جانشین نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره توصیه اساسی و ظریف به روحانیون کاروان ها در آخرین روزهای حضور زائران ایرانی در سرزمین وحی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرآنلاين به حج، آيت الله استادي که در کسوت مدرس و محقق عالي مرتبه حوزه علميه قم و امام جمعه اين شهر شناخته مي شود در موسم حج و زماني که حجاج مشغول به جاي آوردن مناسک حج هستند مسئوليت بعثه مقام معظم رهبري در شهر مدينه النبي(ص) را بر عهده دارد.
وي با عزيمت نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت مسئوليت هاي حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسکر را بر عهده مي گيرد.
 
 توصيه هاي اخلاقي ظريف يکي از ويژگي هاي سخنان آيت الله استادي است که او روز دوشنبه در همايش روحانيون کاروان هاي مستقر در مدينه منوره که در بعثه مقام معظم رهبري برگزار شد به يکي ديگر از آنها اشاره و  روحانيون کاروان ها را به خلوص در نيت هايشان توصيه کرد.
 
وي با اشاره به روايتي از امام صادق (ع) در خصوص معامله با خدا اظهار داشت: هر کدام از ما تجربه اي داريم و با خدا معامله کرده ايم و ضرر نکرده ايم. شما که با خدا معامله کرده ايد و برکت اش را ديده ايد بايد ادامه دهيد.
 
اين استاد عالي حوزه علميه قم خطاب به روحانيون کاروان هاي حجاج ايراني در سفارشي صريح و اکيد گفت: در روزهاي آخر و در آستانه مراجعت به کشورمان بيشتر به فکر خدمت باشيد. شما از اين فرصت مي توانيد براي علاقه مندتر کردن مردم با دين، انقلاب و روحانيت استفاده کنيد.
 
آيت الله استادي تصريح کرد: زائران اگر از شما خدمت بينند و احساس نکنند به فکر خود هستيد و راحتي‌تان خودتان را مي جوييد اگر تا به حال با روحانيت ارتباط نداشته اند رابطه برقرار مي کنند.
 
وي افزود: اگر کار را براي خدا انجام دهديد خداوند شاکر و شکور است.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =