روزنامه ایران نوشت:

 هواپیمای مسافربری شرکت زاگرس که از جزیره کیش به سوی تهران به پرواز درآمده بود. بر فراز خلیج‌فارس در آسمان دچار نقص فنی شد و دقایق دلهره‌آور و پراضطرابی برای سرنشینان هواپیما فراهم آمد.

مسافران این پرواز که قرار بود ساعت 14 روز جمعه از جزیره کیش به سمت تهران پرواز کنند با تأخیری 6 ساعته سوار هواپیما شدند و بالاخره این هواپیما با برخاستن از فرودگاه کیش پرواز 4050 را آغاز کرد. اما هنوز دقایقی از این پرواز نگذشته بود که تکان‌‌های شدید سایه وحشت را بر مسافران گسترد و آنچه نگرانی مسافران را بیشتر کرد ترس یکی از خانم‌‌های مهماندار بود که ظاهراً پس از اطلاع از مشکل فنی بشدت هراسان شده و شروع به گریه کرده بود.

حمید رهبر، یکی از مسافران این پرواز، پیرامون لحظات دلهره‌آور این پرواز می‌گوید: «هنگامی که سوار این هواپیما شدیم من احساس کردم یکی از خدمه هواپیما به دیگری می‌گفت: «خدا این پرواز را به خیر بگذراند.» وقتی هواپیما از زمین به آسمان برخاست. احساس نگرانی خدمه بیشتر شد و هنوز چند دقیقه‌ای از پرواز نگذشته بود که یکی از مهمانداران سراسیمه آمد و گفت که کمربند‌ها را باز نکنیم.

این مسافر افزود: هیچ‌کس به ما نمی‌گفت چه شده و ترس و نگرانی سراسر هواپیما را فرا گرفته بود و همه سرنشینان از وقوع سانحه‌ای هوایی بیمناک و سراسیمه بودند. هواپیما تکان‌‌های شدیدی می‌خورد و پی در پی ارتفاع کم می‌کرد تا این که بالاخره اعلام شد که مجبوریم به فرودگاه کیش برگردیم.

این مسافر پرواز 4050 هواپیمایی زاگرس، می‌گوید: «یکی از موتور‌های هواپیما از کار افتاده بود که به همین دلیل هم هواپیما در آسمان دچار مشکل شد و بالاخره و با فرودمان در فرودگاه کیش حادثه به خیر گذشت.

حمید رهبر می‌گوید: سرمهماندار هواپیما پس از فرود در فرودگاه کیش این موضوع را به ما گفت و حتی تأکید کرد چون خلبان دیمیتری، خلبان بسیار ماهری بود موفق شده هواپیما را بر زمین بنشاند.

او همچنین از کیفیت خدمت‌رسانی خدمه هواپیمایی زاگرس در فرودگاه کیش بشدت انتقاد کرد و افزود: متأسفانه پس از این که هواپیما به فرودگاه کیش برگشت از کارمندان این هواپیمایی در فرودگاه خبری نبود و سرمهماندار بود که ضمن آرام کردن مسافران آنها را در پرواز‌های دیگر به تهران فرستاد.

این در حالیست که مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس این ادعا‌ها را رد می‌کند. او ضمن تأیید نقص فنی هواپیما و بازگشت به فرودگاه کیش گفت: بحث از کار افتادن موتور هواپیما مطرح نبود بلکه یک نقص فنی جزئی وجود داشت که کاپیتان پرواز صلاح دید به کیش برگردد. البته او حتی می‌توانست با این نقص تا تهران هم پرواز کند ولی به صلاحدید خودش راه بازگشت به کیش را در پیش گرفت.

عابد عبدل‌وند، مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس، همچنین حضور نداشتن پرسنل این هواپیمایی را در فرودگاه کیش برای خدمت‌رسانی نادرست دانست و افزود: تمام پرسنل در فرودگاه کیش حضور داشتند و اتفاقاً برای پرواز 4070 همین هواپیمایی خدمت‌رسانی می‌کردند به همین دلیل هم ادعای حضور نداشتن پرسنل در فرودگاه کیش پس از بازگشت هواپیما نادرست است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی CA ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    510 8
    سقوط نافرجام؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! بابا شما ها دیگه کی هستید؟؟؟؟؟اینم تیتره زدید؟؟؟دوست داشتید سقوطش فرجام داشته باشه؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      261 2
      الان وقتی از خیابان رد میشویم باید سمت راست را نگاه کنیم موتور نیاد سمت چپ را نگاه کنیم ماشین نیاد بالای سرمان را نگاه کینم هواپیمایی سقوط نکنه اگه همه چی امن بود از خیابان هبور کنیم ....:)
    • ايراني IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      72 1
      راست مي گه الان نيم ساعته شدين سوژه خنده ما ..... سقوط با فرجام چه جور سقوطيه؟ قرار بود همه بميرن نه؟
    • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      105 8
      مرگ دست خداست هواپیماهای ایران وسیله
    • سیاوش IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      58 6
      تیتر خبر درست ، خدا یا ما رو بکش تا اینهمه بی عدالتی در کشور عزیزمان را دیگر نبینیم، ما را بکش تا مرگ عزیزانمان بخاطر نبود دارو و غیره نبینیم، خدایا مارا بکش تا اختلاصهای هزار میلیادی را نبینیم ، خدا یا ما را بکش تا قیمت 5000 تومانی هر دلار را نبینیم، خدایا مارا بکش تا قیمت گوشت گیلویی 100 هزار تومان را در آینده نزدیک نبینیم و .... حالا دیدی چرا تیتر خبر درست بود.
    • سوادپور EU ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      4 5
      تیتر درسته . منظور اینه که سقوط به هدف نرسیده . یعنی سقوط به پایان و فرجام کار خودش نرسیده .ربطی به سنگدلی و این چیزها هم ندار. علی جان هم دقت کنند گفته بودهمین(شرکت)هواپیمایی
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    230 1
    باز هم دروغ...... باوجود داشتن نقص می توانستند تا تهران پرواز کنند کوچکتر به بزرگتر خود نگاه میکند بابا صد رحمت به چو پان دروغگو
    • مازیار IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      20 2
      تکان شدید معمولا در 2 حالت خطر ناک اتفاق میافته 1- سرعت افقی هواپیما خیلی کم میشود و در مرز استال یا وامادگی قرار میگیرد که در این حالت هواپیما دچار تکان شدید میشود که خلبان با کم کردن ارتفاع وشیرجه زدن این مشکل را حل کرده و اگر هواپیما دچار استال شود،هواپیمابا دم سقوط میکند. 2- در حالتیکه هواپیما دچار نقص در فرامین شود،که میتواند قفل فرامین شود که بعضی از اعضا یا همه ی متحرک هواپیما قفل میشود که در صورت عدم تناسب قرار گیری در وضعیت متناسب با هم هواپیما دچار لرزش یا تکان میشود،مثل یاز بود باله ها(فلپ ها)
  • علیرضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    115 4
    عجب تیتری زدید واقعا ترکوندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سارا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    23 0
    پارسال 17 آبان همين بلا رو توي فرودگاه مهراباد سر ما اورد. پرواز ساعت 6 تا ساعت 9 از باند مهراباد بلند نشدو مسافران با استرس توي هواپيما نشسته بودن.مهمانداران بي ادب و نزاكت هم كه به سوال مسافران براي علت تاخير ،جواب نمي دادن.خلبان هواپيما هم هر1ساعت يكبار ميومد پشت ميكروفن و م يگفت كه چرخ هواپيما پنچر شده بايد منتظر مسوولش بمونيد تا از خونه بياد و اونو باد كنه!!!!!!!!!!!!!!خلاصه با دعوا و داد و بيداد مسافران،پرواز تخليه شد اما مسوولان زاگرس نمي خواستن اونو كنسل كنن.ئقتي شرايط حاد تر شد،به اجبار اونو كنسل كردن و كلي مسافر پرواز اهواز توي فرودگاه مهراباد ويلون و سرگردون بودن ن ن ن.
  • بهروز IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    102 1
    من هم پارسال مسافرتی به جزیره کیش با هواپیمائی زاگرس داشتم که متاسفانه با تاخیر 12 ساعته و برخورد ناشایست پرسنل لذت این مسافرت برایم زهرمار شد.
  • هواپیما ترس IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    122 0
    من که عمرا هواپیمای این شرکتها را سوار نمیشم حاضرم پیاده برم ولی اینجوری سکته نزنم!!!!
  • احمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    100 4
    عزیزم.. یا معنی فرجام رو نمی دونی یا خیلی سنگدلی..کدومش؟؟؟؟؟؟
  • پویا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    82 3
    من هفته پیش 26/3با این هواپیمایی رفتم آنتالیا البته اسپارتا 190کیلو متر دور تر ما که از موتورش خبر نداریم از وضعیت داخلش افتضاح بود کثیف!واقعا این خبر و میخونم باورم میشه!رفتار مهمانداراشم که در نوع خودش بی نظیره!!!بد اخلاق.
    • علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      25 4
      پویاجان مطمعنی که باهمین هواپیما بوده !!!!!!!!! چونکه این هواپیماهای قراضه حتی ازکیش نمتونند بیان تهران .... چطوری ممکن تاانتالیا رفته باشه !!!!!!! پویاجان خداخیلی دوستتون داشته برو شکرکذارخداباش
    • پویا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      22 2
      منظورم برای همین شرکت هوایی بود!بویینگ ام دی !من که دیگه از کنار آرم این شرکت هم رد نمیشم!چه برسه سواره شم!
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    58 3
    منظورشان پرواز نافرجام است!
    • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      38 1
      تیتر درست است زیرا فرض بر سقوط است .مگر اینکه هواپیما سالم برسد.
  • آدم برفی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    30 0
    جالبه .. مسافر پرواز که فکر کنم در حال حاضر در حالت گُپ به سر می برند اظهار داشتند که چنین اتفاقاتی افتاده .. اما مدیر روابط عمومی که در بستر خفته بودند و در خوابو بیداری احتمالا این خبر رو شنیدند این گونه .. !! کاش یه مسئول پیدا شود که اشتباهات خود رو بپذیرد .. که فکر نکنم به عمر ما قد بده .. آقای مسئول سایت دیگه از نظر دادن و همچنین رساندن صدای مخاطبانتون دارم نا امید میشم .. لطفا نظرات را سانسور نکنید.. !!
  • عزائیل IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    23 1
    از اینکه سالم نشسته ، شما تعجب نکردید ؟ خوب واقیت رو نوشته
  • مهران IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    21 0
    فقط برای یک بار هم که شده بیاید و با مردم رو راست باشین . قطعا مرجعی است که بتونه دلیل این فرود اضطراری رو بررسی کنه و به اطلاع مردم برسونه . یک بار این کار رو انجام بدین و خبرش رو هم بی رو در وایسی تیتر کنین . تا دروغگو مشخص بشه
  • farid . IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    20 0
    از ماست که بر ماست.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    16 1
    سقوط نافرجام یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انتظار داشتید همه میمردند؟؟؟ وقتی پروازی بدلیل نقص فنی تاخیر داشته دیگه نباید مسافرارو با زور سوار همون هواپیمای خراب بکنند!!!!!!! اصلا جون ادمها واسه مسئولها مهم نیست فقط پول...کاشکی خودشونم تو اون پرواز بودند بعد هم میگفتند مشکلی نبوده و میتونسته ادامه بده پروازو
  • مهدی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    28 0
    شما هم شنیدین که با 3000 میلیارد میشه 600 تا ایرباس خرید و کل ناوگان هوایی ایران 600 تا (فروند) هم نمیشه؟؟
  • بدون نام DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    39 1
    چند روز پیش یادمه تیتر زده بودید .. غرورومان را با قطعات هواپیما عوض نمیکنیم.. میشه لطفا جان مردم را با قطعات هواپیما عوض کنید
  • بدون نام DE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    34 0
    خجال اوره.. ربطی به این ایر لاین نداره.. وضعیت هواپیما ها در ایران داغونه.. هیچکس هم نیست که نظارتی داشته باشه
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    20 2
    با این پروازهای افتضاح داخلی(حتی ماهان که مثلا آخرشه!!!!!!!!)این ایرلانهای خارجی دارن ما ایرانیهارو چپاول میکنن!!!ااامارات روزی 3 پرواز از تهران/قطری روزی 2 تا از تهران-روزانه از مشهد و شیراز-ترکیش 3 تا از تهران-روزانه از مشهد و تبریز حالا ک ال ام و لوفت هنزا و بقیه ترکها و عربها و اروپاییها بماند!!!!!!!!!!!!!!!به نظر شما استثمار ینی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • پویان DE ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    32 1
    تیترو بیخیال شین بابا از استرسی که به علت فرسودگی ناوگان هوایی به مردم بدبخت تو ایران داره وارد میشه بگین ....
  • پوریا IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    39 0
    ناوگان هوایی ایران 1 ویژگی منحصر به فرد داره اونم اینکه هرکی میخواد سوار هواپیما ی ایرانی بشه 1هفته قببل تمامی نماز های قضا شو ادا میکنه تمامی نضوراتشو پرداخت میکنه با همه به خوبی رفتار میکنه تمامی قرضاشو میده بد با کفن و وصیت نامه سوار میشه اشد خود را نیز میخواند
  • d IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    28 0
    اره راحت میتونست تا تهران سفر کنه ولی دیگه مردنشون صد درصد میشد.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    22 1
    آقا با مرغ 7000 تومنی نیازی به بالا رفتن و سقوط نیست همین پایین از گرسنگی میمیریم .
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    18 1
    من بهمن ماه سوار همین هواپیما شدم( از اسم کاپیتانش میدونم همین بود) روی بال نشسته بودم و همینطور تا تهران یک مایعی از روی دریچه روی بال نشت می کرد. تا تهران داشتم به حال خودم گریه می کردم
    • شروین US ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      6 3
      وای ترکیدم از خنده داداش اون مایعی که دیدی برخورد هوای سرد به بال هواپیما و میعان بوده که همیشه هست. خیلی باحال بود
    • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      0 3
      شاید اشکهای شما بوده دوست بدون نام!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    21 1
    همین اسفند 90 با بویینگ قراضه همین شرکت زاگرس رفتم استانبول،مسلمون نشنوه کافر نبینه انقدر تکون میخورد که همه اماده سقوط شده بودن یه صحنه هم حس خالی شدن زیر پامونو حس کردیم که یهو همه جیغ کشیدن.بمیرم با این شرکت نمیرم سفر
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    11 1
    هواپیمایی زاگرس دیگه بیشتر از این نباید انتظار داشت
  • Parham IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    18 1
    مدير عامل محترم هواپيمايى زاگرس يعنى مشكل جدى بوده كه خلبان مجبور به بازگشت به كيش شده وگرنه با داشتن ٦ ساعت تاخير ، اگر هواپيما مشكل خاصى نداشت ، خلبان مشكل عقلى داشت كه رفت دوباره تو كيش نشست همون راه رو ادامه مى داد كه اون سه تا هواپيماى فعالت مى شد دوتا كه از ٧ تا هواپيما اين ايرلاين ٣ تاشون فعال و بقيشون گراند هست
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    22 3
    منم پارسال با هواپیمایی اسمان از تهران به بجنورد میرفتم که دقیقا همین اتفاق افتاد با این تفاوت که هر دوموتور هواپیما از کار افتاد!!سکوت مطلق و مرگباری همه جا رو فرا گرفته بودو هواپیما با سرعت به سمت زمین حرکت میکرد و هیچ صدایی از کسی درنمیومد این وسط ناگهان یکی از خانومهای مهماندار اومد اخر هواپیما و شروع کرد زار زار گریه کردن!!!به هر حال بعد از یکی دودقیقه با یک معجزه موتورها دوباره روشن شد و هواپیما اوج گرفت از اون تاریخ دیگه قسم خوردم پای پیاده برم ولی تو این کشور سوار هواپیما نشم...نکته جالب این ماجراها برخوردهای غیر حرفه ای و مسخره کادر پرواز در هنگام بروز این سوانحه...با یک نگاه به برنامه پیام اضطراری که از من و تو پخش میشه و مقایسه رفتار مهماندارهای اونها با خودمون در موقع سانحه افسوس
  • بدون نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    5 2
    همه چیرو به شوخی گرفتید.آره خوب.اگر این سقوط فرجام داشت خبرای بهتری میشد نوشت.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      1 1
      خبرای بهتر؟ چه جور خبرای بهتری؟؟؟؟
    • پای ثابت IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      0 1
      بجون خودم راست میگه چجورخبر بهتری؟ کرکر خنده بود
  • م IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    13 1
    دروغ میگن من خودم مسافر 4050 زاگرس بودم .اصلا نتونست از اصفهان بلند بشه 10ساعت تاخیر داشت. 12.30شب پروازکردیم.تو این 10 ساعت ما داشتیم عتراض میکردیم .....نماینده شرکت زاگرس اظهار بی اطلاعی میکرد ومی خندید.تا مسافرها بعد 8ساعت عصبانی وبا انها درگیر شده و.........شیشه ....میز......
  • ناشناس US ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    4 0
    ای بابا این نه اولیش است نه اخرین تا این حرفهای دوررغ در کشور ما است از این برنامه تادلت مخواهت وجود دارد
  • ابی US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    9 1
    من و خانمم تو او پرواز بودیم که موتورش از کار افتاد .تکونهای ناگهانی و افت فشار ناگهانی .تازه اصلا اعلام نشد که داریم بر مگردیم که استرس کم بشه .هیچ کس هم جوابگو نبود هر کی می خواد زنگ بزنه بهش بگم که چهجوری با جون مردم بازی میکنن .هنوز خانمم مریضه به خدا
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    9 0
    حالا مهماندار ها چرا همش گریه می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      9 0
      برای این که تازه می فهمن چه اشتباهی در انتخاب شغلشون داشتن ...
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    2 1
    خدا چقدر منو دوست داره چند وقت پیش با همین هواپیمایی زاگرس رفته بودم کیش البته لازم به ذکره که همین الان نصمیم گرفتم که خانوممو بفرستم مسافرت کیش با ......... هواپیمایی زاگرس با تشکر فراوان از مدیر هواپیمایی
  • amirhosein GB ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    2 6
    دوستان اشتباه میکنید این شرکت یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی برای پرواز های داخلی در ایران هست که به تازگی چند فروند هواپیمایه بوئینگ از هلند خریداری کرده که البته تمام این هواپیماها به همراه خلبان هایی ماهر فوروخته شده اند.من خودم پارسال با یکی از پرواز های همین شرکت رفتم کیش که نه پرواز تاخیر داشت و نه هواپیما مشکلی داشت
  • علی US ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    2 0
    ای بابا زیاد خودتونو ناراحت نکنین این چیزا که دیگه واسه من که مجبورم هر هفته یکی دو تا سفر با این هواپیماها داشته باشم عادی شده ، یه بار چرخ باز نمی شه یه بار موتور آتیش میگیره و کلی داستان اکشن من دارم که خیلیشاشونو رسانه ها خبر دار نمی شن ولی ما حالشو میبریم هر هفته . ادرنالین ترشح میشه در حد بوندس لیگا
  • شاهرخ EU ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    1 1
    هر دم از این باغ بری میرسد ..... با پرواز 4147 روز 18 سپتامبر با همین ایرلاین از استامبول ساعت 1130 دقیقه عازم تهران بودیم که بدون تاخیر پرواز کردیم 10 دقیقه بعد از پرواز صدای انفجار مهیبی توام با فریاد شدید مسافرین به هوا برخاست و هواپیما بصورت پاندولی در هوار معلقبود از پنجره یک لحظه دریا رو میدیدی یک لحظه آسمان با مهارت خلبان هواپیما دوباره درحالی که دیدیم داره میره تو آب نشست روی باند فرودگاه م مسیافرین رو خالی کردن توی یک سالن نه مسئولی پیدا بود نه پاسخگویی تا ساعت 11.30 شب همه سرگردان فرودگاه بودن این شرزکت نه سایت داره نه یه نماینده تو استامبول نه حتی دفتر تهرانش جواب میداد از ترکیه با فرودگاه امام تماس گرفیم اصلا در جریان نبودن میگفتن پرواز تاخیر داره تمام عکس ها و فیلمها موجود هست
    • گروه جامعه IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
      2 0
      کاربر گرامی، لطفا اگر فیلم و عکسی از این حادثه دارید، به آدرس ایمیل shoma@khabaronline.ir ارسال کنید. با تشکر
    • ز EU ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      1 0
      متاسفانه ما هم تواین پرواز بودیم که سقوط را حس کردیم و جان کلیه مسافرا را خلبان ماهر که متاسفانه اسمش را نفهمیدیم نجات داد. بدترین لحظه ای بود که در زندگی داشتم مرگ را در کنار خودمون حس کردیم. و پس از مهارت خلبان و نشاندن هواپیما در فرودگای سبیحای استانبول ما 12 ساعت در سالن انظار ماندیم تا هواپیمای بعدی بیاید که در آنجا هیچ مسئولی نبود که پاسخگوی ما باشد .داخل هواپیما از اتوبوس شرکت واحد هم بدتر بود. .فقط میتونم خدا رو شکر کنم که زنده هستم .
  • zozo EU ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    3 0
    ما هم متاسفانه تو پرواز 4147 استانبول به تهران بودیم سقوط را کاملا تجربه کردیم با مهارت بسیار خوب خلبان که متاسفنه نامش را نفهمیدیم تونستیم روی باند فرودگاه برگردیم و بشینیم متاسفانه 12 ساعت در سالن ما را نگاه داشتند بدون اینکه مسئولی به ما پاسخگو باشد .تا عمر دارم سوار بوئینگ نخواهم شد . داخل هواپیما از اتوبوس شرکت واحد هم بدتر بود.
  • الهام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    4 0
    خلبان دیمیتری و مسئولین هواپیمایی زاگرس مثینکه دیگه عادت کردن! پارسال این اتفاق واسه ما در پرواز کیش تهران هواپیمایی زاگرس اتفاق افتادو با چند ساعت تاخیر و بالاجبار ما رو با همون هواپیما فرستادن!
  • ش EU ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    1 5
    شماهافقط جومیدین هیچی نشده من میخوام مهماندارشم چرامیترسونین مردموواقعاکه
  • محمد رضوانی نسب A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    2 1
    خلبان خیلب ماهر بوده ام ما یک بار رفتیم بندر عباس بسیار خوب بود
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    1 0
    هموطنان عزيز بر خلاف ميل و نظر شما من فقط يك نكته مثبت از اين گزارش ها دريافت كردم و آن اين است كه در عين اجبار براي سوار شدن صداقت اين شركت را در بيان حوادث بايد ستود چون يك مطلب را ميفهماند كه اين شركت چقدر حادثه داشته ايام بكام