یکشنبه 26 آذر 1396
دوشنبه 8 مهر 1392 - 12:50:23 چاپ

کاهش بهای ارز و سکه در بازار آزاد

اقتصاد > بازار مالی - ایسنا نوشت:

در حال حاضر بهای طلا، سکه و ارز نسبت به ساعات مشابه در روز گذشته دچار کاهش شده است.

اما قیمت فعلی از کمترین قیمت روز گذشته همچنان بیشتر است.

صرافان بازار سکه و ارز معتقدند به دلیل گفته‌های رییس کل بانک مرکزی قیمت دلار از 3000 تومان کمتر نخواهد شد و تا پایان سال قیمت بیشتری را نیز تجربه خواهد کرد.

 

نوع سکه قیمت دوشنبه (تومان) تفاوت قیمت نسبت به ساعات اولیه روز
سکه‌ تمام‌ طرح‌ جدید 985 هزار 0.81 درصد کاهش
سکه‌ تمام‌ طرح‌ قدیم 985 هزار بدون تغییر
نیم سکه 510 هزار بدون تغییر
ربع سکه 310 هزار 1.61 درصد کاهش
یک گرمی 205 هزار بدون تغییر
هرگرم‌ طلای 18عیار 99 هزار و 728 1.15 درصد کاهش
هر مثقال طلا 432 هزار 1.15 درصد کاهش
اونس جهانی 1342 دلار و 10 سنت 0.36درصد افزایش
نوع ارز
دلار آمریکا 3050 1.6 درصد کاهش
یورو 4120 بدون تغییر

3131

43 دیدگاه
  • سحر
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:00:33
    پاسخ
    379 6

    اینم اینقدر بالا و پایین می کنه تا ادم سرگیجه اش بگیره ! یه جا بایست دیگه شیطون

    • شاهین
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:43:53
      90 5

      جالب گفتی خند ام گرفت

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 16:02:21
      10 0

      آقای سیف واقعا برات متاسفم که داری با آینده چند میلیون جوان بازی میکنی. این رو بدون برای دلخوش کردن چند هزار سرمایه دار داری دل میلیون ها نفر انسان رو به درد میاری من برای تشکیل زندگی خودم منتظرم تا دلار بیاد پائین بلکه تو بخشی از هزینه ها صرفه جویی بشه. هیچ خرجی نکنم باید 20 مثقال طلا(طبق رسم و رسومات) برای خانمم بخرم که میشه حدود ده میلیون تومان و 4 عدد کالای سنگین حهیزیه( یخچال و تلویزیون و لباسشویی و مبل) هم روی دوش منه که اگه بخوام پائین ترین و ارزون ترین مدل ها رو هم بگیرم میشه 7 میلیون. هزینه شام و تالار عروسی هم اگه تو یک تالار معمولی با 500 نفر مهمان در نظر بگیرم چیزی حدود 8 میلیون در میاد جمعا 25 میلیون این بدون احتساب هزینه های جانبی مثل آرایشگاه و خرید لباس و لوازم و... هست.

    • دلال مرکزی
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 16:19:23
      3 0

      من خودم بازار بودم دیدم چند نفر آمدن و هرچی بود خریدن و اونایی هم که میفروختند قبل از آمدن انها یهو نا پدید شدند ، این یعنی افزایش قیمت. دو روز بیایید خ 15 خرداد ، نحوه تایین قیمت را متوجه میشید و یادتون هم نره دلار را در حجم زیاد ، بانک مرکزی پخش میکنه ، یعنی تعیین قیمت با دلال ها نیست.

    • حسام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:16:37
      6 0

      سیف برای اینکه دلار یک مرتبه خیلی پایین نیاد اون مصاحبه رو کرد والا یواش یواش دلار میاد زیر 2500

  • امیر
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:04:34
    پاسخ
    54 513

    تا آخر سال دلار رو 4000تومن میاد...حالا ببینید

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:35:39
      338 20

      شما احیانا دلارفروشید دیگه؟!

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:45:01
      307 11

      4000 تومن نمیشه ولی بین 2800 تا 3000 میمونه . یادمون باشه قیمتی که رفت بالا در ایران پایین نمیاد چون بعضی ها ضرر می کنند

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:41:22
      158 17

      قول میدم بانک مرکزی نمیتونه مقاومت کنه و در کمتر از یک ماه (بعد از نشست ژنو و توافقات احتمالی) قیمت دلار به حدود 2500 میرسه. در مورد سکه هم نتونست مقاومت کنه و خیلی دوست داشت از 1250 کمتر نیاد ولی اومد.

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:23:13
      2 0

      بله به دلیل تورم قیمت بالا میره

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:26:39
      5 1

      شما كه ميگي به ٤٠٠٠ تومن ميرسه هرچقدر بخواي من دارم ميخري؟!

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 18:11:34
      5 1

      ریس بانک مرکزی تشریف دارید؟

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:04:57
    پاسخ
    133 2

    مهمترین چیز برای برنامه ریزی اقتصادی ثبات است وتعدیل ریال همگام با تورم

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:07:01
    پاسخ
    123 4

    يه مدت كوتاه محل بازار ارز و سكه نذاريد باور كنيد قيمتها كاهش پيدا ميكنه و بازار آروم ميشه...هر وقت مردم و رسانه ها به يه چيزي گير ميدن نتيجه بر عكس انتظارات ميشه... مثل اون موقع كه سكه 500-600 بود و بانك اومد قيمت رو بياره پايين بدتر صف جلوي بانكها براي 5 تا سكه راه افتاد و مردم فكر كردن حتما چون صفه بايد برن تو صف

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:08:33
    پاسخ
    117 4

    اين چند روز افزايش همش جو رواني بود وگرنه بازار ارز هميشه تابع عرضه و تقاضاست و به وضوح مشخصه كه فعلا تقاضا در اين بازار كاهش پيدا كرده كه ان شا ا... با كاهش عملي تحريمها و افزايش فروش نفت قيمت پايين تر هم مياد

    • (نیما)
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:24:00
      183 8

      البته اگر افرادی مثل اقای سیف جلوی کاهش قیمت را نگیرن!!

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:38:26
    پاسخ
    75 101

    ملت مفته الان بخريد

    • امير
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:17:17
      81 11

      كجا مفته تا دو سه ماه ديگه مياد زير 2500

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:56:05
      69 8

      نه بابا...حالا آدرس صرافیت کجا هست؟!

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 13:40:04
    پاسخ
    123 4

    صیف هیسسسسسس :-)

  • محسن
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:23:17
    پاسخ
    44 6

    واااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر پایین اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مسخره کردید بابا خودتونو

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:37:02
    پاسخ
    41 2

    آقای سیف خوشحال هستید .اگر اینطور نیست لطفا" فرمایشات گهر بارتان را اصلاح بفرمائید .خبرآنلاین وقت نداری نظرات را بخونی وروی صفحه قرار بدی .

  • حسین از سنقر
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:44:23
    پاسخ
    65 3

    جناب آقای سیف در دولت تدبیر وامید این سخن شما مارو به یاد دولت قبل انداخت جون مادرت حرفهای احمی نژادی نزن

  • حسین
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:45:28
    پاسخ
    44 1

    نمیتونم هضم کنم که توقف کاهش ازر به صلاح مردمه. یه دستایی توکاره. مردم فعلا تو کف رابطه با غرب هستند. روحانی -این یکی رو مچکر نیستیم

  • رضا
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:16:54
    پاسخ
    39 1

    ای ملت بزگ ایران بخاطر روزهای بی تنش وبطور عام برای آینده فرزندانمان مدتی غیر از حالت اضطرار به سوی دلار و طلا نرویم.

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:17:23
    پاسخ
    78 7

    انهایی که رفتند لنکه کفش به روحانی پرت کردند دلال های دلار بودند

  • پوریا
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:19:57
    پاسخ
    17 37

    بابا همش الکیه دلار کو؟بده من 3100 میخرم .دلار نیست اصن دلار ندارن اینا

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:23:35
    پاسخ
    36 0

    اینا همیشه برعکس می گن وقتی میگن نمیره بالا ما نمی زاریم صد در صد میره بالا حالا هم میگن نمیاد پایین مطمعن باشید میاد پایین

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:28:21
    پاسخ
    13 107

    تا عيد دلار٤٥٠٠ شك نكنيد

    • سعید
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:00:19
      6 0

      میدونم نگران بودجه ی دولت هستی و اقتصاد دانِ برجسته ای هم هستی . اما باور کن افزایش قیمت دلار به نفع هیچ ایرانی نیست ، حتی ایرانیانِ خارج از کشور. البته همین الان هم دوستانِ شما در بازارِ موبایل ، آیفون 5 رو با دلارِ 4700 تومان دارند میفروشند .

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 19:13:16
      6 0

      داری ضرر میکنی؟ همین شماها هستید دلارای مملکت رو تو خونه جمع کردید باعث گرونی شدید. برید دنبال کار سازنده ، دلار خریدن و انبار کردن به امید گرون شدن اون، شد کار؟

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:31:09
    پاسخ
    50 2

    الان صرافی آریاشهر زده بوده 2990

    • بی نام
      دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:39:19
      33 19

      ساعت 15:40 دلار 3035 تومان.کی میگه ارزونه!

  • شروین
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:06:54
    پاسخ
    7 0

    دوستانی که میگین تا عید دلار ۴۰۰۰ تومن میشه و اینجوری می‌خواین تقاضا رو بالا ببرید و واسه سود خودتون ارزش پول ملی رو کم کنید.... .... خودتون بگید بهتون چی بگم!

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:24:24
    پاسخ
    1 3

    یه نکته باید در نظر گرفتید اونم اینکه دولت قبلی بودجه رو با دلار چند تومانی بسته اگه مثلا با دلار 3000 تومانی باشه اون وقت کاهش قیمت دلار باعث کسری بودجه میشه.برای همین تا یک سال اینده بهتره دلار ثابت باشه.هم کاهش قیمت به ضرر کشوره هم افزایش قیمت.

  • محمد
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:42:09
    پاسخ
    3 0

    در تعجبم چطور افزایش قیمتها رو بهانه اش رو افزایش نرخ عرض بیان میکنن... مسولین .... حالا که میخواد ارز پایین بیاد میگن ...نمیشه بیشتر پایین بیاد ..منطقی نیست ...چرااااااااااااااااااااااااااا.... چون خاص زرر میکنن.......

  • امین
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:52:04
    پاسخ
    5 0

    جون هرکی دوست داری بیا رو 2000تومن مردم تا پول 206 شونزده تومنی جمع کردم شب خوابیدم صبح شده بود 30 تومن

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 18:12:30
    پاسخ
    0 7

    دلار ارزون سوبسید به تولیدکننده خارجی هست. خیلی سخته مردم چیز به این روشنی رو نمیبینند.

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 21:59:58
    پاسخ
    8 0

    مردم دلار و سکه که نمیخورن. مواد غذایی و مصرفی باید ارزون شه که نشده.من اصلا دلار ندیدم چه شکلیه.

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 23:49:13
    پاسخ
    9 1

    من مطمن هستم از 31000 بالاتر نميره،،جدي ميكم

  • بی نام
    سه شنبه 9 مهر 1392 - 10:28:11
    پاسخ
    4 1

    اگه با امریکا توافق واقعی کنن دلار میاد زیر 2000 تومن

  • بی نام
    سه شنبه 9 مهر 1392 - 23:37:15
    پاسخ
    1 0

    دلار کیلوی چنده ول کنید بابا جون نون نداریم بخوریم مرغ کیلوی 6700 باید ارزون بشه نه دلار

  • h
    پنجشنبه 11 مهر 1392 - 05:08:52
    پاسخ
    0 0

    سیف بی پول نشدی که بدانی بی پولی چیه. فکرپولدار ها نباش به فکر معاش مردم باش پیرو خط رهبری باش . فرق شما با بهمنی چیه؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x