دفاع ولایتی ازمذاکرات هسته ای لاریجانی:سخنان مسئول ارشد اجرایی کشوردر نمازجمعه مذاکره رامتوقف کرد/7/

علی اکبر ولایتی توضیحاتی را درباره حل شدن پرونده هسته ای ایران در زمان ریاست علی لاریجانی در پرونده هسته ای ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف در نقد سخنان روحانی گفت: در سال 82 که بنده فرمانده نیروی انتظامی بودم بعد از حوادث 18 تیر هر سال به مناسبت حمله به کوی دانشگاه آنجا موافق بودم که اجازه دهمیم دفتر تحکیم وحدت مراسم را بگیرد و شما می گویید دنبال دردسر هستید و بنده تاکید داشتم که اجازه دهیم دانشجو حرف را بزند. با اصرار قبول شد که آنها تجمعی را بر اساس قانون برگزار کنند.

وی ادامه داد: یک بحث این است که وقتی خودمان در مسئولیت هستیم همین نگاه را به آزادی داشته باشیم که در منظر منتقد داریم. در شورای امنیت کشور در سال 82 در وزارت کشور جلسه ای برگزار شد و گفتم پشت حوادث 82 و حوادثی که در خوابگاه رخ داد و نیروی انتظامی تمام قد جلوی لباس شخصی ها ایستاد معتقد بودم افرادی که پشت صحنه هستند دانشجوها نیستند و گفتم اگر اینگونه است طرق قانون به نیروی انتظامی مجوز ورود بدهند و من اصرار کردم که این افراد که داخل هستند پشت صحنه هستند و خاطر شما هست.

قالیباف ادامه داد: در مجلس ششم توضیح دادیم و زمانی که صحبت می کردم یکی از نمایندگان مجلس که مستند داشتم دخالت داشت گفت منظرو شما من هستم؟ گفتم منظور من شما نیستید. اخیرا دیدید که بی بی سی و voa حرف من را در دانشگاه شریف توسط یکی از سایت های داخلی حذف کردند و گفتند قالیباف دو گانه برخورد می کند در یک جلسه گفتم دفتر تحکیم اظهار نظر کند و در جلسه ای هم در مجلس و شورای امنیت می دانستم که پشت این مسائل دانشجوها نیستند.

عارف در نقد سخنان روحانی اظهار نظر نکرد.

غرضی در نفد سخنان حسن روحانی گفت: شما مطلع هستید کسری بودجه بسیار زیاد است و اشکالات داخلی فراوان است. آیا اعتقاد شما با این وضع موجود به این است که سیاست های داخلی باید پیگیری شود یا سیاست خارجی؟ اگر اعتقاد دارید می توانیم بدون تایید داخلی با آمریکا مذاکره کنیم آیا می توانید موفق می شود؟ وقتی که مصدق مجلس هفدهم را تعطیل کرد و مرحوم آیت الله کاشانی از ایشان فاصله گرفتند و آمریکایی ها دیدند که دست مصدق خالی است کودتا کردند و مردم جوان آنها را 22 بهمن داد.

محسن رضایی با ااشره بتلویحی به سخنان محمدباقر قالیباف و در نقد سخنان روحانی گفت: اگر حرف نزنم به تصمیم گیری مردم ظلم می شود اما اجازه بدهیم به صراحت حرف بزنم. این میز صداقت مسئولان با مردم را نشان می دهد و لذا نباید بگوییم چون دشمنان سواستفاده می کنند حرف نزنیم. واقعیت این است که افراط و تفریط شده است هم در زمان آقای جلیلی و هم در زمان روحانی. درست است که از جنگ جلوگیری کردیم اما نمی توانستیم اینقدر عقب نشینی نکنیم؟ در زمان  جلیلی با سولانا برای 2700 سانتریفیوژ توافق کرده بودیم قبل در زمان آقای لاریجانی؛ آیا اگر این را مکتوب نکرده بودیم بهتر نبود؟ - در این بخش از سخنان رضایی، سعید جلیلی گفت توافقی صورت نگرفت -من در جریان جزئیات هستم. - این افراط و تفریط ها از سیاست اصلی نظام دور بوده است. باید به آن پایان داده شود. حالا گذشت، سوال این است که میخواهیم از گذشته مان بدون کم و کاست دفاع کنیم؟ اگر بوده که نباید مشکلی داشته باشیم. دوستان خود را حق مطلق ندادند. بالاخره سی و چهار سال تازه پا هستیم و باید تجربه را به گروه های بعدی منتقل کنیم. من در دفاع جلیلی و روحانی یا دوستان دیگر که از خود دفاع میکنند میگویم نباید دفاع از خود را به دفاع از نظام و مردم ترجیح بدهیم. شک ندارم با بسیج همه توانایی ملت ایران میشود اقدامات بزرگ انجام داد مشروط به اینکه صداقت را در پیش بگیریم.

سعید جلیلی در پاسخ به اظهارات رضایی گفت: بین حق و باطل راه رفتن دوری از افراط و تفریط نیست و این غلط نیست. اطلاعاتی که شما گفتید مبنای آن درست نیست. مثالی که شما گفتید لاریجانی و معاون سولانا توافق کردند که سولانا قبول نکرد.

حدادعادل نیز در واکنش به سخنان رضایی گفت: آقای رضایی طوری صحبت می کنند که همه ما مردمی نیستیم و تنها ایشان به فکر مردم هستند. ما به فکر مردم هستیم ولی راه ها متفاوت است.

سید محمد غرضی نیز تاکید کرد: به هم ایراد گرفتن ایراد ندارد اما ماهیت موضوع را ندیدن خیلی ایراد دارد. استعداد کشور برای مقابله با این مشکلات تولید نشده است. کسری بودجه و واردات زیاد داریم و این که دشمن برای شما نقشه می گشد ناشی از عدم استعداد داخلی است. شما ارز 7 تومانی را به 3500 تومان رسانده اید و دشمن برای شما نقشه کشیده اید. اینجا محلی است که هرکسی باید استعداد خود را نشان دهد. تا وقتی که استعدادها افزایش نیابد ما دچار کسری می شویم در برابر خارجی ها

ولایتی در نقد سخنان رضایی و روحانی گفت: لاریجانی در مذاکرات در سولانا به جای خوبی رسیدند و همین تعداد سانتریفیوژ را توافق کردند اما درست همزمان با این که لاریجانی با سولانا مذاکره می کردند یکی از مقامات در نماز جمعه گفت ما مذاکره هسته ای نمی کنیم و سولانا به آقای لاریجانی گفت مسئول اجرایی کشور اینطوری گفته است و بنده مشابه این را در دوران وزارت کشور داشته ام. دشمن می بیند که لاریجانی زحمت فراوان داشته است و به توافق رسیده است. لاریجانی مشکل هسته ای را حل کرده بود.

جلیلی به ولایتی گفت: این اطلاعات درست نیست.

ولایتی نیز در پاسخ به جلیلی گفت: هرچه می گوییم جلیلی می گوید درست نیست.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاکری A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    کاندیداهای محترم الان ساعت 6/14 دقیقه (18)بعدازظهر هستیم و متاسفم بابت این مناظره ایراد دارم که کاندیداهای محترم مگر همه ایرانی وجز نظام و در این 34 سال همه در مناصب مختلفی نبودند که حال دارند همدیگر را میکویند؟چه اصلاح طلب چه اصولگرا همه در اداره کشوربهشان اعتماد داشتند و بهرحال اشتباهاتی بوده است اما ایراد گرفتن از هم اسمش مناظره انتخاباتی نیست!و بهترین حرف را آقای عارف و غرضی هستند که گفتندگذشته ها گذشته و برای آینده باید کار کرد .
  • حامد A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    درود بر ولايتي كه شرافتش رو زير با نداشت
  • باربارا IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    ظاهرن غرضی رو گذاشتن تا پابرهنه بپره وسط حرف بقیه و از چالشی شدن صحبت ها جلوگیری کنه، و همینطور اینکه وقت بقیه و برنامه رو بکشه!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    زبان دیپلماسی ما شفاف نبوده است که نتوانستند آزانس را قانع کنند مثل حال که چند سال است رفت و آمد می شود اما نتیجه ای جز تحریم برای بمب نداشته نصیب مردم ایران نشده است!
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    با این مناظره انتخابات به رفراندوم هسته ای تبدیل شد چه بین اصلاح طلبان و طرف مقابل و چه داخل اصولگرایان .
  • اکبر IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    631 6
    از سخنان ولایتی اطلاعات زیادی کسب کردم . خبر انلاین لطفا اسم ان شخص در نماز جمعه را بگویید.
    • سوران IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      413 6
      بنده هم مشتاقم بدونم اسم اون شخص در نماز جمعه چیه اگه کسی میدونه ممنون میشم
    • سینا از شیراز IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      3 0
      فدات شم خود ولایتی گفت. مسئول ارشداجرایی کشو ر میشه رئیس جمهور.
    • بی نام EU ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      1 0
      در متن خبر دقت کنید! مسئول ارشد اجرایی کشور یعنی احمدی نژاد
    • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      0 0
      مسئول عالی اجرائی کشور
    • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      281 7
      همان کسی که اصول گرایان 7 سال محکم از او حمایت کردند!
    • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      0 0
      تابلوست که کیه دوستان!!
    • زمستان IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      78 5
      اول اسمش احمدی نژاده!
    • ... IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      55 2
      سوال منم دقیق نام آن امام جمعه می باشد....
    • علیرضا A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      22 3
      واقعا قیمت نفت به برکناری غرضی از وزارت ربط داره باور کنید ربط داره
    • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      39 2
      گفت بالاترین مقام اجرایی.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    با توجه به اینکه اقای ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری است انتقادات ایشان از روند مذاکرات هسته ای بیانگر خیلی از مسائل است. واقعا آقای جلیلی چه دستاوردی در مذاکرات هسته ای داشتند که حالا میخواهند رئیس جمهور بشوند.
    • مجيد ح A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      دكتر جليلي دستاورد زيادي داشتند از جمله !!!!!!!! ايشان كلي كار انجام دادن از جمله وقت دادن به كشورهاي 1+5 تا بتوانند دور جديد تحريم ها را اجرايي كنند . از ايشان سوال شود ايا در خيابان ها رفت و امد نمي كنند تا اوضاع مردم را ببيند تنها مشكل مردم موضوع هسته اي است ؟؟؟؟ البته سياست همان سياست تخريب دور قبل است .
  • رضافقیهیان ازساری IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    این سخن درست نیست ونمیشه به گفته ها وشنیده ها تکیه کرد
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    خوب شد خیانت برخی برای مردم روشن شد.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    من رای ام هنوز مشخص نشده ولی به جلیلی قطعا رای نمیدهم ایشون بین دوستان ارزشی گرا هم ریزش داشتن خصوصا با زیر سئوال بردن 16 سال زمان ولایتی و رهبری روشش همان روش احمدی نژاده
    • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      0 0
      پس فک می کنم دکنر ولایتی مناسب باشن
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    630 6
    واقعا امروز با حرف های ولایتی شوکه شدم .......
  • سینا از شیراز IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    آفرین بر بزرگواری که گفت: سانتریفوژها باید بچرخد اما چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد.
  • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    از این خوشحالم که حداقل غیر از یک نفر بقیه دارن همه ی مردمو میبینن نه یه عده خاصی که گروه فشار نام دارند و این چیز کمی نیست
  • زهرا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    افرین بر شما اقای ولایتی،معلوم شد در زمان لاریجانی هم دنبال توافق بودیم نه فقط در زمان روحانی و این فقط جناب جلیلی هستن که به وقت کشی و خریدن تحریمهای بیشتر افتخار می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!
  • AGHI IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    2 0
    با احترام به بقیه کاندیداها و طرفداران محترمشان: فقط عارف
  • بهنام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    2 0
    عاشق این جور ائتلاف ها هستم! فقط دکتر عارف
  • بهشتی A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 1
    دکتر ولایتی دمت گرم نظرم 180 درجه نسبت به دکتر ولایتی عوض شد
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    1 1
    درود بر ولايتي
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    از خنده هاي جليلي ميشد فهميد كه چقدر كم آورده بود
  • abbas A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    339 7
    ولایتی: مردم رنج می‌برند با وجود گرانی و تورم، مسئولان به جان هم می‌پرن
    • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      200 7
      احسنت به دکتر ولایتی که کاملا مشخص کردند روند مذاکرات اشتباه هست ....
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    اقای احمدی «ژاد چند بار آگاهانه توافقات زمان اقای لاریجانی را به هم زدند تا توافقات هسته ای به نام دولت خودشان تمام شود.اسم این کار را چه می توان گذاشت؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      0 0
      وای!این فرد بخاطر خیانتی به این بزرگی باید محاکمه شود !!!!!!!!!!
  • جلال EU ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 1
    من نظرم نسبت به آقای ولایتی برگشت. فکر میکردم ایشون تندرو باشتند اما الان دیدم که در عین اصولگرایی فرد پخته و کارکشته ای هست! اصولگراها به نفعشون هست که از امثال ولایتی دفاع کنند نه جلیلی! جلیلی تصویر خشک و خشنی از اصولگرایی نشون میده!
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    اسم اون شخص در نماز جمعه چیه
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 1
    درود بر ولايتي وزير خارجه آقای روحانی
  • بی نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 1
    اقای ولایتی در آخر مناظره و با این سخنان بسیار خوب ظاهر شدند ولی در ابتدای مناظره و مناظرات قبلی با خواندن شعر که آقای غرضی هم اشاره ای به آن کرد وقت دفاع از برنامه های خود را از دست داد
  • امیرحسین نوری IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    248 9
    آقایان روحانی و عارف عالی بودند، همچنین جناب دکتر ولایتی با موضع گیری علیه آقایان جلیلی، حداد عادل و قالیباف نشان داد کمی به مواضع اصلاح طلبان نزدیکتر شده و به احتمال زیاد از ائتلاف 1+2 کناره گیری کند، به عقیده بنده با تمام تنگ نظری های صورت گرفته در احراز صلاحیت کاندیداها (رد صلاحیت حضرت آیت الله هاشمی)، در حال حاضر نباید نسبت به تغییر شرایط نا امید شویم و یا با صندوق های رای قهر کنیم، در شرایط فعلی آقایان روحانی، عارف و ولایتی گزینه های مطلوب برای ریاست جمهوری می باشند.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    113 6
    چرا کسی صحبت از گرفتن غرامت از عراق نکرد؟ حتا عربستان از عراق غرامتشو گرفت ولی ایران که بیشترین صدمه رو دیده هنوز نگرفته!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    از اصولگرایان هیچ وقت خوشم نیامده بود اما پس از خرداد 76 از اقای ناطق خوشم امد و امروز از اقای ولایتی اقای ولایتی اقایی کردی حرف حق زدی خداوند پدر و مادرت را بیامرزد
  • وحید A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    دکتر ولایتی بی نظیر بود
  • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    آقای ولایتی هم ستاره دار شد اگر آقای جلیلی رای بیاورد باید او را در کنار آقای رفسنجانی و خاتمی جستجو کنیم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    مناظره سوم حجت را بر مردم تمام کرد/ جلیلی یک سرو گردن بالاتر از رقبا / وقتی دفاع از گفتمان انقلاب زمانی برای دفاع جلیلی از برنامه‌های خود باقی نگذاشت
    • علی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      59 4
      حداقل مرد باش و بگو که تیتر رجانیوز و برداشتی....شما ها به خودتونم رحم نمیکنید
    • فروهر A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      1 0
      نظرات این دوستان دست کمی از مذاکرات دکنر جلیلی نداره. زیاد کاری به واقعیت خارجی ندارن شعار و بیانیه خودشون رو میخونن.
  • نیلوفر A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    147 6
    قالیباف که فقط حرف از قدرت نظامی می زنه و معلومه دولتش دولت زور و قدرت می شه ..جلیلی هم آن قدر مطمئن نشسته بود و حرف می زد که دقیقا من رو یاد احمدی نژاد می انداخت با اون خنده های تصنعی که بیشتر حرص آدم رو در می آره..
  • محسن IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    واقعا براي حداد و قاليباف متاسفم که بي اخلاقي خودشون رو نشون دادن و به ولايتي انتقاد بي مبنا کردن تا محسن رضايي بگه اين که ائتلاف بود چي شد؟ اين نشون مي ده اين دو نفر دنبال ائتلاف نبوده و نيستن و تنها ولايتي است که اخلاق مدار بحث کرد و ديگر عضوهاي 1+2 را به چالش نکشاند. آقاي سين جيم که فعلا برود جواب دکتر ولايتي را پيدا کند دور بعد انشاء الله در خدمتشان هستيم. آقاي سين جيم معتقد است مملکت هيچ مشکلي ندارد هيچ، کلي هم پيشرفت دارد که مردم مي توانند با آنها زندگي کنند!!
  • علي IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    راي من ولايتي نيست ولي ايشان رو فردي مثبت ديدم
    • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      49 4
      رأي من ولايتي هست چون أو إنسان مثبتي است
    • مریم A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      15 2
      سلام علی اقا ممنون که صداقت و انصاف داری و لی کاش یکم بیشتر فکر کنی ودر مورد دکتر ولایتی که بخاطر اعتدالش هم پیش اصولگرا ها اعتبار داره و هم اصلاح طلبها قبولش دارن و مرد آرامش تو این روزهای طوفان زده است بیشتر تحقیق کنی در هر صورت امیدوارم بتونی اصلح رو انتخاب کنی برادر
  • حسنی A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    با این مناظره حال و هوای انتخابات به ایران بازگشت. روحانی عالی عمل کرد.
    • معرفت IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      و مکروا ومکرالله والله خیر الماکرین.فتنه ای دیگر در راه است...
    • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
      44 2
      فتنه ای در سر نداریم به جز مهر وطن... آقای معرفت شماها کشور و مملکت را به لبه پرتگاه رسانده اید.
  • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    159 5
    واقعا از اقای ولایتی که حرف حق را زدند باید تشکر کرد متاسفانه این محمد باقر ید طولایی در زدن یکی به میخ و یکی به نعل داره!
  • بهرام NL ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    چرا کسی از خشک شدن دریاچه اورمیه حرفی نزد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    61 2
    احسنت به ولایتی که به وظیفه روشنگرانه خود عمل کرد
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    58 4
    جلیلی را چه کسی برای شورای امنیت برگزیده؟
  • ایرانی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    70 3
    احسنت به آقای ولایتی ، به صداقتت .....
  • منا A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    57 4
    فقط طبيب سياست. دوست داريم نابغه
  • عباس A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    77 4
    درود بر یار امام و رهبری دکتر علی اکبر ولایتی که با روشنگری خود کارهای بیهوده این جلیلی را بر ملا کرد و نشان داد که چند سال است آب در هاونگ می کوبند و سودی به حال این مملکت جز تحریم و گرانی ندارند
  • محمد حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    96 2
    درود بر دکتر ولایتی که حقیقت رو فدای ائتلاف با قالیباف و حداد نکرد.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    85 4
    احمدی نژاد چه پدرکشتگی با لاریجانی دارد که همه کارهای لاریجانی را خراب کرده بدون اینکه توجه کنه این خراب کردن به ضرر 70میلیون مردم ایرانه؟ آفرین به ولایتی و رضایی و روحانی که در مورد مذاکرات و هسته ای حقیقت را گفتند. آفرین لاریجانی که دستاوردهای بزرگی داشته، گرچه بقیه خرابش کرده اند.
    • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      37 4
      جلیلی نیز جانشین بحق سیستم "بگم بگم" است. بی دلیل نیست که طرفداران او طرفدار جلیلی هستند.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    95 3
    ولایتی ایثار کرد.
  • سامان CN ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    116 6
    خاهشا ب جلیلی رای ندید چهره و حرکات زشت احمدی نژاد دراون نمایان بود ب نظرم عادل قالیباف وجلیلی و اون پیرمرد نباید اصلا تائیدصلاحیت میشدند درودبر ولایتی,رضایی,عارف و روحانی
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    30 3
    زنده باد علی لاریجانی-زنده باد ولایتی-زنده باد عارف-زنده باد روحانی-زنده باد خاتمی-زنده باد هاشمی
  • سینا از شیراز IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    7 11
    آمریکا و اروپا ، بعد از جنگ پرهزینه با عراق و با توجه به رکود اقتصادی، دیگر توان و تمایلی برای حمله مستقیم به ایران را نداشتند. اما آن ها ایران را کشوری منزوی و ضعیف در صحنه بین المللی، تحت تحریم و درگیر در مشکلات داخلی مانند تورم، گرانی، اختلاس، اختلاف قوای داخلی به همراه هراس کشورهای مسلمان و همسایه از ایران می خواستند تا ما نتوانیم انقلاب مان را صادر کنیم و الگویی برای بیداری اسلامی باشیم. خب شاید ما در قضیه هسته ای به نوعی رودست خوردیم و خودمان این شرائط را مهیا کردیم و آقای جلیلی کمک شایانی به این قضیه کردند. ما می توانیم اقتدار ملی و عزت جهانی را با هم داشته باشیم در صورتی که لجاجت را کنار بگذاریم و منطقی و عاقلانه، بدون احساسات افراطی تصمیم بگیریم.