روزنامه شرق نوشت:

پرونده پنج جوانی که متهم هستند دختری را از مقابل آرایشگاه ربوده و او را مورد تعرض قرار داده‌اند روز گذشته در دادگاه کیفری‌ استان تهران به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت. 
اواخر سال گذشته دختری به نام رعنا به ماموران پلیس اسلامشهر مراجعه کرد و مدعی شد توسط چند جوان مورد آزار قرار گرفته‌است. این دختر که به شدت ترسیده‌بود به ماموران گفت: مدتی بود که پسری به نام سعید می‌خواست با من دوست شود اما من علاقه‌ای به او نداشتم به همین دلیل هم جواب تلفن‌هایش را نمی‌دادم تا اینکه روز حادثه وقتی در آرایشگاه بودم چندبار با من تماس گرفت. جواب تلفنش را ندادم و چون می‌دانستم ممکن است مقابل آرایشگاه بیاید آژانس گرفتم. راننده جلوی در بود از آرایشگاه خارج شدم و سوار ماشین شدم، یک‌دفعه پنج جوان از جمله سعید با باتوم و گاز اشک‌آور حمله کردند. آنها شیشه‌های ماشین را شکستند و راننده را مجبور به توقف کردند، بعد من را بیرون کشیدند و با خود بردند.
این دختر ادعا کرد سعید و سه نفر از دوستانش او را مورد آزار جنسی قرار دادند. شکایت این دختر در حالی ثبت شد که راننده آژانس نیز به صورت جداگانه شکایتی را به ماموران ارایه داد و گفت: من اصلا نمی‌دانم این دختر که مسافر من بود با آن پسرها چه نسبتی داشت اما آن پسران یک‌دفعه حمله و ماشین من را اوراق کردند. آنها باتوم و گاز اشک‌آور داشتند. من می‌خواستم فرار کنم اما آنها شیشه ماشینم را شکستند و دخترجوان را از خودرو بیرون کشیدند.

با توجه به این شکایات، ماموران سعید- متهم اصلی پرونده- را شناسایی و بازداشت کردند. سعید اعتراف کرد با همدستی چهار دوستش اقدام به این کار کرده ‌است. او گفت: من و دوستانم باهم مقابل آرایشگاه رفتیم. رعنا شماره‌اش را به من داده و گفته بود با من دوست می‌شود اما بعد دیگر جوابم را نداد. او من را سرکار گذاشته بود. من هم این کار را کردم که بفهمد نباید با من چنین رفتاری می‌کرد. با راهنمایی این جوان ماموران، دیگر متهمان را هم شناسایی و بازداشت و آنها نیز به همدستی با سعید اعتراف کردند.

یکی از متهمان که از همه کم‌سن‌تر است گفت: من فکر می‌کردم برای دعوا آنجا می‌رویم. وقتی رسیدیم متوجه شدم قرار است رعنا را بدزدیم. ما با سه موتور رفته ‌بودیم. اول با مرد راننده دعوا و ماشینش را خرد کردیم و رعنا را از ماشین بیرون کشیدیم. بعد او را ترک یکی از موتورها نشاندیم و با خود بردیم در بیابان. سعید و بچه‌های دیگر او را به زور مورد تجاوز قرار دادند. دخترک گریه می‌کرد اما آنها توجهی نمی‌کردند. سعید می‌خواست ثابت کند هرکاری بخواهد می‌تواند انجام بدهد و رعنا هم نمی‌تواند غرور او را خرد کند. وقتی نوبت به من رسید با دختر جوان کاری نداشتم. دلم برایش می‌سوخت. او خیلی گریه می‌کرد. به همین دلیل گفتم می‌تواند برود.

بعد از انجام تحقیقات اولیه و ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه کیفری ‌استان تهران پنج مرد جوان برای بازجویی در این شعبه حاضر شدند و اتهامات‌شان را قبول کردند. سپس با دستور رییس قوه‌قضائیه پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و قاضی ساعی رییس شعبه دستور داد تا وقتی فوق‌العاده برای رسیدگی به این پرونده در نظر بگیرند.
روز گذشته پنج مرد جوان برای محاکمه در این شعبه حاضر شدند. آنها همگی اتهامات خود را رد کردند و گفتند اگر قبلا به تجاوز به دختر جوان اعتراف کردند به خاطر فشاری بود که در اداره آگاهی به آنها آوردند.
سعید متهم اصلی این پرونده گفت: من قبول دارم به رعنا زنگ زدم اما او خودش شماره را به من داد. ما باهم مدتی رابطه داشتیم و حرف‌هایی که در مورد من زده‌است درست نیست. آن روز هم من می‌خواستم با رعنا حرف بزنم، راننده آژانس دخالت کرد و خواست با ما دعوا کند و درگیری ایجادشده به همین دلیل بود.
دیگر متهمان هم در جایگاه حاضر شدند و همگی اعترافات خود را پس گرفتند. در پایان وکلای متهمان از موکلان‌شان دفاع کردند و هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    93 1
    این تحت فشار چه صیغه ای شده دیگه ؟ یعنی بازپرس بهش فشار آورده گفته باید بگی تجاوز کردی ؟ این چه مسخره بازیه که این وکلا باب کردند اینا خودشون دختر ندارند ؟ نمی فهمند که این گرگ ها نباید به این سادگی به جامعه برگردند ؟ از ماست که برماست
  • بدون نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    139 3
    جامعه ما دارد به چه سمتی حرکت می کند؟
    • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      49 3
      اگه با همین سرعت، همین مسیر رو ادامه بدیم، همین زودیها میرسیم به توحش. البته اگه نرسیده باشیم هنوز!
    • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      43 3
      به سمت قهقهرا
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    119 3
    وای وای وای وای وای وای وای وای خسته شدیم از این رفتارها
  • بهرام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    39 2
    واااای به وقتی که خدای نکرده تبرئه بشن..
  • بدون نام US ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    50 2
    چه جالب توجه کردین همه ی متهم ها جدیدن یاد گرفتن میگن بخاطر فشاری که در اداره آگاهی بهشون آوردن اعتراف کردن و اتهام رو قبول کردن!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    32 2
    فقط خدا میدونه تو چه باتلاقی سقوط کردیم.
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    44 1
    قابل توجه تگزاسی های محترم ما اینیم داداش
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    33 2
    به نظر من مراجع قضايي و انتظامي بايد با اين شرورها به بالاترين حد ممكن برخورد كند چون اين افراد در مواجه با اين قبيل حركات خود را قدرت برتر بي چون و چرا ميدانند و باعث سلب امنيت و آرامش جامعه ميشوند و هيچ مانعي را هم سر راه خود نمي بينندحقيقتا" بايد ريشه اين ناهنجاريهااز بين برود ديگه تا كي بايد شاهد اين عربده كشي ها و قمه كشيدن ها و لات بازي ها باشيم اگر قانون سختگيري شديدي با اين افراد داشته باشد و مجازات ها سنگين و شديد باشه ديگه هر بي سرو پايي جرات اين قبيل كارها را نخواهد داشت.با تشكر از همه عزيزاني كه براي آرامش و امنيت جامعه تلاش ميكنند.
  • نونا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    38 2
    جالب ها... تازه مد شده اول اعتراف ميكنن بعد كه وكيل ميگرن اون بهشون چمو خم راه رو نشون ميده!!!
  • حامد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    38 3
    منتظر اعدامشون هستیم، بی همه چیز های دروغگوی ...
    • ف بوكان IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      12 1
      ببخشيد پدر بدبخت اون دختر رياضي بلد نيست و شما بگيد ديه 126 ميليون ضربدر 5 ميشود خدا ميليون . اين همه پول براي اعدام اين حضرات از كجا بياره؟ بي خيال اعدام .
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    31 11
    شاید روزی هم برسه که کسانی با خانواده این پنج نفر این کار رو بکنه
    • لبویی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      22 4
      خانوادشون چه گناهی کردن دانشمند؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      9 24
      لبویی عزیز تو جمع خوانندگان ظاهرا شما از همه دانشمند تری ولی من خودم این روش رو امتحان کردم بد جور جواب داده چون طرف تا سرش نیاد نمی فهمه با دیگرون چیکار داره می کنه
  • X IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    23 2
    همه ی این ناهنجاری ها دلیل داره... عاقلان دانند...
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    24 2
    فقر فرهنگی ، نبود آموزش مناسب برای تمام افراد جامعه ، درگیریهای کاری خانواده‌ها و غفلت از فرزندانشان ، بی‌کاری و وجود نداشتن آینده روشن برای جوانان و بسیاری مسائل دیگر که مردم ما خودشان بیش از هر مسئول و کارشناس از آنها آگاهند، ولی چه کسی به حرف مردم گوش می‌کند؟؟؟؟ حتی از همین کانال هم نظر مردم منعکس نمی‌شود ( خبر آنلاین عزیز خواهشا منعکس کن)
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    15 20
    اصل قضیه چیز دیگریست این حرکات فراوان درجامعه اتفاق می افتد ولی چون اکثرا با توافق دو طرف می باشد صدایی بروز نمینماید. حالا یه سری هاش که طرف پسر زیر قول و قرار هایی که قبل از انجام این عمل داده میزنه دختره که می بینه ای داد و بی داد حالا باید برم شکایت کنم ولی وقتی میخواد توضیح بده یه جوری میگه که همه فکر میکنن ایشون کاملا کاملا ..دقت کنین کاملا بی تقصیرن و همه چی زوری بوده یکی نیست بگه دختر خانم ایشون شماره تلفن شما رو از کج اورده بود که بهت زنگ میزد. ولی بازم میگم تا منجلاب تو فسادیم و به همون انداز هم سرمون رو کردیم زیر برف تا چیزی نبینیم
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    57 2
    چقدر راحت شده تجاوز و ادم کشی در جامعه ای هستیم که هیچ احساس امنیتی وجود نداره مخصوصا برای خانم ها .........
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    24 1
    هر وقت قانون به این افراد پست فطرت وقت می دهد همین مسائل دنبال میشود اول اعتراف بعد در زتدان آموزش می بینند و اعتراف را پس می گیرند و شاید هم مدتی بعد مورد لطف دادگاه قرار گرفته و آراد شوند و تکرار دوباره این جنایات . اینهمه معطلی برای این جرمها در دادگاهها برای چیست ؟؟؟ واقعا دراین مدت چه به خانواده این قربانی گذشته ؟
  • قالهر IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    47 2
    يعني چي كه به دختر مردم تجاوز كردند و بعد اعترافشان را پس گرفتند ؟ وكيل هاي اين وحشي ها از چه چيزي دفاع مي كنند ؟ براي مال دنيا ؟ غيرت و مردانگي كجا رفته ؟ نون دراوردن به هر قيمتي ؟
  • لاله IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    19 3
    قضاوت يعني فروش شرف يا آزادگي تا مرز مرگ؟
    • کلمی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      14 1
      قضاوت یا وکالت؟؟اینا حرفای وکیلاس نه قضات
  • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    27 0
    عجب صبری خدا دارد! تجاوز به یک دختر یا حتی پسر کشتن روح اوست، یک عمر زندگی برای چنین دخترانی واقعا تلخ است و هر چقدر سطح سواد پایین تر باشه برگشت به زندگی دشوارتر.
  • داود IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    24 0
    برفرض که تجاوز نکرده باشن حکم آدمربایی تواین مملکت چی؟برهم زدن نظم عمومی وهزارتاچیز دیگه. اینکارحکم اعدام دیگه کارساز نیست وهرچند وقت یکباریکی ازاین حوادث تکرار می شه دارم کجا میریم چی می خوایم بشی؟
  • بدون نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    7 28
    چرا دختره شماره بهش داده
    • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      27 1
      اصلا شماره داده باشه ، دلش نخواسته با طرف دوست بشه ، باید بهش تجاوز بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پدرام GB ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    24 0
    تجاوز هم نکرده باشن، اراذل اوباش هستن و حکم شون معلوم. فرقی نداره تجاوز شده باشه یا نشده باشه.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    17 0
    خیلی مملکت باحالی شده، حرف نداره. گل و گلاب. همه چی آرومه.
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    7 0
    شرم بر وکلایی باد که بخاطر پول حاضرند هر حقی را ناحق و هر ناحقی را حق جلوه بدن ....از خدا و روز جزا بترسید ...در دادگاه عدل الهی دیگه نمیتونید از این ترفندها بزنید ....اگه کسی بگه من تحت فشار اعتراف کردم والان اعترافم را پس میگیرم یعنی دیگه مجرم نیست ؟؟؟؟؟به خدا خجالت داره ..
  • م IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    2 0
    همه چی ارومه من چقدر خوشبختم.افعال معکوس.
  • ali IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    2 0
    هر چند هر کسی باید در دادگاه وکیل داشته باشد ولی اینکه وکیلی با اینکه تقریبا برایش مسلم شده این حیوان ها متجاوزند و باز وکالت آنها را بر عهده می گیردشرم آور است.