در روز شنبه ۱۰ شهریور، اخباری درباره واکنش مطهری به فیلم منتشر شده‌اش، آخرین قیمت خودروهای داخلی، درگذشت بازیگر «پایتخت» و امکانات عجیب بانک مرکزی برای قماربازها بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، اولین واکنش مطهری به فیلم منتشر شده از او در مراسم عید غدیر در صدر اخبار نشستفحاشی‌ روزنامه چاپ مشهد به رئیس جمهور هم پربازدید شد. در ادامه، کاربران ماجرای روزی که دولت و مجلس رونوشت نزدند را خواندند.

در سرویس اقتصاد، آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار نگاه کاربران را به خود جلب کرد. ۴۰ روز تا پایان مهلت اف‌ای‌تی‌اف به ایران دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه بسیاری روی سکه ۴.۰۲۶.۰۰۰ شد کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، عطاالله صفرپور بازیگر سریال «پایتخت» درگذشت توجه کاربران زیادی را برانگیخت و موجب تاثرشان شد. پاسخ ریحانه پارسا به انتقادات از عکس‌های اخیرش دیگر پربیننده این سرویس بود. سخنان بیژن امکانیان درباره حضورش در سریال «پدر» هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، وقتی تلویزیون با یک حقه‌باز به اسم کارآفرین نیم‌ساعت مصاحبه می‌کند توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه امکانات عجیبی که بانک مرکزی در اختیار قمارباز‌ها می‌گذارد مورد توجه قرار گرفت. همچنین معجونی جادویی برای سوزاندن چربی‌ها پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، جان‌کری رقیب ترامپ می‌شود پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، فقط عربستان قادر به تغییر جغرافیای کره زمین است! توجه مخاطبان را جلب کرد. حشد شعبی به برکناری رئیس خود واکنش نشان داد هم بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، جرارد پیکه دستگیر شد پربازدیدترین بود. در ادامه، خبری با تیتر یک عکس حاج‌صفی را تراکتوری کرد توجه کاربران را جلب کرد. پیام سرخ‌ها به طارمی دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =