ایسنا نوشت:

فرماندار قم گفت: دستور رييس جمهور براي همه ما محترم و تغيير استاندار از وظايف هيات دولت و رييس جمهور است.
عبدالسعيد حقيقي مقدم، درباره برخي اخبار مبني بر وجود تحركاتي در خصوص جابجايي حجت الاسلام والمسلمين موسي پور(استاندار سابق قم) در اين استان، اظهار كرد: نسبت به جابجايي آقاي موسي پور تحركاتي انجام شد كه البته اگر گفته شود اين اعتراضات به دست همكاران و يا خود آقاي موسي پور پيگيري شده اين موضوع را شديداً تكذيب مي كنيم. اين كار بيشتر براي حمايت از فعاليت هاي انجام گرفته در استان قم صورت گرفته است.
وي افزود: حضرات علما و بعضا مراجع عظام، طلاب، از اقدامات انجام گرفته در قم راضي هستند و به نوعي علاقمندي و ارادت خود را به مدير ارشد استان كه نماينده عالي دولت در استان بودند، نشان دادند.
فرماندار قم با بيان اين‌كه در قم همچنان امنيت برقرار و شرايط عمومي قم شرايط تمكين به قانون است، اظهار كرد: حضرات علما و مراجع عظام همچنين ائمه محترم جمعه و نمايندگان رضايت خود را از آقاي موسي پور اعلام كردند و نگاهشان يك نگاه ايجابي است و از اين‌كه آقاي موسي پور ديگر استاندار نباشند، مكدر شده اند كه اين موضوع به دليل فعاليت هاي فراواني است كه با مديريت آقاي موسي پور در استان قم انجام گرفته است. بايد گفت آقاي موسي پور در اين خصوص هيچ جمعي را به حضور نپذيرفته‌اند و ايشان به ما رسماً دستور مديريت برخي از احساسات و علاقه مندي ها را داده‌اند و با هيچ تجمعي در شرايط فعلي موافق نيستند.
وي همچنين با تاكيد بر انجام مصوبات هيات دولت در استان قم، افزود: آقاي موسي پور سرباز نظام و از نيروهاي خوب و توانمند دولت هستند و به طور طبيعي هرجا كه به ايشان مسئوليتي داده شود، هيچ كوتاهي نخواهند داشت. ضمن اين‌كه آقاي موسي پور در اين باره خودشان گفتند و من مي توانم اين جملات را از ايشان نقل قول كنم كه «دستور محترم رياست جمهور براي همه ما محترم است، تغيير استاندار از وظايف هيأت محترم دولت و رياست محترم جمهوري است و بنده خود را موظف مي دانم به اين تصميم احترام بگذارم و از چنين تصميمي تبعيت كنم.
هيات دولت در جلسه چهارشنبه گذشته خود كرم‌رضا پيريايي را به عنوان استاندار جديد قم منصوب كرد كه پيش از اين مسووليت‌هاي زير را عهده‌دار بوده است:
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک سال باقی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    8 2
    تغییر وزرا تموم شد حالا یک دلمشغولی جدید برا دولت تغییر استانداراست
  • بدون نام IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    14 7
    سلام در این 22 سالی که من در قم ساکن هستم آقای موسی پور اولین استاندار فعال و کاردان بودند که خدمات بسیاری در جهت پیشرفت قم انجام داد. و جایگاه استان قم را متحول نمودند در همه زمینه ها . برایشان آرزوی موفقیت دارم.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
      3 10
      چرا باید استاندار قم رو مردمش تعیین بکنن شما که دم از ولایت میزنید باید به مر صریح قانون پایبند باشید طبق قانون از اختیارات هیئت دولت هست
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    12 4
    پیریایی قبلا استاندار همدان بود و در این مدت همدان هیچ پیشرفت عمرانی و فرهنگی نکرد ما خیلی از امتیازات استان را از دست دادیم و تمام امور عمرانی شهر بدون اقدامی ماند.ما خوشحالیم که ایشان رفتند.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
      3 9
      مگر کل کشور در قم خلاصه میشود چون این آقای استاندارتون رو برداشتن با دولت بد افتاید پس بیشتر به فکر منافع خودتون هستین نه مردم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    2 10
    لطفا بخونید بعد لایک بزنید: مگر قم تافته جدا بافته است که استاندارش رو باید مسئولین اون شهر یا مردمش انتخاب کنند مر صریح قانون این از اختیارات هیئت دولت هست حالا هر هیئت دولتی میخواد باشه برای کسانی که از ولایت دم میزنم متاسفم که اینچنین برخورد میکنن چون مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مر صریح قانون باید اجرا بشه
  • مهدی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    2 8
    مردم رضایت ندارن این یک دروغ بزرگه ما استاندار قبلی رو میخواهیم
  • امین IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    3 1
    تافته جدا بافته ، نه برادر انتصاب موسی پور به عنوان استاندار استاندار خیلی از مردم و علما استاندار را نمی شناختند و بقدر خورشید تابناک مرجعیت بر این شهر سایه افکنده که هر کس بیاید تحت شعاع نور قرار می گیرد .با ورود اقای موسی پور منه ایتدا موافق نبودم که یک روحانی استاندار بشود و ایشان در این مدت کوتاه بقدری تحول و سازندگی و خدمت شهر بی نظیر بود که در بین همه اقشار محبوبیت پیدا کرد . پس برادر کمی با انصاف حرف بزن قم تافته جدا بافته نیست