برنامه ویژه تخلف رسیدگی به تخلفات فوتبال ، با پرده دری همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در برنامه دوشنبه شب 90 که موضوعش رسیدگی به ناهنجاری های فوتبال بود ، اسم بسیاری از بزرگان فوتبال به عنوان متهمان در پرونده رسوایی فوتبال مطرح شد. از شخص عزیز محمدی که در برنامه حاضر بود تا حسین هدایتی تا نبی دبیرکل فدراسیون و عباس ترابیان و شخص علی پروین.

بحث از امتیازاتی شروع شد که از استیل آذین کم شده. نمونه ای از اخاذی های انجام شده در تهران از فرزند یک جانباز توسط یک بازیکن سابق پرسپولیس که مسئولان فدراسیون فوتبال قصه را پیگیری کرده بودند ، آغاز شد و به قصه بازیکنان تیم استیل آذین ، ماجرای یونگ و حرف های بهشاد یاورزاده و رحیمی علیه خشایار محسنی رسید. پس از این بود که هدایتی روی خط برنامه آمد و بخش جالب قصه شروع شد. او عزیز محمدی را شاهد گرفت که مسئولی عالیرتبه تاکید کرده استیل باید سقوط کند. مسئولی که البته ناگفته پیدا بود نه از دل فدراسیون فوتبال که متولی پیشین ورزش کشور باید باشد. او اسمی نیاورد و جالب اینجا بود که عزیز محمدی هم به شکلی این ادعا را تائید کرد و گفت:« ایشان نظرش این بود اگر استیل بیفتد اشکالی ندارد! » پس از این هدایتی ادعا کرد از عزیز محمدی فیلم دارد که به او اصرار کرده جای میثاقیان ، یاوری را به تیمش ببرد تا استیل نیفتد. او تاکید کرد می خواسته فراز کمالوند را جذب کند اما چنین اجازه ای را پیدا نکرده است. عزیز محمدی اصرار داشت که این ها را از روی توصیه گفته اما فردوسی پور به شدت می گفت حتی نباید چنین توصیه ای هم از سوی رئیس سازمان لیگ مطرح شود. لحظاتی بعد یاوری روی خط آمد و افشاگری هایش بسیار تلخ بود او از بازیکنانی گفت که زیر ابرو بر می داشتند و مشکلات اخلاقی شدید داشتند. مشکلاتی شرم آور که از آنها روی آنتن زنده برنامه سخن به میان آمد.»

نفر بعد که روی آنتن رفت ؛ علیپور بود. او این بار شمشیر را برای خیلی از بزرگان فوتبال از رو بست و پای علی پروین و دامادش و البته مهدی عرب را وسط کشید. از نبی ، ترابیان و معینی که در فدراسیون فوتبال نقش داشتند به عنوان متهمان این پرونده ها اسم برد و خود هدایتی را متهم کرد. هدایتی که متهم بود تیمش 2 سال قبل 250 میلیون  به تیم نیروی زمینی پیشنهاد رشوه داده است. حرف های علیپور سبب شد تا آرش فرزین روی خط بیاید و در برابر اتهام جعل امضای یونگ و سرقت پول های این مربی در حالت نامتعادل پس از شب نشینی از فریزر خانه اش پاسخ دهد. اتهاماتی که از سوی او ، همگی رد شدند و داماد علی آقا سعی کرد از همه اتهامات دفاع کند. عزیز محمدی در این لحظات با خنده به فردوسی پور می گفت:« خوب شد مردم همه این بحث ها را شنیدند. پس از فرزین نوبت رسید به خشایار محسنی تا روی آنتن بیاید. او هم این بار هدایتی را متهم کرد. اینکه هدایتی 200 میلیون پیشنهاد داده که مصطفوی را از مدیریت پرسپولیس کنار بگذارند.

این قصه همچنان ادامه داشت و بعد نقش میثم منیعی در شاهین بوشهر طرح شد. البته عادل می خواهد بحث فساد در فوتبال را هفته بعد هم ادامه بدهد. به شرطی که البته این روند چیزی برای آنها که فکر می کردیم اسطوره ای هستند باقی بگذارد!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =