در ۲٨دی‌ماه، همچنان اخبار تیراندازی دیروز پدافند هوایی به شی پرنده ناشناخته پربازدید بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پربازدیدترین خبر سیاسی امروز کرباسچی گفت: خانه هاشمی موزه می‌شود تا مردم ببینید ثروتش چقدر بود. پس از آن درباره خبر تیراندازی دیروز در تهران، خبری رسید که در آن عنوان شده بود احتمال فرود آمدن ریزپرنده در یکی از پشت‌بام‌های خیابان طالقانی وجود دارد. پس از آن بود که حمله تند روزنامه کیهان به علی مطهری سوژه مخاطبان شد.

در سرویس اقتصادی یادداشت خلبان مشهور ایرانی در باره ایرباس تازه خریداری شده از همه بیشتر خوانده شد. پس از آن هم مردم فهمیدند خرید یک آپارتمان ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری در نیاوران چقدر تمام می‌شود و آه کشیدند. همچنین کاهش قیمت دلار در سالگرد برجام خبر مسرت بخش این گروه بود.

در سرویس فرهنگ و هنر اعلام شد رضا رفیع مجری و طنزپرداز کشورمان عزادار شد. ما هم به این همکار عزیز، مصیبت وارده را تسلیت  می گوییم. همچنین واکنش‌ کیهان به تصدی کتابخانه‌ملی توسط مسجدجامعی هم جالب بود!  همچنین در شبی که علیرضا افتخاری بال درآورد مردم می خواستند بدانند چرا این اتفاق افتاده.

در سرویس اجتماعی هم حواشی مطرح نشدن استعفای مسجدجامعی خبرساز بود که اطلاح‌طلبان شورا را ترک کردند. در این سرویس  لابی‌پزشکان برای فرار از یک دوراهی‌ سخت هم پربازدید بود. رانندگان متخلف هم هوشیار شدند که جریمه گردش به چپ یا راست در تقاطع‌ چراغدار ۲۰۰هزار تومان است!

در سرویس بین الملل هشدار اوباما به ترامپ درباره برجام حسابی کلیک خورد. همچنین اظهارات دختر لوتر کینگ درباره ترامپ خبرساز شد و در نهایت هم عنوان شد هشدار ناتو به ترامپ کار دست این رئیس جمهور تازه بر تخت نشسته، داده است.

در سرویس فناوری اطلاعات کوادکوپتری که داعش آن را به بمب‌افکن تبدیل کرده خبر سازترین موضوع بود.

 همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور حواشی شلیک هوایی در تهران ادامه داشت!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =