تا کنون چهار نفر از کسانی که امضایشان را از طرح سوال از رئیس​جمهور پس گرفته بودند، دوباره طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین، این نمایندگان در نامه​ای به هیات رئیسه نوشتند که انصرافشان از سوال از رئیس​جمهور منتفی است. علاوه بر این یک نماینده دیگر نیز این طرح را امضا کرده است. به این ترتیب از انجا که هیات رئیسه اعلام کرده بود که طرح سوال از رئیس جمهور، 69 امضا دارد، با افزایش این پنج امضا، هم اکنون 74 امضا دارد. این در حالی است که با 73 امضا نیز این طرح به نصاب لازم رسیده وقابلیت اعلام وصول دارد.
علی مطهری نماینده تهران در گفت​وگو با خبرآنلاین، با اعلام این خبر افزود: اگر هیات رئیسه حسن نیت داشته باشد، باید امروز طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرده و بگوید که سوال از رئیس جمهور به کمیسیون​ها ارجاع می​شود.
او که می​گفت منتظر عکس العمل هیات رئیسه است، در پاسخ به اینکه درصورت اعلام وصول طرح سوال از رئیس​جمهور، تکلیف استعفایتان چه می​شود؟، گفت: اگر هیات رئیسه در جلسه علنی اعلام کند که سوال از رئیس جمهور به جریان می​افتد، از استعفایم منصرف می​شوم اما اگر هیات رئیسه به بازی گذشته خود ادامه دهد و بخواهد بار دیگر از تعداد امضاها بکاهد، طبیعی است که من بر استعفایم اصرار خواهم کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =