در روز دوم بهمن، اولین نطق رئیس جمهوری ترامپ، مخاطبان را به چالش کشید.

در سرویس سیاسی مواضع متناقض محسن رضایی درباره حادثه پلاسکو برای مخاطبان جالب بود که بدانند چرا سردار اینطور فکر می کند یا تصمیم می گیرد. در این بین پیشنهاد جالب نماینده مجلس درباره آینده ساختمان مخروبه پلاسکو هم برای مخاطبان خواندنی بود. حضور رییس‌جمهور در محل حادثه پلاسکو هم با گزارش‌دهی قالیباف به روحانی همراه بود.

در سرویس اقتصادی هم ماجرای آتش گرفتن و فروریزی ساختمان پلاسکو به اینجا رسید که اعلام شد کشیک بر سر گاو‌صندوق‌های مدفون ادامه دارد. در این میان متهم ردیف اول تخریب ساختمان پلاسکو هم شناسایی و معرفی شد. رئیس سازمان بنیاد مستضعفان هم گفت:  پلاسکوی جدید را دوساله می‌سازیم!

یک بازیگر در سرویس فرهنگ و هنر اعلام کرد:  الویس پریسلی انگشتر شاه ایران را به دستشویی انداخت! ماجرای هنرمندی با پای چوبی روی صحنه تالار وحدت هم خواندنی بود. یکی از اخبار پربازدید این سرویس هم به نقدی به عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار ساختمان پلاسکو اختصاص داشت.

برای مخاطبان سرویس اجتماعی مهم بود بدانند مالک ساختمان پلاسکو کدام نهادقدرتمندی است که به همه هشدارهای ایمنی بی توجهی کرده؟ البته در این سرویس اعلام شد امید به زنده بودن4نفر در زیر آوار ساختمان پلاسکو قوت گرفت. در عین حال ۱۰ دلیل برای طولانی شدن کابوس پلاسکو و عملیات امدادگران هم باعث شد تا مخاطبان به این موضوع توجه ویژه کنند.

در سرویس بین الملل مخاطبان اظهارنظر کردند چگونه  دونالد ترامپ رئیس‌جمهور شد. در این سرویس اولین سخنرانی ترامپ بعد از مراسم تحلیف هم خواندنی بود و البته منطق آمریکایی کار خود را کرد و احتمال سفیر شدن همسر سابق ترامپ! قوت گرفت.

در سرویس فناوری اطلاعات مردم خواستند بدانند برند تلویزیون هوشمندی که برای خانه جدید اوباما خریدند، چیست.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم طرح زیبای پرواز فرشته‌ها بر فراز پلاسکو دیدنی بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =