در روز جمعه ۲۴دی، اخبار پربازدید بیشتر درباره واکنش همسر هاشمی رفسنجانی به شعارهای مردم در مراسم تدفین آیت‌الله اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرویس سیاسی امروز جمعه هم تقریبا تمامی اخبار پربازدید به حواشی تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مراسم تشییع اختصاص داشت. در این رابطه واکنش عفت مرعشی به شعارهای مردم در مرقد امام (ره) پربازدید بود و هنوز هم مشخص نیست همسایگانی که در بُهت رفتن آیت‌الله هاشمی مانده اند چطور از این بهت خارج می شوند.

در سرویس اقتصادی هم حواشی ورود اولین خرید هواپیمایی ایران پس از 40 سال پربازدید بود و  مدیرعامل ایرباس هم به رئیس سازمان هواپیمایی پیام تبریک فرستاد: فرهاد عزیز، ایرباس مبارک! واقعیت این است که پس از ماه‌ها تلاش بالاخره با ورود اولین ایرباس نو به کشور صنعت هوایی میوه برجام را چید. در این سرویس قیمت برخی از خودروها در بازار هم پربازدید بود.

بحث هواپیمای نو آنقدر داغ بود که حتی واکنش نیکی کریمی به ورود هواپیمای ایرباس نو به کشور هم در سرویس فرهنگ و هنر پربازدید شود. همچنین خبر رسید کاربران اینستاگرام ترانه علیدوستی او را غافلگیر کردند و به این خانم هنرمند، روز تولدش را تبریک گفتند. یک خانم بازیگر هم گفت: همه چیز حول پول می‌چرخد و ناچار به پذیرشیم! 

در سرویس جامعه خاطرات ‌تلخ معلمی که دانش‌آموزانش ازدواج می‌کنند و می‌روند پربازدیدتر از سایر مطالب بود. همچنین رونمایی از آدم‌هایی که حوصله شما را سر می‌برند در این سرویس کلیک خوبی خورد تا زنگ خطر برای مردم را خبر بروز خشکسالی بسیار شدید در مراکز مهم جمعیتی ایران به صدا درآورد.

در سرویس بین الملل هم خبر رسید تروریستها و خشک مغزها به جان هم افتاده اند و اعلام جنگ طالبان و داعش علیه یکدیگر بازار آشفته خاورمیانه را بی ثبات تر کرده. کابینه جدید ایالات متحده هم کانون توجه مخاطبان این بخش از اخبار بود چون آنها خواستند بدانند وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ ایران را فرصت می‌داند یا تهدید؟ در همین رابطه خبر اظهارات وزیر دفاع ترامپ در نشست استماع دربارۀ برجام هم پربازدید بود.

در سرویس طنز ما هم از پرنده بانفوذ ترامپ! رونمایی شد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =