هیأت انتخاب و داوری مسابقه بخش مواد تبلیغی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند که در این میان نام سیدرضا میرکریمی نیز دیده می‌شود

 

سیدرضا میرکریمی خالق آثاری چون «زیر نور ماه»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و...  فارغالتحصیل رشته گرافیک است و در دوره دانشگاه از شاگردان زندهیاد مرتضی ممیز بوده است. وی در دوره بیست و هفتم جشنواره فیلم به همراه حسین خسروجردی (گرافیست و مجسمهساز)، بهرام جلالی (عکاس)، ایرج تقیپور (تهیه کننده) و مجتبی مشیری (مدیر امور بازرگانی صدا و سیما) کار انتخاب و داوری بخش مواد تبلیغی را عهده دارد هستند.

این بخش به منظور اعتلای بخش نمایش هنر ـ صنعت سینمای ایران، مواد تبلیغاتی و اطلاعرسانی فیلمها در زمینههای عکس، پوستر، گرافیک محیطی و آنونس و تیزر مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و به برترین آثار جوایزی اهدا می‌‌شود. آثار ارائه شده به بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاعرسانی سینمای ایران مربوط به فیلمهایی است که در فاصله زمانی بیست و ششمین تا بیست و هفتمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر به نمایش عمومی در آمده باشند

سال گذشته در بخش عکس سیمرغ بلورین به عبدالله عبدینسب برای مجموعه عکسهای فیلم «جایی در دور دست» اهدا شد. حیدر رضایی طراح پوستر فیلم «اخراجیها» و بهزاد خورشیدی طراح بیل بورد فیلم «قاعده بازی» سیمرغهای بلورین این دو بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین امیر شیبان خاقانی با ساخت تیزر و آنونس فیلم «اتوبوس شب» و آنونس «سنگ کاغذ قیچی» سیمرغ بلورین این بخش را دریافت کرد.

بیست و هفتمین جشنواره بینالمللی فیلم از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار میشود

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =