عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان با ابراز بی اطلاعی از تشکیل کمیته 2+ 2 گفت: ما ساز و کار 8+7 را به رسمیت می شناسیم.

 به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام سید رضا  تقوی در حاشیه گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان با ابراز امیدواری نسبت به وحدت اصولگرایان، افزود: امیدواریم همه یکی بشویم و یک صف متحد را تشیکل بدهیم.
وی در پاسخ به خبرآنلاین درباره اینکه مخاطب خطاب اخیر آیت الله مهدوی کنی درباره کسانی که در جلوی اصولگرایان قرار گرفته اند، گفت: خطاب آقای مهدوی کنی عام بود و ایشان به همه کسانی که دل در این نظام و انقلاب دارند، توصیه کردند در یک صف قرار بگیرند.
پیش بینی عضو کمیته داوری از نحوه حضور جبهه پایداری در انتخابات
 وی با تاکید بر اینکه توصیه آیت الله مهدوی کنی بر وحدت است، ادامه داد: وحدت رمز پیروزی است  و همانطور که ما با وحدت انقلابمان را به پیروزی رساندیم ، باید از انقلاب را حفظ کنیم و کشور را بسازیم.
تقوی درپاسخ به پرسش دیگر خبرآنلاین درباره  پیش بینی اش از نحوه حضور جبهه پایداری در انتخابات مجلس ، اظهار داشت: این را از خودشان بپرسید، بنده سخنگوی جبهه پایداری نیستم.
 عضو کمیته داوری همچنین با ابراز بی اطلاعی از تشکیل کمیته 2+2 ، تصریح کرد:من از کمیته 2+ 2 خبر ندارم. ما8+7 را به رسیمت می شناسیم.
روز گذشته هم حسین فدایی از اعضای کمیته8+7  در گفت وگو با خبرآنلاین تشکیل کمیته 2+2 را منتفی دانست.
کمیته 2+2 پیشنهاد جبهه پایداری برای  حل اختلافاتشان با جبهه متحد بود.
وی در باره اینکه اگر جبهه پایداری به صورت مستقل وارد عرصه شود چه میزان اقبال خواهد داشت، گفت: نمی دانم. هنوز در این باره به ارزیابی نرسیدیم. ضمن اینکه تا زمان انتخابات تحولات زیادی رخ خواهد داد.
سالک:قرار نیست برای وحدت اصولگرایان سازوکار جدیدی  شکل بگیرد
همچنین حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه گردهمایی جبهه متحد اصولگریان در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه خطاب اخیر آیت الله مهدوی کنی درباره متوجه چه کسانی است: گفت: آقای مهدوی کنی جواب جبهه پایداری را دادند.
 وی درباره سرنوشت جلسات گروه 2+2 هم نیز اظهار داشت:مکانیزم اصلی برای رسیدن به وحدت در گفتمان اصولگرایی تنها جبهه متحد است و قرار نیست سازوکار جدیدی  شکل بگیرد.
وی تصریح کرد:اگر همین سیاست آقای مهدوی کنی اجرا شود، اصولگرایان  در انتخابات به موفقیت می رسند.
/212 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =