تسنیم نوشت:

اسفندیار رحیم‌مشایی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: برای پرشورتر کردن انتخابات نامزد شده‌ام.
مشایی درباره حضور همزمان خود با هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات نیز گفت: رهبری فرمودند از همه جریان‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و با توجه به این، طبعا من هم از حضور هاشمی استقبال می‌کنم.
وی در خصوص احراز و یا عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان نیز تاکید کرد: درباره شورای نگهبان تابع قانون هستم.
مشایی درباره اینکه اگر رد صلاحیت شوید چه واکنشی نشان می‌دهید، گفت: همه دستگاه‌ها باید بر اساس قانون عمل کنند.
رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد درباره حضور رییس‌جمهور در زمان ثبت‌نامش گفت: احمدی‌نژاد برای اولین بار در طول این 8 سال ریاست‌جمهوری فقط امروز را مرخصی گرفتند تا قانوناً بتوانند اینجا حاضر شوند.
وی افزود: احمدی‌نژاد را برای خودم یک قدیس می‌دانم.
 
مشایی : ادامه راه دولت احمدی نژاد را بر خود تکلیف می دانم
ایرنا هم نوشت:
اسفندیار رحیم مشایی پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت ادامه راه دولت فعلی تاکید کرد و گفت : ادامه راه دولت احمدی نژاد را برای خود یک تکلیف می دانم.
مشایی افزود : تلاش برای حفظ و ارتقای ملت ایران ، مردم محوری و تکریم و احترام به ملت و همچنین ارزش مداری دولت از برجسته ترین دولت های دولت احمدی نژاد است که بنده نیز آن را سر لوحه کار قرار خواهم داد.
داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی خود را پس از یاد نام خدا با این جمله آغاز کرد: سلام بر بهار انسانها و سلام بر خرمی دوران ها.
رحیم مشایی در ادامه با بیان این که به دنبال درخواست اقشار مختلف مردم به عرصه انتخابات وارد شده است گفت: حضور من در این عرصه نشان دهنده ادامه راه دولت احمدی نژاد است که این موضوع را برای خود تکلیف می دانم.
وی با بیان این که مشخصات دولت آقای احمدی نژاد سه نکته اساسی دارد، گفت: یکی از نکات مهم دولت احمدی نژاد عزت در مقیاس جهانی و نکته دیگر مردم شناسی، مردم محوری و مردم مداری آن است.
مشاور رییس جمهوری، سومین نکته از مشخصات دولت احمدی نژاد را احساس تکریم وی به ملت ایران عنوان کرد و گفت: من شاهد بودم که در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد ، وی احساس و محبتشان در سایه معرفتشان ایجاد شده است و اعتقاد دارد که با ارج گذاشتن به مردم می توان انقلاب را ادامه داد.
رحیم مشایی، ارزش مداری را از خصلت های دولت های نهم و دهم دانست و گفت :ما به ارزش های ایرانی و اسلامی در دو دولت آقای احمدی نژاد باز گشتیم، همچنان که مقام معظم رهبری بر این موضوع بارها تاکید کرده اند که باید ارزش ها را پاس داریم.
وی ادامه داد: اصرار داریم که با پاس داشت از ارزش ها این راه ادامه می یابد و این ارزش مداری تنها در صورتی محقق می شود که با کار آمدی و ارایه خدمات گسترده همراه با ارتقای سطح معیشتی ملت ایران همراه باشد.
مشاور رییس جمهوری تصریح کرد: پاسداشت ارزش ها نیازمند این است که مردم ما ارزشمندی خود را به نمایش گذاشته و حماسه ای جدید خلق کنند.
رحیم مشایی با بیان این که شاهد تلاش های گسترده و وسیع دولت های نهم و دهم برای ارایه خدمات به مردم بوده است گفت: این حجم خدمات نسبت به دولت های گذشته بسیار گسترده تر بوده است و این موضوع برای گسترش فرهنگ و خدمات به مردم، راه دولت احمدی نژاد را ادامه می داد.
وی خاطرنشان کرد: من خود را متعهد به ادامه راه دولت احمدی نژاد می دانم و امیدوارم که این راه را بر اساس اصول و ارزش ها ادامه دهم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    81 12
    بیه به مبارکه حتی مشایی هم خوشحال که هاشمی امده.
  • بدون نام CA ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    97 13
    ادامه راه دولت احمدی نژاد...?!!
  • هادی مولایی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    112 6
    اگه یه نفر اینقد هوای منم داشت من میگفتم خداست!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    96 19
    مگه این چقدر رای داره؟
    • بدون نام EU ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      18 31
      صبر كن
  • محيد IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    149 6
    پس آقاي رئيس جمهور اون 10 روزي كه نيومد سر كار مرخصي نگرفته بود؟
  • المیرا IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    120 7
    آقای احمدی نژاد و معاونشون از ده روز قهر کردن و خانه نشینی و ول کردن دولت به امان خدا یادشون رفته؟!!
  • پ.ری IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    خدا به خیر کنه منظورتون همین تورم چهار برابر شدنه دیگه دست به گرون کردنتون خوبه موفق باشید.
    • بدون نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      79 5
      مشایی در ادامه راه احمدی نژاد میخواد تورم رو به 80 درصد بروسونه دلار رو به 8 هزار تومان و پراید رو به 30 میلیون تومان .. خدمات ارزنده ای که دعای خیر مردم تا ابد پشت سرش خواهد بود
  • بدون نام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    دولت آقای احمدی نژاد سه نکته اساسی دارد، گفت: یکی از نکات مهم دولت احمدی نژاد عزت در مقیاس جهانی و نکته دیگر مردم شناسی، مردم محوری و مردم مداری آن است مردم را .... پنداشتن فراموش کردي
  • بدون نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    من دفعه قبل به احمدی نژاد رای دادم این بار به آیت الله هاشمی رای میدم شما چطور ؟
    • بدون نام IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      12 97
      به مشایی رای میدم
    • مجی IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      13 52
      اینبار هم اشتباه میکنی راستی احتمالا دفعه بعد دوباره به احمدی نژاد رای میدی
    • مجی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      74 7
      همین که گفتی راه احمدی نژاد کمر رایت رو شکوندی
  • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    44 11
    دیر آمدی زود می روی.
  • من IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    69 10
    بخدا قسم اگه شورای نگهبان صلاحیت مشایی رو تایید کنه بزرگترین خیانت رو در حق ملت انجام داده.
  • شاکی خصوصی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    11 0
    راه احمدی‌نژاد رو ادامه می‌دی؟ یعنی می‌خوای پدر مردم رو دربیاری؟ تورم رو به 500% برسونی؟ قیمت دلار رو بکنی 10000 تومن؟ نفت رو بیاری سر سفره به‌جاش گوشت و میوه و آجیل و ... رو از تو سفره برداری؟ همه رو از زندگی ناامید کنی؟ کاری کنی که به‌جای روزی 10 بار، 1000 بار آرزوی مردن بکنیم؟ کاری کنی باقی موهامون هم از استرس و نگرانی یا بریزه یا سفید بشه؟ نه واقعاً چی فکر کردی؟ واقعاً کدوم ........ی با این شرایطی که شماها برای کشور درست کردین حاضره دوباره به قماش شماها رأی بده؟ لعنت خدا به هر کسی که ایران عزیزمون رو به این وضع اسف‌بار کشونده.
  • علی رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    1 21
    سلام مرسی فریبرز جان با نظرت کاملا موافقم یک نفر پیداشده جلو تمام قدرتها ایستاده حالا دارن خرابش میکنن اگرم الان تورم و بیکاری فشار وارد کرده بخاطر تحریم ها و مسائل دیگر است اگر احمدی نژاد نبود مطمئن باشید وضع خیلی خرابتر بود دکتر احمدی نژاد عزیز ما ایرانیها هیچوقت قدر دان نبودیم رئیس جمهور عزیزم دلم این روزا خیلی واسه مظلومیتت میسوزه