امروز ۲۱ دی‌ماه و در عزای عمومی به مناسب رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، همه اخبار پربازدید سرویس‌ها به تشییع و تدفین پیکر این انقلابی بزرگ اختصاص داشت.

امروز سه شنبه عزای عمومی بود و بیشترین اخبار به مراسم تشییع و تدفین باشکوه و وحدت آفرین مردی اختصاص داشت که از ستون های خیمه انقلاب نامیده می شد؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی. در سرویس سیاسی مطلبی با عنوان من خامنه‌ای‌ام، داماد آقای هاشمی! بیشترین بازدید را داشت. پس از آن، تذکر محسن هاشمی در خصوص مراسم تشییع پدرش مخاطبان زیادی را جذب کرد و توضیحات مهدی هاشمی درباره حواشی گفت‌وگویش با رییس سازمان صداوسیما هم برای مخاطبان خواندنی بود.

در سرویس اقتصادی درباره تدبیر اقتصادی هاشمی که هیچ‌وقت خبری نشد بحث زیاد بود. همچنین آرزوی سیاستمداری که ناکام ماند پربازدید بود تا ماجرای حکمی که امام(ره) به هاشمی داد این سرویس را با ذکر یاد آیت الله هاشمی همراه کند.

در سرویس فرهنگ و هنر هم واکنش معاون وزیر ارشاد به رویکرد صداوسیما نسبت به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بیشترین بازدید را داشت. پس از آن، خاطره مجری تلویزیون از آخرین گفت‌و‌گویش با آیت‌الله هاشمی برای مخاطبان جذاب بود و گزارشی از حضور سینماگران مطرح در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در این سرویس بازدید زیادی به همراه داشت.

در سرویس جامعه آرزوی آیت‌الله هاشمی در ساعات پایانی عمر بیان شد و پربازدیدترین خبر لقب گرفت. همچنین جزئیات اقدامات درمانی برای احیای آیت‌الله هاشمی در بیمارستان شهدای تجریش کلیک زیادی خورد تا با گزارشی از خانه نخست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از انقلاب، سرد و زمستانی؛ پربازدیدترین مطلب امروز باشد.

در سرویس بین الملل هم این خبر پربازدید بود که کاخ سفید به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد. پس از آن، وزیر خارجه بحرین هم به منتقدان ارسال پیام تسلیت برای درگذشت هاشمی واکنش نشان داد و در نهایت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت.

طرح زیبای بدرود آیت‌الله هم در سرویس سرگرمی ما پربازدیدترین مطلب بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =