آنتونی رابینز در «گام​هایی به سوی موفقیت» تلاش می​کند نشان ‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان، بهترین نتایج را بگیرند و کیفیت روابط، وضعیت مالی، سلامت و عواطف خود را بهبود بخشد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «گام‌های بزرگ به سوی موفقیت» با عنوان فرعی 365 درس عملی برای موفقیت شخصی به قلم استاد موفقیت «آنتونی رابینز» در بازار نشر با استقبال مخاطبان همراه شده و در هفته گذشته در لیست پرفروش های تهران قرار گرفت. این کتاب با ترجمه سیدمرتضی نظری از سوی نشر آوای سورنا در بازار کتاب توزیع شده است.

 

ناشر معتقد است که کتاب بر اساس بهترین ابزار، تکنیک و دستورالعملهایی نوشته شده که با روش ساده آن می توانید بهترین گام ها را در بهبود زندگیتان بردارید. نویسنده کتاب به شما نشان می دهد که چگونه در کمترین زمان به بهترین نتایج دست یابید و با گام های بزرگ که سرلوحه موفقیت های بیشماری است به سوی زندگی بهتر حرکت کنید و به سعادت و شادکامی برسید.

 

 

بنابراین گزارش، کتاب رابینز، جمع‌بندی مطالب سودمند کتاب‌های توسعه شخصی، نتیجه پژوهش در این زمینه و در پاره‌ای از موارد تجربه شخصی آنتونی رابینز است.

 

این 365 گام به سوی موفقیت در 12 بخش تدوین شده است که «چگونه به چیزهایی که واقعا می‌خواهیم برسیم: درد، شادی و حالت‌های ذهن؛ سوال کنید تا به پاسخ برسید؛ مهارت تغییر را یاد بگیرید: دانش شرطی کردن موفقیت؛ قطب‌های شخصی شما: ارزش‌ها و قوانین؛ کلیدهای توسعه زندگی: هویت و ارجاعات ذهنی؛ و آخرین هدیه: کمک به دیگران» از جمله این فصل ها هستند.

 

نگارنده با این مباحث و راه‌کارها نشان می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان، بهترین نتایج را بگیرند، روش‌هایی که می‌توانند کیفیت روابط، وضعیت مالی، سلامت و عواطف افراد را بهبود بخشد.

 

در درس‌گفتار شماره 47 با عنوان «برای داشتن وضعیت احساسی بهتر، حالت بدن خود را تغییر دهید» آمده است: تغییر تمرکز ذهنی تنها یکی از راه‌های وضعیت روحی ‌است. یک راه سریع‌تر و مطمئن‌تر، تمرکز روی بدن یا فیزیولوژی است. برای مثال، اکثر مردم هنگامی ‌که احساس خوبی ندارند، پرخوری می‌کنند و سیگار می‌کشند یا از مواد مخدر استفاده می‌کنند. احساسی که در هر لحظه دارید به فیزیولوژی شما مربوط می‌شود. افرادی که افسرده‌اند را در نظر بگیرید. آن‌ها چه حالت‌هایی دارند؟ شانه‌هایشان می‌افتد، سرشان پایین است،‌ مرتباً آه می‌کشند و لب و لوچه‌شان آویزان است. بر عکس، هنگامی که می‌گوییم احساس خوبی داریم و سر حال هستیم، شانه‌هایمان بالا می‌رود، سرمان را بالا نگه می‌داریم و عمیق نفس می‌کشیم...
 

 

این کتاب با قیمت 8 هزار تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =