سعید محمد پور با رشادتی خاص توانست دو مدال برنز در دسته 94 کیلوگرم برای کشورمان کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ دیدار گروه A دسته 94 کیلوگرم رقابتهای جهانی سال 2011 که در دیزنی لند پاریس در حال برگزاریست دقایقی پیش با قهرمانی ایلین ایلیا از قزاقستان و سومی نماینده شایسته کشورمان به اتمام رسید.
سعید محمد پور از کشورمان توانست با مهار وزنه های 181 و 221 کیلوگرم در حرکات یکضرب و دو ضرب و مجموع 402 کیلوگرم به عنوان سومی این دوره از رقابتها دست یابد.
محمدپور که با 18 سال سن جوانترین شرکت کننده این دسته بود در یکضرب ابتدا وزنه 173 کیلوگرمی را بالای سر برد، سپس وزنه 179 کیلوگرم را مهار کرد و در آخرین حرکت یکضرب هم موفق شد وزنه 181 کیلوگرمی را قدرتمدانه مهار کند. وی با مهار این وزنه در جایگاه چهارم حرکت یکضرب قرار گرفت.
محمد پور کار خود در دوضرب را با مهار وزنه 216 کیلوگرم آغاز کرد که این وزنه را براحتی روی دستان خود برد . وی در حرکت دوم وزنه 221 کیلوگرم را درخواست کرد که نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد. وی در سومین حرکت دوضرب وزنه 221 کیلوگرم را مهار کرد و به عنوان سومی و مدال برنز این حرکت دست یافت.سعید لحظه رفتن روی صحنه نام علی (ع) را فریاد می زد و از مربیانش می خواست سکوت کنند. او با مجموع 402 کیلوگرم سوم شد و مدال برنز مجموع را بر گردن آویخت.
در این دسته ایلین ایلیا وزنه بردار کشور قزاقستان با مهار وزنه های 181 و 226 کیلوگرم در حرکات یکضرب و دو ضرب و مجموع 407 کیلوگرم قهرمان شد.
دیگر نماینده دسته 94 کیلوگرم کشورمان اصغر ابراهیمی بود که شب گذشته در گروه B این رقابتها به روی تخته رفت و در جایگاه پنجم گروه B قرار گرفت. او در جدول اصلی مسابقات این دسته به عنوان هفدهمی بسنده کرد.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    20 0
    افرین بر این شیرمرد سبلان با غیرت ایرانیش
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    1 1
    علي يار و پناه شما و ساير افتخار آفرينان با غيرت ايراني باشه، ان شاالله.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    1 1
    علي يارت شير پسر
  • منصور IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    2 1
    تبریک میگم ان شالله در دور بعد اول میشه