+ A - چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:20:00 چاپ
امتیاز به مطلب 462 نفر

نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه درباره زنانی که تن به ازدواج موقت می دهند

جامعه > آسیب‌ها - سایت قانون آنلاین، گزارشی از سایت ازدواج موقت تهران منتشر کرده است که در آن با مدیر این سایت هم گفتگو شده. بخش هایی از این گزارش را می خوانید؛

- صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.»

در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

- مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد.

- او در پاسخ به این پرسش که آیا این خانم‌ها «عده» نگه می‌دارند گفت: «در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.»

- زمانی که از او در مورد قیمت‌های مندرج در سایت سوال پرسیده می‌شود،‌ با تاکید خاصی از آن به عنوان مهریه یاد کرده و ادامه می‌دهد: «مرکز ما به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده با خانم 40 هزار تومان دریافت می‌کند که خودمان هم قبول داریم رقم بالایی است و سعی در کاهش آن داریم. اما خانم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند مهریه‌های مختلفی را با توجه به ویژگی‌های که برخوردار هستند مد نظر دارند که از 40 هزار تومان شروع می‌شود تا ساعتی 100 هزار تومان.»

- مدیر این سایت،‌ این اقدام را به خاطر اینکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستای بحث خانه عفاف می‌داند و در خصوص تعداد مراجعان می‌گوید: «استقبال از این کار بالا بوده و تماس‌هایی که با مرکز گرفته می‌شود بسیار زیاد است. گاهی اوقات ما را کلافه می‌کنند، اما می‌توان گفت در روز برای 20 مراجعه‌کننده قرار ملاقات صورت می‌گیرد. اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی 23 تا 28 سال هستند و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند،‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم داریم.»

- او از همکاری چهار خانمی که هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ سلامت تاییدشده هستند سخن گفت و در رابطه با چگونگی آشنایی با آن‌ها توضیح می‌دهد: «این خانم‌ها توسط دفاتر ازدواج و طلاق به ما معرفی می‌شوند. به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و از دفاتر خواسته‌ایم اگر موردی سراغ دارند به ما معرفی کنند و در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند. به خاطر همین تعداد کم خانم‌ها و تقاضاهای بسیار، یکی از خانم‌ها تا مدت‌ها وقت ندارد و برای خانم‌های دیگر نیز باید چند روز دیگر وقت داد.»

- «این خانم‌ها مشکلات مالی و نیاز جنسی دارند، اما بیشتر به خاطر مسائل مالی با ما همکاری می‌کنند هرچند که برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده و در سن یائسگی هستند به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده و بعضا قرار ملاقات در منازل خودشان است. آن‌ها فرزندان بزرگسال دارند که بی‌خبر از این موضع هستند.»

- «ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم و نیتمان خیر است و معتقدیم که خدا هم در این راه ما را کمک خواهد کرد. اما متاسفانه این‌گونه مسائل در جامعه ما فرهنگ‌سازی نشده و برخوردهای بدی با موضوع می‌شود. مردم بین این کار و کار حرام زنا تفاوتی قائل نمی‌شوند و ما را به برخی مسائل متهم می‌کنند. از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم،‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»

- «اکثرا خانم‌ها فقط یک‌بار صیغه این مردان می‌شوند به همین دلیل بیش از 60 الی 70 درصد از مردان مراجعه‌کننده با خانم‌های دیگر مرکز نیز قرار ملاقات گذاشته و صیغه یکدیگر می‌شوند.»

- «این کار از نظر مردم و مسئولان مخالفان بسیاری دارد و اگر هم می‌خواستیم در سطح شهر تراکت پخش کنیم قطعا با عرف جامعه تناقض پیدا می‌کرد و مشکلاتی بوجود می‌آورد. اما استفاده از اینترنت به خاطر فراگیری آن بسیار راحت‌تر است. به طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم 180 نفر آنلاین در این سایت هستند.»

- «کار من برای رضای خداست و مطمئن هستم که ما را کمک می‌کند. در این مسیر نه تنها پشیمان نیستم بلکه عزمم نیز جدی‌تر شده است.»

4747

کلید واژه ها: ازدواج - رابطه جنسی -
نظرات 432
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:30:30
    996 322 پاسخ به این نظر
    خوب من فرق اینکارو با زنا نمیفهمم! کاش اینو توضیح داده بود....این کارش قطعا ریسک انتقال بیماریها رو خیلی بالا میبره!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:16:16
      479 198
      کاملاً با شما موافقم درود
    • سارا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:27:59
      689 266
      توضیح نمی خواهد.فرقی با زنا ندارد. زن و مرد خودشان چند جمله بگویند و بعد مبلغی به عنوان مهریه!!!!!!پرداخت شود.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:56:51
      555 841
      1.می شه بفرمایید چرا زنا؟ در آئین اسلام صیغه به رسمیت شناخته شده. شما شدی کاسه داغ تر از آش؟ 2.فقط باید از مراجعه مردان متاهل که همسراشون مشکلی ندارن جلوگیری بشه همین. خبرآنلاین تو رو به خدا منتشر کن. مخالفان بیان با منطق بحث کنیم.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:10:19
      111 219
      فکر میکنم این وسط خطبه ای بنام صیغه خونده میشه !آیا عدم انجام این کار ریسک گناه رو افزایش نمیده ؟
    • الی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:11:45
      514 226
      فرقش اینه که این کار از زنا خیلی خیلی بدتره. چون کلاه شرعی سر کار گناه می ذارن. فلسفه ازدواج موقت چیز دیگری است و با فاحشه خانه راه انداختن خیلی فرق داره. یک مثال شرعی ساده براتون می زنم: در اسلام تیمم کردن جایز است اما نه همیشه و همه جا، جایی که آب هست تیمم باطله یعنی هر حکمی جایی داره، شرایطی داره، ضوابطی داره، اصولی داره و نمیشه گفت چون خدا تیمم رو قرار داده پس هر وقت دلمون خواست تیمم کنیم.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:14:09
      676 208
      این راضی --- اون راضی ---- خدا راضی ---- شما این وسط چی میگید؟ ها؟
    • داریوش چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:31:17
      580 134
      وقتی این مطلب خوندم گریه ام گرفت دختردانشجوی ماباتوجه به نیازهای مالی برای ادامه تحصیل مجبورمیشود عفافش رابفروشد فقرفقرفقر بیکاری اعتیاد این هم اضافه شد ای خداخودت کمک کن برادروخواهرعزیزم ماایرانیان به خانواده پای بندبودیم ولی اگربه همین سمت وسوپیش رود فاجعه ی عظیمی درپیش داریم. آیاکسی حاضرهست خواهرودخترومادرش راهرشب دراختیاردیگری قراردهد کدام منطق این رامیپذیرد واقعانوشته هاوگفتگوی تکاندهنده ای بود ازخبرآنلاین بابت اطلاع رسانی واقعیتهای جامعه ممنونم
    • خبرنگارغرغرو چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:48:56
      412 152
      زنا نه اما فحشاست. فقط کلاه شرعی داره
    • حامد از اراک چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:54:03
      362 37
      من توی قضیه صیغه کارشناس نیستم و نقدوبررسی این موضوع رو به کارشناسان مربوطه واگذار می کنم حالا جدای از درستی یا نادرستی این موضوع یه سوالی برای من پیش اومده :اصلا به فرض قبول کردن این موضوع و حمایت همه جانبه مسئولین از ان و فراهم کردن تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فقط مشکل پسران مجرد و زنان بیوه که امکان ازدواج ندارن حل میشه (اونم فقط مشکل غریزه جنسی چون فقط یکی از دلایل ازدواج ارضای غریزه است نه مهمترین دلیل) صیغه چگونه مشکل دختران مجرد رو حل میکنه ؟ اصلا صیغه چگونه محبت متقابل زوجین رو حل میکنه ؟جز اینکه جوون بیچاره توی این وضعیت بیکاری هرچی درمیاره بیاره دودستی تقدیم به غریزه جنسی کنه ونمیتونه از نظر اقتصادی رشد کنه بهتر نیست مسئولین یه فکری برای کار و تسهیل ازدواج جوونا بکنه
    • ياحق چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:04:59
      329 87
      بسمه تعالي البته چون صيغه عقد خوانده ميشود به لحاظ شرعي نمي‌توان به آن تهمت زنا داد ولي به لحاظ اخلاقي فوقالعاده و بي نهايت شرم‌آور است چون ارضاي غريز جنسي را با حيوانيت اشتباه گرفته است صيغه 3 ماه 6 ماه يکسال نه ساعتي.
    • ترنج چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:13:38
      295 80
      هر کسی هر کاری دوس داره انجام بده آزاده.ولی نه به اسم دین و مذهب!!! خداوند از اونایی بپرسه که چنین بدعت هایی رو بنیان میکنن.
    • ترنج چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:13:44
      145 51
      هر کسی هر کاری دوس داره انجام بده آزاده.ولی نه به اسم دین و مذهب!!! خداوند از اونایی بپرسه که چنین بدعت هایی رو بنیان میکنن.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:23:51
      349 70
      یکبار دیگه بخونید: اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند!..............؟ تورو خدا طرز تفکر رو داشته باش..آیا حاضری مادر یا خواهر خودت هم تن به چنین اعمالی بدن؟؟؟ پس انسانیت و مردانگی کجا رفته؟
    • مهرداد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:44:24
      315 52
      مرد ناحسابی خودت میگی 4تا خاموم فرزند بزرگسال دارن که اطلاعی از اعمال شنیع مادراشون ندارن پس میدونن که کارشون اشتباهه ....نتیجه گیریش اینه که یا شما باند درست کردی و دنبال دلالی هستی یا .............
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:17:35
      262 60
      فرق این کار با زنا اینه که در زنا دو طرف از هم لذت می برند ( که البته اون هم کثیفه) و در ازدواج موقت به این شکلی که این آقا راه انداخته زنان رو ساعتی اجاره می دهند که به مراتب کثیف تر از زناست. در ازدواج موقت تاکید شده که زن باید عده نگه دارد و مرد تا 40 روز او را ترک نکند.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:53:26
      137 56
      صیغه فقط مربوط به حالت اضطرار هست و در غیر حالت اضطرار زنای محض هست ضمنا فقط عدم دخول کافی نیست که عده نگه ندارن حتی با عدم دخول احتمال حاملگی هست اشاعه صیغه جز برای حالت اضطرار (که اون رو هم یک پزشک مومن باید تشخیص بده) اشاعه فساده و خدا هم راضی نیست
    • میلاد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:50:20
      78 27
      فرقش با زنا اینه که در متعه، خطبه عقد خوانده می شه. (یا خودتون می خونید یا عاقد) حالا ممکنه بگی چه توفیری می کنه؟(که سؤال منم هست) و اینو باید فقها پاسخ بدن.
    • میلاد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 08:04:31
      127 28
      یه موضوع دیگه هم هست و اون اینه که چرا فقط باید آقایون حق انتخاب داشته باشن.
    • احمدی پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 14:12:26
      175 32
      مدیر این مجموعه کاملا حرفه ای عمل کرده! یعنی با توجه به "شناخت بازار"، "نیاز های بازار" رو فهمیده و سعی در ارائه "خدمات" کرده ! به این میگن استراتژی مهندسی فروش !! اما خوب "شعورش" نمیرسیده که فرق صیغه با فاحشگی چیه؟ به "جنسیت" و "زن" نگاه احمقانه ای داشته. انقدر کثیف که باهاش "شغل" درست کرده....قدیما میگفتن چی؟ دلال محبت ؟؟؟
    • پارسا چهارشنبه 7 تیر 1391 - 01:06:48
      58 26
      فرقش با زنا در اینه که شرایط داره شرایطش هم اینه که با یک دختر مجرد مثلا 20ساله نمی شه این کار رو انجام داد بلکه با یک زن مطلقه این کار مشکل شرعی نداره (ضمنا ظرفیت پایین خودمون نسبت به صیغه رو نباید گردن دین بندازیم)
    • بدون نام یکشنبه 8 مرداد 1391 - 18:04:34
      33 11
      راست میگه اگر عده نگه ندارن شرایط ازدواج موقت رو رعایت نکردن و ازدواج باطل هست
    • مهدی سه شنبه 17 مرداد 1391 - 19:59:19
      33 27
      دوست من صیغه تمام شرایط یک ازدواج معمولی رو داره که فقط این موقت هست برای مثال اگر دختر باکره ات باید اذن پدر یا جد پدری باشه اگر فرزندی متولدشد فرزند گردن پدره و تمتام حقوق رو داره تنها فرقش مدت دار بودن و زن نفقه نمیگیره همین اگه بزا هم بحث داری بیا وبلاگم یا به ایدیم پیام بده تا بات بحث کنم که این زنا نیست. و من الله التوفیق
    • سجاد دوشنبه 20 شهریور 1391 - 21:03:44
      26 28
      اگر این کار را برابر زنا بدانید،پس ازدواج دائم با چند کلمه حرف هم زنا است!!! بنده نظر شما را در مورد انتقال بیماری قبول دارم.ولی باید بدانیم که ایم حکم برای شهوت رانی نیست.
    • azadi پنجشنبه 30 آذر 1391 - 22:52:50
      36 31
      خیلیم خوبه شاه میبخشه شاه قلی نمیبخشه !!! خدا گفته عیب نداره دو طرفم راضین حالا من موندم بقیه چی میگن!؟؟ بعضیا از خدام بیشتر میفهمن والا ...
    • نیکو سه شنبه 9 مهر 1392 - 00:30:15
      9 1
      ازدواج موقت شرایط خودش را داره در اسلام اگه کسی شرایط را نداشته باشه نهی شده فرقش هم توی این هست که شما با یه کلام ناسزا که به کسی بگی حتی حد هم برات جاری میشه مثل حد تهمت حد قذف و ...
    • جواد جمعه 19 مهر 1392 - 16:21:29
      16 27
      همه اونای که میگید اشکال داره شهید مطهری به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد خانه عفاف رو داد،این شهید والامقام فکر این روزها رو میکرد که با طرحش در مجلس مخالفت شد. من چند تا سوءال دارم چرا دختری که تازه در مقطع راهنمای یا دبیرستان در حال تحصیله دنبال جنس مخالف هست؟چرا به محضه اینکه تمام مدارس تعطیل میشه پسرا دنبال دخترا راه میافتن؟چرا دخترت به پسرا میگن بریم یه جای خلوت؟چرااینقدر گناه انجام میشه ؟ این گناهها بهتره یا عقد موقت که تمام دخترت و پسرا دنبال همین هستن که یه جوری خودشونو ارضا کنن؟ لطفا هرکس به این سایت اعتراض داره جواب سوئالای منو برام بفرسته یاعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد حالا به نظر شماها این شرعیش خوبه یا ......
    • حجت جمعه 3 آبان 1392 - 15:35:37
      5 14
      جوابت آسونه اینکار طبق قانون شرع اسلام است وحلال ولی زنا حرام است همانطورکه روایات میگه.0......
    • بی نام دوشنبه 21 بهمن 1392 - 10:52:21
      12 4
      عجب دلیل مزخرفی
    • یه بنده خدا چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 18:15:39
      4 3
      ازدواج دائم در اسلام هم فقط با یه عبارت کوتاه صورت میگیرد. بقیش شلوغ و پلوغیای دیگرانه. اما واقعا اون چیزی که مرد و زن رو به هم حلال میکنه همین عبارت کوتاهه. به همین سادگی. البته میشود مشکل بیماری رو هم با آزمایش حل کرد.
    • بی نام دوشنبه 5 اسفند 1392 - 21:52:28
      9 2
      پاسخ من به اقاي جواد هست، شهيد مطهري قبل از تصويب قانون اساسي و تشكيل مجلس اول ، به شهادت رسيدند اين داستان ها رو از كجا در ميارين؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:33:48
    288 134 پاسخ به این نظر
    من الله التوفیق اجرکم عند الله
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:05:35
      141 55
      شوخیه دیگه نه!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:27:12
      110 35
      حتمااااااااااااااااااااااااااااااا
    • امین پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:30:50
      106 70
      به جایی رسیده ایم که مردم به رابطه مشروع میگویند خیر به رابطه ی نامشروع میگویند بلی دین را با تعصبات فرهنگی ترکیب نکنییییییییییییییییییید
  • ا.و چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:39:02
    601 177 پاسخ به این نظر
    این از زنا هم بدتر است فاحشه خونه راه انداختی میگی کار خلاف شرع نیست؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:11:17
      287 44
      موافقم به این میگن کلاه شرعی . آقا جان ازدواج را برای جوانها آسان کنید . فرهنگ سازی کنید . جواب خدا را چگونه خواهید داد ؟
    • م چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:56:30
      152 374
      برو کمی مطالعه کن تا بفهمی فرق صیغه و زنا چیه!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:57:46
      113 271
      در اسلام صیغه حلال و حتی در شرایط خاصی مستحبه. چطور و بر مبنای چه منطقی این ادعا رو دارید؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:13:39
      99 55
      شرعی که اگر خوب شناخته باشینش از صیغه صحبت کرده . یعنی راهی شرعی برای کسانی که توانایی ازدواج ندارند.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:15:36
      122 36
      فرق حلال و حرام تو اون "عده" و "عدم دخول" که گفتنه؛ خدایی همه شون رعایت میکن؟؟؟ این میشه زنا!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:23:45
      336 48
      هیچ فرقی نداره. اینکه چند ساعت با هم باشن و فقط رابطه جنسی داشته باشن چه فرقی با زنا داره؟ اونام که همین کارو می کنن. فقط چون چند تا جمله عربی می گن شرعیه؟ برو خودت احکام صیغه رو نگاه کن یا پیشینه صیغه رو. همشون به معنای زندگی موقت و چند ماهه هستن. مشکل شما اینه که به زن به عنوان ابزار جنسی نگاه می کنین. همین که بیاد نیازتون رو برطرف کنه کافیه. برده جنسی. واسه خودتون ماده تبصره نذارین. اینا هیچ فرقی باهم ندارن. خوبه خواهرت بره چند ساعت چند ساعت صیغه اینو و اون بشه؟ خوشت میاد؟ شرعیه دیگه
    • من در عجب هستم پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:14:42
      127 15
      این مقاله به طور کل تصورات کم و بیش مثبت من در مورد ازدواج موقت را از بین برد. فکر می‌کردم ازدواج موقت به ازدواجی میگویند که حاصل از شناخت مداوم دو طرف بوده و رابطه ای است که بیش از چندین ماه تا سال ها به طول میانجامد. فکر نمیکردم به یک رابطه کمتر از 1 روز، بدون شناخت قبلی چنین چیزی بگویند. فکر میکردم ازدواج موقت راه حل قانونی برای مردان و زنانی است که در مورد رابطه ی مادام العمر با فردی دچار تردید هستند، رابطه ای که موقت بودن آن نه به معنی ساعتی و هفته ای بودن آن است، بلکه موقت در آن معنی "ماه" و "سال" می‌دهد و قبل از خواندن صیغه، روزهای زیادی صرف شناخت طرف مقابل می‌شود.
    • شاخ دار پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:32:25
      86 18
      آقا یکی میگه 100 درصد شرعی و قانونیه. یکی میگه نه آقا 100 درصد غلطه. این بحث به کنار. خیلی از نظرات دعوا روی نامگذاری هاست و اینکه صیغه چیه، زنا چیه، ازدواج موقت چیه و آزادی چیه. مشکل ایرانی ها هم دقیقا همین هست، چون صداقت وجود نداره، باید برای پیش بردن هر کاری از "سفسطه" و "بازی با کلمات" استفاده کنیم. از این نظر به نظر من هم این رابطه های یک روزه اصلا حتی "ازدواج موقت" هم به حساب نمیاد. فقط به کلمه‌ی "ازدواج" توهین میشه. ازدواج یا ازدواج موقت یعنی یک رابطه نسبتا طولانی مدت، از چند سال گرفته تا آخر عمر، که قبل از آنهم شناخت کافی به وجود میاد. پس اگر میخواهید چنین مکان‌هایی را جایگزین خیابان کنید (مثلا به خاطر کنترل بهداشت آن) لطفا نام های دیگری رویش بگذارید، نه ازدواج یا حتی ازدواج موقت.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:23:39
      66 13
      فهم سطحی احکام اسلام یعنی کاری که این اقا انجام میده. ازدواج موقت(صیغه) برای اینه که دو نفر چندین ماه با هم زندگی کنن و اغازی باشه واسه ازدواج دائم... نه واسه یک ساعت!!! تفاوت کاری که شما انجام میدی با فاحشگی چیه؟ حالا جالب اون خانم 28 ساله یائسه!!! که برا رضای خدا و رفع مشکلات جوونا راضی به این عمل شده.
    • بدون نام سه شنبه 14 شهریور 1391 - 23:14:00
      20 17
      شما که هنوز نمیدونی یک خانوم در سن 50 به بعد یائسه میشه نه 28 سالگی مشخصه که کلی شبهه درباره صیغه در ذهنت وجود داشته باشه در احکام اسلام یک مرد میتونه در سفر زنی رو بدلیل دوری از همسر برای ارضای نیازهاش صیغه کنه پس همیشه در صیغه بحث چندماه زندگی کردن نیست
    • مهدی پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 18:16:15
      13 20
      با نظر یکی از دوستان (رامین) که گفته بود کارمان به جایی رسیده که به رابطه مشروع می گوییم خیر ولی به رابطه نامشروع میگوییم بلی بسیاررررررررر موافقم. من خودم از این سیستم استفاده نمی کنم اما برای کسانی که میگن فاحشه خونه و کلاه شرعی کاملا مخالفم مگر اینکه سنی باشند!!!
    • بی نام دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:54:21
      10 23
      پس هر کسی ازدواج دائم می کنه هم فحا می کنه. آخه بفهمید که هر دوی اینها ازدواجه . یکی دائمیه یکی موقته. اونهایی که فرق زنا را با ازدواج دائم نمی فهمن معلوم نیست دیگر احکام اسلامی را هم بفهمن . خب این چیزها را کسانی نمی پذیرند که عقاید عمری هنوز ته ذهنون رسوخ کرده
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:42:00
    304 90 پاسخ به این نظر
    انا لله و أنا اليه راجعون............. أيا اين راه خداست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:58:50
      107 313
      طبق نظر تمامی مراجع عظام صیغه حلال و در شرایطی مستحب هم هست.
    • متخصص پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 06:55:50
      44 76
      با درود عزیز . اولا صیغه (ازدواج موقت) برای همه نیست ، یعنی یه مرد یا زن متاهل نمیتونه این کارو انجام بده بعضی ها توی نظرات نوشتن فرق زنا با صیغه چند جمله است و صیغه را مترادف با زنا نقل کرده اند در پاسخ به این دوستان، عزیزان، اساس ازدواج هم بر همین چند جمله است ، اگر شما این جملات را قبول نداری در زمان ازدواج با همسرت از عاقد بخواه که این جملات (صیغه محرمیت) را برای شما نخواند آنوقت ببین چه اتفاتی میفتد و خانواده ی عروس به تو چه میگویند ! عزیزان من، اساس ازدواج (چه دائم یه موقت) خواندن همین چند جمله ی ساده است . در غیر اینصورت زنا تلقی میشود و حرام است پس خواهشن این جملات را مسخره نکنید با سپاس
    • ارس پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 17:13:33
      130 5
      و این وسط سایت صیغه از طرفین بخاطر رضای خدا کمسیون میگیره نه ؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 18:57:09
    402 115 پاسخ به این نظر
    متاسفم برای کسانی که این سایت را راه اندازی کردند متاسفم برای کسانی که به این سایت مجوز داده اند متاسفم برای کسانی که به این سایت مراجعه می کنند و قرار می گذارند متاسفم برای انسان هایی از آنها دفاع می کنند متاسفم برای مسئولین که این قدر بی مسئول هستن که هر چه می کشیم از آنهاست متأسفم برای خودم که در جایی زندگی می کنم که جسم زن ها به مردان اجاره داده می شود آن هم به صورت ساعتی و نام شرع و دین هم روی آن می گذارند.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:17:01
      119 333
      شما احیانا به آزادی -حداقل در چهارچوب اسلام- اعتقاد دارید؟ دو طرف راضی اند. خدا هم راضیست. شما چرا و برای کی متاسفی؟ به زندگی شخصی مردم چه کار داری؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:25:39
      100 251
      برای خودت متاسف باش
    • رحیمی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:26:44
      135 249
      من هم واسه تو متاسفم که این اندازه به مسایل بد نگاه میکنی.کسی که امکان ازدواج نداره باید چه کار کنه.دنبال مردم راه بیفنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:47:35
      170 21
      پاسخ به کسانی که به نظر بنده انتقاد داشتن: 1- تو هم مثل همین مدیر سایت صیغه می مونی که برای موجه نشون دادن کار خودش از نام خدا استفاده می کنه. زندگی شخصی مردم هم به زندگی من اثر می گذاره . چه جوریشو فکر کنی می فهمی 2- بیشتر از همه واسه خودم متأسفم آقایون. همه این آقایون که این قدر دفاع می کنند از این اقدام حتی حاضر نیستن با دختری که یک بار رابطه داشته ازدواج کنن ولی خودشون ... 3- آقایون لطفا فراموش نکنید که نیاز جنسی رو خانمها هم به اندازه شما دارن. شرایط ازدواج واسه آقایون نباشه یعنی واسه خانمها هم نیست پس واسه تخلیه اون یه جایی هم واسه خانمها راه اندازی کنن
    • محمد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:13:25
      70 236
      واسه خودت متاسف باش به مردم چه کار داری شما مثل اینکه نمیدونی تو این شرایط سخت ازدواج و فشاری که به اون آدم میاد این مثل اب حیاته واسش. همه که مثل شما نیستن بتونن زن بگیرن یا شوهر کنن دمه این بنده خدا گرم که اینکارو میکنه حداقل باعث میشه به ناموس مردم تجاوز نشه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:21:31
      170 21
      کسانی که از این آقای مدیر سایت صیغه دفاع می کنند فقط تیتر خبرو خوندن و متن خبرو نخوندن که 4 تا زن هست و روزانه حداقل 20 قرار ملاقات.... شما چه جوری می تونید دفاع کنید از این کاری که با زنها میشه؟ شما خودتون چه جوری می تونید این کارو کنید بعد اسم خدا و دینو بیارید تا عذاب وجدان اذیتتون نکنه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:31:17
      86 24
      منم متأسفم
    • ali چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:36:55
      155 14
      دوست عزیز منم با شما هم نظرم .ثروتمند ترین وغنی ترین وباتمدن ترین کشور دنیا که باید جوانانش بهترین شغل بهترین درامد و راحت ازدواج کنند وبه تحقیق وتوسعه وتکنولوزی فکر کنند حالا مهمترین مسئله شده غریزه جنسی فقر دزدی(3000 میلیاردیهای گوناگون) واین شده فرهنگ جدید ماحالا از عربهای راهزن سالیان دراز که دخترانشون زنده بگور می کردن هم بخدا خیلی عقب تر رفتیم بابا این چه فرهنگیه بیائید ایرانی باشیم متعصب وبا غیرت که یک عده پیدا نشوند واز ما سواستفاده کنن برای امیال نفسانی و مالی و سر ما رو کلاه شرعی بزارن لعنت بر چنین انسانهایی به مدیر این سایت بگوئید آیا حاضره خواهرشو برای یک ساعت در اختیار کس دیگری قرار بده پس انچه بر خود می پسندی ب........
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:41:18
      33 96
      خدايي تا آدم هايي مثل اين خانم ها و آقايانی که نظر داده اند در اين مملکت وجود دارد نه خبری از دمکراسی هست نه راحت زندگی کردن. آخه به شما چه ربطی داره کی چیکار می کنه ؟ من مطمئنم اين مملکت به جايي می رسه که رسيده به اتاق خوابه همديگه هم کار داريم . ايرانی جماعت همينه و همين . واقعاما ايراني ها فقط تمدن داريم و بی فرهنگ ترين آدم های روی زمين هستيم . حقمونم هست هر کسی می ياد هر بلايي می تونه سرمون می ياره. چون هممون می خواهيم همديگر را از بالا بکشيم پايين. اميدوارم يک زلزله بياد و همه آدمهای ايرانی بالای 12 سال بميرن و بشه اين بچه های باقی مانده رو درست تربيت کرد .
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:05:10
      76 31
      آقا یا خانم بدون نام که گفتی :«شما احیانا به آزادی -حداقل در چهارچوب اسلام- اعتقاد دارید؟ دو طرف راضی اند. خدا هم راضیست. شما چرا و برای کی متاسفی؟ به زندگی شخصی مردم چه کار داری؟» واقعا جالبه. شما به آزادی اعتقاد دارین؟ از گفتارت بعید نیست طرفدار گشت ارشاد و اینها باشی. چرا اونجا به آزادی اعتقاد ندارین؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:08:49
      39 94
      این غیرت الکی برای چیه مگر علی ع نفرمود اگر عمر صیغه را حرام نمیکرد زنادر جامعه اسلامی ریشه کن میشد
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:24:20
      22 23
      نظر های متفاوت ؛ هرکی در موقعیت فعلی خوش چیزی نوشته . مثال مردیه که بابچه اش مسافرت میرفته خری هم دراین مسافرت این پدر و پسر را هم راهی میکرده ؛ اول پدر سواره و پسر پیاده ؛ نظر مردم این بود که ؛ عجب پدر بی رحمی بچه اش پیاده و خودش سواره ؛ مرد پیاده میشود و بچه را سوار میکند ؛ باز مردم میگویند عجب بچه بی تربیتی پدرش پیاده و بچه بی ادب سواره ؛ هردو سوار میشوند ؛ می گویند عجب آدمهای پیدا میشوند فکر خره نیستند گناه داره ؛ سپس هردو پیاده میشوند . باز مردم نظر میدهند ؛ عجب آدمهای بی عقلی پیدا میشوند خر دارند ولی پیاده میروند. بهتر نیست بهتر فکر کرد.
    • امیر حسن پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:16:01
      35 46
      آقاای متاسف، شما باید وقتی متاسف بشی که یه جوون تمام وقتشو و فکرشو که باید بذاره واسه درس و پیشرفت خودش و مملکتش چون نمیتونه نیاز طبیعی اش رو از راه ازدواج و درستش برطرف کنه میافته دنبال مادر و خواهر من و شما و اونوقت میگیم جامعه رو گند گرفته
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:48:19
      26 41
      متاسفم برای شما که فکرت رو باز نمیکنی احتمالا تا الان خودت چندتا زن داری من بیچاره که سی سالم شده و زن ندارم چه گناهی کردم
    • بدون نام چهارشنبه 14 تیر 1391 - 20:02:13
      26 11
      حالم بهم خورد تهوع اوره انسانیت مرده والا این چیزا رو دیگه نمی دیدیم.اگه زنا نباشه فحشا هست.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:01:55
    140 37 پاسخ به این نظر
    بعد از اعتیاد جوانان به مواد مخدر باندهای فساد برای انداختن جوانان به دام اعتیاد از نوعی دیگر روی آورده اند. اگر همچنین چیزی ادامه داشته باشه تا چند سال دیگر خیلی از مردان را می بینیم که مشتری روزانه این جور اماکن هستن با اینکه ازدواج کرده اند
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:18:22
      93 101
      یعنی شما میگی صیغه فساده؟ پس چرا همه مجتهدین مجاز میدوننش؟؟
    • امیر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:40:40
      91 26
      میشه بفرمایید مواد مخدر و بالاخص تریاک فساده یا نه؟ ...حالا میشه یه فتوا بیاری که اینها حرام باشه؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:54:59
      39 53
      عزیزم حتی سیگار رو هم حرام میدونن بعضی مراجع مثل آقای مکارم! برات 100 تا حکم میارم!
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:20:38
      77 10
      صیغه فساد نیست ...طرح این سایت فساده ...صیغه دو ساعتی و با شرط عدم دخول که نداریییم!!!!!! روش اینا ازدواج رو که راه اصلی اسلام برای ارضای جنسیه با تزلزل مواجه میکنه بنیان خانواده رو که برای اسلام شرط اوله هدف گرفته....شماهایی که دارین حمایت میکنین تو دلتون مخالفین اما هدفتون اینه که اسلام زیر سوال ببرین واقعا متاسفم برای کسانیکه دین رو بازیچه کردن تا کسانی مثل شما مجال رسیدن به اهدافشون پیدا کنن...
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:02:40
    162 11 پاسخ به این نظر
    این مرکز که زمانی نه به صورت اینترنتی بلکه به شکل واقعی وجود داشت و ستاره فرمانفرما پایه گذار آن بود. بعد از انقلاب زدید آنرا داغون کردید و حالا برای خودتون مسئله نداره؟ البته زنانی که قبلا تحت نظر سازمان بهزیستی اقدام به اینکار می کردند تحت معاینات دائم قرار داشتند.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:03:01
    82 227 پاسخ به این نظر
    فكر كنم كامنتاي منفي فقط مربوط به خانوماست خيلي تابلويه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:19:15
      183 52
      نه من مرد هستم بهت منفى دادم
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:32:33
      144 28
      نه خیر اینطور نیست. اگه هر انسانی کمی شعور و انسانیت توی وجودش باشه با این قضیه مخالفه. باید دولت یه فکری برای جوون ها بکنه که بتونن ازدواج کنن. این راهش نیست. اینطوری یه جوون خیلی راحت هر وقت بخواد می ره و مشکل جنسیش رو برطرف می کنه و با این شرایط سخت زندگی دیگه تن به ازدواج و تعهداتش هم نمی ده. بعد از یه مدت یه بیمار جنسی می شه. یا مردان متاهل برای تنوع رو میارن به اینجا. ضمن اینکه صرف اسم شرعی این کار به معنی قابل قبول بودنش نیست. صیغه ساعتی هیچ فرقی با زنا نداره. لازم نیست این بحث رو زنانه و مردانه کنین. این بحث انسانیه. متاسفم که ذهنتون اینقدر سطحیه که زود وارد این بحث تکراری و نخ نمای زنان و مردان می شه
    • حسين چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:37:34
      146 36
      من هم به عنوان يه مرد ديگه بهت منفي دادم .
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:40:52
      45 101
      قطعا همینه و نگرانی بی موردیه. خواهر من! همسر شما نمیتونه راه بیفته واسه هوس بازی.... . این مرکز برای جوانهایی که شرایط ازدواج ندارند و مردانیه که همسرشون بیماری خاصی دارند که... . نگران نباشید در کل.
    • آرش یکشنبه 12 شهریور 1391 - 04:21:37
      18 9
      من هم به عنوان يه مرد ديگه بهت منفي دادم
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:06:28
    86 146 پاسخ به این نظر
    خدا پدرش رو بیامرزه
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:28:22
      140 42
      خدا لعنتش کنه مردیکه فاحشه خونه به اسم اسلام راه انداخته
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:08:11
    43 29 پاسخ به این نظر
    چرا سايت فيلتر شده؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:13:02
    132 23 پاسخ به این نظر
    مسوولان تبريك ما را پذيرا باشيد.
  • شهین چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:14:04
    266 40 پاسخ به این نظر
    ((اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد....)))خودتی اخوی!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:32:38
      162 26
      بعدم ميگه زناي 23 تا 28 ساله!! زن 28 ساله از كي يائسه ميشه!!!!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:28:09
      245 11
      اگر دخول صورت نگیره پس صغیه می کنن هم دیگرو نگاه کنن وبخندن
  • مصطفی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:14:12
    77 183 پاسخ به این نظر
    به نظر من کار بدی نیست. فرقش با زنا اینه که یکی هست که صیغه میکنه شما رو... کاری که حصرت امیر حلال می دونست و عمر اونرو ممنوع کرد. چرا خدا پسندانه نیست.. جوون چطور بره خودشو تخلیه کنه؟؟؟ من تعجبم اینه که چرا این خبر تو بخش آسیب هاست؟؟
    • مهران چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:17:44
      167 18
      مصطفی جوان فقط خودت نیستی خواهرتم جوان است. . به لحاظ جنسی اونم نیاز داره بیشتر از تو. بحث ما سر اینه؟؟ جوانایی که مذکرند می رن با زنان یائسه . جوان های مونث حتی فرصت های محدود ازدواج رو دست می دن اگرم هم ندن با یه مرد بالای 40 ساله هرزه ای طرف خواهند شد( بعد از چهل سالگی یادش می افته به خانواده و بچه هم علاقه داره) که از سالها پیش زن اجاره می کرده .
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:15:25
    215 43 پاسخ به این نظر
    پناه مي برم به خدا از شر شيطان رانده شده چطور اين كثافت كاري ها را به رضاي خدا نسبت مي دهند چقدر هم بهش مشتبه شده كه براي رضاي خدا كار مي كنه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:13:28
      55 144
      نمی دونستیم شما از تمامی مجتهدین اسلام که این کارو حلال میدونن بیشتر میدونی! میخوای مخالف کنی بکن ولی از اسلام مایه نذار. چون اسلام مشکلی نداره با صیغه.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:26:35
      20 28
      کی از اسلام مایه گذاشت؟
  • سارا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:15:40
    201 59 پاسخ به این نظر
    فقط یه اسم میشه روش گذاشت: فاجعه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:59:36
      102 163
      چرا فاجعه؟ نیاز جنسی هست و میانگین سن ازواج شده 30 سال. این 15 سال را جوانان چه کنند؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:36:20
      158 36
      انسان محترم. اگه مسلمونی که چیزی هست به اسم جهاد اکبر که مبارزه با نفسه. درست همین جا لزوم پیدا می کنه. بعدش هم الان ثابت شده که میل جنسی رو می شه با ورزش طوری به سمت دیگه هدایت کرد تا مشکلی برای شخص به وجود نیاره. تا وقتی که شرایط ازدواج به وجود بیاد. فکر کردی جوونا می رن سراغ اینا؟ نه خیر. مشتریهای اینجا مردهای متاهلن که می خوان هرزگی کنن. می خوان تنوع داشته باشن.
    • حسين چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:43:10
      86 16
      اتفاقا فاجعه است . با توچه به نظر شما مبني بر بالا رفتن سن ازدواج و مشکلاتي که براي تشکيل زندگي مشترک وجود داره ، دولت محترم بايد کلاشون رو بزارن بالاتر . در ضمن سن ازدواج 15 سال نيست . جووني که 15 سالگي ازدواج کنه قبل از 20 سالگي طلاق گرفته .
    • popo چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:30:30
      42 70
      را فاجعه؟؟؟وقتی یه خواستگار میاد سراغتون این همه سنگ میندازید جلو پاش نتیجش این میشه نیاز جنسی رو که نمیشه سرکوب کرد سارا.....کاش شما خانما یکم کوتاه میومدید تا جوونا به ازدواج تشویق میشدند
    • میلاد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:28:09
      17 6
      آقا حسین! منظور از سن ازدواج سن بلوغه.
    • سارا پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:57:35
      68 18
      آقای popo خوبه که این بهانه ی سخت گیری خانمها افتاده دستتون. قبول دارنم که پایه زندگی ها و روابط خیلی سست شده و دختر و پسرها با هم روراست نیستند و خیلی چیزهای بد دیگه .ولی وجدانا این دلیل نمی شه که ما اینقدر تنزل کنیم و به دنبال رفع نیاز جنسی با هر کسی باشیم.
    • popo پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:09:54
      51 7
      تنها راه حل اینه که دولت معضل بیکاریو حل کنه و شما خانما هم خداییش توقعاتتونو منظقی کنید تا سنت خجسته ازدواج ترویج پیدا کنه باور کن بهانه نیست واقعیت هست سارا
  • امین چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:18:55
    84 149 پاسخ به این نظر
    خدا خیرتان بدهد که به فکر جوانها هستید. خدایا شعوری عطا فرما تا تفاوت زنا و ازدواج را همگان متوجه شوند.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:45:56
      123 35
      ازدواج ساعتي با زنا هيچ فرقي نداره.
  • شریفه چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:22:46
    77 40 پاسخ به این نظر
    خدا مرگم وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی !
  • یه زن چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:22:55
    136 40 پاسخ به این نظر
    آقایون مسوول کلاهشونو بالاتر بندازن!
  • مهران چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:23:41
    174 53 پاسخ به این نظر
    یعنی تو مملکت ما از این چیزا هم هست؟اسغفراالله.علمای قم پس چرا ساکتین.این کار با فحشا چه فرقی داره
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:02:47
      74 117
      علمای بزرگوار قم حمایت هم می کنند اگه بر مبنای اصول اسلام باشه. صیغه حلاله برادر من.
    • شادی پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 06:31:48
      42 2
      تازه کجاشو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علیرضا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:25:06
    63 8 پاسخ به این نظر
    خسته نباشید.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:26:59
    13 71 پاسخ به این نظر
    من که باور نمیکنم همچین چیزی تو ایران باشه
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:30:55
      12 21
      یعنی خیلی خوشحالی. منم خوشحالم.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:27:48
    128 38 پاسخ به این نظر
    حالم بد شد........................
    • سارا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:04:54
      91 33
      منم همینطور
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:11:00
      52 111
      ولی من حالم خوب شد. هر چند خودم نیازی ندارم. برای جوونای بیچاره میگم.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:32:06
    47 44 پاسخ به این نظر
    باید با واقعیت های تلخ جامعه کنار آمد اگر کنترل و حساب کتابی در کار باشد اتفاقا خیلی هم خوب است اگر کمی به حوادث مربوط به مسائل جنسی دقت کنیم خصوصا در ماههای اخیر بهتر به اهمیت این برنامه ها پی خواهیم برد
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:32:06
    217 22 پاسخ به این نظر
    "او از همکاری چهار خانمی که ............به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و ............ " . . . روزي 20 تا قرار ملاقات ميذارين با 4 تا خانم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ببخشيد ولي آدم احساس ميكنه ................. راه انداختين !
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:52:09
      181 4
      واقعانا!!!!یعنی هر کدوم از این خانومها روزی 5 نفر رو باید راه بندازه؟!!!بنده های خدا چقدر هم برای انجام کار خیر و جلوگیری از انحراف جوونها از خودشون مایه میزارن!!تازه وقتهاشون هم تا چند روز پره!!نزدیک سن یائسگی هم هستند!!فرزندانشون هم خبر ندارند!!
  • ایمان چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:34:00
    124 27 پاسخ به این نظر
    به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان!!!!!!!!!!!!!این طوری؟؟؟؟ خوب برو این طرف اون طرف یه وام اشتغال زایی بگیر تا ترک اعتیاد بزن....... که چی ؟ مگه میشه سر خدا رو با چهار تا کلمه کلاه گذاشت؟ زنا،زناست......اگه خدا تعدد زوجات رو قبول داشت برای آدم 10 تا حوا خلق می کرد نه یکی.من این رو بعنوان یه مرد متاهل گفتم.به قول قدیمی ها خدا یکی زن یکی.....برادر شما که قصد خرید حجم انبوهی توهین در راه رضای خدا داشتی چرا این همه کار دیگه رو انجام نمیدی که لا اقل به جای فحش دعا بشی؟دقت کردین دوستان؟ سیستم همون سیستمه کثیفه فقط با چند تا حرف و کلمه دارن ظاهرش رو دینی می کنن.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:35:37
    161 39 پاسخ به این نظر
    این اسمش کلاه شرعیست . واقعا شرم و حیا هم چیز خوبیه
  • آرش چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:36:01
    118 49 پاسخ به این نظر
    وجود چنین مراکزی برای جامعه لازم است، حالا چه با پوشش اسلامی باشد چه با شیوه معمولی. دلیلش هم وجود نیاز جنسی شدید در بین جوانان می باشد که در صورت ارضا نشدن آسیب های اجتماعی شدیدی به دنبال دارد. بهتر است به جای اتخاذ مواضع احساسی، قدری نیز به نیازهای طبیعی جوانان بیندیشیم. انفجار غرایز سرکوب شده جنسی به فجایعی مانند فاجعه خمینی شهر و . . . منجر می شود.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:29:01
      44 13
      آسیب اجتماعیش زناست!
  • محمد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:37:26
    145 9 پاسخ به این نظر
    من به این حرفا کار ندارم ،،، اساتید فن جوانانی را که امکان ازدواج ندارن راهنمایی معقول بفرمایند که چه کار کنن با پاک ترین و شریف ترین غریزة خدادایشون ؟ ... فقط تورو خدا نگین ورزش کنین ، غذاهای گرمی نخورین و فکرش را نکینن !
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:40:15
      57 5
      راهش اینه که ازدواج آسون کنن...اگر قانون حمایت کننده زن بود ، زن مهریه و ... دست آویز نمی کرد...ولی من به عنوان یک خانم که توقع مهریه بالا و امکانات فضایی نداشتمو به خاطر عشق ازدواج کردم ....فقط به این فکر میکنم در کنار همسرم چقدر باید کارکنیم چند شیفت ؟ تاچند سال درگیر خرید خانه خواهیم بود و آیا به تورم با این سرعت بالاش می رسیم؟!؟....
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:42:57
    93 64 پاسخ به این نظر
    کجای کارش ایراد داره.اخه تو این کشور که خیلیها امکان ازدواج ندارند باید چه کار کنن.متعصبانه با قضایا برخورد نکنید.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:11:15
      88 40
      اگر خواهر و دختر های فامیل تو را خواستند صیقه کنند شما راضی هستی .ما سر مون بره این کار را انجام نمی دهیم
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:37:59
      51 92
      خواهر و فامیل های ما: اولا نیاز به اجازه پدر دارن. بقیه ش هم به خودشون مربوطه. ما که مالک جسم اونها نیستیم. اسلام هم که مجوز داده. این کامنتا خیلی عجیبه و حاکی از کم اطلاعی از قوانین اسلام.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:40:49
      53 34
      اگه خودشون راضی بودند به من وشما ربطی نداره.
  • 0100 چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:43:19
    123 35 پاسخ به این نظر
    میشه فرق این کار با زنا رو بگین طرف کارشو می کنه پولشو پرداخت می کنه بعد میره سراغ نفر بعدی. میگه این خانمها نیاز مالی دارن. خوب این کار تن فروشیه. فقط مثلا قانونیش کردی
    • محمد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:57:31
      36 104
      فرقش در اينه كه خداوند اين مورد رو اجازه داده و در قرآنش صراحتا از آن سخن گفته است . پيامبر خدا و اصحاب آن حضرت آن را انجام داده و تعداد زيادي از اصحاب آن حضرت از همين طريق به دنيا آمده است . شما كه از خداوند عاقلتر و با غيرت‌تر نيستيد ، هستيد؟ وقتي خدا و پيامبرش اجازه داده شما چه كاره‌ايد؟ شما به بنده راهكار نشان بده كه چطوري غريزه جنسي خودم را كنترل كنم؟ چطوري آن را سركوب كنم ؟ فكر نمي كنيد كه با اين موضع گيري‌ها در حقيقت در برابر حكم خداوند موضع گيري مي كنيد؟ جواب خداوند را چه خواهي داد؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:00:48
      32 114
      فرقش رو نمی دانید؟ تمامی مجتهدین اسلام در رابطه با صیغه اتفاق نظر دارند. شما از همه اینها بیشتر اسلام می دانید؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:04:26
      41 93
      فرقش اینه که خدا مجوز داده. صیغه در اسلام مستحبه. برادر من بدون مطالعه چرا نظر میدی؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:12:31
      112 29
      میشه اینقدر نگید اسلام اجازه داده.برای مردان هوسبازی که شهوت سیری ناپذیر دارند کلاه شرعی نسازید.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:30:21
      102 12
      من نمی دونم مگه صیغه ساعتی هم داریم؟ یا میشه مثلا یه خانم در روز با 4 نفر صیغه کنه؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:35:59
      86 4
      عزيزم 4 تا خانم و روزي 20 تا قرار ميشه روزي 5 تا براي هر خانم!! اين اسمش صيغست!؟ شما بايد تو صيغه عده نگه داري! ميدوني عده چيه!؟ چند ماهه!؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:39:03
      95 8
      فرقش یه جمله است که عربی یا فارسی خونده می شه. قبول، قبول.که البته اونی هم که کنار خیابون جلوی ماشینا رو می گیره همین طوری با مشتریش توافق می کنه. بعدشم پولش رو می گیره و می ره. آقایون مسلمون که رگ گردنتون زده بالا و خوشتون اومده از این داستان، پیامبر صیغه چند ساعته نمی کرد واسه عشق و حالش. زندگی می کرد با طرف. چندین ماه. بقیه هم همینطور. این کار به شیوه شما لجن مطلقه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:40:01
      91 20
      خیلی چیزای دیگه مستحبه. شماها چرا از اسلام فقط اینطور قوانینش رو بلدین و حفظین؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:56:48
      75 11
      تو رو به خدا اینقدر تیشه به ریشه دین خدا نزنید. به همون خدا کاری که شما با اسلام کردید هزار بار نتایج بدتری از تبلیغاتی داره که همه روزه علیه اسلام می شه.اسلام قبل از هرچیزی دین اخلاقه. اخلاق. اگه این کار به نظر شما اخلاقیه پس وا مصیبتا که چه بر سر اخلاق ما اومده؟! فقط یکی برای من روشن کنه این کار چه فرقی با مشابه های خارجیش داره. یه قبلت و انکحت گفتید همه چی تموم. یعنی فرق بین شرع و غیر شرع همینه. برید و با خودتون خلوت کنید ببینید کجای کارتون غلطه!!!!!!!!!!
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:43:39
    150 39 پاسخ به این نظر
    یعنی چی؟ رسما قیمت فاحشه خونه اعلام میکنن. شرم آوره.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:06:22
      35 138
      برادر من همینطوری توهین نکنید. تمامی نظریه پردازان دینی ما صیغه رو حلال میدونن. مطالعه کنید تا ببینید مجتهیدن بزرک چی میگن. شک نکنید حمایت هم خواهند کرد.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:44:11
    117 47 پاسخ به این نظر
    مردك خجالت نمي كشه واي به حال ما كه اسممون انسانه
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:21:38
      26 102
      جای تشکرتونه؟؟ بخاطر اجرای حکم زمین مونده خدا باید خجالت بکشه؟؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:10:02
      70 11
      عجب رویی داری! احکام روی زمین مونده دین؟ چطور تنت واسه احکام دیگه خدا که روی زمین مونده وول وول نمی زنه؟ اسلام گفته دروغ نگین، گفته کلاه برداری نکنین. مال مردم نخورین. غیبت نکنین. مزدور نباشین. اینا زمین موندن یا صیغه که به وفور از جانب آقایون اجرا می شه؟
    • امیر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:16:07
      21 29
      متاسفانه درصد کثیری از ازدواج جوانان ما برای رفع نیاز جنسیه یه شش ماه که از ازدواجشون گذشت و نیاز جنسیشون رفع شد، بعدش میبینن که چه غلطی کردن و با هم تفاهم ندارند و هر روز دعوا تا طلاق به نظر بنده ازدواج موقت چیز بسیار خوبی است اگر دیدمان را عوض کنیم پسر و دختری که همدیگر را میخواهند 6 ماه موقتا با هم ازدواج کنند (البته طبق نظر دانشمندان اسلامی شیعه احتیاطا با رضایت پدران) ، اگر بعد از این مدت تفاهم نداشتند میتوانند از هم جدا شوند دقیقا همانند زندگیه مردم دیگر کشور ها، امار رسمی طلاق هم کم میشود به خدا خارجی ها از ما که مسلمانیم و خداوند آموزش زندگی را به وسیله ی قرآن بر ما نازل کرد بیشتر از زندگی صحیح می فهمند، ما مسلمانان فقد ادعایمان میشود که اسلام را فهمیده ایم
  • m هاشمی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:51:04
    85 25 پاسخ به این نظر
    من واقعا نگرانم.ما داریم کجا میریم.وا قعا نگرانم
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:39:20
      58 5
      نگران نباش ما همینجائیم وهیجا نمیریم. چون نمی تونیم بریم.
  • خوشبختی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:51:19
    100 29 پاسخ به این نظر
    به عنوان یک ایرانی واقعا متاسفم! ببندید در این دروازه ها را! همه چیز شده جنس، کالا، لااقل کمی هم حیا، کمی هم خدا!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:09:58
      25 352
      خدا مجوز داده شما فرافکنی نکن! بجای این کارا برو مطالعه کن تا بفهمی این کار حرام نیست.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:51:25
    45 101 پاسخ به این نظر
    دمشون گرم. کسانی که میگن مثل زناست دارن به اسلام توهین میکنن و مرتدند! فقط یه ترتیبی اتخاذ کنید متاهل ها برای هوس نتونن بیان.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:51:57
    110 33 پاسخ به این نظر
    اوه اوه کثافت حد اعلی.میگه ساعتی فلان قدر.اونوقت میگه بعضی ها بدون عده.ازدواج موقت مردک میدونی اصلا که چه شرایطی داره؟تازه در قران کریم امده که در صورتی که نیاز نباشه تا حد امکان فراوان از ان پرهیز کنید.یعنی در حد بسیار مکروهه.مگر در صورت بسیار نیاز. ا ساعتی فروشی شده.و بدون عده زن و مرد و رفت و امد مشکوک و ...بزو آقا برو خودت و امثال خودت و گول بزن فکر میکنی مردم اونقد اجمقن نمیفهمن روی فحشا کلاه شرعی میزاری ابله.این امری بسیار مکروهه.اونم با عده و با مهریه. باید باشه و شرایطی بسیار پاک داره .ولی اگر موقت نکنه خیلی براش بهتره و اصلا اینکار توصیه نشده.فقط ازدواج کامل مورد تایید شرعه تا کودکان وزنان بیسرپرست نمانند.نه انکه از زنان سواستفاده و فحشا بشه اونم با کلاه شرعی.اوه اوه حالم بهم خورد.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:23:47
      21 71
      شما به نظر مراجع میگی ...؟ عیب نداره. کشور آزادی بیان داره. ولی شما قبل مطالعه حرف نزن. این نظر اسلامه. شما اسلام رو قبول داری یا نه؟ اگرم قبول نداری آزادی رو چی قبول داری؟ مشکل شما دقیقا چیه؟
  • m چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 19:54:56
    118 19 پاسخ به این نظر
    کی رو گول می زنین آدم یائسه نیاز جنسیش انقدر زیاده که باید سراغ این کارا؟ فقط نیاز مالیه بدبخت کسی که به این کار رضایت میده
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:09:01
      25 83
      شما برای کسانی که این کار رو میکنن تعیین تکلیف نکن. خودشون صلاح خودشون رو میدونن اسلام هم مجوز داده ربطش به بقیه چیه نمیدونم!
  • ali چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:00:35
    103 24 پاسخ به این نظر
    چطور میتونن با کسی که هیچ رابطه عاطفی باهاش ندارن رابطه برقرار کنن.چقدر اون مردها و زنها کثیفن حالم بهم خورد
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:08:07
      38 104
      شما راه دیگه ای سراغ دارید؟ چه کنند جوانان در این یکی دو دهه مجردی؟ کوه ایمان هم باشی نمیشه. صیغه برای شرایط خاصیه نه هوس بازی.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:16:36
      102 15
      کوه ایمان هم که نباشی باید عفیف باشی
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:31:20
      22 86
      یعنی کسی که ازدواج موقت کنه عفت نداره؟ پس اصلا چه نیازی بود که اسلام صیغه رو مطرح کنه؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:54:09
      68 15
      شما که میگید جوونها چکار کنن شما که میگید اسلام مجوز داده شما که میگید بدون مطالعه حرف نزن باید بگم برید سوره نور رو مطالعه کنید که خود خداوند گفته کسانی که امکان ازدواج ندارند باید به خدا توکل کنن وتحمل داشته باشن
    • h پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:38:37
      95 10
      منم موافقم کثیف ترین کاره اه اه اه.......ادم از نیازجنسی بمیره تن به این کار نده
    • امیر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:19:48
      17 35
      کسانی که کوه ایمان بودند با مهریه های 1000 تایی ازدواج کردند و سر از زندان درآورند !
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:03:17
    22 80 پاسخ به این نظر
    تيتر خبرتا درست كن كجاي اين خبر تكان دهنده است
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:07:05
      26 131
      بله دقیقا. چرا تکان دهنده؟ حکم خدا داره اجرا میشه. خبرانلاین ممنون میشیم اصلاح کنید.
    • مرد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:54:29
      84 17
      خیلی هم تکان دهنده است . تو اگر خواهر خودت همچین جایی عضو بود بازم اینطوری دفاع میکردی؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:04:15
    97 21 پاسخ به این نظر
    آیا این ما هستیم که میگفتیم زنان غربی بازیچه ی جنسی هستند. آیا این ما هستیم که مدافع حقوق زنان بودیم ... این قانون قانون هوس بازان و خوش گذران این دنیای کثیفه که براش اسم گذاشتن و قانون تعیین کردن، نه چیزی دیگه ای... آیا تا بحال به فکر آن خانواده ای افتاده ای که مرد نان آور خانواده به خاطر داشتن شریک های جنسی متعدد به خانواده ی خودش کم اهمیت شده . آیا به این فکر کرده ای که چقدر می تونه ریشه ی خانواده ها رو سست کنه و از هم بپاشونه. پس کجاست اون کرامت و عزت نفس آدمی. کجاست اون بلند همتی و شرف و مردانگی. کجاست ارزش واقعی یک زن ایرانی . آ .. نه این ها از زنا هم بدتره بدتر بدتر. شیطان به ما میخندد و بس و این ماییم که برای گناهانمان بهانه میتراشیم و قانون.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:38:22
      27 64
      شما چرا جوانان بدبختب مثل ما رو نمیبینید که به خاطر سرکوب غریزه جنسی به هزاران مشکل روانی گرفتار شدیم؟؟؟؟؟؟بابا ما هم آدمیم به مولا
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:31:54
      26 5
      یاد قرون وسطی و شیطان رخنه کرده و..... از این جور چیزا افتادم . 1- ای انسانهای کره خاکی و عالمان چرا این قدر غرب غرب میکنید مثلا تایلند و چین ژاپن که صد بار از اونها بدترند غربی اند یکی به من جواب بده
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:25:49
      17 37
      ازدواج موقت امری شایسته است و فقط اهل عمریه با آن مخالفت دارند و آن را جایز نمی دانند حضرت امیر المومنین علی (ع) و پیامبر این امر را مشروطا بلامانع اعلام کرده اند البته تاسیس خانه ی علاف و صیغه های ساعتی کار درستی نیست و از نظر بنده ازدواج موقت محصوب نمیشود
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:07:16
    28 97 پاسخ به این نظر
    یه مشکلی که تو جامعه ما هست اینه که در مورد مسائل شرعی از دیدگاه ایرانی قضاوت می کنیم. کسایی که مخالف این کار هستند بفرمایند ، تو جامعه ای که جوان ها به خاطر ضعف مالی و سخت تر شدن ازدواج نمیتونند ازدواج کنند ، راه حل چیه ؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:26:53
      21 84
      خودشون راه حل ندارن بعد راه حل اسلام رو رد میکنن!!!
  • عبدالرضا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:16:30
    135 15 پاسخ به این نظر
    یکی به این بابا بگه : اول اینکه : مشکل اصلی جوانان تنها رابطه جنسی نیست که با یک بار خوابیدن با جنس مخالف حل بشه . دوم : مشکل جوانان ما مشکلات در ایجاد تشکیل زندگیه ، که مستلزم حل مشکل شغل مناسب ، مسکن ، وسایل زندگی و از همه مهمتر انتخاب یک همسر متناسب با شرایط و فرهنگ و طرز تفکر و روحیات خود می باشد. سوم : اینکار نه تنها باعث نمی شه ارکان خانواده ها و جوانان پاک بشه بلکه جایگاهی رو برای افراد هوس باز ایجاد میکنه که باعث تخریب خانواده ها می شه. دوستان این حرف ها رو از روی شکم سیری و .. نزدم ،من هم جوان 29 ساله مجرد هستم که ترجیح میدم باز هم برای تشکیل خانواده و ... صبر کنم ولی تن به این خفت ندهم .
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:47:35
      25 93
      برادر من شما ترجیح میدی. ما که ترجیح نمیدیم! چطور از طرف جوانان ایران حرف میزنی؟ یادم نمیاد شما رو نماینده خودمون کرده باشیم.
    • لیلا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:48:36
      106 23
      آقای عبدالرضا، خییییییییییییییییییییییییییلی مردی. مثل شما کم هستن. زنده باشی آقا.
    • افسانه پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 08:04:01
      72 11
      زنده باشی. مشت محکمی بر دهان مردهای ترسویی که میخوان از اسم اسلام برای شرعی مردن هوس بازیهاشون سواستفاده کنند!
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:36:28
      51 9
      شمایی که با vpn وصل شدی پرچم آمریکا هم بالای کامنتت داری . ماشالا از از اون بالا همه جا نظر دادی . الان دو حالت داره یا خودت مدیر سایت صیغه هستی که داری اینجوری خودتو تیکه تیکه می کنی و به نظرت خیلی خوبه و اصلا از نظر اسلام اشکالی نداره یا از هول حلیم افتادی تو دیگ الان خیلی خوشحالی رسما یه همچین جایی هست داری بال در میاری
    • کتایون دوشنبه 15 خرداد 1391 - 06:13:42
      18 7
      درود به شرفت.
    • بهزاد یکشنبه 5 شهریور 1391 - 15:53:30
      6 5
      مشكل شما اينه كه نميدوني مشكل خيلي از جوونا با هموني كه گفتي حل ميشه چون خدا رو شكر مثل اينكه خودت الحمدا... شرايط نا مساعد خانوادگي، روحي و... نداشتي پس راحت قضاوت نكن
  • مهدی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:19:01
    82 21 پاسخ به این نظر
    صیغه به این سبک و سیاق یعنی فحشا در پوشش اسلام....وای بر عقب ماندگی جوانان ما...وای بر هوسبازی و در نتیجه انتقال ایذر....
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:32:47
      20 53
      اولا کدام سبک؟ شرایط رو که رعایت میکنن. دوما انتقال ایدز؟؟ مراجعان باید گواهی سلامت ارائه کنن -باید اینطور باشه نمیدونم این مرکز رئایت میکنه یا نه-. همینطوری کشکی هم نیست که.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:19:56
    70 9 پاسخ به این نظر
    صیغه اگر هم باشه به معنی ازدواج موقت و چند ماهه است. یه زندگی کوتاه مدت. چند ماه. نه چند ساعت. معنی صیغه چند ساعته چیه؟ جز زنا؟ جز نگاه جنسی؟ می گن 40 هزار تومن به ازای چند ساعت قبول؟ اونم می گه قبول. خب اونی که وای می ایسته کنار خیابون با ماشینا قیمت تعیین می کنه و می ره هم که همینا رو می گه. چرا خودتون رو گول می زنین. هر جمله ای که عربی خونده شد به معنای اینه اون قضیه شرعیه؟ تازه فارسیش رو هم که می خونن. کی می خواین دست بردارین از این تفکرات
  • گالیور چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:24:20
    23 39 پاسخ به این نظر
    ما داریم راهی رو میریم که تریکه رفته است و حالا تریکه شده یک مرکز فساد و یک ....... بزرگ
  • آزاد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:27:24
    75 10 پاسخ به این نظر
    نکته بسیار جالب اینه که همه اومدن راجع به نیازهای جنسی ارضا نشده آقایون کامنت گذاشتند. خوب چون یک سری نیاز وجود دارد یک عده زن بی سرپرست کم درآمد برای تامین مخارج زندگی بدن و روحشون رو در اختیار یک آدم ناشناس قرار بدهند. اسمش هم میشود صیغه.مبلغ دریافتی میشود مهریه!! سنت پیامبر و دین مبین! نخیر این فقط تنفروشیه!!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:26:29
      53 8
      دقیقا سواستفاده از فقر مردم. فقط رابطه جنسی نیست که؛ اگه شرم همچین کاری ریخته بشه تو خیلی از خانواده های نابسامان ممکنه دخترا رو سوق بدن به این کار...کسی هم که تو این راه بیوفته راه برگشت نداره.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:27:38
    89 9 پاسخ به این نظر
    می شه بفرمایید خانمی که در روز خودش رو در برابر پول به چند نفر عرضه می کنه عفتش کجاست ؟؟؟!!!! در تمام دنیا به همچون زنانی روسپی میگندننگ بر افراد پلیدی که به خاطر پول دست به راه اندازی همچون سایت های فاسدی می زنند و بنیان خانواده ها رو با ترویج فساد اون هم با ظاهری موجه تهدید می کنند
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:50:23
      18 60
      اگه برای مجرد ها باشه چی؟ قبول دارم که نباید اجازه بدن متاهل ها سوء استفاده کنن. چون بنیان خانواده بر فنا میره. اینو درست میگید. ولی جوانان مجرد این 15 سال رو چه خاکی بر سرشون کنن؟
  • بابک افشه چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:27:44
    48 7 پاسخ به این نظر
    سلام الان که این خبر رو خوندم شکه بودم و نمیدونم بخندم به این حماقت یا گریه کنم به حال این همه عدم شعور الان داره به جوانان کمک میکنه؟رضای خدا؟از کمبود نیرو میناله؟ الان یعنی مشکل جوانان ما به زیر شکم ختم میشه؟به جای صیغه یه کاری درست میکرد ازدواج ساده تر بشه بهتره یا فاحشگی گری رو به بره زیر پرچم اسلام؟الان مرکز ایشون با هر اسمی جز یه فرق کوچ با شهر نو تهران چه فرقی میکنه؟ به خاطر سختی جامعه برای ازدواج نباید اینکارو کرد اینکار که مشکلی رو از سختی ازدواج کم نمیکنه که هیچ دو برابر هم میکنه این آقا هیچ مار هم از دستش نمیومد حداقل شهمات ازدواج که میتونست به چهار نفر بده...به جاییه اینکه از این همه آدم بگیره!
  • علیرضا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:28:14
    52 6 پاسخ به این نظر
    کار شرعی عیب ندارد و ثواب هم دارد در همان شرع گفته اگر خانمی با شخصی ازدواج موقت کرد باید 45 روز عده نگه دارد کدام زنی برای 45 روز یک بار به نزدیکی با 100 هزار تومان رضایت می دهد آقا یادتان رفته شاید شخصی هم شرع را بداند
  • سروش چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:28:51
    70 15 پاسخ به این نظر
    واقعا خجالت اوره باید بریم بمیریم دارن به اسم دین ناموس مردم رو حراج میکنن خواهشا چاپ شه
  • م.م چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:31:59
    14 50 پاسخ به این نظر
    مشکلی نداره.
  • سودا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:32:45
    77 10 پاسخ به این نظر
    از هر نفر 40000تومان برای دلالی میگیری و بعد ادعای در راه خدا و ثواب میکنی 20 نفر هر کدام 40000 تومان میشه800،000 تومان به غیر از سهمی که از زنها میگیره.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:21:55
      55 4
      اسم این کار سابقا دلالی محبت بود الان نمی دونم بهش چی میگن...!!؟!؟!؟! هر دم ازین باغ بری می رسد
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:36:08
    37 40 پاسخ به این نظر
    یه سوال خودارضایی یه جوونه بیست و خورده ای بدتره یا ازدواج موقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:36:22
    49 34 پاسخ به این نظر
    90 درصد اونایی که از شنیدن نام صیغه رگ گردنشون باد می کنه، این احساس رو نسبت به رابطه ی نامشروع ندارن!
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:52:45
      14 48
      اکثرا روشنفکرهای نماهایی هست که مذهبی هم نیستن. خودشون هم بله! البته یک بخش هم خانم های محترمی هستند که نگران خانواده شونن که نگرانی شون بر حقه. ولی این مراکز فرق هایی داره با مراکز فساد! اصولی داره شرایطی داره! اساسش مال مجرد هاست و....
    • ياحق چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:05:48
      3 22
      بسمه تعالي متأسفانه همينطور است.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:23:42
      49 10
      روابط نامشروع فرق میکنه همونطور که صیغه هم فرق میکنه. این قبیل صیغه ها به بحث کارگر جنسی میپردازه که من واقعا مخالفم...شرم آوره. دردآوره.
  • نادر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:36:37
    68 9 پاسخ به این نظر
    این همان شهر نو سابقه است .اسمش عوض شده
  • صانعی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:37:07
    46 20 پاسخ به این نظر
    نگرانم.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:39:48
    48 16 پاسخ به این نظر
    حالا اگه این سایت نباشه فحشا تو کشور نیست؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:03:36
      56 12
      فحشا هست اما نه به اسم دین و ترویچ عفاف
  • لیلا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:44:42
    81 21 پاسخ به این نظر
    یعنی می خوام بدونم این آقایونی که موافق این کار هستن و می گن شرعیه و تو قرآن اومده و پس جوونا چیکار کنن، حاضرن مادر یا خواهر یائسه خودشون بخاطر نیاز مالی دست به این کار بزنه؟؟؟؟؟؟؟ ّاون موقع بازم ادعا می کنین که این کار عین شرعه؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعش کنین بابا.....
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:19:27
      29 76
      بله لیلا خانم. به ما چه ربطی داره؟ مگه خواهر یا مادر ملک آدم هستند؟ از شما که خانمی بعیده. هر انسانی عقل و شعور داره. و حق انتخاب.
    • یاس پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:08:27
      51 10
      آقای بدون نام : در عمل هم قرار بگیری میگی بهت ربطی نداره ؟ تو این مملکت هنوز تو دانشگاه با پسر درس خوندن واسه بعضی خونواده ها جا نیفتاده ، همین خود شما خواهرت بیاد بگه من به خاطر نیاز جنسیم رفتم با یه آقایی ، همین خود شما دهنشو صاف میکنی ای مرد ایرانی ! حرف بیخودی نزنین دیگه بابا
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:46:20
    18 40 پاسخ به این نظر
    خوبه همه می دانند که از نظر اسلام این کار مشکلی ندارد. ولی از نظر ایرانیان کمی با این کار نمی توانند کنار بیایند. شاید منظور اسلام از صیغه برای اعراب بوده است که بیشتر با مسائل جنسی درگیر هستند و نه ایرانیان و سایر مناطق و کلا تحقیقات علمی نشان داده در مناطق گرمسیری جرائم علیه اشخاص و مسائل جنسی بالا بوده است.دوستان بهتر است کمی بخش حوادث روزنامه ها را مطالعه نمایند تا ببینند چه بر سر دختران معصوم و با چه وحشی گری هایی مورد اذیت و آزار قرار می گیرند و چه فجایعی رخ می دهد. باید متولیان فرهنگی و جرمشناسان کاری بکنند تا چنین فجایعی رخ ندهد و باید به کسانی که این مرکز را راه انداخته اند و شجاعت و ابتکار داشته اند تبریک گفت.
    • بدون نام چهارشنبه 14 تیر 1391 - 20:19:52
      11 4
      حرف بیخودیه ،اون کثافتی که از نظر شما مشکل روانی داره با این کارا بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم میشه تنوع طلب میشه همه جوره شو میخواد امتحان کنه اون وقت از بچه ها هم نمیگذره.
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:46:27
    21 46 پاسخ به این نظر
    خدا پدر و مادرتو بیامرزه کاره خیر می کنید .چه اشکالی داره . باید زودتر از اینه اینکار میشد.با این وضعیت بد اقتصادی کسی حاضر به ازدواج نیست...هر کسی هم که ازدواج می کنه ته دلش پشیمانه
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:46:34
    52 7 پاسخ به این نظر
    وقتی قراره شرعی باشه و اون خانم عده نگه داره باید مهریش بالای 1 میلیون باشه...ببخشید ولی چهل هزار تومن دست مزد کسیه که کارش اینه. در ثانی اگه اون خانم ها به پول احتیاج ندارن اون چهل هزار یا صد هزار تومن رو واسه چی میگیرن...
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:49:13
      46 4
      همین دیگه اینا با چهار نفر دارن کار میکنن «عده» اینا نمیفهمن که !!!!!بالا سایتشون هم آیه قرانی گذاشتن در ترویج ازدواج ....همش فریب بازی با اعتقادات ......
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:50:51
      45 6
      یکی اینجا نیست رگش بالا بزنه نامه بزنه از یکی از مراجع استفتا بگیره ...خدایی بدون رعایت «عده» صیغه چند ساعتی یعنی چی؟!!!فاحشه خونه راه انداختن ...توروخدا با اسم دین دیگه این کار نکنین ....
  • افسانه چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:47:52
    84 13 پاسخ به این نظر
    زن که به اندازه ی کافی توی این جامعه ابزار هست ؛ خواهش میکنم آقایی که اصلا هم محترم نیستی؛ دیگه اسم خدارو روش نذار. توی اروپا اگه خانومی اینکاره س؛ تکلیفش معلومه اما توی ایران اسم خدارو هم روش میذارید تا شرعیش کنید و خیال اون زن بدبخت رو هم راحت کنید که فلان نیست و وجدانش راحت باشه؟؟ از خدا که نمی ترسی از عاقبتت بترس.
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:25:15
      13 70
      افسانه خانم محترم از فرانسه. عیب نداره شما به ما بگو مرد نا محترم! ولی بدون اسلام با صیغه -اگه شرایطش رعایت بشه- مشکل نداره. اینجا یه کامنت منطقی ندیدم واسه مخالف با این موضوع.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:47:14
      59 10
      آقای نامحترم این اسمش صیغه نیست ...صیغه تعهد داره چند ماهه و چند سالس....این بردگی جنسیه همین و بس....توی این روش مردایی که هنوز دنبال ازدواج با باکره هستن نیازشون تا دم ازدواج تامین میکنن و به این زن فقط به چشم ...نگاه میکنن و بس....در این روش اون دختری که وارد این کار میشه حیات اجتماعی هویتش اعتقاداتش رو له میکنه واسه پوووول نه نیاز جنسی.....اون زنی هم که یائسه هست و مطلقه که وضعش معلومه ....این روش اگر تابوی باکره بودن رو برداره شاید روش خوبی باشه اما بپذیرید که جامعه ما جدای از اسلام و اعتقاد نمیپذیره پا روی این تابوی بزرگ بگذاره ....شما خودت اگر مجرد باشی و عاشق بشی و بعد ازدواج بفهمی همسرت در راه رضای خدا در چنین جایی کار میکرده چیکار میکنی؟ مرد باش جواب بده
  • ب س چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:50:13
    17 57 پاسخ به این نظر
    چنچال نکنید خیلی هم خوبه!
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:50:20
    54 8 پاسخ به این نظر
    اگه کاره خیره ، اون 40000 تومن حق .... که میگیری دیگه چیه ؟ کار خیر اونه که به این زنان یائسه و جوان ، مثلا قالیبافی یاد دهید که مشکل مالی آنان حل شود ، البته 40000 تومن درآمد حلال شما هم از این راه حذف میشود
  • بي نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:50:45
    50 6 پاسخ به این نظر
    اين هم شكل ديگر تن فروشي است از نوع اينترنتي و البته اسلاميزه! خوبه صاحب اين سايت به اين نتيجه رسيده كه در كشور ما هم!!! جوانان نياز جنسي دارند اما چرا باقي مسئولان نمي خواهند با اين مسئله كنار بيايند؟ جناب مسئوال سايت هر كاري دوست داري انجام بده اما ارتزاقت از راه ايجاد يك رابطه صرفا جنسي را مقدس و خدا شناسانه و اخلاقي نشماريد!
  • فعال حقوق بشر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:51:09
    48 8 پاسخ به این نظر
    این راهش نیست . اگه همچین چیزی باشه باید برای خانومام یه همچین جایی رو بذارن . خجالت داره این طرز فکر
  • سامیه چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:53:39
    81 6 پاسخ به این نظر
    من کاری به اینکه شرعی هست یا نیست ندارم. فقط یکی برام توضیح بده که نگاه ابزاری به زن که سرکوفتش رو به غرب زدند یعنی چی؟!
    • مریم پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 13:28:18
      34 3
      توضیح نداره ، اونا بدن ما خوب!
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:54:43
    25 43 پاسخ به این نظر
    من هم يك چيزهايي رو متوجه نمي‌شم! مثلاً وقتي دو نفر راضي هستند به كسي چه ربطي داره؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:18:36
      46 6
      ربطش اینه که اگه یکی از اون اقایونی که با خانم برای رضای خدا!!!! صیغه یک ساعته میخونه و برای رضای خدا!!!! و محکم کردن پایه های اسلام!!! رابطه برقرار میکنه، اگه فقط یکی از اون مردها حامل ویروس اچ آی وی باشه، براحتی این ویروس رو به اون خانم انتقال میده و خانم هم به مردان دیگه و با توجه به اینکه این خانمها خیلی هم ساعات کاریشون فشرده است، و مشتریانشون هم هزار ماشالله زیاد هستن، براحتی این بیماری در سطح جامعه پخش میشه. حالا فهمیدی ربطش چیه؟؟؟ شرطش اینه که مردی که میره با این زنها رابطه برقرار میکنه کم کم نسبت به همسرش سرد میشه، از ازدواج گریزان میشه. این کار به معنای پاک کردن صورت مساله است. ربطش اینه که این مرکز رسما یک مرکز ..... هست. شما میتونید در جای خالی هر کلمه ای بگذارید.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:19:17
      34 3
      ای کاش امثال این اقا در اجرای تمامی احکام اسلام اینقدر دقیق و جدی بودند
  • Behnam چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 20:59:19
    63 15 پاسخ به این نظر
    ببینم اونایی که میگن دو طرف راضی هستن و خدا هم راضی هست از قول خدا لازم نیست حرف بزنن کجای قرآن از ازدواج موقت حرفی زده شده درثانی تو کشور به حد کافی فساد زیاده لازم نیست از این شیرین کاری ها بکنید خجالت نمی کشید همچین کارایی میکنید واقعا که دلم به حال این خانم ها میسوزه که ارزش خودشونو خودشون میارن پایین اگه میخوای پول در بیاری از راه صحیحش دربیار چرا خودتو در اختیار کسه دیگه میزاری
    • hamed پنجشنبه 23 شهریور 1391 - 06:17:00
      9 7
      دلیل قرآنیش آیه 24 سوره نسائه: ترجمة الميزان ج : 4ص :468 عبد الرزاق ، و ابن منذر ، از طريق عطا از ابن عباس روايت كرده كه گفت خدا به عمر رحم كند ، متعه جز رحمتي از خداي تعالي نبود كه به امت محمد كرد ، و اگر نهي عمر از متعه نمي‏بود جز شقي‏ترين افراد كسي احتياج به زنا پيدا نمي‏كرد ، آنگاه گفت اين متعه همان است كه در سوره نساء در باره‏اش فرموده : فما استمتعتم به منهن يعني تا مدت كذا و كذا و به مبلغ كذا و كذا ، و بين چنين زن و شوهري وراثت نيست ، و اگر دلشان خواست به رضايت يكديگر مدت را تمديد كنند مي‏توانند ، و اگر از هم جدا شدند ، آن نيز كافي است و بين آن دو نكاحي نيست
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:02:59
    19 57 پاسخ به این نظر
    انفاقا خوبه باعث می شه دختر خانم ها زودتر ازوداج کنند چون از این جور چیز ها هست و اگر بخوان خیلی ناز کنن خودشون بی شوهر می مونن
    • المیرا پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:40:32
      45 7
      باشه من به خاطر اینکه شما آقایون دیگه از این کارها نکنید فردا ازدواج می کنم!!!!!!!
  • علی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:03:27
    53 3 پاسخ به این نظر
    شمردم تا اینجا حدود 107 نظر ذیل این خیر ثبت شده که یک پیامش جذابیت این موضوع بخاطر وجود نیاز شدیدش در بین جووناست. خدا کنه مسئولان کشور بجای این اقدامات بحث برانگیز ذهن خلاقشون رو جهت اشتغالزایی بکار بگیرند...........
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:04:42
    34 14 پاسخ به این نظر
    الکی شعار ندین خواهشا...احساسی هم برخورد نکنین...موضوع خیلی جدیه... مخالف ها جواب بدن: من یک جوان 20 ساله هستم نمیتونم خودمو کنترل کنم چکار کنم؟ موافق ها جواب بدن:با این کار راه برای پاشیده شدن کانون خانواده ها راحت تر نشده؟
    • q چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:35:52
      4 13
      بین این همه یه نظر درست دیدیم که هر دو طرف قضیه رو میخواد ببینه جواب من جوریه که دینی هست ولی شاید اگه بگم تایید نشه :(
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:54:50
      31 6
      پیشنهاد من به عنوان مخالف:1- با توجه به سنت اگر آدم دینداری هستی تقوا پیشه کن که واست از همه چی بهتره خدا هم کمکت میکنه 2- اگر به این چیزا اعتقاد نداری اصلا برای چی این سوال می پرسی؟ میتونی خیلی راحت با کسی دوست شی و رابطه برقرار کنی 3- اگر دیندار آبکی هستی شرایط رو بررسی کن برای ازدواج با خانوادت صحبت کن ونیازت بگو تا اگر تونستی با حمایت خانوادت تا 25 سالگی ازدواج کنی و فردی که باشرایط توکناربیاد پیدا کنی اگر نشد هم صیغه کن ...اما این بدون که خدمتی که این سایت ارائه میده!! چیزی جز فحشا نیست وبه خاطر عواقب اجتماعی تو هم مسئول خواهی بود صیغه کن از راه درستش ....
  • یک دختر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:09:56
    119 13 پاسخ به این نظر
    پس دخترهایی که امکان ازدواج ندارند و نیاز جنسی دارند و نمی خواهند فاسد شوند و به گناه آلوده شوند باید چه کار بکنند ؟ اگر دختران به نیاز جنسی شان پاسخ دهند میشوند ... و اگر پسرها به هر طریقی نیاز خود را برآورده سازند می شود رضای خدا و یا صیغه حلال
    • popo چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:33:06
      32 124
      شما دخترا یکم نازتونو کم کنید پسرا واسه ازدواج میان سراغتون
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:53:52
      44 2
      شما هم درست میگی باید یه فکری هم برا این موضوع کرد
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:10:05
      26 19
      به نظر من این بهترین راه برای ضابطه مند کردن این کار هیت من تا به حال این جور روابط را نداستم و از این بابت مشکلی ندارم اما یه روزگاری مجرد بودم و میدونم که انسان مجرد چه مرد چه زن برای کنترل غریزه جنسیش باید توان زیادی را صرف کنه پس از صد تائی یکی نمیتونه جلوس خودشو بگیره پس بهتر هست که چشممون را بر واقعیتها نبندیم و با موضوع بدون تعصب برخورد کنیم چرا که این روش اگر تحت شرایط خاص خودش باشه به مراتب از روابط ازاد بهتره
    • بی نام سه شنبه 18 تیر 1392 - 10:51:13
      4 6
      یعنی بین خانمها و آقایون. از نظر فعالیت و نوع رفتار جنسی تفاوتی نیست؟؟؟ که اینقدر با هم مقایسه میشن؟؟ من کاری به این سایت ندارم. اما این طرفداری از تساوی در رفتار جنسی بین زنها ومردها رو درک نمی کنم.. مگه از نظر طبیعی مثل همند ؟؟؟؟ میشه خانوما جواب این سوال بدن...
  • مهدی مقدم چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:10:29
    25 17 پاسخ به این نظر
    باور کنید فکر میکنم خواب می بینم یعنی میشهاین خبر دروغ نباشه
  • فرهاد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:13:34
    49 8 پاسخ به این نظر
    شما چیکار میکنی که 40 هزار میگیری؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:17:29
    51 15 پاسخ به این نظر
    ازدواج موقت در اسلام حلاله و هیچ مخالفتی با اون نداریم ولی باید شرایط رو هم دید حالا این جونها غرایز جنسیشون هم که از راه حلال داره تامین میشه پس دیگه برای چی برن ازدواج دائم بکنن هر وقت نیاز پیدا کنند میرن با این خانما و با هزینه کم نیازشون رو برطرف میکنن بدون هیچ مسولیتی این کار فقط و فقط ازدواج دائم رو کاهش میده بابا به جای کارای سطحی باید قدمهای بلند برداشت مشکلاتی که سر راه ازدواج دائم هست رو برطرف کنین با این جراهیهای سرپایی چیزی عوض نمیشه که بدتر هم میشه به قول دوستمون مشکل مالی اون خانمهارو یه طور دیگه حل کنین صنعت یادشون بدین فردا یه مریضی دچار بشن دیگه کسی نمیره سراغشون و اونا هستن و هزار بیماریه دیگه اونوقت هزینه درمانش رو کی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • یه دختر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:54:24
      36 7
      مرسی از این نظر خیلی خوب و منطقیتون من فقط اینو حس میکنم که به اسم دین و با مهر شرعی زدن به این کار دارید اسلام را هم بد نام میکنید امیدوارم با این کاری که میکنید و جوانها را گمراه میکنید خدا شما را ببخشد خیلی راه برای از بین بردن مشکلات ازدواج جوان ها وجود دارد که مطمئناً قابل دست یافتن هست. نیست؟؟؟
    • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:07:41
      32 9
      دوست خوبم ازنظربرادران محترم تشیع صیغه حلال هست اماازنظربرادران اهل سنت جایزنیست وحرام هست خواهشارجوع شودبه کتابهای این دومذهب
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:54:33
      23 3
      در اسلام اصل اول ازدواج و خانواده است و صیغه در شرایط خاص مجاز دونسته شده .اگر این صیغه و روشش ازدواج و خانواده رو با خطر مواجه کنه خب معادله روشنه مورد تایید اسلام نخواهد بود . کسانی که این طرح شرعی اعلام میکنن هدفشون مبارزه با اسلام و امیدوارم این موضوع درک بشه .
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:24:26
    43 4 پاسخ به این نظر
    فرق زنا و ضیغه این است که درصیغه مشخص باشد اگر زن باردار شد بچه متعلق به کیست ولی متاسفانه در این طریق و با طوری که هر زن امکان رابطه با چند مردرا دارد این فرق هم رعایت نمیشود پس با زنا فرقی ندارد
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:26:21
    19 5 پاسخ به این نظر
    در این خبر تعداد کامنتها هم می تواند قابل توجه باشد !!! این از وجود حساسیت بالای این موضوع در جامعه است .... چگونه باید این حساسیت کاسته بشه ؟ چی باعث شده که مردم نسبت به این مسائل اینقدر حساس بشن ؟ آیا در کشورهای توسعه یافته دنیا مردم به اینجور مسائل مثل ما حساس هستند ؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:32:53
      21 6
      محدودیت ، محدودیت ، محدودیت! محدودیتِ بی جا!
  • popo چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:26:26
    21 17 پاسخ به این نظر
    با اینکار مخالفم ولی با توجه با شرایط جامعه که جوون تا 30 یا35 نمیتونه ازدواج کنه نیاز به وجود چنین مراکزی هست واقع گرا باشید اگه یه چنین جایه قانونی نباشه این کار مخفیانه انجام میشه الانم داره میشه کاش یکم دخترا توقعاتشونو پایین میاوردند تا سنت خجسته ازدواج ترویج پیدا میکرد نه صیغه........ولی خب فعلا چاره نیست
  • م.ا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:27:49
    13 26 پاسخ به این نظر
    یعنی چی که به کسی چه ربطی داره!؟ همین کارا رو میکنن که جامعه به کثافت کشیده میشه! حالا هی بگید دلمون میخواد، به شما چه!!! پس فردا که خواهر خودت جرات نکرد بره بیرون، به خاطر این که ممکنه یکی ی کاری بکنه و بعدش بگه به شما چه، ببینم اون موقع حالت چطوره!؟
  • x چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:29:17
    47 11 پاسخ به این نظر
    از مدیر محترم این سایت می خواستم بپرسم اگه خواهر یا مادر یا دختر خودش برای رضای خدا بخواهد به کسی صیغه بشود آیا باز هم حاضر است به این کار ادامه بدهد.؟ ؟ ؟ ؟ ؟
  • بی نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:37:18
    54 2 پاسخ به این نظر
    حلال بودن صیغه یک چیزه ، چهار تا زن برای پول صیغه بشن و در روز خدمات بدن یه چیزه دیگه است. صیغه رو با این اعمال قاطی نکنید. بعد این عدم دخول یعنی چه؟ یعنی فکر کردین اگر دخول انجام بشه طرف که نیاز مالی داره و برای پول داره این کار رو میکنه حقیقت رو میگه و 3 - 4 ماه میره مرخصی؟ سن یائسگی 50 به بعده یعنی پسرای 23 ساله ساعتی 40 هزار تومن میدن که با یه زن 50 ساله باشن؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:51:04
      38 1
      همین دیگه ....تازه 40 تومن به موسسه 50تا 100 تومن هم به زنه... تازه یکی نیست بگه این عدم دخول رو کی نظارت میکنه؟!؟!؟و این دختر خانم های فعال در این بخش بعد هر رابطه بدون دخول آزمایش ...میدن؟!و اصلا اینا 150تومن میگیرن که چیکار کنن؟! مردی که انقدر نیاز جنسیش شدید شده باشه که به چنینی جایی رو بیاره در مواجه با یک دختر آیا متعهد به عدم دخول میمونه و اگر نمونه چی میشه ؟!
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:40:24
    3 37 پاسخ به این نظر
    خبرآنلاین خیلی بحث هایی خوبی مطرح شد. کامنتهای مخالف و موافق رو جدا کن و منتشر کن. خودت هم انصاف داشته باش بی طرف باش نه که تیتر بزنی اتفاق تکان دهنده و این حرفا! درود خدا بر مدیر این موسسه.
  • جعفر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:44:53
    16 32 پاسخ به این نظر
    کسانی که مخالف این موضوع هستند گویا از فساد پنهان در جامعه غافلند . فرق این موضوع با زنا در آثار حقوقی آن و حرمت شرعی آن است .مخالفت با این امر در اصل به دلیل عدم اگاهی از مقررات شرعی است . آیا انجام مسائل جنسی در قالبی شرعی و مفید که آثار حقوقی مورد تایید شرع دارد خوب است یا در قالب غیر شرعی مثل زنا ؟ بهتر نیست تکلیف خودمان را با دین روشن کنیم ؟ مضافاً اینکه خیلی از مسائل شرعی امور خصوصی است وفرد بالغ و رشید وکامل خودش تشخیص می دهد که آیا این کار را بکند یا نه و نیازی نیست دیگران برای افرادی که امکان ازدواج دائم را ندارند مانع تراشی بکنند مطمئننا فطرت انسانها در زمانی که موانع ازدواج دائم وجود نداشته باشد به سمت آن می رود ومگر آنهایی که مخالفند طرحی بهتر برای جوانان داده اند ؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:44:53
    21 21 پاسخ به این نظر
    چند نکته. 1) اگر این کار نشود جای دیگری و شکل دیگری برای تخلیه جنسی جوانان در حال حاضر هست نه 2) ابن کار می تواند هیجان جنسی جوان را فرو نشاند بله 3) این کار می تواند جوان را از لحاظ حس نیاز به ایجاد خانواده ارضا و غنی کند بله 3) فرو نشاندن این حس نیاز می تواند روی انگیزه تشکیل خانواده اثر مصبت بگذارد بله. 4) این کار می تواند حد و مرزهای شرعی را مخدوش کند بله 5) این کار می تواند به یک تجارت کثیف بدل شود بله 6) این کار می تواند زنان حرفه ایی پرورش دهد بله 7) این کار می تواند انگیزه ی خدایی آن را تحت الشعاع قرار دهد بله 8) این کار می تواند توسعه دهنده ی بیماری ها باشد بله حالا با این اوصاف این کار به نفع چه کسی است؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:45:58
      16 2
      واسه خودت چه جوری نتیجه گیری کردی ؟ حس خانواده داشتن در یک ساعت ؟انگیزه تشکیل خانواده رو که میترکونه وقتی شرایط اقتصادی برای ازدواج سخته با پرداخت 100 تا 150 هزار تومان کارش راه می افته و تنوع هم ممکنه ....سوالای 3 هر دو جوابشون خیره .سوال 6 زن حرفه ای یعنی چی؟!سوال 7 شما برای این سایت انگیزه خدایی قائلید؟! ....در هر حال اولین منفعت رواز این سایت مخالفان با دین اسلام میبرن والسلام
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:54:41
    33 10 پاسخ به این نظر
    وقتی این همه فاحشه می بینی که دارند در بازار آزاد کار می کنند تکان نمی خوری؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:38:27
      26 3
      چرا مهم این نیست که من تکون بخورم مهم اینه کسی که مسئول جامعه وجوانان است تکون بخوره....راه انداختن رسمی چنین جاهایی قبح این عمل از بین میبره و مطمئن باش رونق بازار آزاد هم بیشتر میشه ...چه تضمینی هست کهفرد متاهلی از انی راه به زنش خیانت نکنه ؟!
  • حسن چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:55:05
    45 3 پاسخ به این نظر
    با سلام جدای از مسائل شرعی رابطه نامطمئن جنسی موجب انتقال هزار بیماری ناجور از قبیل ایدز - هپاتیت - و سایر بیماریهای مقاربتی که خوانده صیغه عقد هیچ تاثیری در انتقال آنها ندارد!!! میشود و جالب اینه که کسی در نظرات به این مورد توجه نکرده و با توجه به اظهارات مدیر این سایت کذایی تعداد خانمهای معرفی شده در این سایت ظاهرا کم است حال تصور نمایید یکی از این خانم ها ایدز بگیرد آنوقت چند جوان به کام ابن بیماری لاعلاج کشیده می شوند آیا شرعی بودن دردی دوا خواهد کرد؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 21:57:05
    67 13 پاسخ به این نظر
    صیغه ساعتی؟ بابا بیخیال، رفتی 4 نفر رو پیدا کردی هر ساعت صیغه یکی میکنی اخه چه فرقی با خانه... و .... داره ؟!!! متاسفم./
  • محمد امین چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:09:06
    19 48 پاسخ به این نظر
    ای دمت گرم که داری سنت ما رو احیا میکنی!!! اینهایی هم که مخالفت میکنن چون دستشون به گوشت نمیرسه میگن بو میده!! عزیزم همیشه یادت باشه که اولین ها ماندگار میشن! یکی نیست به این جماعت بگه شما اگه غیرت دارین خیلی کارای واجب تر از آجر کردن نون ملت تو این مملکت هس واسه انجام دادن! دروغ میگم؟
  • رضا چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:31:22
    24 9 پاسخ به این نظر
    انضافا شما یکتون رفته تا حالا به این سایت سر بزنه، اصلا سایت نی، وبلاپه، یه میهن بلاگ بچه بازی
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:39:47
      14 2
      همون میهن بلگ که بری لینک سایت رسمی رو هم گذاشته ... روش که کلیک کنی سریع وصل میشی...یه بار دیگه امتحان کن حال خراب من میفهمی.....
  • محمد چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:36:33
    66 10 پاسخ به این نظر
    امروز ميگن زنان ميانسالي كه مشكل يائسه دارن. فردا ميگن دختران جواني كه به خاطر بيماري به اين مشكل گرفتار شدن. پس فردا ميگن دختران جواني كه هيچ مشكلي ندارن و مشكل ذهني دارن و نياز دارن به اين مسائل. پس فردا هم ميگن ما خودمون استعداد سازي و پايه سازي كرديم . دختران جوان همشون بچه دار شدن . ما از پايه روي اين بچه ها كار ميكنيم تا همسران موقت حرفه اي در بيان . پس فردا هم ميگن طرح بين المللي و صادرات و ... . حال آدم رو به هم ميزنيد.
  • امیر چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 22:48:34
    14 41 پاسخ به این نظر
    اگر مدیران این سایت، سایت دوستیابی راه انداخته بودند هم این همه مخالفت می کردید؟! مخالفت برای چیه؟! ازدواج موقت خیلی با زنا فرق می کنه. در ازدواج موقت بر خلاف زنا، طرفین نسبت به هم و جامعه، تعهدات مشخص دارن. حالا این که گفته بشه ازدواج موقت مخصوص کدوم قشر جامعه ست، بحث دیگه ایه. اما این که کسی زنا رو با ازدواج موقت معادل بدونه، ظلمه. همین!
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:33:35
      43 4
      بله در این روش تعهد یکی دو ساعته میشه اونم فقط ارضای نیاز جنسیه .....این ازدواج موقت نیست که .... ارضای موقت ...امشب 50هزارتومنی فردا شب 70تومانیه ...این کجاش اسلامیه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:12:37
    84 6 پاسخ به این نظر
    من با 35سال سن بخاطر مشكلات اقتصادي امكان ازدواج ندارم امثال من دختر و پسر تو اين جامعه فراوان هستند اينها چاره مشكلات ما نيستند
  • الی چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:15:21
    75 12 پاسخ به این نظر
    پدر شصت ساله من رفته صیغه کرده!! حالا صیغه نشد روسپی گری یا هر مزخرفه دیگه ای! چرا اینقدر با الفاظ بازی می کنید ! خیانت خیانته، اسلامی و غیراسلامی نداره! درضمن اگر دو تا آدم غیرمتاهل میخواهند با هم رابطه داشته باشند مشکلی نیست ، ولی چه مرد چه زنی که در آن واحد با 2 نفر رابطه دارند از ارزشهای انسانی دور میشوند .
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:03:21
    10 17 پاسخ به این نظر
    بری تو سایتش کامپیوترت میترکه!!!!!!
  • متحیر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:12:51
    49 9 پاسخ به این نظر
    من در مراجعه خیلی ساده به این سایت از طریق معمولی گوگل سرچ بدون فیلتر به مواردی از قبیل چند دختر 24 و 25 ساله که به شرط عدم دخول و مهریه! 100هزار تومان برای یک ساعت برخوردم واقعا یک زن و مرد غریبه در یک اتاق اصطلاحا! محرم و زن و شوهریک ساعته! و حضور شخص سومی به نام شیطان مگر میشود عدم دخول اتفاق بیفتد؟
  • حمید پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:55:49
    47 9 پاسخ به این نظر
    آخر الزمان که میگند الانه داریم به کجا میریم با اسم اسلام دین داریم بازی میکنیم من که یک جوانم این خبرو خوندم رفتم تو فکر واقعا داریم هرروز به قهقرا میریم
  • رامین پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 00:59:33
    32 5 پاسخ به این نظر
    از دیدگاه فقهی اگر دخول رخ ندهد میشود منکوحه غیر مدخوله و عده ندارد و این جور به صورت تئوریک میتواند چند ثانیه هم کل ازدواج طول بکشد و البته که تفاوتش با زنا در صیغه و صبغه اسلامی آن است...به هر حال باید بپذیریم که در جامعه امروز ما چندش آور است
  • h پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:16:40
    42 13 پاسخ به این نظر
    انقدر بیخود این چیزارو به اسلام نبندید اسلام از جوونا خواسته تا قبله ازدواج خودشونو پاک نگه دارن.دخترا هم نیاز جنسی دارن ولی من به عنوانه ی دختر بعضی از پسرارو درک نمیکنم البته نه همشون ما پسرایه باشعور هم زیاد داریم درک نمیکنم که نیازشون چطوری با زنی که میدونن با کلی ادمه دیگه رابطه داشته هیچ علاقه ای نیست رفع میشه؟خیلی زننده هست.باشه قبول فشاره جنسی هست ولی وقتی لذت میده که درقالبه ازدواج و با شخصی که ادم بهش علاقه داره باشه این نظره منه منم جوونه این مملکتم.وبه شدت با فساد مخالفم.
  • فربد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:21:17
    20 60 پاسخ به این نظر
    در نظر داشته باشيد گوسفندي كه بدون بسم الله ذبح شود گوشتش حرام ولي اگر بسم الله بگوييم حلال است همينطور اگر رابطه بين زن و مرد با دستور صيغه باشد حلال و در غير اون صورت زنا است
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:56:50
      64 11
      لابد اينجا زن گوسفند حساب ميشه كه با يك بسمالله ميتونيد زير تيغ هوس يك مرد ذبح بشه اونم از نوعه حلالش برو آقا خجالت بكش با اين قياس كردنت
  • سامان پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:33:52
    22 70 پاسخ به این نظر
    هیچ دقت کردین چقدر دخترها و زنهای پاک در چند سال گذشته در اثر این غریزه جان خود را از دست دادن.یکسری جوان که جنس مخالف رو میبینند ولی راهی برای ارضا این غریزه ندارن مجبور میشن دختران و زنان بی گناه و پاک رو به زور مورد سواستفاده قرار بدن و در اخر از ترس طرفشون رو میکشند.حالا توسعه این مراکز میتونه به طور رسمی زنان و دختران خیابانی رو که همه ما میدونیم کم نیستن هم جمع اوری کنه و مردانی رو که دنبال اینها هستن و اینها هم کم نیستن رو به مقصودشون برسونه.تازه اینطوری دیگه کسی تو خیابون دنبال این کار نمیره و جامعه زنان خارج از خونه احساس امنیت میکنه.خانومهای محترم هم نگران نباشن مردی که بخواد دنبال این کار بره میره حالا چه قانونی چه غیر قانونی.تازه این طوری طمع مردان هم کمتر میشه.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 17:54:31
      47 6
      خاک بر سر من زن با مردی مثل تو توی جامعه ام....چشم!فردا میرم خودمو به یکی از این مراکز معرف میکنم تا یه وقت مورد هجوم وحشیانه همجنسان تو در خیابون قرار نگیرم! اره راست میگی!مردی بخواد بره دنبال اینکارها میره..ما زنها الکی حساس شدیم..این مراکز رو زیاد کنن اتفاقا برای ما بهترم هست.نه؟!
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:39:04
    37 9 پاسخ به این نظر
    تمام ضرب المثل ها بر پایه ی تجربه های تاریخی درست شده اند، در این شک نباید کرد. ضرب المثلی داریم که می گوید :"مثل کبک سرت را زیر برف کرده ای! " این یک درد ملی و تاریخی است. چرا واقعیت ها را کتمان می کنید. والله به روح مادرم سوگند! به تمام مقدسات عالم سوگند! که چندین دانش جوی دختر دارم که سن و سال شان به مرز 30 و بالاتر رسیده است. و متاسفانه زیبایی چندانی ندارند و اهل بزک و قر و قمیش ریختن های متداول هم نیستند. این بندگان خدا مکرر از نابسامانی روحی شان که ناشی از محرومیت های جنسی است شکایت دارند. والله ! والله که بارها از شدت رنجی که این محرومیت بر آنان تحمیل کرده است گریه سر داده اند و گاه قصد انتحار داشته اند. همگی شان متدین و معتقد به اصول اخلاقی اند. برای این ها چه باید کرد؟؟؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:44:22
    13 33 پاسخ به این نظر
    می گویم بروید صیغه شوید، می گویند جامعه این کار را مساوی با فاحشگی و تن فروشی می داند.آخر ای کسانی که خرتان از پل گذشته است و شب را در کنار همسران تان یا ... به سر می آورید! ای روشنفکران! ای باغیرتان! ای متدینین! این بندگان خدا فقط یک بار به دنیا می آیند و حق دارند در حد گنجشک و موش و سوسک و عنکبوت و گوسفند وگاو غرایز جنسی شان را ارضاع کنند تا به سلامت روحی شان آسیب نرسد. والله که اینان احساس تحقیر شدگی و باختن می کنند. بارها به من که مشاور یک دانشگاه هستم گفته اند: که با دیدن زوج هایی که دست در دست هم در خیابان و کوی و برزن راه می روند آرزوی مرگ می کنند. والله سخت است که با غریزه جنسی کنار آمد. خداوند این غریزه را برای برآورده شدن در مسیر درست و اخلاقی در انسان ها قرار داده است، آن وقت شما
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:50:30
    25 35 پاسخ به این نظر
    جلوی صیغه را بگیرید تا وقایع خمینی شهر تکرار شود، خوب است! من از همین جا اعلام می کنم که یک دختر خانم لیسانس علوم انسانی 31 ساله که قیافه قابل تحملی دارد و در یک شهرستان است و با هر شرایطی حاضر است با یک مرد مسلمان و با اخلاق و خدا ترس و اهل زندگی ، ازدواج کند. خوب کی پا جلو می گذارد؟ به خدا سوگند من به هر کس که رسیده است گفته ام شاید برای این مورد ، یکی پیدا شود، ولی کو؟ کسی پیدا نشد. خوب این خانم دچار گرفتار روحی شده است. آخر کجای غیرت و ناموس پرستی و اسلام می گوید که این 17 - 16 سال محرومیت جنسی را تحمل کند و بعدش هم اگر خواست با صیغه شدن درد بی درمانش را درمان کند ، بهش بگویند فاحشه!؟ آیا این خدایی است ؟ انسانی است؟ جوانمردانه است؟ خوب چه اشکالی دارد این خانم که اعتقادات مذهبی شدید دارد
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:55:09
    27 6 پاسخ به این نظر
    اعتقادات مذهبی شدیددارد، بیاید و صیغه شود و هر چندماه یک بار آتش غرایزش را آرام کند. اکنون که امکان ازدواج دایم وجود ندارد. هیچ جوانی پیدا نمی شود که کار و درآمد درست حسابی برای تشکیل خانواده داشته باشد، پس بهتر است گناه این ها را به گردن نگیریم و بگذاریم کارشان راه بیفتد. به یاد روزهایی باشیم که چه سخت گیری درباره ی ویدیو شد. چه مردمانی را که به جرم همراه داشتن ویدیو به منکرات نبردند و ... نوشتید بر دیوار خیابانها" که بردن ویدیو به خانه، مساوی با بردن فاحشه ها به خانه است" الان که در هر مسجد و نهاد مذهبی چندین دستگاه ویدیو وجود دارد! موسسه رسانه ها وجود دارد و .... خوب کجا هستند آقایانی که آن همه سخت گیری به خرج دادند؟ مزاحم حقوق شهروند مردم شدند و فحش و شلاق و جریمه و حبس و ... والله که
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:34:06
      16 4
      قیاست مع الفارقه شدیییییییییییییییید ویدئو !!!!!!مث که بهت سخت گرفته بودناااا!!!؟؟!؟!
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 01:59:55
    34 13 پاسخ به این نظر
    والله که من یادم است یک عده ای را که شنیده شده بود در خانه شان ویدیو دارند از کار اخراج کردند!!! از گزینش دانشگاه حذف کردند ولو این که رتبه تک رقمی داشتند!!! خوب چه شد؟ کجا رفت؟ جواب آن بندگان خدا را کی باید بدهد؟ نکنید! نکنید! گناه هر مجردی که شب در بسترش نا آرام باشد بر گردن کسانی است که مانع از اجرای احکام خدا می شوند! اهل تکاثر هستند ! میلیاردها پول را در حساب هایشان خوابانده اند! اختلاس ها کرده اند! چندین شغل دولتی و مدیریتی دارند. وای ! وای! بر شما که عذاب الهی به زودی گریبانگیرتان خواهد شد. بترسید از روزی که در برابر خداوند، این بندگان خدا که شما مایه ی محرومیت و گناه آنان شده اید از شما شکایت بکنند! و شما هیچ عذر و بهانه ای نداشته باشید. وای ! بر شما که در قیامت چشم بر چشم رسول خد
    • محمد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:36:21
      12 16
      شما با طرز نوشتنتون ادبيات مذهبي ايرانو ترجمه هاي مذهبي رو به تمسخر گرفتيد. احترامتون رو نگه داريد . خبرآنلاين چگونه اينجور متن هايي كه 100% با لحن و هدف خاصي نوشته شده تاييد ميشه ؟
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 13:38:52
      12 5
      چه چیز را مسخره گرفته ام؟ مثل این که خیلی فاز داده است؟!
  • پرویز پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:08:10
    21 21 پاسخ به این نظر
    در اسلام صیغه بسیار سفارش شده اما شرایط داره باید زن عده نگه داره اگه اینها هم عده نگه می دارن خیلی خوبه ولی اگر عده نگه ندارن معلومه مردک فحشاء خونه باز کرده.
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:32:23
      28 1
      مشکل اصلی اینه که ناظر کار اینا چه کسی و چه ارگانی هست؟ عده نگهداشتن ، عدم دخول، یائسه بودن ، متاهل نبودن مرد،شرایط ازدواج نداشتن مردمجرد اینا روکی بررسی میکنه کی رای میده ...حتی اگر مرد مجردی هم بخواد استفاده کنه از خدمات این سایت!اول توی دادگاه یا هرجایی که مسئوله باید مشخص بشه شرایط ازدواج داشته یا نه از سر تنوع و میل به ... است رو به این راه آورده ...و سوال بزرگتر « اینا کی هستند که راحت دارن کار میکنن؟سرشون حتما به جایی وصله...»
  • مقیمی پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:17:04
    9 23 پاسخ به این نظر
    جوان نمی تونه ازدواج کنه و اگر هم صیغه بکنه و یا بشه که کلی حرف و حدیث ایجاد می شه . زنا و فساد هم عمل حرام و ناپسندیه . غزیزه را هم که خدا داده و کاریش نمی شه کرد . خود ارضائی هم که از گناهان کبیره است. حالا چکار باید کرد ا... اعلم . اگر نعود بالله خدا می خواست مثل بعضی ها فکر کنه لابد برای ارضاء غزیزه جنسی عبور از کنار جنس مخالف با حداقل 5 متر فاصله را مقرر میکرد!!! باور کنید مشکل از دین ما نیست که بند بندش مطابق اصول انسانی و عدالته. مشکل از برداشت های شخصی و کوته بینانه است که فهم خود را خط کش دین و عرف می دانند.تمام صفحات روزنامه ها شده منع کردن و قدغنه و ممنوع و خلاف قانونه و ... حالا چند راهکار خوب و مفید ارائه شده بازهم ا... اعلم
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:22:40
      34 5
      شما حوصله کن متن خبر رو که فکرمیکنم نخوندی با دقت دوباره بخون ....طرح این سایت خیلی ایراد داره بحث بر سر امکان صیغه و اینا نیست ...بحث سر اینه که اینا به اسم صیغه ودین و... فاحشه خونه راه انداختن...شما از راهش برو صیغه کن نیازت برطرف بشه ...طرح این سایت بردگی جنسی فقط و فقط و فرقش با فاحشه خونه های غربی خوندن یه متن عربیه ...
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:18:37
    46 8 پاسخ به این نظر
    آقا من اصلا کاری به درستی یا غلط بودن این کار ندارم فقط از آقایون محترم یک سوال دارم مرد باشید جواب بدین ...شما حاضرید که خواهرتون هم آزادانه در این گروه همکاری کنه؟ آیا حاضرید با دخترانی که در چنین گروه هایی فعال بودند ازدواج کنید!؟ ...حرف من اینه اگر چنین روزی رسید که به این نگاه به زن رسیدید باشه منم به عنوان یه جنس مونث با این طرح موافقم ...این طرح فقط برده کشی جنسی از یک سری زن که به خاطر محرومیت ها رو به تن فروشی آوردن ...
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:28:00
    58 8 پاسخ به این نظر
    «با توجه به ویژگی‌های که برخوردار هستند» این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رسما فاحشه خونس!؟!؟!؟......آقا این خبر به شدت حال من به عنوان یه زن بد کرد .....متاسفم برای مردای جامعه ام متاسفم ....متاسفم برای خودم بیشتر .....متاسفم متاسفم متاسفم
  • رها پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 02:45:07
    42 7 پاسخ به این نظر
    به این فکر می کنم که اگر در زمان جنگ جوونای ما به جای جبهه و جنگ میرفتند سراغ هوای نفس خودشون، چه اتفاقی می افتاد.برادر من خواهر من دین اسلام خیلی چیزهای دیگه گفته. اگه میخوای به اونا عمل کنی باید به همش عمل کنی نه اینکه به یکی عمل کنی و به صد تا عمل نکنی. تازه اگه هم میخوای به اونا عمل کنی باید درست عمل کنی نه نصفه و نیمه. اسلام گفته غیبت نکن تهمت نزن مال حرام نخوار دروع نگو دزدی نکن از مستمندان دستگیری کن قسم دروغ نخور زنا نکن خیانت نکن نماز بخوان روزه بگیر و.......
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:11:29
    59 5 پاسخ به این نظر
    سربازی رو حرفه ای کنید خلاص.جوون بدبخت 2 سال نه به اندازه 10 سال عقب میافته..کار رو هم فراهم کنید دیگه تمومه.مشکل 80 % جوونا حل میشه.من ترم 4 هستم از یه دانشجو خانم هم سن خودم خوشم میاد باید چی کار کنم؟ 2 سال دیگه دانشگاه دارم 2 سال هم سربازی اگه خوب پیش بره 2 سال هم دنبال کار 3 یا 4 سال دنبال پول در اوردن برا عروسی حدودا 30 یا 40 سالیم میشه.دختر همسن دانشجو پر. و تا 30 سالگی زندگی پر فشار .
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:18:55
      23 28
      برو سربازی و حرف زیادی هم نزن خونت که از ما رنگینتر نیست
  • مصطفي پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:12:52
    17 34 پاسخ به این نظر
    بابا چقد نظر دادن! موضوع چقد داغه و جالب كه اينهمه نظر دادن. اگه اينهمه مهمه چرا جامعه بطور جدي درگيرش نميشه. نظر من اينه كه جووني كه شرايط ازدواج رو نداره. باباااااا نداره . پوووول قلمبه نداره. نميخاد سمت گناه بره.من خودم يكيش. بقرآن نجات دادن يه جوون از گناه واجبه. كاري به اين سايت ندارم. اصل قضيه رو چرا ميزنين زيرش.آره اگه من هم خواهري داشتم ك اميد به ازدواج نداشت، راضي بودم ك اينكارو بكنه يه جوونو نجات بده.همونطور كه برا خودم قائلم كه از صيغه در جاش استفاده كنم، برا اونم قائلم. اينايي هم ك مخالفن يا مجردي نكشيدن، يا خودشونو پاي سي دي و ماهواره خالي كردن يا آدماي سردي اند تو مسائل جنسي. بعيده ك اينهمه فشار رو تحمل ;نن و سمت گناه نرن. اگرم بودن التماس دعا
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:41:52
      44 8
      شما حاضری با دختری که اینجا کار میکرده ازدواج کنی؟ باکره بودن دخترحین ازدواج برات مهمه؟
    • افسانه پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 08:06:09
      54 13
      دست شما درد نکنه! احتمالا هم زنها ساخته شدن برای اینکه شما آقایون تخلیه شید و به سمت گناه نرید؟!!! نگاه ازین ابزاری تر ؟؟؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:14:58
    43 8 پاسخ به این نظر
    خیلی از کامنت ها در حمایت از این سایت، رنگ و بوی به زیر سوال بردن اسلام داره ....از اون جایی که وجدان آدمیزادی فارغ از دین و مذهب هم میگه که این طرح بنیان برافکنه و آینده ازدواج خانواده و دختران جامعه رو تهدید میکنه ....یه عده با پشتیبانی از این کار میخوان بگن آقا ببین چه دینی که ..... من جدا متاسفم که این وسط اسلام مظلوم واقع میشه وهر کثافتکارییو میخوان دینیش کنن ...آقا بسه دیگه دست از سر اسلام بردارین ....
    • علي پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:27:21
      9 35
      آقا پس شما واسه كم شدن آمار تجاوزهاي جنسي چه پيشنهادي داري. حتما ازدواج دايم اونم براي كاگري كه مثلا از يه شهر يا كشور ديگه اومده و...
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 14:34:36
      38 5
      من صیغه رو رد نمیکنم کم نیستن توی همین کشور مراکزی که میتونی مراجعه کنی زنان سرپرست خانوار و کم سن تر 6 ماه صیغه کنی .از راهش .این اصلا معنی نداره که امشب اینو صیغه کنی فردا اون یکی رو ؟!؟مفهوم صیغه زیر سوال میبره اسمش فاحشه خونس برادر من. اصلا چه تضمینی داره کسی که دنبال عیاشی و تنوع طلبی به این راه رو نیاره ...کی تضمین میکنه مردای متاهل جذب این سایت نشن؟ کی تضمین میکنه که این راه میل به ازدواج و تشکیل خانواده ومسئولیت پذیری رو در آقایون به صفر نرسونه .تو به امروز و میل... فکر میکنی من دارم به فردا و نسل آینده فکر میکنم .مجلس که فرایند صیغه رو راحت کرده مشکل شما اینه که از حداقل ترین مسئولیت ها هم شونه خالی میکنن و این بر خلاف اسلام .زن فقط ابزاری برای حال و کیف شما نیست ...
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 03:43:18
    66 19 پاسخ به این نظر
    من شیعه هستم.اما به والله قسم صیغه های ساعتی که فقط برای ارضاء جنسی است حرام و باطل است.اون دنیا باید پاسخگو باشی دوست من...چون فلسفه ی صیغه ی موقت رو زیر سوال بردی و باعث خوشحالی دشمنان تشیع شدی.نکن اینکار رو
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 06:20:37
      35 6
      پ ن پ برای مکالمه تلفنیه. معلومه که برای ارضاء جنسیه
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:17:02
    22 5 پاسخ به این نظر
    عجب معرکه ای
  • kk پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:34:03
    25 7 پاسخ به این نظر
    چرا بهشون نمی گید خواهر میگید چند تا خانوم اگه واقعا به نظرت خوبه خوب متن رو اصلاح کن بنویس خواهر
  • kk پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:34:09
    28 5 پاسخ به این نظر
    چرا بهشون نمی گید خواهر میگید چند تا خانوم اگه واقعا به نظرت خوبه خوب متن رو اصلاح کن بنویس خواهر
  • ؟؟ پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:44:02
    48 8 پاسخ به این نظر
    ببخشید بعد پسرای 23 تا30 ساله با این حاج خانمای یائسه چی کارمیکنن؟ فقط دوستای اجتماعی هستن یعنی؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 04:44:42
    50 12 پاسخ به این نظر
    چقدر ما زنان و دختران در این جامعه بی ارزشیم ... واقعا تاسف می خورم به دختر بودنم ... از اینکه همیشه باید ابزار یک مرد باشیم اونم به این شکل حقیرانه واقعا افسوس می خورم ....
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 13:50:49
      32 7
      عزیز جان برادر! مگر غریزه جنسی فقط از آن مردهاست؟ نه! زن ها نیز غریزه جنسی دارند. بنا بر این مشکل ، مشکل یک جنس نیست، هر دو جنس گرفتارند. در یک رابطه ی جنسی قانونمند و شرعی و اخلاقی و متعارف، هر دو جنس به شرط داشتن سلامت روحی، از فواید و لذات ارتباط جنسی بهره مند می شوند؛ این دیگر ربطی به زن یا مرد بودن ندارد.
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:02:39
    51 2 پاسخ به این نظر
    اگه بعضی "مشاغل بدنام !" می دونستند برای رضای خدا میشه به کارشون ادامه بدن و ساعتی فلانقدر بگیرن و با این کوله بار ثواب برن بهشت , حتما شغلشون رو با این بنده مومن خدا عوض می کردن
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:25:23
    45 8 پاسخ به این نظر
    یائسه بودن این زنان دروغ است و تنها برای توجیه نگه نداشتن عده مطرح شده.
  • یاس پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:28:16
    76 8 پاسخ به این نظر
    از مسئولین محترم تقاضا میشه از اونجایی که ما دخترا نیاز عاطفی ما از نیاز جنسیمون بیشتره ، پسر اجاره بدن فقط درددل کنیم با هم با تشکر :-دبلیو
  • خدايي پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:49:43
    27 1 پاسخ به این نظر
    عجب مطلب خوش كامنتي رو تو سايتت قرار دادي خبر أنلاين توي اين قضيه همه صاحب نظر هستند ! حالا كجا بود يه مطلب علمي اينجا مطرح شده بود خوب بنده خدا ميدونسته اين موضوع اينقدر طرفدار داره\
  • حمید پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:50:44
    32 3 پاسخ به این نظر
    وای چقدر کامنت،فقط یک ساعت طول میکشه تا نظرات بقیه رو بخونی،
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 05:55:48
    28 28 پاسخ به این نظر
    من پول ازدواج ندارم آس و پاسم با این حقوقم نمیتونم ازدواج کنم با این همه گرانی حالا راه حل چیه؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 06:13:10
    42 10 پاسخ به این نظر
    این افراد فقط برای به دست اوردن پول دست به درست کردن چنین سایتهایی میزنند و فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند.قوه قضاییه باید به شدت با انها برخورد کند.
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 06:29:42
    58 9 پاسخ به این نظر
    عياشي با كلاه شرعي. بفرماييد ااقايان غالبا متمكن وداوطلب مجرد هستند ??
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:17:18
    70 9 پاسخ به این نظر
    این که یه جوان برای ارتباط به یه خانوم یاسه سر و دست بشکنه واقعا تکان دهنده است بلکه انزجار آوره
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 14:25:29
      74 12
      جای تاسف داره 3 و4تا خانم50-55-57 ساله قراره مشکل نیاز جنسی کل جوانان مملکت حل کنند و آمار تجاوز و...کم بشه ...یه جوری یه عده حرف می زنن آدم واقعا دیگه وحشت میکنه از مردای این شهر !!!!
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:17:29
    93 14 پاسخ به این نظر
    من سنی هستم و برای ما این کار حرام است اما یک ایرانی هستم میدانم که در مذهب شیعه صیغه حلال است اما جدای از بحث حلال و حرامش آیا فکر نمیکنید این کار باعث به تاخیر افتادن ازدواج و بوجود آمدن بچه های ناخواسته و مهمتر از همه سو استفاده برخی افراد هوسران پولدار از فقر زنان و دختران هموطنمان میشود آیا بهتر نیست که شرایط ازدواج دائم را برای جوانان فراهم کنیم؟
    • مریم پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 13:19:41
      64 12
      دوست عزیز اینها فقط به رفع غریزه جنسی فکر می کنن و اصلا عواقبش برایشان مهم نیست.
  • الهام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 07:37:10
    76 14 پاسخ به این نظر
    فقط بگویم که این یک فاجعه است کافیست یکی از جوانانی که با یکی از این زنان آمیزش انجام می دهد حتی بدون دخول، ترشحات آلوده! ناقل ایدز و یا هپاتیت باشد( دوره کمون این بیماری ها ده تا پانزده سال است اما فرد ناقل بوده و بیماری را به بقیه افراد انتقال می دهد) آنوقت چه تعداد جوان و بدنبال آن زنان بعدی درگیر خواهند شد؟ متاسفانه علاوه بر انتقال دو بیماری کشنده ایدز و هپاتیت B، در سطح وسیع و در میان جوانانی که در سن عطش جنسی هستند این تعدد شرکای جنسی باعث شیوع بیماری های منتقله از راه جنسی می شود که در زنان عامل سرطان دهانه رحم بوده و دامنه این بیماری ها در پی هوسرانی مردان متاهل به زنان دائمشان و سپس انتقال ایدز و هپاتیت و سایر بیماری ها به نوزادان آنان در آینده خواهد شد.
  • بابك پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 08:40:38
    77 10 پاسخ به این نظر
    مشكلي در باز كردن اين مكان نيست. مشكل اونجاست كه جربزه نداري بكي داري چي كار مي كني. فاحشه خونه باز كردي بگم فاحشه خونه باز كردم ديگه اين بأزيا چيه؟؟؟؟ صيغه و اسلامو چرا وسط مي كشي؟همه چيمون به همه چيمون مياد.
  • محمد پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 11:19:10
    10 40 پاسخ به این نظر
    1-در جوامع امروزی آن طور که به نظر می رسد سن ازدواج افزایش یافته و این افزایش فقط یرای ایران نیست 2-اینگونه اعمال چه خوب و چه بد در کشورهای جهان سوم همچون ما رواج بیشتری دارد و نباید خودمان را باکشورهای توسعه یافته یکی بدانیم 3- گرانی ها و رکود همچنین پایین بودن در آمد سالیانه در کشورمان ضربات مستقیمی بر بنیان خانواده زده که از آن غافلیم 4- همه کارها دست دولت نیست و در بیشتر کارها مردم بایستی برای خود یک فکری بکنند و توقع از دولت در 80 درصد مواقع اشتباه است بیایید به فکر کوچک تر کردن دولت باشیم نه گسترش آن 5- کار علمای شیعه بروز کردن احکام اسلام است تا انتفاد های ناسالم موجب تضعیف اسلام نگردد 6- هیجان در پاسخگویی و بکار بردن حرفهای رکیک( آیا خواهر خودت ...) می توان توهین باشد و درست
    • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 14:23:17
      52 11
      اگر معتقدی که پرسیدن این سوال که «اگر خواهرت و همسرت سابقه حضور درچنین جایی داشته باشن برای شما قابل پذیرش» رو توهین میدونی من یکی جواب خودم گرفتم ...اگر درونت به کثیف بودن رواج این قضیه اعتقاد نداشتی این سوال جور دیگه ای جواب میدادی.آقای محترم خواهر و همسر تو هم نیاز جنسی دارن ...این نیاز فقط مال مردا نیست..اما توی این طرح یک عده زن که مجبورن به خاطر محرومیت تن به هر کاری بدن تبدیل به برده جنسی میشن برای فرونشوندن غریزه آقایونی که وقتی فرصت ازدواجشون فراهم بشه به این زنا به چشم فاحشه نگاه می کنن و دنبال همون باکره های آفتاب مهتاب ندیده میرن ...چرا نمیفهمین
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 11:52:18
    12 16 پاسخ به این نظر
    فرق صیغه با غیر صیغه این است که زن به نوعی ملک کرد حساب میشه.
  • سپهر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:19:59
    17 45 پاسخ به این نظر
    باسمه تعالي باسلام به خوانندگان عزيز لطفا بامسائل منطقي برخوردكنييدكدام يك ازمامجتهد هستيم كه داريم ازنظرشرعي نظر ميدهيم وكداميك ازماشرايط ازدواج مطرح شده دراين سايت رامطالعه كرديم كه بعضيها آن رابازنا مقايسه ميكنند وياانگشت بر نقاط تعصب مردم ميگذارند پاسخ به نياز به شكل درست ودرچارچوب عقل منطق وقانون ضروري است. هميشه تندرست وعقل درست باشيد.
  • علي پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:24:51
    33 56 پاسخ به این نظر
    بنده كاملا با اين كار موافقم. و نظرم اينه كه با اين طرح آمار جرم و جنايت و تجاوز به خانم ها بشدت پايين مياد و اگه اين طرح فراگير بشه و همچنين از طرف دولت حمايتهاي لازم و كمكهاي مالي انجام شه تاثير بسيار زيادي در كم شدن آمار تجاوزهاي جنسي خواهد داشت. آيا اينطور نيست؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:31:18
    41 13 پاسخ به این نظر
    شما با این کار به ظاهر خیرخواهانتون راه رو خیلی بهتر نشونشون دادید از کجا معلوم که بعد از جدایی شبی دیگر در کار نباشه شما فکر جریحه دار شدن بچه اون ماددری که سر این قرارها تو خونش هست را نکردین که ممکن اون بچه هم فراری بشه و سرخورده و هزارو یک دلیل شما مثلا دارید راه درست را نشون میدین نکنید اینکارهارو درست نیست
  • سپهر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:38:27
    29 50 پاسخ به این نظر
    می دانم که پیشاپیش خیلی از شما را خواهم رنجاند؛ اما مایلم باز به خودم و شما یادآوری کنم که چرا امثال من از کشور می روند... یک آدمی با یک ایده ای آمده و کاری رو راه انداخته؛ این کار با مطالعه ای که من داشتم و مطالعه ی مجدد نظرات دوستان در بالا؛ نه شرعا و نه به طور قانونی خلاف نیست. اما نظرات نشان می دهد که ما اکثرا تحمل کردن یک همچنین موضوعی را به طور رسمی نداریم... می خواهید مساله ای را که همه تان هم می دانید چقدر در ایران امروزمهم است، یکی از آسمان بیاید و حلش کند، و الا هرچه در خفاتر بهتر...سخت است کنه حرف را در این نظر کوتاه رساندن؛ اما برای شما دو حرف دارم و تمام: 1. هر کسی هر راه بهتری دارد بسم الله، به دولت و خدا و پیغمبر نچسبانید کار را، تو اگر بهتربلدی، بفرما وسط! 2. زی تیر نگه کن...
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:41:34
    49 63 پاسخ به این نظر
    خدا پدرش را بیامرزه یک اقدام عملی برای جوانان داره میکنه
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 12:46:04
    45 24 پاسخ به این نظر
    و زندگی در ایران نیز متنوع می شود
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:35:35
    59 20 پاسخ به این نظر
    اين آقاي بدون نام كه با آي پي آمريكا به تك تك نظرات مخالف جواب داده جوري دفاع ميكنه كه انگار مدير اون سايته يا از طرف اونه !!
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:37:21
    50 22 پاسخ به این نظر
    آقاي بدون نام ، ميشه بگيد فرق صيغه يك ساعته با زنا چيه ؟
    • دوست خدا شنبه 3 تیر 1391 - 23:24:03
      11 11
      فرقاهای صیغه با زنا: 1-صیغه امر خداوند و رسول و امام معصومه اما زنا امر شیطان است2- صیغه باعث حفظ ایمان و زنا باعث رفتن ایمان از دل است3- در صیغه شما جملاتی را میخوانید که خدا ان را از طریق رسولش به شما اموخته اما زنا مبنای ندارد. اگر شما خواندن این جملات را کافی نمیدانید پس باید قبول کنید که ازدواج دایم هم با زنا فرقی ندارد چون ما در انجا هم بخاطر همین جملات محرم میشویم4- در صیغه طرفین زن و شوهر میشوند و محرم اما در زنا طرفین نامحرمند5- در صیغه کرامت طرفین به ویژه زن حفظ میشود زیرا شما دیگر نمیتوانی به او نسبت فاحشه بدهی اما در زنا شخص را فاحشه میدانی که البته حق داری . اما ایا شما حاضری کسی که یک ساعت زن شما بود او را فاحشه بنامی اول از هرچیز غیرت خودت زیر سوال میرود
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 15:57:51
    68 65 پاسخ به این نظر
    شکر خدا که چنین آدم های خیری پیدا می شوند باباجان من 27 سالمه نه کار دارم نه زندگی نه زن خوب شما بگین چیکار کنم مگه چند سال میشه تقوا پیشه کرد یکی به من جواب بده
  • سپهر پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 16:14:28
    23 11 پاسخ به این نظر
    به خودمان مراجعه کنیم
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 16:17:58
    39 24 پاسخ به این نظر
    من مخالفم
  • بدون نام پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 17:57:34
    70 9 پاسخ به این نظر
    برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده و در سن یائسگی هستند به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده ؟؟؟؟
  • افسانه پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 19:39:35
    56 27 پاسخ به این نظر
    وای دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این یعنی عذر بدتر از گناه!!!!!!!!!!!!!!! این خبر انلاین هم هر روز باید یک خبری داشته باشه که شاخ در بیاریم!
    • بی نام چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 19:23:37
      21 13
      واقعاً که آدمها به کجا دارن میرسند ، چه نقاب قشنگی روی چهره کریه داریم می گذاریم . صیغه ، مردای بی جنبه این مملکت رو نگاه کن که چه آبی از دهنشون راه افتاده ، واقعاً که مطمئناً آقایون موافق الان همتون دارین ذوقمرگ میشین. بفرمایین حتماً خودتون رو تخلیه کنین .آی جوونایی که نمیدونین چاره کارتون چیه بشتابید که با پرداخت ساعتی 80000 تومن به مراد دلتون میرسین . آهای مردانی که همسرانتون مشکل دارند ، زشت هستند ، به شما اهمیتی نمیدهند ، شما از آنها راضی نیستید ، به خواسته های شما توجهی نمی کنند . بشتابید که این دکان فقط برای شما باز شده است .
    • بدون نام دوشنبه 16 مرداد 1391 - 07:42:43
      7 3
      سلام خوبه قبل اینکه نظربدید کمی مطالعه کنید
  • بدون نام سه شنبه 16 خرداد 1391 - 16:36:49
    31 27 پاسخ به این نظر
    خوب نظرات زیادی گذاشته شده حالا هر کسی با صیغه کردن مخالفه به کامنت من نظر منفی بده و هر کسی موافقه نظر مثبت حداقل یه نتیجه از تو این همه نظر در بیاد
  • یک انسان پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 01:15:41
    11 10 پاسخ به این نظر
    خوب به سلامتی همگی کم کم ایدز و هپاتیت می گیریم اقایون راحت می شوند . چون این طور که معلومه دیگه کار برای اقایون متاهل هم راحت می شه .
  • شیما شنبه 20 خرداد 1391 - 15:46:14
    20 5 پاسخ به این نظر
    خوب این واسه خانمهای مطلقه و بیوه خوبه ولی دخترهای مجرد که هنوز نتونستن همسر ایده الشون رو پیدا کنن چیکار کنن ؟ جامعه باید کار اساسی کنه شرایط رو وا سه ازدواج جوانان فراهم کنه بجای اینکه صورت مسئله رو حل کنه خود مشکل رو حل کنه ولی متاسفانه ما ایرانیها ما از حل مسئله فرار می کنیم
  • بدون نام شنبه 20 خرداد 1391 - 20:37:41
    4 6 پاسخ به این نظر
    خیلی جالبه سر هممون بند کردن عزیزم میدونی چرا چون خودمون علا مه میگریم وراحت نظر اسلام صادر میکنیم.به جای این کارایه کم مطالعه کنیم تااین مقایسه هاودلایل آبکی روبزاریم کنار.
  • مينا یکشنبه 21 خرداد 1391 - 14:11:12
    8 11 پاسخ به این نظر
    به نظرتون اون خانمي كه تا مدت‌ها وقت نداره اگر يك مورد صيغه داشته باشه و يك مورد براي صحبت كردن چه حكمي پيدا مي كنه. تازه اگر صيغه يك نفر بشه چطور مي تونه جوابگوي ديگران باشه!!! نمي دونم چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني. چرا خونه‌هاي بدي كه در زمان قديم وجود داشت رو از بين بردين كه حالا اين طور ي براي خودتون كلاه شرعي درست كنيد. همون‌ها رو سر و سامان مي‌داديد
  • دوست خدا شنبه 3 تیر 1391 - 23:02:48
    12 17 پاسخ به این نظر
