بدنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه "عدم حضور اصلاح​طلبان مشارکت مردم در انتخابات را پایین نمی​آورد" از قول سیدمحمد موسوی خویینی​ها، وی آن را تکذیب کرد.

خویینی ها در وبسایت خود نوشت:

روز جمعه 2 دی ماه مطلع شدم که سایت مجمع روحانیون هک شده است. این سایت بیش از دو سال است فیلتر شده است . هک کنندگان در پی این اقدام غیر اخلاقی و غیر شرعی که تجاوز به حقوق شرعی و قانونی مجمع روحانیون است مطالبی مغشوش و آمیخته‌ای از دروغ‌های بسیار، با چند جمله ناقص از سخنان اینجانب در جمع دانشجویان رابر روی سایت مجمع قرار داده اند .در پی این اقدام زشت برخی از سایت های وابسته به جریان حاکم این مطالب مغشوش و درهم آمیخته را به نقل از سایت مجمع انتشار داده اند و این خود نشان از هماهنگی این سایت ها با هک کنندگان مجرم دارد .
اینجانب در شب شهادت امام زین العابدین علیه السلام در دیدار با دانشجویان سخنانی ایراد کرده‌ام ، امیدوارم بتوانم به زودی متن پیاده شده این سخنرانی را از این سایت در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهم.

گفتنی است رسانه ها دیروز خبری منتشرکردند که خویینی هاطی سخنانی در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران که سایت مجمع روحانیون آن را منتشر کرده است، در خصوص انتخابات آتی مجلس تصریح کرده است: در شرایط کنونی، انتخابات و مشارکت زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می بندد البته ما هم نمی توانیم انتخابات را تحریم کنیم، چون غالبا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورا زیاد بوده و حضور یا عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات نقشی در مشارکت مردم ندارد.

29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =