در ۲۹ خردادماه، اخبار پربازدید تحت تاثیر حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های داعش در سوریه بود.

امروز اخبار سیاسی تحت تاثیر حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش بود. پس از آنکه پایگاه تروریست‌ها که هدف موشکی سپاه قرار گرفت، سردار قاسم سلیمانی به حمله موشکی به داعش واکنش نشان داد و رمزگشایی از دلیل حمله ‌موشکی سپاه به داعش از خاک کردستان‌ و کرمانشاه هم برای مردم جالب بود. این اخبار، پربازدیدترین های سیاسی بودند.

در سرویس اقتصادی سخنان رئیس کل بانک مرکزی که گفت تحت فشار از پیگیری سیاست‌ها منصرف نمی‌شویم، بازدید زیادی داشت. در این سرویس، گزارشی از عملکرد روحانی و احمدی‌نژاد در کنترل قیمت‌ کالاها هم پربازدید بود و توضیحاتی درباره مشاغل لاکچری صنعت ساختمان، برای مخاطبان مهم بود.

در سرویس فرهنگ و هنر، یک خواننده زیرزمینی، مجری مشهور تلویزیونی را به نگاه گناه آلود متهم کرد و در اظهار نظری پربازدید امیر تتلو خطاب به احسان علیخانی گفت: چرا توی برنامه‌ات چشم از چشم زنان نامحرم شوهردار برنمی‌داری؟ در این سرویس نظر بازیگر زن درباره اقدام موشکی ایران علیه داعش هم بازدید زیادی را صید کرد و شکست سخت اسکارلت جوهانسون هم توانست نگاه مخاطبان را به خود جلب کند.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره اعتراض به کنکور و آزمون در ایران، از دبیرستان تا دکترا بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، توضیح معاون بانک مرکزی درباره سپرده‌های موسسه اعتباری ثامن پربازدید بود که گفت: مردم نگران هیچ چیزی نباشند. همچنین خبر اتصال ۲ بزرگراه در تهران بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل و در خبری پربازدید عنوان شد مقام پیشین پنتاگون خواستار همکاری با سپاه پاسداران شده است.  همچنین واکنش بعیدی‌نژاد به حملات موشکی سپاه به داعش هم بازدید زیادی داشت. پس از آن هم صباح زنگنه گفت: کار داعش تقریبا تمام است، از حج امسال نگرانیم.

در سرویس فناوری اطلاعات هم عنوان شد توئیتر اکانت‌های دولت ونزوئلا را مسدود کرد.

در سرویس طنز هم سروده‌ای خنده به لب مردم انداخت که گفته بودند هر کی با ما نباشه چوب لا چرخش می‌کنیم!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =