نظر هاشمی رفسنجانی در مورد ماهواره و شعار مرگ بر آمریکا

موارد مبتذلی وجود دارد که جوان‌های مردم را به انحراف می‌کشاند و فکر نمی‌کنم برای جامعه درست باشد. اما باید به کانال‌هایی که مطلب می‌گویند، گوش داد.

مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری در سایت خود با قلم محمود فاضلی، ضمن معرفی کتاب ﺻﺮاﺣﺖﻧﺎﻣﻪ؛ متن گفت‌وگوی اﻣﯿﺮﻋﺒﺎس ﺗﻘﯽ ﭘﻮر، اﻣﯿﺮ ﻟﻌﻠﯽ و آرش ﻣﺤﺒﯽ با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به انتشار قسمت‌هایی از این کتاب پرداخته است.
در این سایت آمده است: کتاب «صراحت‌نامه» به گفتگوی مفصل با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تیر ماه سال 89 اختصاص دارد. در این مصاحبه هاشمی به پرسش‌های متنوعی در حوزه مدیریت ارتباطات سیاسی و فرهنگی و همین طور زندگی شخصی خود پاسخ داده است. وی در این کتاب دیدگاه‌های خود را در مورد مناظرات سال 88 کاندیداهای ریاست‌ جمهوری تشریح نموده است. این کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق انتشار یافته است.
در بخشی دیگر از این مطلب می‌خوانیم: کتاب با زندگینامه کوتاهی از ایشان آغاز می‌شود...
ایشان در مقابل این پرسش که اگر قرار باشد برای آزادسازی ماهواره رای‌گیری شود شما با آزادسازی ماهواره موافق هستید؟ پاسخ می‌دهد: «موارد مبتذلی وجود دارد که جوان‌های مردم را به انحراف می‌کشاند و فکر نمی‌کنم برای جامعه درست باشد. اما باید به کانال‌هایی که مطلب می‌گویند، گوش داد. بالاخره این‏ها هستند و دیگران گوش می‌دهند. اگر بخواهیم جلوگیری کنیم هم نمی‌توانیم. شما که می‌دانید الان دشمنان ما آمریکایی‌ها و دیگران هزینه زیادی انجام می‌دهند تا فیلترشکن‌هایی درست کنند که اصلاً نشود سانسور کنیم و به آنجا می‌رسند که جلوی سانسور را بگیرند. اشکال بعدی که از نظر روانی پیدا می‌شود، این است که وقتی چیزی ممنوع شود، آدم‌های کنجکاو بیشتر دنبال آن‏ها می‌روند تا ببینند آن چه بود؟ از همان اول می‌گویند این کار سیاسی است. آخر هم می‌بینند ما حق داشتیم.»
... وی در پاسخ به این پرسش آیا کتاب شما ممیزی می‌شود؟ پاسخ می‌دهد: «به سه جا می‌دهیم؛ یکی به وزارت ارشاد می‌دهیم. البته آنها باید بگویند موافقیم یا مخالف که می‌گویند موافقیم و چیز دیگری نمی‌گویند و دخالت نمی‌کنند. یکی هم به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) می‌دهیم تا اشاراتی یا بیاناتی که از امام آمده با مستندات تطبیق داده شود. یک نسخه را هم قبل از چاپ به رهبری می‌دهم. هدفم این است که به دلیل آنکه ایشان در همه کارها با من شریک بودند تا اگر در موردی اشتباه کردم یا توضیحات اضافی لازم است به من بگویند.»
هاشمی یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های بعمل آمده در این خصوص تاکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم. الان هم دقیقاً یادم نیست که چه نوشتم. به هرحال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آن‏ها را مفید نمی‌دانم.»

 تهیه فایل پی دی اف مصاحبه از طریق بانک اطلاعات نشریات کشور با عنوان مایلم کناره گیری کنم: اینجا

این کتاب از طریق سایت www.prshop.ir  به روش پرداخت الکترونیکی برای سراسر کشور و از طریق سفارش تلفنی فقط در شهر تهران با شماره های 88807453 و 88898326 (ساعات اداری) به علاقمندان عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 110
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    امیدوارم با ماهواره برخورد قاونی شود و جمع آوری دیش های ماهواره با شدت بیشتری در دستور نیروی انتظامی قرار گیرد.
    • جواد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      برای چی جمع بشه عزیزم . شما نخر . نگاه نکن . من خودم ماهواره ندارم ولی با برخورد انتظامی و جمع آوری هم مخالفم . بهتره که شبکه های داخلیمون را درست کنیم که کسی سمت شبکه های خارجی نرن . دوم اینکه در دین هم اجباری نیست . بهتره از خودمون بپرسیم برای چی همه دارن میرن سمت ماهواره ؟
    • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      امیدوارم جای ماشین از شتر و جای هواپیما از قالی پرنده و ... استفاده کنی
    • بي نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      15 27
      يك روز بدون ماهوراه غير ممكنه عزيزم...
    • سحر A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      با بی نام اول موافقم. این همه شهید تقدیم انقلاب نکردیم که ماهواره بیاد تو خونه هامون و شما مقابلش جبهه بگیری. ارزشهای مقدس اسلام در این حیطه نمیگنجه و شما هم بهتره به جای افراط و تفریط، جایگاه واقعی خودت رو پیدا کنی
    • خلیش IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      41 15
      افراط و تفریط همیشه مذموم و ناشایست هست. امیدوارم به جایی برسیم که به جای شمشیر بستن ، یاد بگیریم با دشمنامون با سیاست و زیرکی رفتار کنیم مثل خودشون. اون دوست عزیزی هم که آرزو کردن که نیروی انتظامی برخوردش رو شدیدتر کنه مطمئنا حواسش نیست که تو یه کشوری که ادعای دموکراسی میشه ، فرهنگ سازی و رفع ریشه ای معضلات یکی از وظایف حکومت هست. این نوع برخوردها دقیقا مخالف سفارش پیامبر و ائمه ی اطهار هست که فرمودن با مردم با زبان آرام و دوستانه حرف بزنین. در زمان صدر اسلام هم تا زمانی که دشمنان شمشیر از رو نبسته بودن پیامبر عزیزمون (ص) هرگز اهل خشونت نبودن. پس شما یا معنی جمهوری رو متوجه نشدین یا اسلامی رو و یا هیچ کدوم رو.
    • ehsan US ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      33 2
      برادر عزیز نگاهت رو باز تر کن و به اطرافت بیشتر نگاه کن، دوران شتر سواری و الاغ سواری تمام شده و شما باید با جهان اطراف ارتباط برقرار کنی
    • مجید A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      30 2
      بی نام اولی و سحر خانم اگه اینطوره اینترنت هم جمع آوری بشه به مراتب مضراتش از ماهواره بیشتره ! حاضری این کار رو بکنی؟!
    • مسعود A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      4 2
      شماها چی هستین؟ کی هستین؟
    • م-م A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      22 3
      سحر خانوم شما ماهواه نیار تو خونت کسی کاریت نداره. اما من دوست داریم بیارم به کسی هم ربطی نداره.
    • خلیش IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      22 2
      خانوم سحر استدلالتون رو اصلا قبول ندارم ما شهید ندادیم که با مردم شهید داده مثل دشمن برخورد بشه. شهدا اگه رفتن از جمله ی دایی بنده برای دفاع از مام وطن ، دفاع از انقلاب و اسلامش رفتن نه برای تایید رفتار افراطی شما دوستان که با تکنولوژی برخورد کنین و از شهدا مایه بذارین. تو همین ماهواره ای که شما ازش بد میگین برنامه ی مستندی دیدم در مورد کهکشان که آخرش به انگلیسی نوشت: (( شما فکر می کنید همه ی این ها خود به خود به وجود آمده ، ما که فکر می کنیم برای این همه زیبایی و شگفتی سازنده ای وجود دارد)). تو همین ماهواره قرآن هم خونده میشه.اما تو همین اینترنتی که ازش استفاده می کنین مسائل زننده و زشتی هست که تو هیچ شبکه ی ماهواره ای نیست پس شما برای چی از اینترنت استفاده می کنین؟! یه خرده منطقی باشین
    • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      13 1
      عزیزم برای یه بی نماز در مسجد رو نمیبندند - مگه میشه بتونی اتفاقات دنیا رو رصد نکنی؟ مگه ماهواره فقط نشون دادن چنتا رنگ.......؟ یه معلمی داشتیم در دوره راهنمای که التماس میکرد میگفت کی ویدئو داره ؟ اخه عزیزم ویدئو برای نشون دادن فیلم بود کاریمانگا یادته ؟ جمشید هاشمپور یادته؟ وقتی از یک موضوع چند نوع خبر را بشنوی بغدش میفهمی کجای دنیای و قدرت ادراک و تحلیل مسئل را پیدا خواهی کرد
    • محسن 13 GB ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      16 2
      سحر خانم کاملاً مشخصه کی داره افراط میکنه
    • با نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      22 17
      عزیز من ماهواره همه کانالهاش دارند علیه اسلام و ایران کار میکنند حتی شبکه های شیعی که 24 ساعته داره کربلا رو نشون میده خودش بزرگترین ضربه ها و بدعت هارو به دین میزنه ما هم ماهواره داشتیم اما الان که نگاه نمیکنیم چی شده ؟؟؟؟؟؟ نابود شدیم یا از دنیا عقب افتادیم؟؟؟
    • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      13 2
      مرد ناحسابی ماهواره چه ربطی به شهید داره در ثانی اکثر خانواده شهید دادند خیلی ها هم ماهواره دارن تا کی می خواین از خون شهدا برای اهدافتون مایه بذارید شهدا بزرگند ومتعلق به همه ایرانیها لطفا شهدا را مصادره نکنید
    • بی نام EU ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      6 0
      با امثال نظرات مانند سحر دلیل منفی ها به نظرات در مورد شهدا مشخص شد...
    • حق انتخاب IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      15 1
      نه ما این همه شهید دادیم که شما به بهانه ماهواره از در و دیوار مردم برید بالا و وارد حریم خصوصی افراد بشید !!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      من از بی بی سی و و و ا بدم میاد ولی از اینکه بشینم پای تلوزیون ضرغامی دم بساعت با همفکران حسین شریعتمداری در بخش سیاسی سیما نطراتشونو به زور بخوردم بدن متنفرم . شبکه های فارسی زبان خارج از کشور هم که لجن هستند اما وقتی یک مجموعه از تصاویر در اختیار تو باشد دوست داری .
    • أمير IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      198 9
      بابا ماهو أره ربطي به شهيد نداره به خدا. جنك جهاني أين همه شهيد داده وأسه كشور شؤ ن ،ربطي نداره خدايي ، فرهنك استفاده درست بأيد جا بيفته
    • از یک ایرانی تنها به آقای رفسنجانی A1 ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      163 8
      آقای رفسنجانی من نمی خواهم وقتم را با دیدن برنامه های بی محتوای صدا و سیما ی ایران تلف کنم همسرم فوت کرده و تنها زندگی می کنم. ماهواره مان هم پارازیت دارد و فقط یک یا دو کانال به زبان انگلیسی و فرانسه پخش می کند. من همین دو کانال را از صبح تا شب روشن می گذارم جون سکوت در خانه افسرده ام می کند ،زبان انگلیسی و فرانسه در حد متوسط می دانم و صد ذر صد متوجه نمی شوم ولی حاضر نیستم برنامه های کارشناسی نشده کانال های متعدد صدا و سیما را،که بازده اش فقط تلف کردن سرمایه های کشور است را ببینم. باید کانال های مناسب ماهواره برای افرادی امثال من که از تنهایی زنج می برند پارازیت نداشته باشند. متشکرم .
    • بی نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      101 5
      تو نمیخای نبین.
    • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      72 4
      سحر خانوم لطفا شهدا رو قاطي اين مسائل نكن! همش از اونا مايه ميذارين! همين الانم همين جوونايي كه فكرشم نميكني ميتونن از مملكت خودشون دفاع كنن، ماهواره هم مثل كامپيوتر و اينترنت يك تكنولوژيه انتخاب با خود شخصه كه چي ببينه، خود شما اينترنت داري، نداري؟
    • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      69 5
      بي بي سي يه كانال قديمي و حرفه ايه، سياسي هاشو نميدونم اما راز بقاها و مستندهاش بي نظيره انصافا،
    • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      40 2
      به دلایل زیادی مردم میرن سراغ ماهوره ها، از جمله: 1- تک صدایی مطلق رسانه های داخلی 2- کنار گذاشتن بسیاری از شخصیت های محبوب جامعه 3- فراوانی عناصر جذاب جنسـی در رسانه های خارجی 4- تکراری و بی کیفیت بودن محتوای رسانه های داخلی 5- عدم روشنگری در مورد ماهیت وجودی و اهداف رسانه های (فارسی) خارجی .... و اثار نا مطلوب استفاده از ماهواره ها: 1- افزایش شدید غرب گرایی و غرب پرستی 2- تخریب حس وطن پرستی ایرانیان 3- ترویج بی بند و باری و گسترش انحرافات جنسی 4- تک صدایی اینبار از جانب رسانه های (فارسی) خارجی 5- القاء حس بیچارگی و عقب ماندگی (فراتر از واقعیت) به مخاطبین .... اگر بیش از 700 کارکتر میشد وارد کرد راههای مقابله رو مینوشتم.
    • سارا IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      12 2
      چقدر اخه ما ساده ایم. فک کردین فقط بخاطر مسائل دینی و فساد ماهواره ممنوعه. نه بخاطر اینکه ملت امکانات و شرایط اقتصادی بقیه کشورا رو نبینن. کی تا حالا دیدین صدا سیما یه خبر خوب از بقیه کشورا بگه یا مناطق توریستی بقیه کشورا رو نشون بده؟
    • حمید A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      5 1
      جواد جان، صدا سیمامون هر کاری کنه، نمیتونه با سریال هایی که مضامین جنسی دارند رقابت کنه!
    • عادل IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      3 6
      بسمه تعالي در پاسخ به جواد دوست عزيز ، اينكه گفته ميشه در دين هيچ اجباري نيست مربوط به مرحله پذيرشه. واضحه كه وقتي شما اسلام رو مي پذيري و يا در يك كشور اسلامي زندگي مي كني بايد تابع قوانين اسلام باشي. مثل اينكه شما مختاري كه تو فلان اداره كار كني يا نكني، ولي وقتي پذيرفتي كه تو اون اداره كار كني طبيعيه كه بايد از قوانين اون اداره تبعيت كني. در پايان دو نكته: اول: خداوند مي فرمايد هيچ ديني جز اسلام از شما پذيرفته نيست دوم: اين سخن كه خودت درست باش و كار به كار ديگران نداشته باش نظر اسلام نيست چرا كه در اسلام امر به معروف و نهي از منكر جزو واجباته.
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      8 5
      نباید ممنوع شود
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    خیلی امیدوار نباش.
    • مجید A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      6 2
      ارتباط با جهان با ماهوره ! عزیز من خودمونو گول نزنیم چند در صد میرن دنبال برنامه های علمی ؟ چند در صد ... بابد استفاده از ماهواره باشه ولی در شکل فانونی
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    خداونداقای هاشمی رابرای مردم وانقلاب خفظ کندتاانقلاب به دست نااهلان نیفتد
    • با نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      14 4
      انقلاب داره دوباره به دست نااهلان میفته!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      6 5
      سلام تا انقلاب رو چی بدونی کوچولو انقلاب یعنی ولایت فقیه برو فکرتو اصلاح کن
    • سورنا IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      26 5
      اینا که منفی دادن یادشون رفته آقای هاشمی نزدیکترین فرد به اقای خمینی بود،اگه صلاحیت نداشت ایشون خودش متوجه میشد....دست از افراط بردارین
  • م A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    در نظرات درج شده در سایت یاهو در مورد مناقشات هسته ای ایران نظری توجه من را جلب کرد که مایلم به اشتراک بگذارم " شهروندی آمریکایی گفته بود چطور باور کنیم که شما ایرانی ها به دنبال اهداف صلح آمیز در انرژی هسته ای هستید در حالی که هر روز در خیابان ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل می دهید"
    • بی نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      11 14
      مرگ بر آمريكا يعني سران جنايتكار آمريكا نه تمام مردم آمريكا.
    • آیس IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      10 2
      راست گفته خب...
    • یزدان IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      19 13
      بهش بگو به تو ربطی نداره ایران اندازه چندین هزار سال کشور تو قدمت داره اونوقت ما باید اعتمادت رو جلب کنیم.
    • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      6 1
      والله.....
    • بی نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      3 9
      مگه صدام و مبارک با بمب هسته ای ما نابود شدند ؟ یا دولت همین شهروند آمریکایی با کشتن میلیون ها آدم صدام رو کنار زد ؟
    • ح م IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      3 8
      اهداف صلح آمیز چه منافاتی با آرزوی مرگ کردن (از بین رفتن) یک حکومت جنایتکار و تروریست دارد؟!! اگر باور ندارید که حکومت آمریکا حامی تروریست و جنایتکاران است که حرفی نیست! اما اگر به این واقعیت اعتقاد دارید پس ما خواستار از بین رفتن حکومت جنایتکار و تروریست آمریکا هستیم چون خواستار صلح جهانی هستیم. با واقعیت جلو بروید نه با تبلیغات
    • با نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      3 5
      باید به اون میگفتی خب معلومه اون همه که بلارو آمریکا سر ایران آورده مرگ بر آمریکا که سهله باید ...
    • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      4 1
      سوال خیلی خوبیه. مسوئولان پاسخ بدهند. وقتی ما میگوییم مرگ بر امریکا، یعنی مرگ هم بر دولت امریکا و هم بر ملت امریکا. حال چطور میتونیم در بین ملت امریکا پایگاهی داشته باشم که از طریق اون به دولت امریکا فشار وارد کنیم که سیاست هاش رو تغییر بده وقتی هر روز فریاد میزنیم مرگ بر هردوی شما؟
    • محمد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      4 1
      چی بگیم ..آخه ..خبر خواهشا" ثبت کن...کی میخوایم قبول کنیم .که آمریکا فقط دولتش نیست بلکه یک جمعیت چند صد میلیونی تشکیل شده از اقوام کشورهای گوناگون از جمله ایرانیها میباشد .اینو که قبول دارید ..حالا ما به کیا میگیم مرگ بر امریکا وپرچمشو نو آتش میزنیم .ما که نمیخوایم اینهمه مردمو با خودمون دشمن کنیم ..ما باید ذهنیت مردم آنها را نسبت به خودمون عوض کنیم ...ولی با این کارها نمیدونم برنامه چیه!!!!!!!!!!
  • لیلی A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    22 4
    آفرین به جناب هاشمی که همواره در اعتدال سرَآمد بوده و هستند. درود بیکران بر شما روحانی و سیاستمدار روشنفکر و ژرف اندیش. شعار مرگ بر آمریکا نشان دهنده ی خشونت و بی منطقی و جنگ طلبی است که باید هرچه زودتر از محافل و مجالس عمومی و حتی خصوصی حذف شود. ماهواره و اینترنت هم نباید منع شوند بلکه باید مدیریت صحیح شوند تا همان افکاری که به سمت موارد ممنوعه گرایش ذاتی دارند، با مدیریت صحیح تکنولوژی موجود، اصلاح شوند.
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    10 6
    آقاي هاشمي در زمان خودش آيا گفته بود كه مرگ بر آمريكا نگويند يا اين كه حالا داره ميگه؟
  • عادل IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    14 2
    کاش یه کمیته ای هم بود ازونایی که که به تعبیر آقای هاشمی فحاشی می کنند و شعار "مرگ بر..." سر می دن امتیاز کم می کرد.
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      4 1
      اشتباهی منفی دادم بخشید :(
  • امیر علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    6 2
    از نظر آماری قطعا بالای ۸۰٪ مردم ماهواره دارند یا تمایل به داشتنش دارند پس اگر میزان رای ملت باشه تکلیف معلومه...
  • فوآد A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    7 3
    درود بر هاشمی امیدوارم هرچه زودتر یاد بگیریم که با آتش زدن پرچم دیگر ملت ها و مرگ بر این و آن فرستادن؛ نتنها هیچ منفعتی کسب نخواهیم کرد بلکه با اینکار چهره ای خشن و غیر منطقی از اسلام جلوه خواهیم داد. بیایید بجای تحقیر نماد ملی دیگر کشورها؛ کاری کنیم پرچم کشور خودمان در چشم دیگر ملت های جهان عزتمندتر و سرافرازتر گردد. این کار صرفا با تقویت بنیان های ملی اقتصاد امکان پذیر است.
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    7 11
    مرگ بر آمریکا
    • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      3 8
      دمت گرم
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    6 2
    انچه بر دیگران می پسندی بر خود بپسند. اگر دوست داریم دیگران هم به ما شعارهای مرگ بدهند ما هم بدهیم ولی با این شعارها چه اتفاقی می افتد برای ان افراد اتفاق خاصی نمی افتد فقط کینه ها نفرت ها بیشتر شده و ما نیز مهربانی مان کم می شود و خشن تر می شویم ما باید انقدر خوب عمل کنیم که انها از ما الگوبرداری کنند نه انکه بترسند با مهربانی می شود یخها را اب کرد و به جای دشمنی دوستی ها را تقویت کرد.
  • سعید A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    9 4
    خیلی عجیب نیست که عده ای موافق شعار مرگ بر آمریگا باشند چون این شعار منافع آن عده را تامین میکند!
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    5 2
    میشه خودت تنهایی ارزشهای اسلام را حفظ کنی کاری به کار ما نداشته باشی!‏
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    4 2
    من ماهواره دارم اتفاقا 4 تا جهت رو هم گرفتم راضی هستم اگه بی ماهواره و اینترنت بمونم ترجیع میدم از این کشور برم
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    تمامی گرفتاری مردم و گرانیها را در دولت اقای دکتر احمد نژاد را با سیاست هاشمی بود
    • بی نام A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      128 8
      تمام گرفتاری ها از توهمات آقای احمدی نژاد و یاران دبستانی شان بود.
    • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      7 3
      «تمامی گرفتاری مردم و گرانیها را در دولت اقای دکتر احمد نژاد را با سیاست هاشمی بود» آخه تو که حتی سواد نداری یه جمله‌ی عادی رو درست بنویسی تا مفهوم مورد نظرت را برسونه واقعا چرا باید اظهار نظر کنی؟ ...
    • عباس خاتمی A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      1 2
      هاشمی فقط میخواست از احمدی نژاد انتقام بگیره که موفق شد اما نوبت خودش هم میرسه.
  • حسن 229 IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    91 3
    ماهواره همانند چاقو ست ،هرکس بسته به شخصیتش میتوانداز آن استفاده کند. دلیلی ندارد به بهانه خطرناک بودن چاقو، چاقوهاراازمنازل مردم جمع آوری کنیم. شایسته است فرهنگ جامعه اسلامی مان را بگونه ای جذاب واصلاح کنیم که مردم باوجود اینکه ماهواره درمنزل دارند ولی از برنامه های منفی آن استفاده نکنند. بسیاری از مردم عزیز وشریف مان در منازل شان ماهواره دارند وبعلت تربیت صحیح خانواده فقط ازبرنامه های مثبت آن استفاده میکنند.ازطرفی باجمع کردن ماهواره ها از منازل مردم بالاجبار ، فقط باعث بدبینی مردم از انقلاب واسلام ودین میشویم. جمع آوری ماهواه ها هنر نیست ، هنر آنست که بتوانیم جامعه رابگونه ای تربیت کنیم که شبکه های منفی ماهواره هادردسترس جوانان کشورمان باشد ولی ازآن استفاده نکنند.
    • بی نام IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      13 80
      ظاهرا شما به قمه میگید چاقوو آثارش توی جامعه مشخصه و اصلا هم منظورم سیاسی نیست شما ببین همین حریم سلطان که خانواده ها دارن میشینن پاش چی نشون میده؟ جز خیابنت و عادی کردن اون؟ جز اینه که بچه 10 ساله که اینو ببینه بشه 20 سالش توی ذهنش اثر کرده؟
    • بی نام A1 ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      103 6
      همش تقصیر ضرغامی است . از وقتی اومده صدا و سیما یک ساعت هم برای بدرد بخور نداره.
    • بی نام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      96 16
      سریال مادرانه کانال 3 چی می گه. میگه مادر بده نامادری خوبه. می گه پدر رانت خوار قابل ترحم است. می گه مادر یی که یک مرد حقه باز بخاطر ثروتش او را ،آواره و بدبخت کرده، بده. می که اگه یه مردی سرتو کلاه گذاشت 20 سال بعد دوباره گولشو بخور و زنش شو و دعا کن از زندان بیاد بیرون. می گه مردان پولدار می تونن فردین بازی در بیارن و یقه ادم هارو بگیرن. و....بقیه شو خودتون بگین. حالا مقایسه کنید یک قیلم خارجی مثل حریم سلطان که یک ایرانی با قهرمانانش به دلیل اختلاف فرهنگی و فاصله تاریخی کمتر همانند ساری می کند بیشتر بد آموزی می کند یا سریال مادرانه و امثال ان. سریال هایی شبیه هزار دستان زنده یاد حاتمی، نشان بدهند ببیند کسی ماهواره نگاه می کند؟
    • محسن ایرانی IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      11 29
      واسه بی نام عزیز متاسفم که از سریال مادرانه همچین برداشت هایی کرده !!!! و از سریال حریم سلطان که تابلوست !!! اونجوری برداشت کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!
    • حسن 229 IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      2 0
      بی نام عزیز چاقو، قمه، شمشیرو ... همگی دارای خاصیت برش وپاره کردن هستند .خوشبختانه فرهنگ سازی صحیح و مثبت درمعرفی آنها باعث شده که فقط تعداد قلیل وانگشت شماری از ملل مختلف دنیاازاین وسایل استفاده های نامعقول بکنند.که علت آن رابایددر روان آنها جستجوکرد. اگرمسئو لین محترم ما برنامه های سالم وجذاب دررسانه هایشان بخش کنند قطعا" جوانان عزیز کشورمان به سراغ شبکه های مضر بیگانگان نمیروند. مازمانی میتوانیم جوانان عزیز کشورمان راازخوردن غذای آلوده بالاجبار منع کنیم که غذای سالم وبانشاط دراختیار آنها قراردهیم. ماهواره امروز ه همانند غذایی است که سه چهارم آن سالم ویک چهارم آن آلوده است. بهتر است به جای ریختن به منازل شهروندان عزیز جهت نابود کردن اموال آنها ( ماهواره) بفکر جایگزینی برای آن یک سوم باشیم
    • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      1 1
      بابا اصلا ماهواره داشته باشن به شما ها چه ربطی داره نکنه میخواین بگین اینم مسئله اجتماعیه یعنی مردم اختیار این رو ندارن که چی نگاه کنن
  • عقیل فلاح لیاولی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    70 8
    سلام و درود بر شما ایرانیان عزیز ایرانی سربلند و آزاده و فهیم همه چیز را می فهمد . خدا این آقای رفسنجانی را برایمان حفظ کند که با فرهنگ و با بینش بالا به مسائل نگاه می کند ، اگه قرار باشد به خاطر ظلمی ک در تاریخ به ایران شده ، خواهان مرگ کشوری باشم اول باید به پرتغال ، شوروی ، انگلیس و ... و در آخر آمریکا قرار دارد ، ولی ما خواهان مرگ برای هیچ ملتی نیستیم و به پرچم و نشان هیچ کشوری توهین نمی کنیم ، ما ایرانی هستیم با یک فرهنگ 2500 ساله . زنده باد ایران ،زنده باد ایرانی ، درود بر سیاستمدار کهنه کار جهان .
  • بی نام A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    95 9
    امیدوارم حذف شعار مرگ.. بررسی بشه. میتونیم با امریکا مخالف باشیم ولی شعار مرگ.. ندیم.
  • بی نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    51 4
    عوض مشاجره کردن من یه پیشنهاد دارم .کانالهای مبتزل رو حذف کنید واز بقیه کانالها استفاده کنید آخه انسان باید به روز باشد همش که فیلم وچیزهای بد که نیست .انقدر دستگاهای پیشرفته ساختن انقدر تکنولوژی بروز که ما باید شرمنده خودمان باشیم......حالا هی باهم سر فلان وبهمان موهمدیگه روبکشید.
  • بی نام A1 ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    66 3
    اقایی که میگه شهید دادیم شهیدای ما نور چشم ما هستند ولی قرار نیست که به بهانه اینکه شهید دادیم بیافتیم توی حریم خصوصی مردم وتک تک خونه ها به جمع اوری ماهواره ها بخاطر اینکه شما ماهواره دارید مجرم بوده هرچقدر هم که رو به جلو حرکت می کنیم علم در حال حاضر پیشرفت می کنه ومرزها بین کشورها را بر میچینه روزی رو خواهیم دید دنیای ارتباطات و تعامل با دنیا به مانند اب خوردن راحت و هیچ احدی نمی تونه کاری کنه پس باید فرهنگ درست استفاده کردن رو به مردم یاد بدیم
  • بی نام A1 ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    43 8
    آقای هاشمی از سال 76 تا چقدر نظرات شما تغییر کرده . نه به ان سختگیری ها و در خیابان خواهر و برادر را گرفتن و در خواست کارت شناسایی برای اثبات خواهر و برادری و نه این افکار آزادی خواهانه امروز. مردم نیاز دارند این تغییر موضع را برای اعتماد کردن به شما شفاف و روشن بدانند.
    • سیما IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      40 6
      تغيير كردن عيب نيست حسن است نشانه بلوغ فکری و آگاهی ازشرایط است به خصوص که این تغییر اینقدر مثبت باشد که آدمی را تابدین حد در بین مردم قشر متوسط محبوب سازد
    • ناشناس IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      13 3
      تغییر لازمه انسان است انسان باید تغییر کند تغییر یعنی رشد . حتی اسلام هم از ابتدای ظهور تا رحلت رسول خدا احکامش تغییر میکرد تغییر یعنی رشد ،بالندگی،پویایی انسان سنگ نیست که تغییرش قرنها طول بکشد کمی بخود اییم و تغییرات را مبارک بدانیم
    • بی نام GB ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      3 1
      سیاست جای ازمون و خطا نیست . سیاستمدار خطاکار و متغیر باید کنار برود مثل احمدی نژاد. پای سرنوشت یک ملت در کار است.
  • مهديار A1 ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    44 4
    دقيقا همينطوره كه يكي از دوستان اشاره كردند بنده وقتي با مردم در اروپا صحبت ميكنم ،خب آنها تنها منبع اطلاعاتيشون در مورد ايران رسانه و مديا هست ،وقتي در مورد ساختن بمب اتم صحبت ميشه ميگن كه مردم شما كه در خيابان ها هميشه با مشت هاي گره كرده مرگ بر آمريكا و انگليس و...ميگويند ،سياستمداران هم كه بر طبل دشمني ميكوبند ،چگونه جامعه جهاني نگران ساخته نشدن بمب اتم نباشد. ايراد بعدي اين است كه ميگويند اگر شما با سياستهاي كشوري مخالف هستيد وقتي مرگ بر ميگوييد يا پرچم را آتش ميزنيد اين يعني توهين به مردم و ملت آن كشور ونه حكومت آن!! چون در تمامي اين كشورها خيلي از مردم هم مخالف سياست هاي حكومت ها هستند و توهين به ملت ها باعث ميشه اگر ما حرف حقي را هم بزنيم آنها نشنود چون اين رفتار ما را ميبينند
  • بی نام A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    40 3
    پزشکان متخصص های زنان ، زایمان و ناباروری معتقدند پارازیت های ماهواره باعث بالا رفتن میزان ناباروری در ایران شده است. تبعات ناباروری طلاق و صرف هزینه ای زیاد برای درمان ناباروری است . ضمنا درمان های ناباروری هم عوارض زیادی دارد مانند زایمان های پرخطر، کودکان نارس و جند قلو، مسمومیت حاملگی مادران و بالا رفتن مرگ و میر مادران و کودکان . قابل توجه است که کسانی که علاقه مند به دیدن ماهواره باشند از روشهای مختلف برای دور زدن و خنثی کردن پارازیت استفاده می کنند و پارازیت انداختن فقط باعث آلودگی محیط زیست و هدر رفتن بیت المال می شود. کاری نکبیم که نسل های اینده را با بیماری های ناشی از پارازیت مواجه کنیم.
    • محمد IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      5 2
      شخصا مطمئن هستم که پارازیت ها باعث افزایش سقط جنین میشه. متاسفانه همسر بنده 1هفته پیش در بیمارستان فیروزگر سقط کرد و پزشکان یکی از علل اصلی آن را پارازیت اعلام کردند. چه کسی میتونه خسارت روحی من و همسرم را جبران کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
  • بی نام A1 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    24 55
    با هر کسی ماهواره داشت صحبت کردم دیدم اسد رو تروریست میدونه، تروریست هایی رو که کارشون این روزها شده قطع کردن سر و بریدن دست و پا و بیرون اوردن دل و روده "جنگویان ارتش ازادی" میدونه، با فعالیت های هسته ای مخالفه، امریکا رو پلیس جهان میدونه و خیلی چیزهای دیگه که اگه بگم نظرم ممکنه منتشر نشه. خلاصه کاری میکنند که مخاطبین منافع امریکا رو منافع خودشون بدونن و با منافع ایران اگر اونها رو در تضاد با منافع امریکا ببینن مخالفت کنند. از طرف دیگه کسانی که ماهواره میبینند فرهنگ ایرانی رو معادل با عقب ماندگی میدونن و بسیار مشتاق هستند که فرهنگ غربی رو با فرهنگ ایرانی جایگزین کنند. جالب اینجاست که تعداد این شبکه ها به صورت سوال بر انگیزی زیاد و به حدود صد عدد میرسه. و نوعی توطئه رو در ذهن تداعی میکنه
    • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      1 4
      اسد مردم کشورشو که به کشتن می دهد. حالا تو هر چی می خواهی اسمشو بذار. بره کنار یکی دیگه از حزب خودش بیاد اگه ادم خوبیه. می خواد مثل باباش مملکت رو بده دست بچه خودش!!
    • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      19 39
      مردم که همه حریم سلطان رو می بینند که به مراتب از فیلمهای غربی بدتر است. ترویج تفکر چند زنی و دروغ و ریا و خشونت و گردن زدن آدم ای بیگناه بدتر از محتوای فیلمهای غربی است.
    • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      37 11
      تفکر چند زنی اولا تو این دوران نمیتونه ترویج پیدا بکنه اون هم با یک فیلم "تاریخی". دوما ترویج چند زنی بهتر از ترویج هم جنس گرایی است. سوما نکته اینجا فقط اخلاقیات و مذهب نیست. نکته اصلی حس وطن پرستی ایرانی هاست که داره با امریکا پرستی و وطن فروشی جایگزین میشه. من شخصا معتقدم این کانالها ی فارسی زبان خارجی هدف پلیدی رو دنبال میکنن. اگر بحث دمکراسی و حقوق بشر بود که عربستان سعودی باید الان با صدها شبکه که مردم رو هر روز ترغیب میکردند به شورش و تغییر حکومت دست و پنجه نرم میکرد. ولی فقط یک شبکه عربی مخالف حکومت عربستان ایجاد شده. که اون هم هزینه هاش رو غربی ها تامین نمیکنند.
    • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      15 63
      بی نام عزیز. خودت متوجه شدی چی گفتی. ما باید مثل عربستان بشیم . مردم ماهواره نبیند که مردهای ما مثل مردهای عربستان با 4 تا زنشون همگی با هم سوار ماشین های اس یو. وی، بشن و برن خرید. ایا مردمی که فیلم حریم سلطان می بیند دارن فرهنگ غربی رو جایگزین فرهنگ ایرانی می کنن یا در می یابند که ایرانی ها از کشورهای همسایه سابقه فرهنگی درخشان تری دارند؟ ما چکار داریم به اسد و تروریست و آیا توماهواره می گن دست و پا بریدن خوبه؟
    • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      3 1
      متاسفانه یا واقعا متوجه نشدی یا وانمود میکنی که متوجه نشدی. کسی نگفت مثل عربستان باشی. چیزی که گفته شد این بود که بر علیه عربستانی که هیچ نوع انتخاباتی بر گزار نمیکنه و پادشاهان در اون حکومت میکنند و به زن ها حتی اجازه رانندگی داده نمیشه... و در مجموع از لحاظ ازادی های مدنی و سیاسی هرگز به پای ایران نمیرسه، فقط یک شبکه به اصطلاح "ازادی طلب" و مخالف ایجاد شده. در حالی که بر علیه حکومت ایران بیش از صد شبکه فارسی ایجاد شده که این موضوع خیلی مشکوکه. مخصوصا اینکه افکار مخاطبین این شبکه ها به طرز عجیبی دگرگون میشه و مخاطبین تبدیل میشوند به ستایش (پرستش) کنندگان امریکا و حامیان سیاست های امریکا و دشمنان سیاست های که در ضدیت با سیاست های امریکا هستند.
