فارس نوشت:

قائم مقام بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اعتبار سبد کالایی ابلاغ نشده است.

حسین مدرس‌خیابانی  در واکنش به این سوال که آیا اعتبار سبد کالایی کارمندان پس از گذشت 11 روز از ماه مبارک رمضان ابلاغ شد یا نه، اظهار داشت: هنوز اعتبار سبد کالایی به ما ابلاغ نشده است.
وی در واکنش به این مساله که هدف از ارائه سبد کالایی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان بوده است، گفت: ما از قبل از ماه رمضان برنامه ریزی کرده ایم اما اعتباری به ما ابلاغ نشده است.


قائم مقام بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که نتیجه این پی گیری ها چه بوده است؟گفت: اطلاعات شما بیشتر از ماست و باید جزئیات را از معاون هماهنگی و پارلمانی وزراتخانه بپرسید.


پیش از این رحیم ممبینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اعتبار سبد کالای ماه مبارک رمضان و گفته مسئولان وزارت بازرگانی مبنی بر عدم دریافت بودجه این سبد کالایی کارمندان، گفت: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی اعتبارات یارانه سبد کالا را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها داده و این اعتبار تخصیص یافته است و مبلغ تخصیص یافته در ارتباط با یارانه نان، انرژی و کالاهای اساسی است.


وی در پاسخ به این پرسش که برخی کارمندان اعلام کردند که هنوز سبد کالای ماه مبارک سال گذشته را دریافت نکرده‌اند،‌ گفت: ‌برخی از دستگاه‌ها این سبد را به کارمندان داده‌اند و ممکن است برخی دستگاه‌ها هنوز نداده باشند، اما یارانه و تخصیص اعتبار آن به سازمان هدفمندی یارانه‌ها داده شده است.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =