در حالیکه همراه اول با ارسال پیامک صورتحساب ماه فروردین مشترکان، ضرب الاجل پرداخت تعیین کرده اما مدیر روابط عمومی مخابرات همچنان تاکید دارد که تعیین زمان پرداخت برای ارائه تسهیلات به مشترکانی است که قبوض خود را ماهانه پرداخت می کنند.

آذرجزایری: محمد زارعیان معتقد است: به کسانی که هر ماه صورتحساب خود را پرداخت می کنند قراراست همراه اول 300 پیامک رایگان هدیه دهد.
طی روزهای گذشته همراه اول با ارسال 3 پیامک به مشترکان خود از ارسال صورتحساب فروردین ماه خبرداد. پس از آن بود که صورتحساب مشترکان در قالب دومین پیامک برای صاحبان خطوط دائمی همراه اول ارسال شد. اگر از افزایش یکباره قیمت در قبوض فروردین ماه بگذریم باید به پیامک سوم اشاره کنیم که در آن تاکید شده بود مهلت پرداخت این صورتحساب 12 اردیبهشت ماه است.
اما زارعیان همچنان تاکید دارد: این مهلت پرداخت تنها برای ارائه تسهیلات است و وقتی از وی می پرسیم که به غیر از پیامک رایگانی که هر دو ماه یکبار هم اگر مشترکان به موقع صورتحساب خود را پرداخت می کردند، آنرا دریافت می کردند چه تسهیلات دیگری قراراست در نظر گرفته شود می گوید: به هرحال همکاران ما در حال بررسی هستند و اگر طرح پرداخت ماهانه جواب دهد قطعا بررسی ها برای اعطای تسهیلات بیشتر صورت خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی مخابرات در عین حال تاکید می کند: در گذشته ما در ازای پرداخت به موقع قبوض دوماهه، پیامک رایگان اختصاص می دادیم اما اگر مشترکی هر ماه قبوض خود را پرداخت کند در انتهای دو ماه 600 پیامک رایگان در اختیار دارد به گونه ای که در ماه اول در صورت پرداخت بموقع 300 پیامک رایگان هدیه می گیرد و در ماه بعدی آن 300 پیامک دیگر که جمعا هر دو ماه 600 پیامک رایگان خواهد داشت.

 


این درحالی است که بسیاری از مشترکان همراه اول از افزایش قیمت قبوض و همچنین تعیین مهلت پرداخت گلایه دارند.
یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: در پیامکی که دیروز برای من آمده هزینه یک ماه فروردین حدود سی هزار تومان اعلام شده و تا روز 12 اردیبهشت مهلت پرداخت داده شده است. در حالی که در دوره قبلی یعنی صورتحساب بهمن و اسفند حدود 23 هزار تومان بوده است. بنابراین برای یک ماه افزایش بیش از صدو سی درصدی داشته است. استفاده از تلفن همراه با این وضع چندان نمی صرفد. خودم فکر می کردم از عید به این طرف نسبت به قبل از عید خیلی کمتر از تلفن استفاده کرده ام.
یا مخاطبی دیگر در قسمت نظرات گزارش خبرآنلاین تحت عنوان " هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟" گلایه کرده است: مدیرکل روابط عمومی مخابرات فرمودند که قبوض هنوز هم به صورت دوماه یکبار میاد در حالیکه (1) بعد از دریافت این پیام به وبسایت همراه اول رفتم تا ببینم چه خبراست. کلا قبض دوره 6 سال 91 برداشته شده و قبض اول فروردین تا اول اردیبهشت 92 به عنوان قبض پایان دوره معرفی شده است. (2) با 9990 تماس گرفتم تا لااقل دوره6 ، سال 91 رو پرداخت کنم. اونجا هم پایان دوره همین فروردین 92 اعلام می شود.
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: برای بنده هیچوقت قبض دو ماه از هفتاد هزار تومان تجاوز نکرده اما قبض فروردین به تنهایی 52000 تومان شده ضمن اینکه شامل جایزه 300 پیامک رایگان هم بودم! بعد هم اس ام اسی با این مضمون از طرف همراه اول امده که مهلت پرداخت فروردین را تا 12 اردیبهشت اعلام کرده اگر آقای مدیر کل می گویند که فقط جهت اطلاع است پس چرا مهلت تعیین می کنند.
متن کامل نظرات مخاطبان خبرآنلاین در خصوص این موضوع را می توانید در قسمت نظرات گزارش" هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟" بخوانید. (اینجا)


 

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    17 2
    فقط تعداد متصدیان بانک یا سرعت اینترنت را برای پرداخت بیشتر کنند! دیگه مشکلی نیست.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    35 0
    خب آقای زرنگ همراه اول وقتی ما قراره قبضها را ماه به ماه بدهیم لابد چند وقت دیگر هم باید هفته به هفته بدهیم ! پس لطفا بگو چرا باید کلی پول برای خرید سیم کارت دائمی بدهیم ؟!!! میتوانیم سیم کارت شارژی ارزان بخریم ؟! الو متوجه میشی
  • بدون نام US ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    21 6
    چرا هیچ کس متوجه نشده که قبض پرداختی قبلی هم با فروردین جمع شده ؟ از سایت مخابرات صورتحساب بگیرید متوجه می شوید.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
      18 7
      نه. درست نیست. شما بیشتر دقت کن ! قبض فقط مال فروردین. شایعه سازی نکنید
    • مهدی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
      4 0
      بله ، دقیقاً منم همین مشکل رو دارم برای ماه قبلم اومده بود 13 ، الان پیامک اومده که 47 :| یعنی دزد آفلاین هستن اینا
  • حمدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    21 0
    من که بصورت غیر حضوری پرداخت کردم همراه اول اس ام اس داد که فقط 50 تا اس ام اس رایگان میتونید استفاده کنید.بنظرم تالیا یا رایتل استفاده کنیم بصرفه تر باشه.هزینه ها رو زیاد میکنند و پول بیشتری از مردم میگیرند تا سود سهام همراه اول رو که بیشتر متعلق به خودشون هست رو بیشتر بدهند. امروز تو بازار معاملات سهام دیدم سود همراه اول 902 تومان اعلام شده.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    22 0
    صورتحساب همراه اول که هر دوماه یکبار بود همیشه برای من و همسرم هر دماه حداکثر 15 هزار تومن میمومد اما این بار و فقط برای یک ماه 16 هزار تومن اومده در حالی که مصرف ما کمتر از همیشه بوده این موضوع نشون میده دو برابر حساب کرده اند میخوان ماهانه صورتحساب بدن مردم شاکی نشن
  • sina IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    31 1
    سلام من از 15 اسفند 91 تا 15 فروردین 92 150 پیامک رایگان داشتم باور کنید شاید 150 تام پیامک رو کامل نزدم ولی رو قبض تلفن 6000 تومان هزینه پیامک برام اومده بود واقعا مایع تعجب بود
  • reza IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    34 0
    همراه اول متأسفانه به هر مناسبتی که پیامک رایگان داده پول اونو رو قبض میاره!در اصل خبری از رایگان بودن نیست و کسی هم پیگیر نیست!
  • جسن حقیقت IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    17 0
    دو ماه صورتحساب من امده 16000تومان ولی یک ماه فروردین برای من که زیاد ازتلفن استفاده نکردم امده 22000تومان درحالی که نه صورتحساب داریم ونه مدرکی ایا این کار صحصح است
  • مشترك GB ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    5 0
    براي من هم پيام آمده كه فقط پنجاه پيام رايگان داريد واسه پرداخت قبض فروردين.
  • بدون نام GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    6 1
    اصلا قبضی پیامکی که ارسال شده با تماسهای گرفته شده ام همخوانی ندارد فکر کنم گرانش کرده اند
  • محسن IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    5 0
    برای من که 25 پیامک اعلام کردند . و کلا پیامک رایگان چرته من در طول دو ماه 200 پیامک ندارم با احتساب 150 پیامک اهدایی 12 هزار تومان هزینه پیامک آمده . دروغ میگن مثل دوغ !!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    2 0
    چرا قبض پرداختی قبلی هم با فروردین جمع شده؟
  • امیدوار IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    1 0
    بنده قبض قبلی رو در انتهای روز 92/02/5 پرداخت نمودم و 300 پیامک رایگان برایم در نظر گرفته نشد!ولی خیلی سریع بض فروردین صادر شد، اگه نیت مخابرات تسهیلاته و راست میگه، بیاد و مثه ایرانسل سرویسهای اعلام هزینه رو راه بندازه تا بعداز هر پیامک و تماس هزینه رو اعلام کنه و به مشترکان خوش حساب در پایان سال یه بسته هدیه مکالمه یا پیامک بده، نه اینجوری حاتم بخشی کنه چون خیلی ها اهل اس ام اس بازی نیستند!
  • نیما سوفستایی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    3 0
    همراه اول دیگه همراه نیست ، ضد حال است ، اونم آخر هر ماه
  • محمد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    صورتحساب فروردین 92 ...مشترک گرامی در صورتیکه موفق به پرداخت صورتحساب خود نشده اید. جهت جلوگیری ارقطع ارتباط ظرف مدت 72 ساعت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام فرمایید. همراه اول یعنی چی اینا .............
  • اسماعیل IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 0
    من دوره قبلی 32 هزار تومان قبضم بوده ولی فروردین به تنهایی 30هزار تومان شده چرا هیچ کس پیگیری نمیکنه بنظر من باید تو یک روز خاص همه باهم از همراه اول استفاده نکنیم تا بفهمه به ما وابستس
  • امیر IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    4 1
    برادر دینی شما که فقط تو 15روز نوروز فقط از پیامک ماها 180میلیارد سود میبری دیگه واقعا نیازی به افزایش نرخ مکالمه بود.برای من هم برای فروردین 40000تومان قبض اومده.
  • ابی A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    1 0
    بچه ها مواظب باشید در دنیای الکترونیک اتفاقات عجیبی داره میفته .قبض فروردین 18 هزار پرداختم قبض اردیبهشت 57 هزار برام اومد با کلی دادو هوار پرداختم خب با کمال تعجب قبض خرداد 57 هزار اومده با بدهی پیشین که حتی وقتی رفتم پرینت بانکی گرفتم هیچ اثری از پرداخت من نبود و در سایت همراه اول هم خبری نبود فقط من مشکلم این بود که شماره پیگیریمو از سامانه 9990 پاک کرده بودم .هواستون جمع باشه بد جور گیرش دادن بهمون