صبح امروز در رسانه های داخلی و خارجی اخبار ضد و نقیضی از حمله اسرائیل به دمشق منتشر شد که ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که دمشق با صدور بیانیه ای این خبر را تکذیب کردو ساعاتی بعد ارتش اسرائیل این حمله را تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بنابر  اخبار رسیده ارتش سوریه اعلام کرد اخباری که اخیرا درباره حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه منتشر شده بود کذب محض است.این در حالی است که هفته گذشته روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی از پرواز جنگنده های این رژیم بر فراز کاخ ریاست جمهوری سوریه (تشرین) خبر داده بود.

همچنان که رسانه ها در حال انتشار اخبار تکذیب شده از سوی ارتش سوریه بودند ، ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای ضمن تایید حمله هوایی به دمشق، اعلام کرد: در این حمله جنگنده های اسرائیلی یک محموله تسلیحات پیشرفته را هدف قرار داده اند.

در این زمینه خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس نوشته است : هفته گذشته جنگنده های اسرائیل با پرواز بر فراز دمشق یک محموله تسلیحات پیشرفته را هدف قرارداده اند.

هفته گذشته روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی از پرواز جنگنده های این رژیم بر فراز کاخ ریاست جمهوری سوریه (تشرین) خبر داده بود.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی مدعی شد که جنگنده های اسرائیلی روز شنبه گذشته با نفوذ به حریم هوایی سوریه یک مرکز تحقیقاتی را هدف حمله قرار داده اند.این منابع مدعی شده اند که در این مرکز، تحقیقاتی درباره تسلیحات شیمیایی انجام می شده است.این در حالی است که کشورهای غربی به ویژه آمریکا طی روزهای اخیر تلاشهای متعددی برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از تسلیحات شیمیایی داشته اند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290775

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    29 5
    کسی که ظلم را می پذیرد خود ظالم است
  • اسکندر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    35 1
    حالا که اسراییل حمله را قبول کرده سوریه قبول نمی کنه عجب دنیای وارونه ای!
  • بدون نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    9 13
    هر کجا اتفاقی میافته این اسراییل عین یه لات سر کوچه میگه من بودم که همه ازش بترسن
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 5
    این نتیجه تو جون هم افتادن مردم یه ملت به هر دلیلیه وقتی اون ملت دشمنان منتظری داره اینجاست که میگن حاکم ظالم بهتر از بی حاکمیه
  • سهراب IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    13 12
    عجب دنیای مسخره ایه خداییش وقتی اسرائیل به یک کشور دیگه حمله میکنه انگار نه انگار..نه سازمان مللی هست نه شورای امنیتی و ... اما اگه یه گلوله از سوریه به اسرائیل شلیک بشه بلافاصله قطعنامه و تحریم و تهدیده که سرازیر میشه...راستی چجوریاست هنوز بعضیا با وجود این نشانه های واضح از نبود یک انقلاب مردمی واقعی در سوریه بازم دم از انقلاب و کشتار مردم سوریه توسط دولت میزنن!!!این وسط اسرائیل شده مدافع مردم مظلوم سوریه!!!!؟