در آخرین روز اردیبهشت، همه اخبار تحت تاثیر پیروزی قاطع حسن روحانی و لیست امید در انتخابات روز جمعه گذشته بود.

در سرویس سیاسی واکنش سعید جلیلی به دومین پیروزی روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری پربازدیدترین مطلب بود. نکته مهم این بود که افکار عمومی حساس است چرا رئیسی و قالیباف به روحانی تبریک نگفتند؟ در این سرویس فاش شدن راز «شکستِ سنگین» اصولگرایان مقابل روحانی هم بازدید زیادی به دنبال داشت.

در سرویس افتصادی اعلام شد پس از پیروزی حسن روحانی ریزش قیمت دلار رکورد شکست. همچنین در این سرویس بیانیه وزارت کار در پی مسدود شدن سایت کارورزی هم باعث بازدید زیادی شد. در سرویس اقتصادی اعلام شد کاهش قیمت چند خودروی داخلی بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داده.

در سرویس فرهنگ و هنر مجری اصولگرای سابق برنامه «هفت» گفت: متاسفم برای اطرافیان آقای رئیسی با این «تتلو»ی شان! در این سرویس مدیر نصر تی‌وی هم اعلام کرد: به‌زودی درباره تتلو و مشهد خبر محیرالعقولی می‌شنوید. این مطلب پربازدید بود. نکته جالب توجه تقلید آرنولد شوارتزنگر از روحانی بود. چون او هم شعار داد: به عقب برنمی‌گردیم!

در سرویس جامعه، پس لرزه‌های انتخابات شورای پنجم باعث درگیری فیزیکی جدیدی و دبیر در شورای شهر تهران شد. خبر مهم این بود که تهرانی‌ها در انتخابات شورا رکورد زدند، اصول‌گراها جاماندند و شهروندان ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران را جشن گرفتند. البته رقیب هم بیکار ننشست و روی تشکیک چمران در نظارت بر شمارش آرای انتخابات شورای شهر مانور تبلیغاتی زیادی داد.

در سرویس بین‌الملل بیانیه وزیر خارجه آمریکا در و اکنش به انتخاب مجدد حسن روحانی بازدید زیادی داشت. وزیر خارجه آمریکا هم گفت:  به موقع با ایران مذاکره خواهیم کرد! در این سرویس واکنش عادل الجبیر به پیروزی حسن روحانی هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات این سوال مطرح شد: موضوع ملاقات ماه آینده ترامپ با بزرگان آی‌تی چیست؟

در سرویس طنز و کاریکاتور پیامک رئیسی به تتلو و ادامه‌رأی‌گیری در حسینیه ارشاد خنده را روی لب همگان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =