مدیر عامل باشگاه مس کرمان از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکبر ایرانمنش مدیر عامل باشگاه مس کرمان در مورد انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: «صبح امروز (چهارشنبه) پس از نشست با آقای مظلومی قرارداد  همکاری دو طرف امضا شد و بنابراین ایشان  از هفته دهم لیگ روی نیمکت مس می‌نشیند.»

او ادامه داد: «آقایان آتیلا حجازی ، حسین ترابپور و ارژنگی نیا  به همراه چند مربی بومی کرمانی نیز  با آقای مظلومی همکاری خواهند داشت »

ایرانمنش گفت: «مظلومی از عصر امروز در تمرین‌های مس حضور پیدا می‌کند تا برای یک فصل هدایت تیم  را بر عهده داشته باشد.»

هواداران مس از حضور قبلی مظلومی در کرمان خاطره خوبی دارند. او در فصل 88-1387 با مس سوم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای نخستین بار برای این باشگاه کسب کرد.

مظلومی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی مس کرمان گفت:« خوحالم که به خواست مردم خوب کرمان بار دیگر به این شهر آمدم تا در خدمت مس بام. می دانم که مسئولیت دشواری بر عهده ام گذاشته شده است. همیشه دوست داشتم تیمی را در دست بگیرم که از ابتدا در کنارش بودم اما این اتفاق دو فصل است که برایم نمی افتد. به هر حال مهمترین چیزی که من می خواهم این است که بتوانم تیم را با کمک همه مردم از این بحران خارج کنم و به منطقه امن جدول برسانم.»

او سپس با اشاره به بازی های تیمش در جدول گفت:« امروز بازی استقلال غیر از اینکه تیم محبوب زندگی ام است و دوست دارم که حتما برنده باشد ، از این نظر هم برایم مهم است که آنها برنده باشند چون با بردشان باعث می شوند تا ما مهلت بیشتری برای کار گروهی داشته باشیم. واقعا خیلی برایم سخت است که تنها 4 روز بعد از نشستن روی نیمکت مس به ورزشگاه آزادی بیایم و جلوی استقلال بازی کنم. به هر حال امیدوارم نماینده شایسته ما در بازی با تیم تایلندی موفق باشد و با این اتفاق خوشایند من هم 10 روز زمان داشته باشم تا تیمم را از نو بسازم. واقعا از ته قلبم برای موفقیت استقلال در آسیا دعا می کنم تا تیم محبوبم به مرحله بالاتر صعود کند.»

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =