظم رهبری باید مدیریت جهادی باشد ادامه داد: متاسفانه مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها روز به روز در حال افزایش است. بعضی از مردم عزیز از نظر اشتغال و زندگی در مرز استیصال قرار دارند. در برنامه‌ریزی‌ها نباید صرفاً طبقات بالا را در نظر گرفت و طبقات پائین را نادیده گرفت.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    62 2
    واکنش علم‌الهدی به اعتراضات اخیر: ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان توسط بیگانگان است اول یکاری کردید بعد به تبعاتش فکر کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان دستپخت خود شماست بیگانگان ابتداشو نداشتن
    • بی نام RO ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      45 1
      اتفاقا شما مقصرید که از امثال موسسات اعتباری و جاهایی مثل پدیده شاندیز حمایت کردید که پول مردم را بالا کشیدند بعدش هم شما حتی محکومشان نکردید،وقتی دغدغه مردم کار و گرانی بود دعدغه شما لغو کنسرت و سخنرانی بود و می گفتید مردم اشکنه بخورند،اون موقع هشدار میدادیم ولی شما گوش نمی کردید این تظاهرات اخیر را هم شما راه انداختید ولی از کنترل خارج شد و معلوم نیست کار به کجا بکشه،مقصر اول و اصلی شما و همفکرانتان هستند نه بیگانگان
  • م ر GB ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    65 2
    تا زمانی که مسئولانی مثل علم الهدا حاضر به پذیرش اشتباهات خود نشوند انجام گفتگوی ساده هم با آنها غیرممکن است چه رسد به تفاهم
    • بی نام RO ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      24 1
      جالبه با این حساب ۶۰میلیون از ۷۰میلیون جمعیت کشور بیگانه هستند.همه میدونن این اتیش رو شما روشن کردید
  • احمدی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    44 0
    اقای ضرغامی در ده سال مدیریت صداوسیما مخالفان دگر اندیش رانوکر بیگانه می خواندی حالاامروز عکس نطر وعملکرد قبلی ات را توییت می کنی . لابد می خواهی که از قافله روشنفکران عقب نمانی .
  • بی نام DE ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    36 4
    آقای علم الهدی شما که هم بیگانه اید؟ یک سال صبر نکردید که پروژه های روحانی به هدف برسد. انتقادها را شما شروع کردید. پیمانکاران وابسته به شما حقوق کارگران را ندادند. حالا کار به جایی رسیده که فکر نکنم این اعتراضات به راحتی بخوابد. آن وقت شمائید که باید تاوان بدهید. شما در لباس روحانیت به جای اینکه به مردم انسانیت بیاموزید رقابت با احزاب یاد دادید. اعصابشان را خرد کردید. کار به جایی رسیده که شعار علیه آخوند و عرب و ... می دهند. یاد ندادید که ملاک انسانیت نژاد و دین و زبان نیست بلکه خود افراد اند. یاد ندادید که علم شوخی نیست و جامعه شناسان از روی علم حرف می زنند و باید به جای رسانه های بیگانه پشت سر جامعه شناسان و روشنفکران ایستاد. حالا ایران 4 فصل زیبای ما سوریه شود چه کسی پاسخگوست؟
    • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      0 0
      پنج سال صبر کردیم کمه؟ درخت سیب و گلابی هم بود تا حالا بار داده بود . تو نگو چنار کاشتن ما نفهمیدیم
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    49 1
    امثال همین علم الهدا پا روی دم مردم گذاشتن اگه حرف نزنن بهتره.
  • هادی A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    17 5
    نقش دولت در سایه در اختشاشات اخیر چیست؟آیا نقشی دارد؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    42 2
    آقای علم الهدی از واقعیت اجتماع خیلی دوری،حسابی برج عاج نشین شدین که همه تقصیرات رو به گردن بیگانگان می اندازید.بیگانه اصلی به مردم و اوضاع جامعه شمایید که لابد آنقدر در دریای معنویات گم شدین که از دنیای مردم بی خبرید.یه کم به خودتون بیان.
  • بی نام DE ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 2
    حاج آقا کجای کاری؟ اون موقع که چشم امید مردم اصلاح طلب ها شده بودند دختر صفدر حسینی در مجلس از حق پدرش از سفره انقلاب گفت. دندون پوسیده رو همون موقع باید می کشیدید که امید مردم ناامید نشه. دیگه بماند که لیست شوراهای اصلاح طلبان چقدر جاه طلبانه بود. خراب کردید. به جریان سیاسی سوم نیازه. جریانی که مورد تایید مردم باشه و اصلاح طلبان و اصولگرایان اکثریت رو از دست می دهند. ولی اگر سومی در کار نباشه ایران سوریه می شه. هوشیار باشید.
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    29 2
    منتشر نمیکنید ولی مقصر شروع بازندگان انتخاباتند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    17 0
    حاج آقا پیشنهاد میکنم بپکمی بیشتر با مردم از نزدیک آشنا شوید
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    35 0
    نادان فرض کردن مردم و انتصابشون به بیگانگان بیشتر اونا رو ناراحت و ناراضی میکنه
  • بي نام ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    15 0
    چرا براي مفسدان اقتصادي واختلاس كننده ها شما فرياد نميزني حاج اقا
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    19 0
    آقای اعلم الهدی یکی از این بیگانگان رو من میشناسم طفلک کارگریه که 8ماه حقوق نگرفته هزینه های زندگیش کمرش رو شکونده دفتر نماینده تونم رفت جواب ندادن بهش یکی دیگه از اون بیگانگانم جوانیه که از بیکاری و بی پولی جانش بلش رسیده ضمنا الان دیگه سعی کنین بیشتراز این روی اعصاب مردم راه نرویداینوواقعا دارم میگم