۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۵

شهرام شکیبا

اخیراً یک بنده خدایی که تحلیل‌هایش حرف ندارد و هرچه بگوید لاجرم تحقق پیدا می‌کند، رقبای احمدی‌نژاد را به یزید، عمرسعد و ابن‌زیاد تشبیه کرده است.
ضمن تشکر ویژه از ایشان، بابت قرائت تازه و مدرنشان از مقاتل ابی‌مخنف و سیدبن‌طاووس، تقاضا می‌کنم در بین قتله کربلا ما‌به‌ازای امروزی «ازرق شامی»، «سنان بن‌انس»، «حرمله‌بن‌کاهل اسدی»، «مره‌بن‌منقذ عبدی»، «زیدبن‌ورقاء‌جُهنی»، «فلافِس نهشلی»، «بجدل بن‌سلیم کلبی»، «بحربن‌کعب» و«ساربان» لعنت‌الله علیهم اجمعین الی قیام یوم الدین را مشخص نمایند. ضمناً اگر مرحمت کنند و مابه‌ازای عزیزانی چون «محمدعلی رامین»، «پروفسور حمید مولانا»، «علی‌آبادی»، «ثمره هاشمی»، «بذرپاش» و «اسفندیار رحیم‌مشایی» را در میان اتقیا و یاران مشخص نمایند ممنون می‌شویم. چون عن‌قریب پولش را می‌دهند تا این مقتل و داستان را «فرج‌الله سلحشور» بسازد. لذا لازم است ماجرا دقیق مشخص شود.

از خودم نپرس
کروبی را در تلویزیون دیدم، اول باور نکردم خود کروبی باشد. چون نه جیغ می‌زد، نه داد می‌کشید اما وقتی پرسش و پاسخ شروع شد، یقین کردم که خود خود کروبی است. چون به هیچ‌ سوالی جواب نمی‌داد و هرچه مجری می‌پرسید، جواب می‌داد: «من نمی‌دانم، از کارشناس‌هایم بپرسید.» فقط نمی‌دانم چرا بدون کارشناس‌هایش آمده بود تلویزیون و بعد از برنامه بدون کارشناس‌هایش چطور آدرس خانه را پیدا کرد و به منزل رفت!

چرا بچه می‌ترسونی
از خانه بیرون آمدم، خوف کردم. سرتاسر دیوار جلوی خانه‌مان پر بود از عکس یک آقایی که بازویش را نشان می‌داد و لبخند می‌زد. فکر کردم باشگاه زیبایی اندام جلوی خانه‌مان باز شده. پیش رفتم، دیدم عکس‌های محسن رضایی است که با کت و شلوار بازو گرفته.
حرفی نیست، یک رأی که قابل ندارد ولی آخه چرا بچه‌های مردم را می‌ترسانید با این پوسترها؟

آی دزد
حسین مرعشی عضو کارگزاران سازندگی روز روشن گفته:‌ «ما دزد بودیم، احمدی‌نژاد عرضه نداشت ما را بگیرد.»
1- مرعشی برای چه کسی تبلیغ کرده؟ موسوی، خودش، احمدی‌نژاد یا نیروی انتظامی؟
2- کجای دنیا این جوری تبلیغ می‌کنند؟
3- اصلاً مگر این جوری هم تبلیغ می‌کنند؟
4- به نظر شما انشاءالله گربه است؟
5- چرا همه نزدیک انتخابات، بر بدیهیات تأکید می‌کنند؟
6- آیا دزد نگرفته پادشاه است؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 9630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۰
    0 0
    خیلی باحال بود فقط کاش از موسوی و احمدی هم چیزی می گذاشتید.