  • مسعود رنجبر بافقی A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    9 46
    اصلا تکلیف معلومه هرجا شهوت حرام و نامحرم باشد ورود به انجا حرام است حالا هاشمی یا گنده تر یا کوچکتر از هاشمی هم که بگویند برو یا نرو برای ما تکلیف نمی اورد
    • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      4 2
      تو برو دنبال تکلیف خودت به زندگی خصوصی مردم چکار داری تو خیابون که برنامه های ماهواره پخش نمی کنند. مردم می خواهند در چهار دیواری خانه اش ماهواره ببینداشکالی داره؟
    • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      23 6
      ميتوني تو ماهواره انتخاب كني چي ببيني چي نبيني، درست مثل اينترنت كه با يه وي پي ان همه كار ميتوني بكني، اگه اينطوره از اينترنت هم استفاده نكن، خيلي خبرا رو بصورت صحيح ميشه از ماهواره گرفت براي تقويت زبان هم مفيده فيلمهاشم بعضي هاش جالبه
  • کاسکو IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    49 6
    بابا بس کنید تو رو خدا این فکرای متحجر را بندازید دور با لباس کهنه میشه زندگی کرد ولی با افکار کهنه نه !
  • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    26 4
    پارازیت ها فقط خرج مارو زیاد می کنه . باید مرتب ال ن بی و دیش و رسیور عوض کنیم و جیب همون خارچی های ماهواره فرست را پر کنیم. پس آقایون که پارازیت می فرستین. برا ی کم کردن هزینه خانوارها پارازیت نندازین لطفا. مچکریم.
  • ali IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    41 4
    تو رو به حضرت عباس بگید ضرغامی بره از صدا و سیما
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    35 4
    به نظر موافق با نظر آقاي هاشمي زياده، بهتره اقليت هم تابع نظر اكثريت باشن.
  • علی A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    27 6
    وقتی ما نتونیم ویا بهتر بگم نخواهیم درباره تاریخ خودمون صحبت کنیم خب معلوم خلا موجود رو حریم سلطان پر میکنه عثمانی با تاریخ 500 ساله اینطوری یکه تازی میکنه ولی مردم ما هنوز شاه طهماسب رو نمیشناسن هنوز از دوران صفویه که همین مذهب شیعه رو ترویج دادن هیچی نمیدونن دوران ماقبل که بماند که کلا بی اطلاعند
    • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      1 0
      تاریخ ایران چه پس از اسلام و چه پیش از اسلام پر از عظمت و درس ها و پند هاست. امیدوارم این روند جنگ با قسمتی از اون کنار گذاشته بشه.
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    36 5
    از رفسنجاني داره خوشم مياد بيش از پيش
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 1
    پارازيت ها فقط روي كانالهاي خبريه نه روي كانالهاي مبتذل !!!!!!!!!
  • شهاب الدين A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    0 2
    همه شده ايم يك متخصص كه براي تمام مردم ايران و تمام مردم دنيا همينطور نسخه ميپيچيم.غافل از اينكه دروغ و ريا و كلك و ... سر تا پايمان را فرا گرفته.بجاي اينهمه غرور و نداشتن فهم و درك كمي مقابل آينه بايستيم تا ببينيم چقدر آلوده ايم.اينهمه سال بجاي مردم تصميم گرفتيم نتيجه چه شده؟ جز انزواي بين المللي و تحريم كه بار آن فقط وفقط به دوش محرومان است چه كرده ايم؟تا بحال ديده ايد يك امريكايي پرچم ايران را آتش بزند؟آتش زدن پرچم و مرگ بر اين و آن فقط فرافكني مشكلات است بجاي فحاشي و آتش زدن كمي به فكر سعادت مردم باشيد نه ...
  • محسن ایرانی IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    4 26
    بنده به شخصه با ماهواره مخالفم چون میدونم ثانیه به ثانیه دارن روی ذهن ما فرهنگ سازی میکنن ولی با برخورد قانونی هم مخالفم. باید با ماهواره برخورد فرهنگی کنیم یعنی باید با فرهنگ سازی و بهبود رسانه های خودمون جلوی گسترش ماهواره ها در خانواده هارو بگیریم. ولی یه چیزی رو به هم وطنای عزیزم میگم . اینکه فقط چند دقیقه فکر کنید که آیا امریکا و اسرائیل و کلا غرب که میخوان سر به تن ما ایرانیها نباشه توی چشم ما ماه دیدن که میلیاردی هزینه میکنن برای ما برنامه میسازن ؟؟ آیا واقعا ارزش داره که به خاطر یه ساعت سرگرمی یه خانواده از هم بپاشه. اینارو که گفتم با چشم خودم دیدم که دارم میگم نه یک بار بلکه چندین بار دیدم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    29 1
    منم تا حالا ماهوار نداشتم و در آینده هم نخواهم داشت ولی این درست نیست که از در و دیوار خونه مردم بالا برن و ماهواره ها رو جمع کنن این در حالیه که خود اونایی که داشتن ماهواره رو منع میکنن خودشون از صبح تا شب پای ماهواره نشستن. نمونه ش حسین شریعتمداری ...
  • دوست صداسیما IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    16 4
    دوست عزیز من ماهواره دارم ولی باماهواره هم موافق نیستم هرچند محله ما مرتب سیکنال میزنند ماهوارهاراقطع کنند ولی نمیدانند چقدر ضررداره ومردم همه دچارسرطان میشند این را چه گسی باید جواب بدهد.ولی بهتره که صداسیما فکری برای برنامه های بی محتوای خودش برداره اینقدر گارشناس میاره چرت حرف میزنند که خود همین گارشناسها سرتا پاشان مشکله درسته بایدبرناه های مذهبی پخش بشه ولی وقتی چیزی زیاد دردسترس باشد ازمزه بیرون میره خریدارنداره سریال های بی مزه شماهمین عید فطر راببین چی پخش میکنند حالا میکن چراماهواره من که خودم مخالف هستم حوصله ام سرمیره مجبورمیشوم برم سراغ ماهواره بیخیال سرت رادرد نیارم چون فایده نداره همه سر...
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    2 2
    رسول خدا هیچ گاه شعار مرگ نمی دادند اگر خاکستر به سر مبارکشان می ریختند نفرین نمی کردند ایشان رحمت العالمین بودند مولای بزرگوارمان علی شیر را اول به قاتلشان می دادند بعد خودشان که سر شان ضربت خورده بود می نوشیدند فقط طالبان شعارشان مرگ است القاعده کارشان انفجار وکشتن انسانهای بیگناه است انسانهای متمدن ومعنوی هیچ وقت شعار مرگ بر کسی نمی دهند بلکه با منطق قوی که دارند دشمن را اقانع ویا سر جایش می نشانند طبیعی است امام عزیز با منطق قوی که داشتند شعار مرگ بر دیگران را دوست نداشته باشندواقای رفسنجانی این بزر گمرد خرد ودرایت شعار مرگ را نفی کنند
  • باربارا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 1
    اونایی که با همه مظاهر زندگی محالفند و همش فریاد مرگ....، مرگ....، از سر زبونشون محو نمیشه بدونند که هیچوقت زور و اجبار، و بگیر و ببند جواب نمیده و جواب نخواهد داد. شماها تا آخر عمرتون ماهواره نگاه نکنید، موسیقی گوش ندید، شجریان گوش ندید، سینما نرید، فیلم نبینید، با دنیا سرِ جنگ داشته باشید و.... ولی همه مردم نمی تونند مثل شماها زندگی کنند! امیدوارم خبرآنلاین بچاپه!
  • ناشناس KW ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    1 4
    من هم ماهواره ندارم و نخواهم داشت. با ماهواره مخالفم. وقتي در شبكه ( من و تو ) به ايراني ها توهين مي شه، بعد قوم با غيرت من ، همان شبكه را نگاه مي كند !! به نظر من ايراني ها بايد پي علم و دانش بيشتر باشند نه اينكه سرشان را با ماهواره گرم كنند. ماهواره يك مشت فيلمهاي مبتذل ، پخش مي كند و بس.
  • rahgozar EU ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    1 3
    آنقدر بدم میاد ازین خانوم ها و اقایونی که با آی پی کشورهای دیگه میان نظر میدن که باید ماهواره جمع شه از اینجور چیزا مثل خانم سحر کامنت چهارم. خانوم شما اول با آی پی کشور خودت بیا و بگو چی خوبه چی بده، نه مثل دزدها بیایی و سرک بکشی حرفهای تفرقه انگیز بزنی. منم مثل تو با یه ای پی دیگه اومدم اما جانب داری نمیکنم خدا شعور ادمو درست کنه و گرنه با یه ماهواره چیزی درست نمیشه
  • سايه IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    3 6
    فكرمىكنم ماجزء يكى ازسالمترين صداوسيماهارو داريم ببينيدفقط بزرگترهانيستندكه تلويزيون نگاه مىكنندبعضى مسائل هست كه بدردبچه هانمىخوره. وياحتى مسائلى كه بزرگترهارو هم اذيت مىكنه ياهمين اعتيادتصويرى كه بعضى خانواده هاگرفتارشن ياهمين جرائمى كه ازطريق همين ماهواره هابوجوداومده وخيلى مسائل ديگه كه اينجامحدوديت سخن گفتن هست
    • بی نام A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      7 1
      سایه خانم، اتفاقا حسن صدا وسیما اینه که همه رو از تلویزیون بیزار می کنه. باید به همه دنیا اعلام کنیم برای مبارزه با اعتیاد به تلویزیون برنامه های صدا وسیما را بخرند و در ساعات پر بیننده نشان دهند!!!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    6 1
    من امکان زندگی در خارج را دارم . اگر ماهواره نباشد و مجبور شوم تلویزیون ضرغامی را ببینم علیرغم میل باطنی در ایران نمی توانم زندگی کنم ، از آقای روحانی انتظار می رود راه حل مناسب برای همه ایرانیان در نظر بگیرند نه برای قشر محدود و صاحب قدرت.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 1
    خانواده های کم در آمد و پر جمعیت تنها تفریحشان ماهواره است. برای جایگزین شدن ماهواره فکری کرده اند که از ساعت 10 صبح تا 2 نیمه شب سیگنال می فرستند و تنها تفریح ما را می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جمالی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    1 2
    ماهواره فقط بخاطر این ممنوعه که مردم اطلاعات مستند و مناسبی از کیفیت زندگی اروپاییان و آمریکایی ها و حتی آفریقایی ها نداشته باشن، ندونن که اونا برای مردم شون چه کارها که نمیکنن. خبرنگارای صدا و سیمای جمهوری اسلامی فقط مأمور به پیدا کردن اخبار منفی و نارضایتی از گوشه و کنار دنیا و انتشار اون از صدا و سیما هستن تا بگن بابا داخل ایران بهشته قدرشو بدونین، این رسانه فقط پوششی برای مافیای اقتصادی سیاسی داخل ایرانه متأسفانه، مشکلات اخلاقی ماهواره هم فقط بهونه ست. اگه اینطور نیس میتونن فقط شبکه های ضداخلاقی و سیاسی رو سانسور کنن بقیه رو در اختیار مردم بذارن اموال مردم رو از پشت بام شون ندزدن!
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    دوستان یه سری به کتاب راهنمای تفسیر اقای هاشمی بزنید ببینین در مورد سوره هایی که خداوند بعضی از کفار رو لعن کرده چی گفته وچه طور اون روبه امریکای امروز ربط داده،بعد این قدر براش کری بخونید!!!! اعتدال عقیده یه چیز اساسی هستش!جالبه هر دو نظر تودوران بلوغ سنی ایشونه اون وقت این موضع ها ی الان قضیش چیه؟؟؟خودتون قضاوت کنید!!!!!
  • امیر A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر بده چرا جمهوری اسلامی برنامه هلشو میبره روی ماهواره...؟؟؟شاید بگین برنامه های ما خوبند وفحشا نداره..مگر همه برنامه های ماهواره فاسده خیلی هاش خوب ومفیده..اون بر میگرده به فرهنگ ما...خوب همه مردم ترکیه سوریه همه فاسد شدند..بیاییم بجای جلوگیری از ماهواره برنامه های فرهنگیمونو بیشتر کنیم سریالهای طنز جدید انقدر بسازیم که مردم فرصت نگاه به برنامه های ماهواره نداشته باشند..بجای اینکه نقد دیگران کنیم نقد خودمان را کنیم..شبکه فیلمهای طنز وسریالهی طنز ببینید سریالهای متهم گریخت..ترش وشیرین..ولی وقتی اعتبار لازم به سازندگان داده نشه اخر عاقبتش اینه..انرزی هسته ای در صورتی خوبه که درست استفاده بشه پس ماهواره خوبه چون اگر بد بود ما هم نمیتونستیم برنامه هامون را برای کشورهای دیگه پخش کنیم..