دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی سخت​گیری​ها راجع به آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت​الاسلام ناطق نوری انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگر اولادی که در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به گفتمان سازی در کشور، اظهار داشت: گفتمان سازی در کشور و در هر مقطع از انتخابات باید بر اساس آهنگ امام و رهبری باشد. گفتمان از درونش باید برنامه بیرون بیاید در غیر این صورت برای انتخابات مفید نیست.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نحوه رقابت در کشور گفت: رقابت دارای دو بخش منازعه و مناقشه است، در مناقشه در رقابت های انتخاباتی، هر کسی نقش خود را باید بگوید و اینکه گفتمان، برنامه اش چیست اما در منازعه، دو طرف رقابت می خواهند همدیگر را از بین ببرند.

اهم صحبت های دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری را در ادامه بخوانید:
-  در رقابت نباید آهنگ نزاع داشت و باید سعی کنیم با نقش رقیب برخورد نکنیم، ما حق نداریم بگوییم اصلاح طلبان نیرویی نیستند و یا طرفداران آنها افسردگی روانی دارند. ما معتقدیم اصلاح طلبانی که اسلام، نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و خط امام و رهبری را قبول دارند به شرط تائید شورای نگهبان در درون مجموعه نظام هستند.
-   رقیب را نتوان حقیر و بیچاره شمرد. اگر ما رقیب را حقیر، بیچاره و دچار افسردگی معرفی کنیم، رقابت سالم را رعایت نکرده ایم. ما باید در انتخابات نقش خود که برنامه و گفتمان ما است را بگوییم و نقش رقیب را کمرنگ نکنیم.
-  متاسفانه برخی سخت گیری هایی راجع به آیت الله هاشمی رفسنجانی و آقای ناطق نوری می شود که اگر ما به وضعیت دنیای اسلام نگاه کنیم می بینیم که آنها چراغ برداشته و به دنبال افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری می گردند. ما اگر در داخل کشور وحدت می خواهیم نباید احساساتی برخورد کنیم.
-   نباید اصلاح طلبان و یا اصولگرایانی که با ما هم سلیقه نیستند را تخریب کنیم، بلکه باید اخلاق اسلامی را رعایت کنیم. شورای نگهبان زمانی که صلاحیت نامزدی را تائید کرد، آن فرد از نامزد های انتخابات است و نباید او را تخریب کرد.
-   جبهه پایداری و جبهه ایستادگی اگر در انتخابات صلاحیت شان تائید شود و حتی اگر سلایق آنها با ما تفاوت داشته باشد، توسط شورای نگهبان صالح تائید شده اند. اما ما باید به جانب کسانی در انتخابات حرکت کنیم که آهنگ ولایت را آزمایش داده اند و از امتحان ولایت پذیری و ولایت مداری سربلند بیرون آمده اند .
-   مقام معظم رهبری تاکید کردند که سیاست جدای از علم و علم جدای از سیاست نیست و علم باید در خدمت سیاست های کلان نظام باشد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    54 3
    چه عجب .... اين حرفها از اصولگراها بعيده...
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    23 4
    هیچ از خودتان پرسیده اید چرا دایره اصولگرایان و اصلاح طلبانی که شماها قبولشان ندارید این همه وسیع شده است هیچ از خودتان پرسیده اید که چرا با این همه وسعت اصلاح طلبان و اصولگرایانی که شما قبولشان ندارید شما هنوز میدان دارید؟ هیچ از خودتان پرسیده اید چرا فکر می کنید خط اصیل شما هستید و دوستان نزدیک به شما می توانند به خاطر این تعابیر همه آدم ها را طرد و حذف کنند این ها جای فکر دارد جناب به ان فکر کنید قبل از این که دیر شود مطمئن باشید ملت دلشان برای نظام می سوزد نه برای شما
  • الیار IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    35 2
    سلام و خسته نباشید جناب اقای عسگراولادی . یک مطلب به ذهنم رسید و آن تشکر از شما به خاطر دفاع از اقایان هاشمی و ناطق نوری است . ولی نکته اینجاست که ایا فکر نمیکنید که این دفاع شما اندکی دیر است . یعنی شما ان موقع که این بزرگواران که از ارکان این نظام اند در مقابل چشم میلیونها بیننده تلویزونی از طرف کسانی که آن موقع مورد حمایت شما بودند تخریب شدند و تهمت ها به انها روا داشته شد هیچ نگفتید و سکوت کردید.... شما مگر ان موقع از این امر مطلع نبودید . مگر بنیانگذار نظام ایشان را شناسنامه نظام نمیدانست ؟
  • عبدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    20 1
    یکسری موضع گیری ها نزدیک انتخابات احساسی است ونباید گول ظواهر و الفاظ قشنگ را خورد؛در مجموع عسگراولادی خوب آمده ولی دیر..!
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    2 2
    جای بسی امیدواری است که آقای عسکراولادی به این حقیقت رسیده اند.