ایسنا نوشت:

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: غربی‌ها که مصر را از دست داده‌اند می‌خواهند با فشار و زور دولت سوریه را ساقط کنند؛ اما موفق نمی‌شوند.
محسن رفیق‌دوست د حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره‌ی تاثیر تحولات بیداری اسلامی بر انتفاضه فلسطین تصریح کرد:‌ قطعا بیداری اسلامی یکی از تبعات روز قدس است که ملت‌های عربی و اسلامی را بیدار کرده و هر روز که می‌گذرد انحلال رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شود به حدی که می‌توان گفت این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ تلاش غربی‌ها برای سقوط دولت سوریه به عنوان یکی از کشورهای خط مقدم مقاومت ادامه داد: غربی‌ها که مصر را از دست داده‌اند می‌خواهند با فشار و زور، دولت بشار اسد را ساقط کنند اما قطعا نمی‌توانند در این زمینه موفق شوند. اگر هم چنین کاری را انجام دهند به طور حتم مردم سوریه با تمام قوای خود اسراییل را از بین خواهند برد.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    زنده باد خانواده اسد،تنها حامی سیاسی ایران بر علیه صدام
    • سورنا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
      119 7
      دوست عزیز اگه اینجوریه ،معمر قذافی هم یکی از حامیان ایران در جنگ ایران و عراق بود ! پس از آغاز جنگ معمر قذافی، ۲۰ روز پس از آغاز رسمی تهاجم عراق علیه ایران در سبتمیر ۱۹۸۰، پیامی را برای حکام کشورهای عربی فرستاد. معمر قذافی در این پیام به طور آشکار از کشورهای عربی خواست تا به جای اینکه در کنار ایالات متحده آمریکا علیه "برادران مسلمان ایرانی" وارد جنگ شوند، در کنار ایران و علیه صدام باشند. لیبی در زمان جنگ موشک‌های ساخت روسیه در اختیار ایران قرار داد.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    با این حساب ما باید به گروههای مخالف سوریه کمک کنیم تا اسد ساقط بشود
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    144 8
    شما خودتتان هم نمی دانید چه کار می کنید از یک طرف می گویید مرگ بر اسرائیل از طرف دیگه میگویید " اگر هم چنین کاری را انجام دهند به طور حتم مردم سوریه با تمام قوای خود اسراییل را از بین خواهند برد." خوب شخص اسد برای شما مهم است یا نابودی اسرائیل
  • بدون نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    155 7
    دو حرف متناقض زده شده: یکی اینکه غربی ها به زور میخواهند اسد را ساقط کنند. دوم اینکه اگر اسد ساقط شود مردم سوریه اسراییل را از بین خواهند برد. میشود نتیجه گرفت که غربیها به زور میخواهند اسراییل را از بین ببرند.
  • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    67 14
    واقعا جای شکر است که چنین افراد آگاه به مسائل سیاسی در کشورداریم
  • سهیل IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    20 1
    کاربر با اسم سورنا اره راست میگی معمر قذافی تو جنگ ایران و عراق خیلی به ایران کمک کرد به اعراب هم کمک کرد به افریقا هم کمک کرد ولی موقع بحران ایران حتی موضع بی طرف هم نداشت نسبت به قذافی و بعضا ضد قذافی بود
  • بدون نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    14 2
    واقعا حرف این دوست ما که چنین تحلیل گران سیاسی در کشور داریم جای شکر داره
  • سعيد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 6
    در جواب دوستاني كه ليبي رو با سوريه مقايسه كردند بايد بگم درسته قذافي از ايران حمايت كرد اما سياست مشخصي نداشت هر روز يك سمتي بود ايران هم بنا به مصلحت نمي خواست كشوري كه با پاي خودش از ايران حمايت مي كرد رو از دست يده. ضمن اينكه ما بر سر مساله امام موسي صدر اساسا با معمر مشكل داشتيم .لذا از سقوطش حمايت كرديم اما سوريه حقيقتش اينه كه ما فعلا با آمريكا و اسرائيل و عربستان مشكل داريم هر روز تهديد به حمله مي كنند اگر غربيها و عربها سوريه رو بزنند يعني خيال آنها از بابت نفوذ و تهديد ايران عليه اسرائيل راحت ميشه و بعد ازآن فشار مضاعفي به ايران وارد مي كنند. بحث مردم سوريه نيست.معترض همه جا هست .حتي در ليبي وسعت اعتراضات مثل تونس و مصر نبود.در ايران سال 60 هم گروه مسلح منافقين بود اول كه مسلح نبود
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    25 0
    پس اجازه دهید تا دولت اسد برود بلکه مردم سوریه اسرائیل را از بین ببرند.چه بهتر از این!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    7 0
    باید از این نوابغ علوم سیاسی به نحو احسن مواظیت شود
  • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 0
    خوب خبرنگار باید به ایشان می گفت لطفا بیشتر توضیح دهید این یعنی چی ؟