    تمام کسانی که مخلف صیغه هستن دارند کفر میگویند و در پیشگاه خداوند متعال مسول و پاسخ گو خواهند بود. من نمیدانم شما ها ته پیازید سر پیازید که با حکم خدا و امام معصوم مخالفت میکنیدو اخر شما چه کاره هستید در این عالم در کدام قسمت خلقت با خدا شریک بوده اید که امروز حکم خدا را با حکم شیطان(زنا) برار میدانید. ایا شما تعیین میکنید که ازدواج باید چه شرایطی داشته باشد تا حلال باشد یا خداوند؟ فرق ازدواج با زنا این است که زنا امر شیطان است و ازدواج موقت امر خدا و رسول و امام معصوم. فرقشان این است که زنا ایمان را از وجود انسان دور میکند و ازدواج موقت برعکس موجب حفظ ایمان میشود . ازدواج موقت کرامت زن را حفظ میکند اما وقتی شما زنا کردید آن زن را تحقیر و بد نام میکنید و همه جا او را فاحشه میخوانید و .....
    • بدون نام چهارشنبه 7 تیر 1391 - 21:35:15
      12 12
      دوست خدا آیا خواهرت بخواد صیغه کسی باشه وجدانا رضایت میدی؟
  • حمید یکشنبه 4 تیر 1391 - 05:19:52
    7 5 پاسخ به این نظر
    نظر خانم الی در مورد تیمم و وضو مثال معل فارق چون در مساله وضو و تیمم این دو عمل توامان نمیتوان انجام داد حال آنکه متعه و ازدواج دائم برای مرد هم زمان اشکالی ندارد پس لطفا دقت کنید (حضرت رسول اکرم (ص) راهکاری را برای انسانها قرار دادن که به فرموده ایشان کسی دچار عمل زنا نشود مگر شقی ترین افراد.
  • محمد جمعه 9 تیر 1391 - 08:44:27
    7 7 پاسخ به این نظر
    تا زمانی که سایت موردنظر تأئیدی از جانب حداقل یکی از مراجع تقلید نگذارد کارش مشکل دارد و حرام است! من کاری به صیغه ندارم! و آنرا شرعی میدانم! ولی هر چیزی شرایط خاص خودش را دارد! و نمیتوان آنرا به کل و برای همه تعمیم داد! هر کسی نمیتواند صیغه شود یا صیغه کند! مراجع تقلید کجائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد - تبریز - آذربایجان شنبه 10 تیر 1391 - 22:08:37
    21 8 پاسخ به این نظر
    و از اونطرف پسرهایی که مثلا این خانومها رو صیغه می کنن آیا مشکلشون واقعا حل میشه؟؟ فکر کنید اون روز غریزه جنسیش ارضا شد فردا چی؟ یک هفته بعد چی؟ یک ماه بعد چی ؟ مگه آمپول کزاز هست که بگیم یه بار انجام شد و تا 10 سال دیگه مشکلی نیست!!! اینجوری نه تنها مشکل جوان حل نمیشه بلکه با این تنوع زیاد شریک جنسی باعث مشکلاتی برای آینده اش هم میشه چون دیگه نمی تونه مثل یک آدم نرمال بره خواستگاری یه دختر خانوم و ازدواج دائم بکنه و برای همیشه فقط با اون رابطه جنسی داشته باشه چون دیگه ارضا نمیشه..... بحث سر این نیست که جامعه پره از گناه بحث اینه که چون همه جا پر شده از روابط غیر شرعی ما باید بیاییم و به اسم اسلام همون کار رو رواج بیشتر بدیم؟؟؟
    • حامی از تبریز شنبه 24 تیر 1391 - 13:20:36
      6 6
      کاملا با شما موافقم
  • بدون نام شنبه 10 تیر 1391 - 22:09:34
    4 4 پاسخ به این نظر
    این موردی که توی شرع اسلام هست که میشه یه خانم رو یک ساعت عقد کرد (حتی کمتر مثلا 10 دقیقه) این مورد فقط بعنوان مثال برای توضیح اینکه حلال هست یا نه توی رساله ها وجود داره و صرفا جهت موارد استثنا توضیح داده شده نه این که یه مرد یا زن در طول یک روز به صرف گفتن چند کلمه(صیغه عقد موقت) چند بار با چند نفر ازواج کنند و با هم رابطه جنسی داشته باشند!! برای روشن تر شدن موضوع از روش قرآن استفاده میکنم یعنی مثال زدن: اگر احکامی که مراجع بزرگوار در رساله هاشون نوشتن رو بخونید در مورد احکام نماز نوشته شده که اگر مردی در شزایطی قرار گرفت که دسترسی به هیچ لباسی نداشت (کاملا برهنه بود) و اگر نمازش رو نخونه ، قضا میشه این مرد باید با همون وضع و در حالی که با دستها و بدن خود عورتش رو پوشونده نمازش رو بخونه.
  • بدون نام شنبه 10 تیر 1391 - 22:10:16
    13 8 پاسخ به این نظر
    خب پس در شرایط خیلی خاص و استثنایی مرد میتونه حتی برهنه هم نماز بخونه اما آیا به صرف وجود این حکم می تونیم همیشه لباسمون رو در بیاریم و لخت و عریان نماز بخونیم ؟؟؟!!! خب صد البته که نه اصلا اگر این کار رو بکنیم نمازمون قبول نیست مسئله ازدواج موقت ساعتی هم همینطوره. ازدواج موقت صرفا برای افرادی هست که نمی تونن ازدواج دائم بکنند (99درصد دلایل اقتصادی) که این جوان با ازدواج موقت یکساله -دوساله-پنج ساله یا هر مدت کافی و معقولی به آرامش ذهنی و جسمی و در نتیجه موفقیت در کار برسه و با مهیا کردن شرایط اقتصادی بتونه ازدواج دائم بکنه حالا یا با همون خانم یا با یه خانم دیگه.
  • محمد - تبریز - آذربایجان شنبه 10 تیر 1391 - 22:10:47
    20 5 پاسخ به این نظر
    ازدواج موقت صرفا برای افرادی هست که نمی تونن ازدواج دائم بکنند (99درصد دلایل اقتصادی) که این جوان با ازدواج موقت یکساله -دوساله-پنج ساله یا هر مدت کافی و معقولی به آرامش ذهنی و جسمی و در نتیجه موفقیت در کار برسه و با مهیا کردن شرایط اقتصادی بتونه ازدواج دائم بکنه حالا یا با همون خانم یا با یه خانم دیگه. ازدواج موقت واقعی ( نه این سو استفاده ها) تنها راه حل عاقلانه و خداپسندانه ای هست که می تونه تمام مشکلات بشر در این مورد رو برای همیشه حل بکنه .انشا الله در زمان حکومت امام مهدی(عج). والسلام
  • arash دوشنبه 12 تیر 1391 - 13:45:51
    22 4 پاسخ به این نظر
    فرق ازدواج موقت و زنا مثل روزه گرفتن وگرسنه موندنه که هر دو در ظاهر یکی هستند و فقط در نیت فرق دارند .
    • بدون نام چهارشنبه 8 شهریور 1391 - 04:25:49
      3 5
      ارش خوان اونی که فقط گرسنه میمونه روزه نیست گرسنه است روزه شرایط داره تا قبول واقع شه اگه واسه خدا باشه . صیغه هم همینطوره اگه واسه دو طرف باشه خوبه
  • بدون نام پنجشنبه 29 تیر 1391 - 06:16:39
    9 10 پاسخ به این نظر
    اگه این نگاه ابزاری نیست پس چه نگاهیه: اقتصادیه ،فرهنگیه ،اجتماعیه ،ابتکاریه و... . چیه.خانوما به نظرتون این چه نگاهیه
  • بدون نام شنبه 14 مرداد 1391 - 18:38:27
    17 10 پاسخ به این نظر
    ببینید صیغه حلاله شکی توش نیست برید مطالعه کنید شما دوست ندارید انجام ندید ولی دیگه اون رو از لحاظ حلالیت تکذیب نکنید.بخدا حلاله حلال
  • میثم ک یکشنبه 15 مرداد 1391 - 19:00:54
    19 13 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام خدمت شما من از مدیر سایت تشکر می کنم و میخوام یه جمله به کسانی بگم که مخالف صیغه هستند وبه شدت به شما حمله می کنند: هییییییییییییییییییییییچی از اسلام نفهمیدیید همون خدایی که باچند کلمه به شما اجازه عقد دائم داده همون خدا هم با چند کلمه مجوز عقد موقت رو صادر کرده وسلام
    • بدون نام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 19:55:51
      14 13
      عقد موقت خودش معني داره آقاي عزيز؟! ميدوني اون زني که براي تامين نياز مالي هر ساعت کنار يه نفر ميخوابه چه بلايي سرش مياد؟
    • amir دوشنبه 4 دی 1391 - 03:58:32
      1 0
      خب عیب ما اینکه داریم از ان طرف می افتیم اخرشهم ..................؟
  • بدون نام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 19:49:38
    11 17 پاسخ به این نظر
    خانه عفاف همش مزخرفه محض.با زن و دختر مردم زنا ميکنن اون وقت اسمشو ميزارن ازدواج موقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! داريد کيو گول ميزنيد؟؟؟ هر چيزي قانون داره
  • loney جمعه 20 مرداد 1391 - 17:32:19
    17 7 پاسخ به این نظر
    من یه جوون سس و دو ساله و مجردم هفت جا خواستگاری رفتم همه شون مهریه بالای پانصد سکه می خواهند و من ندارم بدهم باید چه کار کنم؟ این ده پانزده ساله هم همه اش ورزش و درس و تقوی را پیشه گرفته ام باید چه کنم؟؟اقایان و خانم هایی که بالا نظر داده اید باید جوان چه کند؟ از دختر و پسر گرفته باید چه کنند؟ خواهر و مادر هم خودم دارم باید چه کنیم؟
    • بدون نام جمعه 27 مرداد 1391 - 05:28:55
      8 9
      عزيزم اين فقط مشكل شما نيست بخدا اگر موازنه اي بين روح و جسم نباشد و انسان توجهش به مسائل جسمي بيشتر شود اين دردها جلوه اي چند برابر پيدا ميكند من با تجربه اي كه در زمينه تحقيقات پيرامون اين مسائل دارم عرض ميكنم ازدواج موقت شما را در وادي وارد ميكند كه بعد از اتمام آن بارها آه حسرت خواهي كشيد و پشيمان خواهي شد زيرا هيچ انتهايي براي اين نيروي سركش نيست وانسان را تا مرز كشتن كامل روح او پيش ميبرد براي همين سفارش شده انسانها به مسائل معنوي توجه كنند تا مسائل مادي بر آنها غالب نشود كه آنها را مانند جهنمي در حصار جسم احاطه ميكند شما از توكل بر خدا غافل مشو و دنبال دختراني ساده تر و عاقل تر كه مسائل مادي در نظرشان پست است باش حتما موفق خواهي شد هفتاد جا هم رفتي براي ازدواج دائم ارزش دارد.
  • عليرضا شنبه 21 مرداد 1391 - 07:37:22
    9 6 پاسخ به این نظر
    يا مولا علي . . . اين چه شوريست كه در دور قمر مي گردد :-(
  • بدون نام سه شنبه 24 مرداد 1391 - 18:06:36
    4 7 پاسخ به این نظر
    چه خبره این همه کامنت ت ت ت ت ت تت ت ؟!
  • نقد بر پايه تحقيقات اجتماعي جمعه 27 مرداد 1391 - 04:40:18
    9 11 پاسخ به این نظر
    هيچكس را نديديم كه از اين روابط موقتي داشته جزاينكه سخت دچار پشيماني و حسرت شده و به هزار مسئله دچار شده و به اين نتيجه رسيدم كه كنترل نيروي جنسي در صورت فراهم نبودن شرايط براي ازدواج وحتي سركوب آن نتيجه بهتري از تن دادن به اين روابط دارد و بايد تا فراهم شدن شرايط ازدواج دائم جوانان رابه ورزش وكارهاي مثبت كه بتوانند خودرا در آن ابراز كنند هدايت كرد.عزيزان من ازدواج موقت كاملا حلال است ولي براي دستگيري بيشتر از زنان بي سرپرست و ابراز محبت و ايجاداميدو انگيزه مثبت در آنها نه استفاده ابزاري و كالاگونه از اين زنان و بدانيد افرادزيادي هستند كه با روحيه معنوي قوي واخلاق گرايي كه دارند هرچقدر هم سن ازدواجشان بالا رود آلوده بكارهاي ضدشان انساني نميشوندجوانان ما الان بيشتر تشنه عشق اند تا امور حيواني
    • امير سه شنبه 21 شهریور 1391 - 17:13:20
      1 1
      خيلي خيلي ببخشيد ولي كي . كي . كچا گفته كه ازدواج موقت براي دستگيري بيشتر از زنان بي سرپرست و ابراز محبت و ايجاداميدو انگيزه مثبت در آنهاست كل مشكل جامعه ما از اينكه هر كسي در هر كاري حتما بايد نظر بده بهتره برگرديم به تجربيات قبلي
  • بدون نام یکشنبه 29 مرداد 1391 - 14:18:44
    7 8 پاسخ به این نظر
    وقت دوستان بخیر آیا واقعا الان آب هست ک تیمم باطل ش
  • بهزاد یکشنبه 5 شهریور 1391 - 15:04:59
    8 8 پاسخ به این نظر
    خداوند به شما اجر بدهد. قطعا كسي كه نياز به برقراري روابط جنسي از اين راه احساس نميكنه چه از طرف خانواده چه از اطرافيان و چه از محيط اجتماعي اطرافش به شكل درست هدايت شده و با اون تعامل شده اما همه از اين شرايط مساعد برخوردار و بهره مند نيستند. پس بهتره كه براي جلوگيري از تجاوز به عنف ، فسادها و قتل ها و جرح هاي ناشي از اين كمبودهاي عاطفي و جنسي به دنبال راه قانوني محترمانه همراه با احترام متقابل به وسيله يك مرجع قانوني و با حمايت دولت بود. يادمون باشه كه شرايط ازدواج دائم براي همه مهيا نيست. هرچند بسياري به دليل ازدواج هاي دائم ناموفق هم مجبور مي شوند به اين نوع ازدواج روي بيارن. همين كه از اين طريق جلوي از هم پاشيدن زندگيشون رو بگيرن خيلي ارزشمند هست.
  • آرش یکشنبه 5 شهریور 1391 - 20:54:25
    10 3 پاسخ به این نظر
    با سلام صیغه عالیه اما به این شکل نه . یه حکم شرعیه باید قبول کنیم مثل نماز و روزه از هر چیزی میشه استفاده خوب کرد وبد حتما خوبیهای صیغه بیشتر بوده که دین انرا حلال ومستحب دانسته. دوستان خوشبخت باشید.
    • بدون نام چهارشنبه 8 شهریور 1391 - 04:19:36
      18 5
      اقایون خانوما دقت کنین خدا تو قران میگه چرا چیزهایی رو که ما حلال کردیم شما حرامش میکنید صیغه واسه مرد تنها و به سن بلوغ رسیده است خدا گفته من و تو چرا ادا در میاریم خدا خیلی چیزا گفته کمترینشو انجام نمیدیم حالا که دختر بازی اسونه صیغه گناه شد؟ چند نفرتون نماز میخونید ؟ نیاز جنسی تو جوونی بزرگترین نیازه
  • ابی دوشنبه 6 شهریور 1391 - 16:13:50
    10 11 پاسخ به این نظر
    به نظر من اگه ما منطفی باشیم خیلی خوبه حداقل برای آقایون
  • نیما پنجشنبه 9 شهریور 1391 - 22:08:54
    11 4 پاسخ به این نظر
    اونی که می گه صیغه فقط برای اضطراره ، والا با زنا فرق نمی کند، باید برایش بگویم که کمی جامعه شناسی وروانشناسی مطالعه کند!! درضمن، این نظرخودشه یا نظراندیشمندان دینی؟! عزیز من، برو به فکرگناه تریاک وشیشه باش!!! که همه نوع گناه رو با خودش می یاره. عجب آدمای قشری داریم ما!
  • یه آشنا یکشنبه 12 شهریور 1391 - 02:26:20
    17 4 پاسخ به این نظر
    بسم الله الرحمن الرحیم 1. در ابتدا از دوستان خواهش می کنم ادب رعایت شود 2. ما در جایگاهی نیستیم که حکمی را حلال یا حرام کنیم و فقط خدا و ائمه اطهار (ع) حق این کار را دارند، نه شخص دیگری. بنابراین اگر خدا و قرآن و ائمه (ع) کاری را حلال بدانند ما هم آن را حلال می دانیم حتی برای مادر و خواهر خودمان، و این امر به هیچ وجه منافاتی با غیرت ندارد. 3. من از کسانی که با ازدواج موقت مخلف هستند، سوالی دارم. اگر جوانی توان ازدواج دائم را نداشت (مثلاً به دلیل مشغله کاری یا نداشتن توان مالی یا ...) چگونه مشکل خود را از راه حلال حل کند؟ 4. در پشت قضیه ازدواج موقت یک بحث تاریخی خیلی جالب و مهمی وجود دارد، که شرح آن در اینجا ممکن نیست، ولی به همه دوستان توصیه می کنم قضیه تاریخی آن را از کتب معتبر مطالعه کنند
  • سیدمحمد جمعه 17 شهریور 1391 - 06:00:42
    9 7 پاسخ به این نظر
    باسلام.خبرنگار عزیز ماخیلی مساله روگنده کرده.ودیگران هم هی پیازداغشو زیاد کردن.مساله باین صورتی که میگن نیست.ازدواج موقت حکم الهی است با دائم مقداری تفاوت داره .امروزه سوئ استفاده ها زیادشده وگرنه حکم خدا کجاش بده.دوستان بی اطلاع ما قبل از نظر دادن /مقداری مطالعه بفرمایند.///درمورد این چندتا پیره زن هم الکی غوغا راه نیندازید.مگه جوونای ایدزی ما با روابط ناسالمشون ایدز رو منتشرنمیکنن؟!فقط حساس شدین بحلال الهی؟!///انقدر روابط ناسالم هرزه گی زیاده که تا50 سال دیگه ازدواج موقت پا نمیگیره...خانماالکی حساس نشن /ببینیدچقدر بیوه ودخترای پابه سن گذاشته دراین مملکت زیاد داریم؟!چاره چیه؟ایا صادربه کشورهای عربی؟!!!تاکی باید تاوان بیفکری یه عده ادمای باصطلاح روشن فکر رو بدهیم؟حرف زیاده ولی مجال نیست.
    • نکیسا23 جمعه 31 شهریور 1391 - 04:26:35
      4 3
      خود شما اقایون در مورد خانمی که ازدواج موقت انجام داده چی فکر میکنید ته ذهنتون میگید=.... خود شما حاضرید بهش احترام بگذارید /حاضرید به عنوان یه انسان بهش نگاه کنید /خلاف شرع که نکرده / اگه از اقوام نزدیکتون بود چی/ احتمالا باعث کسر شان تون نیست؟/ این بیوه ها و دخترای پا به سن گذاشته بیشترشون خانواده دارند / اگر شما اقایون بدنامی نمیدونید /تونستید شرایطش رو رعایت کنید /حرفی نیست به عنوان یک خانم موافقم
  • بدون نام شنبه 18 شهریور 1391 - 14:19:48
    10 7 پاسخ به این نظر
    منم خودم جوونم ولی از شما جوونا خواهش میکنم ازروی احساس کاذب و هوس نظر ندید همه منتظر یه همچین حرفین بعد به بهانه سختی ازدواج حرفشونو توجیه میکنند درسته که ازدواج موقت حلاله ولی کجای دین و اسلام ما گفته یا نوشته یه حراجی راه بندازیم ساعتی ...تومان؟ بخدا خجالت داره
  • نمیدونم یکشنبه 19 شهریور 1391 - 15:10:07
    10 8 پاسخ به این نظر
    هوا هوس مساوی با ...
  • رکسانا چهارشنبه 22 شهریور 1391 - 04:53:35
    8 6 پاسخ به این نظر
    جل الخالق!!!!!!!
  • حسین پنجشنبه 23 شهریور 1391 - 13:48:47
    17 11 پاسخ به این نظر
    من با صیغه کاملا موافق هستم. برای جلوگیری از فساد و فحشائ موجود در جامعه.خدا خیر دنیا و آخرت را به شما عطا بفرمایید.
  • نکیسا23 دوشنبه 27 شهریور 1391 - 04:12:05
    7 2 پاسخ به این نظر
    حالا از کجا می خواهید این همه زن کم هزینه برای جوانان بی بضاعت فراهم کنید ؟ (هر زنی برای هر بار ازدواج موقت سه تا جهار ماه باید صبر کند یعنی هر زن حداکثر با چهار نفر در یکسال میتواند ازدواج کند. پس تعداد زنها باید 4 برابر مردها باشد تازه بعدها کدام مردی حاضر است با چنین زنانی ازدواج دایم داشته باشد}
  • حسین پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 11:44:59
    16 3 پاسخ به این نظر
    با سلام. اگر شما آمار را از اداره منکرات بگیرید می بینید در کشور چقدر فساد (روابط جنسی ) وجود دارد.به نظر شما این امر ساماندهی شود بهتر هست یا اینکه به صورت بی بند باری ادامه پیدا کند.
    • نکیسا23 جمعه 31 شهریور 1391 - 04:10:46
      4 4
      دلیل ازیاد بی بند و باری این است که اگر کسی مقید نباشد زیر بار هیچگونه قانونی نمیرود. حتی قوانین مربوط به ازدواج موقت/ چون شرایط نسبتا سختی دارد.
  • ارسلان پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 15:48:06
    12 4 پاسخ به این نظر
    من حداقل 20 کشور اروپایی-اسیایی و اسلامی رفتم و عینا تو همه این کشورها این نوع تجارت یا رابطه وجود داشته به صورت رسمی به طرق متفاوت و 100% کشورهای دیگه هم این روش رو پیگیری میکنن. حال اینکه خواهان این روابط به صورت مخفیانه باشیم بدون در نظر گرفتن مسایل بهداشتی و استانداردهای لازم فقط به خاطر تعصبات و نبود فرهنگ هیچ کمکی به حل موضوع نمیکنه فقط ظاهر قضیه پوشیده میشه
    • نکیسا23 شنبه 1 مهر 1391 - 03:54:44
      4 4
      جناب ارسلان توی اون کشورهای اسلامی آیا قوانین مربوط به ازدواج موقت رعایت میشد؟ ( مانند نگهداشتن عده ) اگر نبود که دیگه فرقی با خودفروشی نداره . به نظر من اسلام با همین قانون عده ترمزی برای کم کردن این موضوع گذاشته/ بعد هم اینکه خانمی به اندازه کافی مقبول باشد ازدواج دایم میکند چرای موقعیتش را به خطر بیندازد.
    • نکیسا23 شنبه 1 مهر 1391 - 04:10:24
      9 7
      مشکل اصلی شما اقایان هستید که از یک طرف از ازدواج موقت خوشتان می اید ولی از خانمهایی که متعه میشوند نفرت دارید و به چشمتان فرقی با خودفروش ندارند . راستی کدامتان حاضرید با زنی که قبلا چندین بار متعه شده ازدواج دایم داشته باشید!!!
  • حسین شنبه 1 مهر 1391 - 16:27:05
    9 1 پاسخ به این نظر
    اگر کسی در مورد موضوعی تبلیغات انجام می ده باید از نتایج آن آگاه باشد .حال اگر مسله صیغه را قبول کردیم مطمعنا از نتیجه ی آن آگاه هستیم.و حتی در چهار چوب یک سری از قوانین باید این کار انجام شود.
  • رضا شنبه 8 مهر 1391 - 18:11:37
    7 5 پاسخ به این نظر
    باسلام تابحال زن ساعتی اون هم بصورت حلال یاصیغه ندیده بودم اماتاجایی که من شنیدم فرقی بین خواندن صیغه عقدنیست فقط مدت اون باهم فرق داره وحالاازاون آقاسوالم اینه که این وسط اون عده ای که برای طلاق درعقددائم هست برای عقدموقت یاصیغه هم بایدباشه واگراین وسط یک خانم بارداربشه یقه چه کسی روبایدچسبیدواون سه ماه 10 روزچی میشه ؟واقعابه کجاداریم میریم
  • محمد از زاهدان یکشنبه 9 مهر 1391 - 05:33:01
    13 2 پاسخ به این نظر
    برای اینکه اهل سنت به ریشمون نخندن صیقه در قران سوره نسا ایه 24 صحیح بخاری صفحه 675 حدیث 1300 بخاری حدیث 4518 صحیح مسلم صفحه 653 باب نکاح یاعلی
  • یکی از این جماعت چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:38:09
    15 1 پاسخ به این نظر
    ملتی که در اکثر مسائل اجتماعی بی تفاوت هستند فقط در مورد صیغه و یا ... این همه نظر میدند .خداوند به شما اجر بدهد.
  • bahram جمعه 26 آبان 1391 - 09:55:06
    12 2 پاسخ به این نظر
    خیلی کار خوبیه اونهایی که مخالفت می کنند این مشکل رو ندارند مخالفها می گن نه چپ برو نه راست نه مستقیم در هر حال اینا همیشه مخالفند چه کار درست انجام بدی چه کار غلط
  • م .الف یکشنبه 5 آذر 1391 - 00:30:49
    5 3 پاسخ به این نظر
    اگه شرعیه پس مطاع بایستی بود واگه شرعی نیست نه.
  • محمد چهارشنبه 6 دی 1391 - 16:22:33
    6 5 پاسخ به این نظر
    این کار گناه نیست- ولی به نظر من دور از وجدانه-
  • زهرا جمعه 29 دی 1391 - 00:46:57
    8 7 پاسخ به این نظر
    با سلام به نظر من این فقط بازی کردن با احساسات میشه اسمش گذاشت البته برای کسانیکه از این راه فقط به درآمد فکر میکنن شده مثل آب خوردن و براشون فرقی نداره اما بدبخت دخترا و زنانی که تو دام همجین آدمایی میافتن واقعا رقت انگیزه
    • بدون نام سه شنبه 3 بهمن 1391 - 02:07:35
      2 2
      باشه