دانیل کریگ بازیگر نقش مامور 007 به درخواست ملکه الیزابت در فیلم معرفی بازی‌های المپیک 2012 لندن بازی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر 44 ساله بریتانیایی که این روزها در بیست و سومین فیلم جیمز باند بازی می‌کند، با دعوت شخصی ملکه بریتانیا به قصر باکینگهام رفت.


دانیل کریگ در فیلم معرفی بازی‌های المپیک 2012 به نقش جیمز باند ظاهر شده است. این فیلم «ورود» نام دارد و آن را دنی بویل سازنده فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه‌نشین» کارگردانی کرده است.


سال 2012 پنجاهمین سال آغاز مجموعه سینمایی جیمز باند است که این مسئله به فیلم «ورود» حالتی ویژه می‌دهد.


باند در این فیلم کوتاه در قصر باکینگهام متوجه می‌شود ماموریت دارد مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک را آغاز کند. او با هلی‌کوپتر به استادیوم المپیک در استراتفورد در شرق لندن می‌رود و با چتر نجات فرود می‌آید.


گزارش شده بویل و گروهش هنگام فیلمبرداری در باکینگهام به اتاق‌های شخصی ملکه دسترسی «بی‌سابقه» داشتند. همچنین شایعه شده خود ملکه الیزابت در این فیلم حضوری کوتاه دارد، اما باکینگهام در این زمینه اظهار نظر نکرده است.


«اسکای‌فال» تازه‌ترین فیلم جیمز باند 26 اکتبر در بریتانیا اکران می‌شود و در ایالات متحده نهم نوامبر 2012 روی پرده می‌رود که دقیقا 50 سال پس از نمایش «دکتر نو» اولین فیلم باند در این کشور است.


کریگ در این فیلم برای سومین بار به نقش مامور 007 ظاهر می‌شود. خاویر باردم، نائومی هریس و آلبرت فینی دیگر بازیگران «اسکای‌فال» هستند.


‌دو فیلم آخر باند در دنیا حدود 1.2 میلیارد دلار فروش داشتند. جیمز باند یکی از پرفروشترین مجموعه‌های سینمایی تاریخ سینماست و تا پیش از این ستاره‌هایی چون شان کانری، راجر مور و پیرس برازنان به نقش او ظاهر شده‌اند.


هالیوود ریپورتر / 2 آوریل / ترجمه: علی افتخاری

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =