شهردار بندرانزلی گفت: بندرانزلی به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری خود از جمله شهرهایی در کشور است است که همواره مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد و در همین راستا باید تمهیدات لازم برای رفاه مسافران اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان، وحید پورحضرت، شهردار بندرانزلی اظهار کرد: بندرانزلی به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری خود از جمله شهرهایی در کشور است است که همواره مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد و در همین راستا باید تمهیدات لازم برای رفاه مسافران اندیشیده شود.

پورحضرت گفت: در همین راستا شهرداری بندرانزلی همچون سال‌های گذشته تمهیدات و اقدامات ویژه‌ای درحوزه‌های مختلف برای رفاه میهمانان نوروزی که در این ایام به شهر ما می‌آیند پیش بینی کرده است.

شهردار بندرانزلی افزود: کلیه مراکز اقامتی، گردشگری، تفریحی و …از نظر خدماتی در حال به روزرسانی و بهسازی هستند که مشکلی برای ارائه خدمات به گردشگران عزیز نباشد.

وحید پورحضرت ادامه افزود: تلاش ما در مجموعه شهرداری بندرانزلی این است سالی متفاوت و ویژه را در ارایه خدمات به گردشگران عزیز سپری کنیم و حسب برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی وظایف قانونی کلیه دوایر شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهر در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعریف شده است و در این ایام عید تمامی نیروها به صورت تمام وقت در حالت آماده باش می‌باشند.

۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =