محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس در اقدامی باور نکردنی ، محسن قهرمانی را متهم کرد که در تماس با او گفته بوده از راه آهن طلب داشته. طلبی که برای در آوردن یک بازی فوتبال بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد رضا مولایی که به حکم ستاد تخلفات اخلاقی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از فعالیت های فوتبالی محروم شده است در برنامه 90 از اطلاعاتی گفت که به اعضای ستاد داده بوده و ابراز تعجب کرد که چرا او را برای کمک به روشن شدن حقایق محروم کرده اند. او که می خواست علیپور هم روی خط بیاید در غیاب دبیر ستاد تخلفات حرفه ای شروع به حرف زدن کرد و از اتفاقی گفت که سال قبل رخ داده . اتفاقی بین او و محسن قهرمانی که آن زمان دوست قدیمی اش محسوب می شده است:« پارسال که در کادر باشگاه راه آهن بودم یک روز قبل از مسابقه ای که داورش قهرمانی بود ،  مرتضی کریمی به من گفت قهرمانی از دست مان ناراحت است . فکر کردم منظورش این است که از من ناراحت است و از من طلب دارد! به محسن من زنگ زدم اما او چیزی به من گفت که شوکه شدم. او به من گفت: من یک طلبی دارم از تیم راه آهن که مربوط به سال قبل از آن است. او گفت از راه آهن طلب دارد. می گفت سال قبل از آن یک بازی را برای این تیم در آورده بود. بخشی از پولش را قبل از بازی داده بودند اما بخشی دیگر از این پول مانده بود و به او ندادند. این اتفاق در زمان سرپرست سابق تیم رخ داده بود. من این ها را به دایی گفتم . وقتی دایی حرف هایم را شنید با عصبانیت گفت. به من ربطی ندارد نفرات قبلی چه غلطی کردند. هر کاری کردند به خودشان ربط دارد. او خیلی هم از دست من شاکی شد.  من همین ها را به آقای علیپور و دیگران گفتم و پای این حرف هستم .گردنم هم از مو نازک تر. ولی در ازای حرفی که زدم قبل از همه محروم شدم. البته من تکذیب می کنم که رابط بین داوری و تیم دایی بوده باشم. من ظهر دوشنبه رفتم فدراسیون فوتبال و پای همه حرف هایم را امضا کردم. خداشاهد است ماندم که چطور این حکم برایم صادر شده است؟»

یزدانی رئیس کانون داوران ایران هم که مهمان برنامه 90 بود ، از مولایی خواست که برای این اتهاماتش سند ارانه کند و اینکه او این اتهامات را بزند به خودی خود نمی تواند هیچ چیز را ثابت کند. مولایی هم ادعا داشت تمام اسناد لازم که مربوط به پرینت مکالمات هست را آمادگی دارد تا در اختیار فدراسیون بگذارد.

مولایی مدام اصرار داشت با شرایطی که ایجاد شده است دیگر کسی حاضر به حرف زدن درباره داوری ها نیست.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =