در واپسین دقایق نیمه شب گذشته یک کامیون بدون راننده، حادثه ای عجیب و نادر را در غرب تهران رقم زد.

شهروندان ساکن در محله گیشا در ساعت 23:51 دقیقه شب گذشته طی تماسی با سامانه 125 از برخورد چندین دستگاه خودرو سواری و مچاله شدن آنها خبر دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران هم بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 10 را راهی خیابان 31 کرد.
علی اسدی افسر آماده منطقه چهار عملیات که به خاطر حساسیت موضوع خود را به محل حادثه رسانده بود گفت: راننده کامیون حامل بلوک ساختمانی پس از توقف کامیون خود در کنار خیابان از آن پیاده شد که در این هنگام ناگهان کامیون ترمزش رها شد و در مسیر شیب تند خیابان رو به پایین به حرکت درآمد. این کامیون لحظاتی پس از سرعت گرفتن، ناگهان به سمت چندین دستگاه خودروی پارک شده منحرف شد و تعدادی از آنها را درهم کوبید و به طرز عجیبی بدنه خودروها را مچاله کرد. کامیون پس از این حادثه باز هم متوقف نشد و به راه خود ادامه داد و چندین درخت در داخل پیاده رو را شکست و سرانجام در کنار درب ورودی یک ساختمان از حرکت باز ایستاد.
این افسر آتش نشانی درباره جزئیات عملیات آتش نشانان گفت: آتش نشانان پس از این که از این حادثه مطلع شدند به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و در آغاز کامیون را مهار کرده و به ایمن سازی صحنه تصادف پرداختند. آنها سپس با قطع سیستم برق خودروها ابتدا از جاری شدن بنزین در کوچه و خیابان جلوگیری کرده و با استفاده از تجهیزات لازم، عملیات جداسازی خودروها را که درهم پیچیده شده بودند آغاز کردند.
علی اسدی مدت عملیات نفس گیر و حساس آتش نشانان را بیش از سه ساعت ذکر کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی سرانجام موفق شدند بدون وارد آوردن آسیب جدی به خودروها هر 4 وسیله نقلیه را از یکدیگر جدا کردند. جالب این بود که به رغم رها شدن کامیون در خیابان و منهدم کردن خودروها، در جریان این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
عکسها: پایگاه خبری 125
47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه بنده ی خدا IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    46 1
    انصافا عکس پنجم( از آخر ) رو نگاه کنید. اونوقت میگن: " بدون وارد آوردن آسیب جدی به خودروها هر 4 وسیله نقلیه را از یکدیگر جدا کردند ". نه تو رو خدا نگاه کنید!!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    13 8
    خسارت این ماشین ها را نهادی تقبل میکند؟
  • بدون نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    44 0
    خدا رو شکر که خسارت جانی نداشته.
  • بدون نام KW ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    2 0
    بازم دم آتشنشانی گرم که همیشه سر موقع خودشو به محل حادثه میرسونه.